سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

غذا چی بپزم؟ حوصله خرید هم ندارم!

در یخچال رو باز می کنیم و میبینیم که هیچ چیز خوردنی ای به عنوان وعده غذایی نداریم. باید غذا پخت. حالا با این چیزا غذا چی بپزم؟ این سوالیه که اکثر خانمهای خانه دار و همینطور آقایون مجرد، دانشجویان ساکن در خوابگاه و منزل استیجاری و حتی مردان متاهلی که در یک روز تعطیل می خواند اهل منزل را غافلگیر کنند می پرسند.

مرتبط: انتخاب بهترین نوع آرایش برای خانمها

در این پست سایت و اپلیکیشنی را به شما معرفی خواهم کرد که شما را در این جهت یاری خواهد کرد. با هر آنچه در منزل دارید غذایی جدید و احتمالا لذیذ بپزید. سایت MyFridgeFood سایتی است که در آن می توانید موادی را که در اختیار دارید را وارد نموده و بعد از او بخواهید تا  انواع دستورات غذایی را در اختیارتان قرار دهد. انواع دستورات غذایی بهمراه طرز تهیه آنها. البت زبان این سایت انگلیسی است و نیاز هست که خوانندگان کمی انگلیسی بلد بوده و یا از نرم افزارها و گوگل ترنسلیت استفاده کرده و متون دستور پخت غذا را ترجمه کنند.

MyFridgeFood-DigiDoki

MyFridgeFood, DigiDoki

همچون شکل در ابتدا مواد غذایی را علامت می زنید و بعد گزینه Find Recipes را می زنید تا دستورات مختلف غذایی را با موادی که علامت زده اید و در اختیار دارید نمایش داده شوند. در پایین دستورات هم ذکر می کند که آیا نیاز هست که مواد دیگری نیز تهیه کنید یا همان هایی که دارید کافی است.

در این سایت همچنین می توانید یک کاربری ساخته و خودتان نیز دستورات غذایی را وارد نمایید و دیگران را از دستورات غذایی خوشمزه خود آگاه سازید.

مرتبط: تهیه لباس منحصرا برای خودتان

این سایت به صورت اپ نیز وجود دارد. بعد از نصب اپ، زمانی که به اینترنت متصل هستید، همچون سایت آن می توانید موادی را که در اختیار دارید علامت زده و دستورات غذایی ای که می توان با این مواد تهیه کرد را ببینید. ضمنا کاربری شما در اپ هم کاربرد دارد و می توانید دستورات مورد علاقه خود را علامت گذاری کرده و یا زیر دستورات نظرات خود را وارد نمایید.

پس از این به بعد هرگاه این سوال مطرح شد که غذا چی بپزم؟ سریعا به سراغ این سایت یا اپ بروید و از آشپزی لذت ببرید!

لینک دانلود:

download appstore download googleplay DigiDoki

البته مانند آنچه در این پست معرفی شد نمونه های زیادی هست، خوشحال میشیم چنانچه شما خواننده عزیز تجربه ای مشابه داشته اید، ما و دیگر خوانندگان را از آن مطلع سازید.

 

 

لینک تلگرامی این پست: https://t.me/DigiDoki_News/258

OpenInTelegram-DigiDoki

 

 

منبع: تعمیرات در محل در کرج ، دیجی دکی


بهترین راهکار برای رفع خطای همپوشانی

    نظر

چندی پیش مطلبی درمورد رفع خطای همپوشانی یا screen overlay گفته شد. درمورد علت بوجود آمدنش و همچنین روش از بین بردنش. اما با این وجود گویا این مشکل همچنان مشکلات زیادی را برای مردم عزیزمان به همراه داشته و روزی حداقل ده مورد ثبت درخواست برای مشاوره تلفنی رایگان در سامانه دیجی دکی ثبت می شود و کارشناسان ما عزیزان را راهنمایی می کنند.

مرتبط: دلیل و نحوه از بین بردن خطای همپوشانی

در این پست یک نرم افزاری به شما معرفی خواهم کرد که طبق تجربه تمامی کارشناسان دیجی دکی می تواند مشکل رفع خطای همپوشانی شما را در صورتی که راهکارهای پست مربوطه حل نکرد، حل بکند.

نام این نرم افزار Clean Master هست. کار این نرم افزار بستن یا به اصطلاح کیل کردن تمام نرم افزارهایی است که در پس زمینه مشغول فعالیت هستند. با کیل کردن نرم افزارهای فعال در پس زمینه در واقع به نوعی می توانید از خطای همپوشانی رهایی بیابید و نرم افزار جدید خود را نصب و استفاده نمایید.

این نرم افزار همچون نرم افزارهای دیگر نصب می شود، و لینک آن نیز در انتهای همین پست در اختیارتان گذاشته خواهد شد. اما برای آنکه این نرم افزار به درستی کار کند، باید دسترسیهایی در اختیار آن گذاشت. در ادامه نحوه دادن این دسترسیها را به شما آموزش خواهم داد.

پس از نصب نرم افزار، ممکن است از شما برای دسترسیها سوال کند، اما چنانچه در آن زمان به آن دسترسیهای لازمه را ندادید مشکلی نخواهد بود و کافیست روند زیر را پیش ببرید:

دسترسی کلی

طبق شکل زیر، به بخش تنظیمات رفته و در بخش Accessibility گزینه CleanMaster را انتخاب و آن را فعال نمایید

CleanMaster-Accessibility-DigiDoki

دسترسی کلین مستر، دیجی دکی

دسترسی usage

این دسترسی به نرم افزار این امکان را می دهد تا هنگام قفل بودن گوشی نیز فعال باشد. همانند شکل به بخش تنظیمات رفته، بعد گزینه Lock screen & security را انتخاب نموده و در صفحه جدید گزینه Apps with usage access را انتخاب نمایید. حال در منوی جدید گزینه CleanMaster را انتخاب و آن را فعال نمایید.

CleanMaster-UsageAccess-DigiDoki

Usage Access, DigiDoki

دسترسی برای ارسال پیغام (notification access)

این دسترسی هم به ترتیب زیر از بخش Sound & Notification در تنظیمات قابل دسترسی است. در این بخش گزینه Notification access را بزنید و گزینه CleanMaster را انتخاب و آن را فعال نمایید.

CleanMaster-NotificationAccess-DigiDoki

Notification Access, DigiDoki

بعد از آنکه این دسترسی ها را به این نرم افزار دادید، می توانید آن را اجرا نمایید و از قابلیت های گوناگون آن استفاده نمایید. این نرم افزار در دو نسخه لیت و پرو عرضه شده که ما نسخه کامل آن را به شما توصیه می کنیم، که خوشبختانه هردو رایگان می باشند.

CleanMaster-DigiDoki

CleanMaster, DigiDoki

اما اگر باز هم این دو پست (پست از بین بردن خطای همپوشانی با تنظیمات و این نرم افزار) نتوانستند شما را در رفع خطای همپوشانی یاری کنند، اصلا نگران نباشید. کافیست در دیجی دکی یک درخواست ثبت نمایید و منتظر باشید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره با شما تماس بگیرند.

مرتبط: ثبت درخواست مشاوره تلفنی در دیجی دکی

لینک دانلود:

download googleplay DigiDoki aptoide download DigiDoki

آیا مشکل خاص دیگری هست که در گوشیتان شما را آزار دهد؟

 

منبع: تعمیرات اپل در کرج ، دیجی دکی


آموزش نحوه ثبت درخواست برای مشاوره رایگان تلفنی در دیجی دکی

    نظر

گروه دیجی دکی چندی است که امکان مشاوره رایگان تلفنی را برای کاربران عزیزش مهیا ساخته است. در این پست میخواهیم با نحوه ثبت درخواست شما را آشنا نمایم.

مرتبط: صفحه ثبت درخواست در دیجی دکی

یکی از روشها، استفاده از بخش ستون سمت راست همین مطلب هست! در جعبه آبی رنگی که به شکل زیر هست گزینه ثبت درخواست را بزنید.

DigiDoki Request

ثبت درخواست، دیجی دکی

از طرفی دیگر در صفحه اصلی سایت نیز، یکی در بالای صفحه

DigiDoki Main Page Request

ثبت درخواست، دیجی دکی

و دیگری در پایین صفحه برای ثبت درخواست موجود هستند:

DigiDoki Main Page Request 2

ثبت درخواست، دیجی دکی

بعد از وارد شدن به صفحه ثبت درخواست مدل گوشی را انتخاب نموده و مرحله به مرحله موارد خواسته شده را وارد نموده و پیش می روید. در بخش تعیین نوع مشکل، مشکلات نرم افزاری را انتخاب نمایید

DigiDoki Software Issues

مشکل نرم افزاری، دیجی دکی

در آخر نیز نام، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید و منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

نکته مهم: چنانچه برند موبایل شما در موارد آورده شده در سایت نبود، برای مشاوره تلفنی هیچ اشکالی ندارد، کافیست یک مدل دیگر را به دلخواه انتخاب نمایید و هنگام تماس تلفنی کارشناس مربوطه مدل گوشی خود را به ایشان متذکر شوید.

همچنین شما عزیزان برای تعمیرات گوشی خود نیز می توانید همین روند را پیش بگیرید و در صفحه بیان مشکل، مشکل دیگری را که برایتان پیش  آمده است را ذکر نمایید تا بهترین دیجی تک برای کار شما انتخاب شده، با شما تماس بگیرد و در محل گوشی شما را تعمیر نماید.

مرتبط: تعمیرات موبایل

گروه دیجی دکی امیدوار است که با مشاوره رایگان تلفنی کارشناسانش کلیه عزیزان را در جهت رفع مشکلشان یاری نماید.

 منبع: تعمیر آیفون در کرج ، دیجی دکی


پیروزی نصف و نیمه هواوی در برابر سامسونگ

    نظر

اخیرا دو شرکت بزرگ سامسونگ و هواوی در دادگاه های کشور چین به نبرد با یکدیگر می پردازند، به دلیل ادعای هواوی مبنی بر عدم رعایت حق کپی رایت سامسونگ در مورد اختراعات و پتنتهای این شرکت. و این بار دادگاه های چینی به نفع یار چینی خودشان، یعنی هواوی دادند و سامسونگ را محکوم به پرداخت 11.6ملیون دلار غرامت به هواوی کردند که این به معنای پیروزی نصف و نیمه هواوی در برابر سامسونگ می باشد.

HvsS2-DigiDoki

هواوی در برابر سامسونگ، دیجی دکی

این مورد دادگاه از ماه می سال 2016 در چین آغاز شد. و مربوط به استفاده سامسونگ از فناوری های لایسنس نشده 4G در حداقل 30ملیون گوشی سامسونگ بوده است.

مرتبط: اینترنت نسل چهارم یا LTE؟

معلوم نیست که آیا سامسونگ زیربار پرداخت این جریمه برود یا آنکه همچون گذشته یک مورد جدیدی روی این پرونده خواهد گذاشت و درخواست تجدیدنظر خواهد کرد. خلاصه کش دادن ماجرا توسط سامسونگ عجیب نخواهد بود، اما در حال حاضر پیروزی نصف و نیمه هواوی در دادگاه اثبات شده است.

اما چرا می گویم نصف و نیمه؟ سامسونگ پیش از این نیز در مورد 6 اختراع خودش نسبت به هواوی شاکی بوده اما گفته که این مسئله را دوستانه حل کرده. درحالیکه در حال حاضر هواوی سامسونگ را محکوم به پرداخت 12.7میلیارد دلار کرده که در حال حاضر تنها 11.6ملیون دلار آن به اثبات رسیده و معلوم نیست که آیا از این به بعد نیز سامسونگ همان سیاست های دوستانه را ادامه بدهد یا خیر.

همانطور که در پستی پیشتر از این نیز گفته بودم شرکت ها سالانه اختراعات زیادی را به ثبت می رسانند. معمولا سر این اختراعات و گرفتن امتیاز ثبت آن، شرکتها بارها در دادگاههای مختلف به جان یکدیگر افتاده اند. اما در چین قضیه کمی پیچیده تر هم می شود.

مرتبط: شرکتهای برتر در حوزه ثبت اختراع در سال 2016

در واقع در چین برای شرکت ها خارجی کار خیلی سختر می شود، قوانین در چین به گونه ای است که کمتر زمانی ممکن است در این نبردها یک شرکت غیرچینی بر یک شرکت چینی پیروز شود.

Huawei-DigiDoki

شرکت چینی هواوی، دیجی دکی

اما….. اما از هر دست بگیری از همان دست هم میدهی! اخیرا شرکت هواوی یک احضاریه از جانب دادگاهی بلندپایه از انگلیس دریافت کرده و هواوی را محکوم به پرداخت حق لایسنس پتنتها و اختراعات مربوط به شرکت امریکایی Unwired Planet کرده و در صورت عدم پرداخت آن، دیگر قادر به فروش محصولاتش در انگلستان نخواهد بود! و همانطور که پیش از این هم گفتم شرکتی مثل هواوی تنها در زمینه تولید گوشی و موبایل فعالیت نمی کند!

مرتبط: فعالیتهای دیگری از شرکت هواوی

اما نگران نباشید، کارشناسان و تعمیرکاران دیجی دکی، صرفنظر از هرگونه جهت گیری، گوشیهای سامسونگ و هواوی شما را به نحو احسنت انجام خواهند داد. کافی است پس از خراب شدن گوشیتان یک درخواست جهت تعمیرات سامسونگ در محل و یا تعمیرات هواوی در محل ثبت کنید.

 منبع: تعمیر اپل در کرج ، دیجی دکی


نحوه تنظیم و تغییر اپ پیش فرض در اندروید

    نظر

حتما تمام کاربران اندرویدی برای با این موضوع مواجه شدند که هنگامی که یک فرمت خاص فایلی را می خواهند باز کنند گوشی لیستی از نرم افزارهایی که توانایی باز کردن آن فرمت را دارند نمایش می دهد. شما یکی را انتخاب می کنید و بعد یکی از گزینه های همیشه یا فقط این بار را انتخاب می کنید تا فرمت مورد نظر باز شود. چنانچه گزینه همیشه را انتخاب نمایید، آن اپ به عنوان اپ پیش فرض شما برای آن فرمت خواهد شد.

مرتبط: از بین بردن خطای همپوشانی

حال یک نرم افزار جدید نصب می کنید و می خواهید اپ پیش فرض یک فرمت را تغییر دهید. یا اینکه می خواهید برای یک بار استثنائا از اپی دیگر استفاده نمایید. آیا می دانید که چه باید بکنید؟ در این پست نحوه تنظیم و تغییر اپ پیش فرض را برایتان شرح خواهم داد.

گوشیهای سامسونگ:

samsung-settings-reset-app-DigiDoki

تنظیمات پیش فرض در سامسونگ، دیجی دکی

وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید. روی گزینه اپلیکیشنها (Applications) بزنید. بعد اپلیکیشنهای پیش فرض (Default applications) و در آخر گزینه انتخاب به عنوان پیش فرض (Set as default). حالا لیست تمامی اپهای گوشی برایتان ظاهر می شود و میتوانید با زدن بر روی هر یک از آنها پیش فرض بودن یا نبودن آن را تعیین نمایید.

مرتبط: سریهای مختلف سامسونگ چه تفاوتهایی باهم دارند؟

گوشیهای اندرویدی دیگر (به غیر از سامسونگ):

برای تغییر پیش فرض فقط درمورد یک نرم افزار به ترتیب زیر عمل کنید:

settings-android-app-DigiDoki

تنظیمات پیش فرض یک اپ گوشیهای اندروید، دیجی دکی

در بخش تنظیمات (Settings) گزینه اپلیکیشنها (Apps) را انتخاب کنید. لیستی از تمام اپهای گوشی نمایان می شود. اپ مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در صفحه توضیحات اپ مربوطه گزینه به عنوان پیش فرض باز شود (Open by default) را انتخاب کنید. در این صفحه جدید پاک شدن پیش فرض (CLEAR DEFAULTS) را انتخاب نمایید تا این اپ از حالت اپ پیش فرض خارج شود.

برای تغییر حالت پیش فرض برای تمام اپهای گوشی:

settings-android-app-all-reset-DigiDoki

تنظیمات پیش فرض برای تمام اپها در اندروید، دیجی دکی

در بخش تنظیمات (Settings) گزینه اپلیکیشنها (Apps) را انتخاب کنید. بعد در بالای سمت راست صفحه روی گزینه بیشتر یا همان سه نقطه عمودی (More : ) بزنید. وقتی منو باز شد، گزینه تنظیم مجدد تنظیمات اپ (Reset app preferences) بزنید. یک پیغام باز می شود که به شما می گوید که همه چیز (در تنظیمات مربوط به اپها) ریست خواهد شد، شما گزینه تنظیم مجدد اپها (RESET APPS) را انتخاب نمایید.

بعد از این اقدامات دیگر اپهای پیش فرض شما تغییر خواهند کرد.

 

لینک تلگرامی این پست: https://t.me/DigiDoki_News/265

OpenInTelegram-DigiDoki

 

منبع: تعمیر گوشی در کرج ، دیجی دکی