سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

بهترین راهکار برای رفع خطای همپوشانی

    نظر

چندی پیش مطلبی درمورد رفع خطای همپوشانی یا screen overlay گفته شد. درمورد علت بوجود آمدنش و همچنین روش از بین بردنش. اما با این وجود گویا این مشکل همچنان مشکلات زیادی را برای مردم عزیزمان به همراه داشته و روزی حداقل ده مورد ثبت درخواست برای مشاوره تلفنی رایگان در سامانه دیجی دکی ثبت می شود و کارشناسان ما عزیزان را راهنمایی می کنند.

مرتبط: دلیل و نحوه از بین بردن خطای همپوشانی

در این پست یک نرم افزاری به شما معرفی خواهم کرد که طبق تجربه تمامی کارشناسان دیجی دکی می تواند مشکل رفع خطای همپوشانی شما را در صورتی که راهکارهای پست مربوطه حل نکرد، حل بکند.

نام این نرم افزار Clean Master هست. کار این نرم افزار بستن یا به اصطلاح کیل کردن تمام نرم افزارهایی است که در پس زمینه مشغول فعالیت هستند. با کیل کردن نرم افزارهای فعال در پس زمینه در واقع به نوعی می توانید از خطای همپوشانی رهایی بیابید و نرم افزار جدید خود را نصب و استفاده نمایید.

این نرم افزار همچون نرم افزارهای دیگر نصب می شود، و لینک آن نیز در انتهای همین پست در اختیارتان گذاشته خواهد شد. اما برای آنکه این نرم افزار به درستی کار کند، باید دسترسیهایی در اختیار آن گذاشت. در ادامه نحوه دادن این دسترسیها را به شما آموزش خواهم داد.

پس از نصب نرم افزار، ممکن است از شما برای دسترسیها سوال کند، اما چنانچه در آن زمان به آن دسترسیهای لازمه را ندادید مشکلی نخواهد بود و کافیست روند زیر را پیش ببرید:

دسترسی کلی

طبق شکل زیر، به بخش تنظیمات رفته و در بخش Accessibility گزینه CleanMaster را انتخاب و آن را فعال نمایید

CleanMaster-Accessibility-DigiDoki

دسترسی کلین مستر، دیجی دکی

دسترسی usage

این دسترسی به نرم افزار این امکان را می دهد تا هنگام قفل بودن گوشی نیز فعال باشد. همانند شکل به بخش تنظیمات رفته، بعد گزینه Lock screen & security را انتخاب نموده و در صفحه جدید گزینه Apps with usage access را انتخاب نمایید. حال در منوی جدید گزینه CleanMaster را انتخاب و آن را فعال نمایید.

CleanMaster-UsageAccess-DigiDoki

Usage Access, DigiDoki

دسترسی برای ارسال پیغام (notification access)

این دسترسی هم به ترتیب زیر از بخش Sound & Notification در تنظیمات قابل دسترسی است. در این بخش گزینه Notification access را بزنید و گزینه CleanMaster را انتخاب و آن را فعال نمایید.

CleanMaster-NotificationAccess-DigiDoki

Notification Access, DigiDoki

بعد از آنکه این دسترسی ها را به این نرم افزار دادید، می توانید آن را اجرا نمایید و از قابلیت های گوناگون آن استفاده نمایید. این نرم افزار در دو نسخه لیت و پرو عرضه شده که ما نسخه کامل آن را به شما توصیه می کنیم، که خوشبختانه هردو رایگان می باشند.

CleanMaster-DigiDoki

CleanMaster, DigiDoki

اما اگر باز هم این دو پست (پست از بین بردن خطای همپوشانی با تنظیمات و این نرم افزار) نتوانستند شما را در رفع خطای همپوشانی یاری کنند، اصلا نگران نباشید. کافیست در دیجی دکی یک درخواست ثبت نمایید و منتظر باشید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره با شما تماس بگیرند.

مرتبط: ثبت درخواست مشاوره تلفنی در دیجی دکی

لینک دانلود:

download googleplay DigiDoki aptoide download DigiDoki

آیا مشکل خاص دیگری هست که در گوشیتان شما را آزار دهد؟

 

منبع: تعمیرات اپل در کرج ، دیجی دکی