سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

خطای متاسفانه برنامه مورد نظر متوقف شده یا UNFORTUNATELY APP HAS

عده زیادی از کاربران اندرویدی از یک خطایی گله مند هستند که باعث می شود اپ نصب شده در گوشی شان از کار بیفتد. خطای متاسفانه برنامه مورد نظر متوقف شده یا Unfortunately App has Stopped خطایی است که بدون آنکه کار خاصی کرده باشید، هنگام باز کردن اپ مشکل دار شده نمایش داده می شود و از کار می افتد. نگران نباشید، چاره کار ساده هست.

این مشکل ناشی از بهم ریختگی های دیتایی است و مربوط به کاربر نمی شود. بلاخره اندروید هم باگ هایی دارد که گاهی این چنین نمودار می شوند. در ادامه شش روش را برای از بین بردن خطای متاسفانه برنامه مورد نظر متوقف شده به شما آموزش خواهیم داد

ابتدا وارد تنظیمات گوشی شوید، در بخش اپ ها، اپ دارای خطا را پیدا کرده و انتخاب کنید. در گزینه های موجود در اپ، گزینه پاک کردن کش یا حافظه پنهان یا Clear Cache را انتخاب کنید. مجدد برنامه را امتحان کنید.

clear the cache

اگر باز هم مشکل داشتید، این بار مجددا از همان محل، دیتای اپ را پاک کنید. مراقب باشید که با این کار تمام اطلاعات داخل اپ پاک خواهند شد. اطلاعاتی از جمله اطلاعات کاربری شما.

اگر باز هم درست نشد، چک کنید که آیا اپ خطادار به روز رسانی جدیدی دارد یا خیر. اگر داشت آن را به روز کنید و اگر باز هم مشکل حل نشد، اپ را پاک کرده و مجدد نصب نمایید.

اگر بعد از پاک و نصب مجدد اپ باز هم خطا وجود داشت، این بار بایستی پارتیشن حافظه پنهان را پاک کنید. همانطور که پیش از این نیز توضیح داده ایم، گوشی خود را خاموش کنید. در اینترنت جستجو کنید که چگونه گوشی خود را در حالت ریکاوری بالا بیاورید. برای این کار کافی است در گوگل سرچ کنید recovery mode in … phone و به جای سه نقطه نام گوشی خود را بزنید. معمولا ترکیبی زا دکمه های ولوم و پاور جواب کار است. با توجه به چیزی که پیدا کردید، گوشی خود را در حالت ریکاوری روشن کنید. یک محیط جدید خواهید دید. مراقب باشید که چه می کنید! با استفاده از دکمه های ولوم نشانگر را بالا و پایین ببرید تا به گزینه wipe cache partition برسید. با زدن دکمه پاور این گزینه را انتخاب کنید و در واقع کل حافظه پنهان گوشی خود را پاک می کنید. بعد از این کار روی گزینه reboot رفته و با زدن دکمه پاور گوشی ری استارت شده و به صورت عادی بالا می آید.

Wipe cache partition from Recovery Mode

ممکن است باز هم خطای متاسفانه برنامه مورد نظر متوقف شده مانده باشد. اگر اپی به جهت لانچ کردن اپ های دیگر دارید، اصطلاحا یک launcher نصب دارید، آن را پاک کنید.


مرتبط: تلفنی و رایگان مشکلتان را حل کنید


اگر تمام این راهکارها جواب ندادند متاسفانه بایستی گوشی خود را فکتوری ریست کنید. حتما قبل از اقدام از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و بعد اقدام کنید.

چنانچه در هریک از مراحل بالا سوال داشتید، به راحتی با مراجعه به سایت www.digidoki.com یک درخواست ثبت کنید تا کارشناسان ما برای ارائه مشاوره رایگان تلفنی با شما تماس بگیرند.


منبع: تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان

سامسونگ در المپیک زمستانی 2018 با ایرانی ها چه کرد؟

همانطور که می دانید کره جنوبی میزبان مسابقات المپیک زمستانی 2018 است. سامسونگ در المپیک امسال به عنوان حامی مالی اصلی شناخته می شود. این کمپانی بزرگ در این دوره از مسابقات با ایرانی ها جریاناتی ایجاد کرد که در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

Related image

سامسونگ در المپیک زمستانی به هر یک از ورزشکاران یک عدد گوشی نوت 8 هدیه داد. این گوشی در واقع به نوعی پرچمدار حال حاضر سامسونگ محسوب می شود و بعد از ارائه ناموفق و خطرناک نوت 7، شرکت سامسونگ امید دارد با نوت 8 مجددا اعتبار نوت های خود را باز یابد. اما این بار هم این نوت بازی ها بی سر و صدا نبود.


مرتبط: دلیل انفجار نوت های 7 چه بود؟


شرکت سامسونگ در حدود 4هزار عدد گوشی نوت 8 مخصوص بازی های المپیک زمستانی به دست اندرکاران این مسابقات اهدا کرد تا آنها هم این گوشی ها را بین ورزشکاران تقسیم کنند. اما به دلیلی کاملا عجیب، به ورزشکاران ایرانی در ابتدا گوشی داده نشد به بهانه تحریم های امریکا علیه ایران!

سامسونگ بیش از این هرگز چنین کاری نکرده بوده و همواره ایران را یک بازار خوب برای خودش حساب کرده است و از این اقدام کمیته برگزاری نیز اعلام برائت کرده و گفته که مسئولیت آن برعهده خود کمیته برگزاری مسابقات است.

این اتفاق در دنیای ورزش و سیاست بسیار صدا کرد و اعتراض ها شروع شدند. سفیر کره جنوبی در کشورمان به وزارت کشور فراخوانده شد و از این قبیل اتفاقات.

سامسونگ در المپیک دیجی دکی

نتیجه تمام این صحبت ها این شد که کمیته برگزار کننده مسابقات رسما و طی یک نامه از کمیته المپیک ایران معذرت خواهی کردند و بعد از آن نیز گوشی های گرفته شده از سامسونگ را میان ورزشکاران ایرانی تقسیم کردند.

سامسونگ در المپیک دیجی دکی

تحلیل های فراوانی در رابطه با این اتفاق صورت گرفته، و هر گروهی تحلیل خاص خود را دارد. اما سامسونگ در المپیک با این کار توانست تبلیغات جهانی خود را تاثیرگذارتر از گذشته انجام دهد و بگوید که مثلا این کمپانی کاری به تحریم ها ندارد و ورزش را به عنوان وسیله ای برای حفظ و ایجاد رابطه و دوستی میان ملت ها می بیند.

نکته قابل توجه دیگر این است که کره شمالی اعلام کرده که اگر ورزشکاری از این گوشی ها به کره شمالی بیاورد عواقب بدی در انتظارش خواهد بود!!!

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی

استیکر ساز ی که عکس شما را کارتونی کرده و انواع استیکر را می ساز

    نظر

یکی از ابزاری که برای انتقال احساس و جملات به کار می روند، استیکرها هستند. در این پست می خواهیم یک استیکر ساز را به شما معرفی کنیم که سلفی شما را تحلیل کرده، یک عکس کارتونی بامزه می سازد و شما می توانید انواع حالات استیکر را با آن ساخته و به اشتراک بگذارید.


مرتبط: تبدیل سلفی به ایموجی در گوگل


نام این اپل آینه یا mirror هست که هم نسخه اندروید دارد و هم نسخه iOS. با داشتن این اپ و گرفتن عکس سلفی می توانید استیکر های زیادی بسازی. البته لازم نیست که حتما همان موقع از خود عکس بگیرید و می توانید از عکس های گرفته شده از قبل نیز استفاده کنید.

Mirror-Emoji2

عکس شما در برنامه تحلیل شده و یک خروجی کارتونی شده به شما نشان می دهد. شما به دلخواه خودتان می توانید آن را عوض کنید، رنگ و حالت مو، داشتن عینک، ریش و سیبیل و … خلاصه آنچه که می خواهید را می سازید و بعد اپ انواع و اقسام استیکر را برایتان می سازد.

البته توجه به این نکته مهم است که این اپ استیکر ساز استیکرها را به صورت عکس می سازد و شما درواقع عکس ها را به اشتراک می گذارید.


مرتبط: پیدا کردن استیکرهای مختلف در تلگرام


نکته جالب دیگر این است که اگر اول عکس خودتان را بسازید، بعد از شخص دیگری عکس بگیرید و وارد اپ کنید، این اپ استیکر ساز ، استیکرهای دو نفره می سازد. استیکرهایی جالب، بامزه و متنوع. توصیه داریم این اپ را دانلود و نصب نمایید و با آن تفریح کنید.

mirror-emoji5

همیشه ما این نکته را گفته ایم و باز هم می گوییم. هر چقدر هم که از استیکر و اسمایلی و … استفاده کنید، هیچ یک از این شیوه ها حاوی احساسات نخواهند بود و کلا نوشتار با خود لحن و حالت ندارد و می تواند موجب ایجاد سوتفاهماتی شود که اصلا خوب نیست. مکالمه تلفنی از چت خیلی مناسب تر است و مناسب تر از همه ملاقات های حضوری است! دیدار دوستان و آشنایان خود را مجازی نکنید.

منبع: تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان

عضویت اجباری در کانال های تلگرامی را چگونه لغو کنیم؟

    نظر

یکی از مشکلات شایع عزیزانی که درخواست مشاوره رایگان تلفنی از طریق سامانه دیجی دُکی دارند، مشکل عضویت اجباری در کانال های تلگرامی است. بر اساس گزارشات گردآوری شده در بخش مدیریت مشتری دیجی دُکی، نزدیک به هفتگی 50مورد درخواست برای این مشکل ثبت شده است. برای همین برآن شدیم تا یک توضیح کلی بگوییم تا خیالتان راحت شود.


مرتبط: درخواست برای مشاوره رایگان تلفنی


حتما برایتان پیش آمده که به دفعات متعدد و ناگهانی بدون آنکه کار خاصی بکنید برایتان صفحه عضویت در یک کانال یا گروه تلگرامی باز می شود. شما دو گزینه دارید، عضویت یا عدم عضویت. اما می گوییم عضویت اجباری چرا که گاها مجبور می شوید تا به عضویت آن گروه یا کانال در بیایید تا از دست پیغام راحت شوید. آیا می دانید این پیغام ها چه هستند و از کجا نشئت می گیرند؟

Image result for ?تلگرام?‎

در وحله اول بگوییم که این پیغام ها ویروس نیستند. پس خیالتان راحت باشد. شاید به اندازه یک ویروس برایتان آزاردهنده باشد اما خوشبختانه ویروس نیستند. به این گونه پیام ها “پاپ آپ” می گویند. اگر تا به حال کانال های تبلیغاتی و اضافه کردن عضو در تلگرام را دیده باشید، با این اصطلاح هم مواجه شده اید، تحت عنوان اضافه کردن اعضا با استفاده از پاپ آپ.

اما مشکل از تلگرام نمی آید، مشکل از جای دیگری است. اپ هایی هستند که باعث به وجود آمدن این پیغام های عضویت اجباری در گوشی شما می شوند. عموما این اپ ها فارسی زبان بوده و از دسته اپ های رده پایین به اصطلاح چیپ می باشند. شاید زمانی فکر کرده اید که اپی به درد می خورد و با توجه به توضیحاتش آن را نصب کرده باشید، اما بعد از نصب متوجه می شوید که کارآیی چندانی ندارد. پاکش نمی کنید و فراموش هم می کنید تا بعدا پاکش کنید. همین اپ بلااستفاده ممکن است باعث بوجود آمدن چنین پیغام هایی بشود.


مرتبط: اطلاعات مهم قابل توجه هنگام نصب اپ در اندروید


همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم، هنگام نصب یک اپ، حتما به توضیحات و نظرات کاربران دیگر در مورد آن دقت کنید و چندتایی از آنها را بخوانید. این گونه کمتر دچار چنین مشکلاتی خواهید شد.


منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی

کوچکترین موبایل دنیا هم ساخته شد، کوچکتر از انگشت شصتتان و به سب

    نظر

در روزهای آغازین عرضه انواع گوشی ها و موبایل ها، سایز آن ها بسیار بزرگ و وزن شان نیز زیاد بود. به عنوان مثال اولین گوشی همراه 2400گرم وزن داشت! با گذشت زمان و پیشرفت در ساخت مدارها، موبایل ها کوچکتر شدند. آنتن داخلی شد و میله آنتن از روی آنها حذف شد. انتظار می رفت این روند ادامه پیدا کند و در فیلم های کمدی و تخیلی از موبایل های بسیار کوچک استفاده می شد و هر کدام موبایلی را به عنوان کوچکترین موبایل دنیا نشان می داد.


مرتبط: تاریخچه گوشی های همراه


این رویه کوچک شدن تا آمدن صفحات لمسی و هوشمند شدن گوشی ها ادامه داشت. اما با اختراع و ایجاد صفحات لمسی و هوشمند شدن گوشی ها دیگر کوچک شدن یک مزیت نبود، بلکه سازندگان به فکر ساختن گوشی های بزرگتر و البته نه سنگین تر، برای استفاده بهتر از قابلیت های تلفن همراه بودند. بنابراین از زمانی به بعد اگر دقت کنید، متوجه می شوید که دیگر کوچک بودن گوشی یک مزیت به حساب نمی آید و همگان دوست دارند تا گوشی شان از یک حدی بزرگتر باشد و گاها به جای گوشی از تبلت استفاده می کنند.

Image result for zanco tiny t1

اما امسال شرکت زانکو، یک گوشی ساخته و ارائه کرده که به کوچکی انگشت شصت و به سبکی یک سکه است. این کوچکترین موبایل دنیا تاینی تی 1 نام دارد به معنای تی 1 کوچولو. از شبکه 2G پشتیبانی می کند، یعنی به اینترنت وصل نمی شود، اما می توانید با آن مکالمه کنید. تا 3 روز در حالت استندبای باطری حفظ می کند و می توانید با آن به مدت 180دقیقه مکالمه داشته باشید. سیم کارت نانو می خورد و تقریبا با تمام اپراتورهای دنیا نیز قابل استفاده است. علاوه بر مکالمه می توانید با آن پیامک هم بدهید. دفترچه آن هم قابلیت ذخیره سازی تا 300 شماره را دارد.

شاید این کوچکترین موبایل دنیا کارآیی زیادی نداشته باشد، اما می توان از آن به عنوان یک گزینه امنیتی برای مواقع خاص استفاده کرد. یک گوشی در جایی که فقط شما آن را می دانید و درمواقع لازم می توانید از آن استفاده کنید!


منبع: تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان