سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

واتساپ بیزینس برای آنان که دو سیم کارت دارند، هم در اندروید و هم

    نظر

بعد از ارائه راهکاری برای داشتن چند اکانت تلگرامی روی یک گوشی اندروید و بعد از آنکه خود تلگرام راهی را ایجاد کرد تا کاربران بتوانند چند شماره روی یک گوشی برای تلگرام داشته باشند، حس می شد که واتساپ در این زمینه ضعیف باشد، اما از سال گذشته برای گوشی های اندروید و از امسال برای گوشی های آیفون واتساپ بیزینس به نوعی این کمبود را جبران خواهد کرد!

واتساپ بیزینس چیست؟

در واقع واتساپ بیزینس یک مدل از واتساپ اصلی است که به منظور کمک به شرکت ها و بیزینس های کوچک به صورت کاملا رایگان ارائه شده است. دارندگان آن می توانند از قابلیت های خاصی استفاده کنند و کسب و کار خود را توسعه بخشند. این نسخه تا وقتی که کارکردهایش محدود باشد (یعنی به نوعی شرکت کوچک باشد) کاملا رایگان هست.

واتساپ بیزینس ، دیجی دکی

قابلیت هایی که این نسخه از واتساپ فراهم می کند عبارتند از: اضافه کردن توصیف، ایمیل، آدرس، سایت در پروفایل و همچنین امکانات پیام نگاری برای مشتریان از جمله خوشامد گویی خودکار، پاسخ های خودکار، پیغام در حالت آفلاین بودن.

واتساپ بیزینس ، دیجی دکی

این نسخه از روی رایانه شخصی هم قابل استفاده هست. وقتی شرکت بزرگ شود، دیگر نمی تواند از واتساپ بیزینس رایگان استفاده کند و باید به Whatsapp Business API سوئیچ کند که رایگان هم نیست.

واتساپ دوم؟

اگر چه علت اصلی استفاده از واتساپ بیزینس برای رونق کسب و کارهای کوچک هست، اما از آنجا که تمام امکانات واتساپ معمولی را هم داراست، می توان از آن به عنوان واتساپ دوم برای شماره ای دیگر روی یک گوشی استفاده کرد!

مطلب مرتبط: بلاک شدن در واتساپ

به راحتی آنرا از مبادی رسمی و صحیح (گوگل پلی و اپ استور) دانلود و نصب نمایید. و هنگام تشکیل پروفایل شماره جدید را به آن بدهید. خودش تشخیص می دهد که شما یک واتساپ دیگر هم دارید، و در ابتدا پیشنهاد می دهد که با شماره قبلی ادغام کند که در صورت پذیرش تمام چتهایتان در نسخه معمولی به این نسخه منتقل خواهند شد. یا که می توانید شماره ای دیگر استفاده کنید.

منبع: تعمیر گوشی  دیجی دکی

طرح ترافیک 98 و سامانه تهران من برای مجوز ورود به طرح

    نظر

طرح ترافیک 98 مسئله ای که افراد زیادی را نگران کرده و علم و آگاهی کم افراد از این طرح سبب می شود تا بازار شایعات همچون بسیاری از مسائل دیگر کشور داغ باشد و شهروندان را گمراه کند. بدلیل آنکه بخش زیادی از اقدامات طرح با استفاده از گوشی انجام می گیرد، در این رابطه برایتان خواهیم گفت.

روند طرح ترافیک 98 چگونه است؟

تا تیرماه، طرح همچون سال گذشته خواهد بود و در دو محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک اصلی اجرا خواهد شد. از تیرماه به بعد، محدوده زوج و فرد تغییر نام داده و به محدوده دوم کنترل آلودگی هوا تبدیل خواهد شد که در ادامه در رابطه با آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

طرح ترافیک 98 ، دیجی دکی

در طرح 98 و از اول تیر ماه، هر ماشین اجازه دارد در هر فصل تا 20 مرتبه به محدوده دوم طرح ترافیک (محدوده زوج و فرد فعلی) وارد شود، بدون آنکه نگران زوج و فرد بودن پلاکش باشد. این تعداد روز برای ماشین های با پلاک شهرستان، 15 روز در هر فصل است. هرگاه تعداد ترددهای ماشین ها از این تعداد روز عبور کند، مشمول پرداخت طرح خواهد شد.

نحوه خرید طرح

از سال گذشته شهرداری تهران سامانه “تهران من” را معرفی کرد و تمام کارهای مربوط به طرح ترافیک و برخی دیگر از کارها را در آن سر و سامان داد. برای استفاده از امکانات سامانه تهران من، چنانچه گوشی اندروید داشته باشید، به راحتی می توانید اپ مربوط به آن را نصب نمایید، در غیر این صورت می توانید یا از طریق وبسایت آن و یا با شماره گیری کد دستوری *137# به امکانات آن همچون رزرو طرح ترافیک، استعلام ملک و پیام به 137 استفاده نمایید.

طرح ترافیک 98 ، دیجی دکی

بعد از ایجاد کاربری در سامانه، باید که خودروی خود را در آن تعریف کنید. هنگام تعریف خودرو نیاز به مدارکی از خودرو خواهید داشت که به ترتیب خود سامانه به شما خواهد گفت تا عکسی از آنها را در سیستم بارگذاری کنید.

مطلب مرتبط: پرداخت عوارض جاده های بین شهری بدون داشتن برچسب

پس از تعریف ماشین باید حساب شهروندی خود را شارژ نمایید. حداقل موجودی شما باید برابر با یک طرح کامل باشد، تا هنگام تردد از طرح، با توجه به ساعات و موقعیت های عبوری تان از حسابتان کسر شود. اگر حساب شما از پیش شارژ شده باشد، به نفعتان خواهد بود.

!!هر شخصی که در تهران با ماشین شخصی اش می خواهد تردد داشته باشد، باید برای استفاده از روزهای رایگان تردد در طرح ترافیک 98 در سامانه تهران من یک کاربری از پیش ساخته باشد!!

تخفیفات و نکات مهم در رابطه با هزینه طرح

  • در طرح ترافیک 98 خودروهایی که دارای معاینه فنی برتر باشند، از تخفیف 25 درصدی برخوردار خواهند بود.
  • عبور از طرح محدوده دوم (زوج و فرد فعلی) مشمول نصف هزینه طرح اصلی خواهد بود.
  • افرادی که منزلشان داخل طرح اصلی باشد، بعد از اعلام در سامانه تهران من، در زمان مقرر باید با مدارک خواسته شده به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه نمایند تا مشمول قوانین و شرایط خاص افراد ساکن در طرح اصلی شوند.
  • در طرح ترافیک 98 برای افرادی هم که در محدوده دوم طرح ترافیک هستند، باید که اعلام کنند تا مشمول تخفیفات خاص مربوط به محدوده خود شوند.
  • برای تردد در طرح، توصیه می شود حداقل به اندازه یک مرتبه ورود به طرح اصلی، در حساب شهروندی خود پول داشته باشید، تا متناسب با عبور و مرورتان از حسابتان کسر شود و این موضوع ارزان تر خواهد بود.

جریمه عبور از طرح بدون مجوز

در سال 98 قرار بر این شد، تا در صورت عبور غیر مجاز از هر یک از محدوده های طرح ترافیک، پس از اعلام پیامکی به صاحب خودرو، فرصتی یک ماهه در نظر گرفته شود تا تنها با پرداخت عوارض مربوطه از طریق سامانه تهران من، مشمول جریمه های بیشتر نشود.

طرح ترافیک 98 ، دیجی دکی

!!به منظور دریافت این پیامک لازم است که قبل از تردد حتما در سامانه ثبت نام شده باشد. ثبت نام و دریافت پیامک رایگان هست!!


منبع: تعمیرات موبایل دیجی دکی

کلاهبرداری تلفنی به نام مخابرات و به کام تبهکاران

به گزارش از مخابرات، اخیرا افرادی سودجو مبادرت به کلاهبرداری تلفنی کرده و خود را از سوی شرکت مخابرات معرفی می کنند. برای اثبات ادعای خود نیز روشی به کاربر پیشنهاد می دهند که او را مجاب می کند حتما تماس گیرنده از سوی مخابرات تماس گرفته است، اما متاسفانه این گونه نیست و باعث می شود کلاهبردار به خواسته اش برسد.

داستان کلاهبرداری تلفنی جدید چیست؟

در شگردی خاص، افرادی با شما تماس می گیرند و از شما خواسته ای طلب می کنند. خود را از سوی مخابرات معرفی می کنند و اعلام می کنند که در صورت عدم همکاری، مسئولیت عواقب ناشی از آن برعهده خود شخص خواهد بود. این افراد سودجو برای اثبات ادعای خود نیز از شما می خواهند تا با شماره ای که با شما تماس گرفته اند، تماسی برقرار کنید تا متوجه شوید این تماس از سوی مخابرات است! همین اقدام سبب شده تا افرادی به دام این کلاهبرداران بیفتند.

تماس از رادیو ، دیجی دکی

مطلب مرتبط: تماس از رادیو از جنس کلاهبرداری

در ادامه می گوییم که این افراد از چه شگردی استفاده می کنند و شما باید چه کاری انجام دهید.

حقیقت ماجرا چیست؟

با توجه به اینکه شماره این افراد مانند شماره مخابرات نیست، شاید فکر کنید که چرا کاربران فریب می خورند. وقتی به چنین شماره ای تماس بگیرند چرا متوجه شخصی بودن خط نمی شوند؟

این کلاهبرداران، شماره خود را روی یکی از شماره های خدماتی شرکت مخابرات ایران (شماره های 2020 یا 2010 و …) دایورت می کنند یا همان انتقال می دهند. وقتی فرد با شماره کلاهبردار تماس می گیرد، تماس به این شماره ها منتقل می شود و گویی با شرکت مخابرات تماس گرفته اید!

کلاهبرداری تلفنی ، دیجی دکی

با دیدن اینکه گویی کلاهبردار حقیقت می گوید، سایر حرف هایش را نیز باور می کند و دیگر در پی تحقیق نخواهد بود و در دام این کلاهبرداری تلفنی می افتد.

راه حل چیست؟

برای پیشگیری و جلوگیری از تکرار این موضوع، شرکت مخابرات در صدد است تا هر گونه انتقال تماس به شماره های سازمانی را غیرممکن سازد تا از کلاهبرداری های این چنینی جلوگیری کند. البته این کار نیاز به همکاری اپراتورها و شرکت ها و سازمان ها نیز دارد.

اما راه حل دیگر این است که کاربران مراقب باشند. برای چنین مواردی راه های زیادی هست که بتوان تحقیق کرد. دریافت پیامک و یا تماس و اعلام اینکه بدهکار هستید یا موارد مشابه، دلیلی نخواهد بود تا بلافاصله نسبت به پرداخت بدهی اقدام نمایید. در این موارد حتما از طریق شماره های سازمان مربوطه مورد را استعلام نمایید. حتی پیامک های قبوض که همیشه به دست شما می رسند هم قابل پیگیری هستند، چهقبض پیامکی تلفن ثابت و چه قبض تلفن همراه.

!!چنانچه با شما چنین تماسی گرفتند، حتما مراتب را به پلیس 110 یا پلیس فتا اطلاع دهید.

منبع: تعمیرات گوشی دیجی دکی

تعمیر ارزان آیفون با روشی سریع و کارآمد

موارد زیادی پیش آمده که گوشی های آیفون (و البته خیلی از گوشی های اندروید) در عملکردشان دچار اختلال و مشکل شده اند و صاحب گوشی بسیار ناراحت و عصبی شده است. در این پست می خواهیم یک روش تعمیر ارزان آیفون را به شما آموزش بدهیم تا بتوانید از پس مشکلات خود بر بیایید.

معنی تعمیر ارزان آیفون چیست؟

شاید بهتر می بود به جای واژه ارزان از تعمیر رایگان آیفون نام می بردیم، اما معمولا رایگان خیلی جدی گرفته نمی شود! احتمالا خودتان هم حدس زده باشید، منظورمان از تعمیر ارزان آیفون همان ریست کردن گوشی است که به دو روش نرم و سخت و یک روش حرفه ای با iTunes قابل انجام هست که برایتان شرح خواهیم داد که در هر مدل گوشی چه اقدامی باید انجام دهید.

ریست نرم گوشی

ریست نرم گوشی در واقع همان خاموش و روشن کردن معمولی گوشی است. یعنی دکمه پاور را نگه دارید تا علامت کشیدن انگشت روی صفحه بیاید و گوشی را خاموش کرده و مجدد بعد از آنکه چیزی روی صفحه دیده نمی شد و چند ثانیه ای مکث، آن را روشن کنید. این روش برای همه مدل های گوشی های آیفون یکسان هست.

تعمیر ارزان آیفون ، دیجی دکی

اگر نمی خواهید از دکمه پاور هم استفاده کنید، در صورتی که گوشی شما iOS 11 به بعد باشد، در انتهای بخش General در تنظیمات گوشی، گزینه ای تحت عنوان Shut Down وجود دارد که شما را تا مرحله بعد از چند ثانیه نگه داشتن دکمه پاور (یعنی کشیدن انگشت روی صفحه) خواهد برد.

تعمیر ارزان آیفون ، دیجی دکی

در این روش اطلاعات گوشی شما اصلا تغییر نخواهند کرد و خوب هست که وقتی گوشی کند می شود و یا اپ ها بازی در میاورند این کار را انجام بدهید.

ریست سخت یا ریست اجباری گوشی

گاهی ممکن است مشکل تا حدی جدی شود که حتی تاچ و خاصیت لمسی گوشی نیز از بین برود. آنگاه دیگر نمی توانید از روش گفته شده در بند پیشین استفاده نمایید. در ادامه با توجه به مدل گوشی تان خواهیم گفت که برای تعمیر ارزان آیفون خود چگونه آن را ریست اجباری نمایید.

ریست کردن گوشی های آیفون 8 به بالا

تعمیر ارزان آیفون ، دیجی دکی

مراحل ریست اجباری این مدل ها به شرح زیر است:

  • دکمه افزاینده صدای گوشی (Volume Up) را یک بار زده و رها کنید.
  • دکمه کاهنده صدای گوشی (Volume Down) را یک بار زده و رها کنید.
  • دکمه پاور را فشار داده و نگاه دارید تا لوگوی سیب شکل اپل را ببینید.

ریست کردن گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

تعمیر ارزان آیفون ، دیجی دکی

مراحل ریست اجباری این دو مدل به شرح زیر است:

  • دکمه کاهنده صدای گوشی (Volume Down) و دکمه پاور را فشار داده و نگاه دارید تا لوگوی سیب شکل اپل را ببینید.

ریست کردن گوشی های آیفون 6اس و 6اس پلاس به پایین

تعمیر ارزان آیفون ، دیجی دکی

تفاوت این مدل های آیفون با موارد ذکر شده در دو بخش قبلی، وجود دکمه فیزیکی هوم است. مراحل ریست اجباری این مدل ها به شرح زیر است:

  • دکمه هوم گوشی (Home) و دکمه پاور را فشار داده و نگاه دارید تا لوگوی سیب شکل اپل را ببینید.

بدین ترتیب گوشی شما خاموش و روشن می شود بدون آنکه اطلاعاتش پاک شود و معمولا خیلی از مشکلات مانند از کار افتادن تاچ، عدم اتصال به وای فای، باز نشدن اپ و … حل می شوند.

تعمیر ارزان آیفون با استفاده از نرم افزار ITUNES

پیش از اینکه این روش را توضیح بدهیم باید بگوییم که نتیجه این روش، ری استور شدن گوشی است و این یعنی هر چه در آن دارید پاک خواهد شد. ضمنا با این کار نمی توانید از شر اپل آیدی رمز فراموش شده خلاص شوید و بعد از اتمام کار باید رمز اپل آیدی را وارد کنید. در صورت فراموشی رمز اپل آیدی و عدم وجود امکانی برای بازیابی آن اصلا این روش را امتحان هم نکنید!

تعمیر ارزان آیفون ، دیجی دکی

در این روش گوشی به حالت (DFU (Device Firmware Update l می رود. در این حالت گوشی به وضعیت اولیه ری استور می شود و امید است تمام مشکلات حل شود. مراحل کار را باز برای مدل های مختلف برایتان شرح خواهیم داد.

گوشی های آیفون 7 و بالاتر

  • گوشی را به رایانه وصل کرده و نرم افزار iTunes را باز کنید.
  • همزمان دکمه پاور و کاهنده صدا را به مدت تقریبا 10 ثانیه نگه دارید تا گوشی خاموش شود.
  • دکمه پاور را رها کنید.
  • دکمه کاهنده صدا را برای ده ثانیه دیگر نگاه دارید.
  • صفحه گوشی سیاه می ماند.
  • روی رایانه و در iTunes پیغامی در رابطه با اتصال یک آیفون در حالت ریکاوری دیده می شود،
  • این گزینه را اوکی کنید تا عملیات ری استور شدن گوشی شما آغاز شود.

گوشی های 6 اس به پایین

  • گوشی را به رایانه وصل کرده و نرم افزار iTunes را باز کنید.
  • همزمان دکمه پاور و هوم را به مدت تقریبا 8 ثانیه نگه دارید تا گوشی خاموش شود.
  • دکمه پاور را رها کنید.
  • همچنان دکمه هوم را نگاه دارید.
  • صفحه گوشی سیاه می ماند.
  • روی رایانه و در iTunes پیغامی در رابطه با اتصال یک آیفون در حالت ریکاوری دیده می شود،
  • این گزینه را اوکی کنید تا عملیات ری استور شدن گوشی شما آغاز شود.

این روش به نوعی همان ریست فکتوری گوشی آیفون محسوب می شود!

راه حل نهایی

اما چنانچه همچنان مشکلاتی با گوشی خود داشتید یا در هر یک از روش های بالا سوالی داشتید، اصلا ناراحت نباشید. وارد سامانه دیجی دُکی به نشانی www.digidoki.com شوید و یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسراع وقت با شما تماس گرفته و جهت تعمیر گوشی آیفون شما، هماهنگی های لازم را به عمل آورند. کلیه مراحل تا لحظه انجام تعمیر گوشی رایگان است و در انتهای تعمیرات موبایل شما یک ماه گارانتی هم همراه شما خواهد بود.

منبع: تعمیرات اپل ، دیجی دکی

کنترل استفاده از گوشی اندروید با این 5 اپ

همه می دانیم که امروزه کار با موبایل، بخش زیادی از وقت ما را به خود اختصاص می دهد. بعضا خودمان هم متوجه نیستیم، اما بیش از اندازه استاندارد با موبایل کار می کنیم. کنترل استفاده از گوشی یک راه موثر برای حفظ سلامتی فردی و سلامت روابط دوستانه و خانوادگی است. در ادامه پس از توضیحاتی مختصر، 5 اپی که در گوشی های اندروید به شما کمک می کند تا میزان استفاده از گوشی را در خود رصد کنید و آن را به حد معقول برسانید معرفی خواهیم کرد. آیفون از iOS 12 به بعد خود دارای این چنین اپی هست.

چه نکاتی مهم هستند؟

اولین موضوع در این اپ ها این هست که میزان استفاده شما از گوشی موبایل و هر اپ را به تفکیک بیان می کند و به این ترتیب شما متوجه خواهید شد که میزان و نوع رفتارتان چگونه است و می توانید برای کنترل استفاده از گوشی راحت تر عمل کنید.

اما اپ ها یک قدم جلو تر هم می روند و شما می توانید برای استفاده خود، محدودیت هایی هم ایجاد کنید و مثلا اپ هایی را قفل کند و یا جلوی برخی اعلان ها را بگیرد. همچنین برای هر اپ محدودیتی برای میزان استفاده قرار دهد و بیش از آن قادر به استفاده نباشید.

کنترل استفاده از گوشی با اپ کنترلی YOUR HOUR

در این اپ به محض اینکه قفل گوشی را باز می کنید، تایمر آن شروع به شمارش می کند و میزان استفاده شما از هر اپ را هم به تفکیک ذخیره می کند.

کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی

علاوه بر دیدن این تایمر، شما می توانید برای مصرف روزانه خود محدودیت هایی در میزان استفاده و یا تعداد دفعات باز کردن قفل گوشی خود اعمال کنید. در داخل اپ می توانید تمام این آمار را به تفکیک مشاهده کنید.

کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی

در کنار این عوامل کنترلی، این اپ به شما چالش هایی هم معرفی می کند، که با انتخاب این چالش ها کارهایی را در کنترل استفاده از گوشی خود تمرین می کنید که به مرور زمان از بازی به عادت تبدیل خواهند شد.

کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی

دانلود اپ YOURHOUR

اپ ACTIONDASH

این اپ نیز همچون اپ قبلی یک مدل از میزان مصرف شما از هر اپ و تعداد اعلان های دریافتی و … به شما بیان می کند. این اپ فقط می تواند این پارامترها را به شما نشان دهد و این شما هستید که خودتان باید برای خودتان محدودیت هایی اعمال کنید. این اپ در اعمال خودکار محدودیت ها یا تعیین اهداف مصرفی ناتوان است.

کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی

کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی

دانلود اپ ACTIONDASH

اپ STAY FOCUSED

این اپ قدرت زیادی برای کنترل استفاده شما از گوشی را دارد. شما در آن تعیین می کنید که برای هر اپ در چه روز هایی چه میزانی امکان استفاده دارید. همچنین می توانید تعداد دفعات باز کردن اپ را نیز محدود کنید.

کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی

با رسیدن به محدودیت های اعمالی از طرف خودتان، دیگر تا انتهای آن روز امکان استفاده از اپ را نخواهید داشت!

کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی

این اپ نیز مانند اپ اولی که معرفی کردیم یک نمایش گرافیکی از میزان و نوع مصرف شما از گوشی را نیز بیان می کند.

دانلود اپ STAY FOCUSED

اپ کنترلی DAYWISE

این اپ مانند اپ های قبلی شما را محدود نمی کند یا نموداری به شما نشان نمی دهد، فقط با یک اقدام ساده شما را در کاری که انجام می دهید متمرکز نگه می دارد! به صورت گزینشی اعلان های اپ ها را دسته بندی می کند و در ساعات خاصی به صورت بسته ای آنها را به شما نمایش می دهد!

کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی

شما در این اپ، اپ های دیگر را دسته بندی می کنید که کدام اعلان ها درجا اعلام شوند کدام در بسته بندی ها و در زمان های معین! همین امر که حواستان کمتر پرت می شود باعث می شود تا مراجعات روزانه شما به گوشی تان تا حد زیادی کم شود.

کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی

دانلود اپ DAYWISE

اپ COLOR BREEZE

یکی از معضلات در استفاده از گوشی، استفاده از آن در آخر شب و قبل از خواب است. این کار صدمات زیادی به سلامت چشم و خواب شما می رساند. این اپ در این زمینه به شما کمک می کند.

کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی

زمان و ساعت را در این اپ وارد می کنید و در ساعات شب، گوشی شما سیاه و سفید می شود و به نوعی از جذابیت گوشی کاسته و نور آبی مضر آن را نیز کاهش می دهد تا هم گوشی را زودتر کنار بگذارید و هم کمتر به چشمانتان آسیب برسد.

برای استفاده از این اپ باید کارهایی در تنظیمات انجام دهید:

  • در تنظیمات گوشی به گزینه سیستم (system) رفته و عبارت Build Number را پیدا کنید. 7 مرتبه روی آن بزنید تا گزینه Developer Settings برایتان فعال شود.

کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی

  • در منوی تازه ایجاد شده، گزینه USB debugging را فعال کنید.

کنترل استفاده از گوشی ، دیجی دکی

  • روی رایانه خود ADB و Fastboot را نصب کنید.
  • بعد از نصب اپ روی گوشی، آن را به رایانه متصل کرده و عبارت زیر را در بخش کامند بنویسید:
    • adb devices
  • لیستی از تجهیزات موجود نمایش داده می شوند. سپس کد دستوری زیر را وارد کنید:
    • adb shell pm grant com.reverp.colorbreeze android.permission.WRITE_SECURE_SETTINGS
  • حال اپ را باز کنید و گزینه Enable Color Breeze را فعال کنید.

دانلود اپ Color Breeze

این هم از چند اپ برای کنترل استفاده از گوشی . شما برای این هدف چگونه عمل می کنید؟

منبع: تعمیرات گوشی دیجی دکی