سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

ناراحتی دارندگان سامسونگ گلکسی اس 8 از قرمزی صفحه نمایششان

    نظر

شاید یکی از مهم ترین اجزای سامسونگ گلکسی اس 8 ، صفحه نمایش AMOLED با لبه های خمیده باشد. اما به تازگی بسیاری از خریداران این محصول، از شرکت سامسونگ بخاطر فیلتر یا قرمزی صفحه نمایش معترض هستند. در ابتدا سامسونگ به این دسته از کاربران با راهنمایی برای تغییرات در تنظیمات زیر بار خراب بودن صفحه نمایشش نمی رفت، اما بعد از اعتراضات بیشتر گفته که با یک به روز رسانی این مشکل را حل خواهد کرد و البته گفته که این موضوع یک مشکل خاص نیست.

مرتبط: عاقبت نوت 7 سامسونگ

سخنگوی شرکت سامسونگ در برابر این مشکل جدید گفته که این موضوع یک مشکل کیفیتی نیست، و می توان با تنظیمات گوشی آن را رفع کرد. به هرحال این شرکت قرار است تا ده روز آینده یک به روز رسانی جدید ارائه دهد تا نگرانی های مشتریان سامسونگ گلکسی اس 8 به خاطر قرمزی صفحه نمایششان برطرف شود.

سخنگوی شرکت سامسونگ همچنین اضافه کرده که با به روز رسانی جدید می توان درصد رنگ قرمز صفحه را کمتر کرد و در نتیجه انتظار دیدن تصاویر با رنگ درست را داشت و باز بر سالم بودن تمامی قطعات به کار رفته در سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تاکید دارد. با این طرز بیان هم شرکت را از زیر بار فشار خراب بودن ابر گوشی امسالش می رهاند، و هم مشکل بوجود آمده را برطرف می کند، حتی اگر این مشکل واقعا از کیفیت قطعات باشد.

سامسونگ گلکسی اس 8، دیجی دکی

سامسونگ گلکسی اس 8، دیجی دکی

عده ای از صاحبنظران بر این باورند که این مشکل جدید به دلیل تکنولوژی جدید به کار رفته در نمایشگرهای جدید سامسونگ می باشد. صفحه نمایش های معمولی در گوشی های هوشمند، از زیرپیکسلهای هم اندازه قرمز، سبز و آبی تشکیل شده اند. اما صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 8  از پیکسل های بیضوی سبز که بین دو پیکسل لوزی شکل بسیار بزرگتر قرمز و آبی قرار می گیرد تشکیل شده است. این باعث یک شیفت در رنگ سبز خواهد شد.

مرتبط: تعمیر صفحه شکسته گوشی

شرکت سامسونگ گفته که مشکل موجود را با ایجاد امکان کاهش بیشتر اثر رنگ قرمز در به روز رسانی جدید مرتفع خواهد نمود و اینکه این مشکل احتمالا به دلیل تفاوت های موجود در آزمایش و عمل به وجود آمده است که به راحتی حل می شود.

مرتبط: مشاوره رایگان تلفنی

آیا شما هم با چنین مشکلی روبرو شده اید؟

 

منبع: تعمیرات در محل در کرج ، دیجی دکی