سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

ثبت درخواست در سایت دیجی دُکی

    نظر

خراب شدن گوشی امروزه یکی از مشکلات اساسی مردم محسوب می شود. خود خرابی گوشی یک طرف، تعمیراتش طرف دیگر. پیدا کردن تعمیرکار خوب و امین، وقت گذاشتن و رفتن به سوی این تعمیرکار در گرما و سرما و در کلی ترافیک و آلودگی. یک بار برای تحویل دادن گوشی و بار دیگر برای پس گرفتن آن. چند روزی بدون گوشی بودن که یکی از سختی های بزرگ این پروسه محسوب می شود. در آخر هم گرفتن گوشی بدون آنکه بدانید که چه بلا یا بلاهایی سر گوشیتان آمده و آیا هزینه ای که تعمیرکار از شما دریافت داشته صحیح بوده یا خیر. دست آخر هم ممکن است خدای ناکرده روزی عکس ها و فیلم های خانوادگی خود را در فضاهای اجتماعی ببینید!!! پس به نظر من ادامه پست را بخوانید تا با نحوه ثبت درخواست در سایت دیجی دکی آشنا شوید و از این مشکلات رهایی یابید.

مرتبط: مشاوره رایگان تلفنی

اما نگران نباشید. از امروز دیگر این مشکلات متوجه شما نخواهد بود. کافی است وقتی گوشیتان خراب می شود بلافاصله به سراغ اینترنت بروید، وارد سایت دیجی دکی شوید و یک درخواست را به سادگی ثبت نمایید. در کمتر از 300 ثانیه می توانید درخواستتان را ثبت کرده و منتظر تماس تعمیرکار باشید. در این پست به شما نحوه ثبت درخواست در سایت دیجی دکی را آموزش خواهم داد.

ابتدا وارد سایت شوید و سپس گزینه ثبت درخواست را بزنید.

DigiDokiRequest

DigiDokiRequest

در صفحات بعدی به ترتیب برند گوشی، مدل گوشی، رنگ آن، مشکل آن و در آخر نام و شماره و ایمیل خود را نوشته و منطقه شهری خود را انتخاب نموده و بعد منتظر تماس کارشناسان دیجی دکی باشید. چنانچه در هریک از مراحل ذکر شده نمی دانستید که کدام گزینه را بزنید، اصلا نگران نباشید، همیشه یک گزینه سایر/نمی دانم وجود دارد که شما را از بلاتکلیفی در بیاورد.

امتحانش کاملا رایگانه! چراکه نه، همین الان یک درخواست بده تا ببینی چه اتفاقی می افته! ??

 

منبع: تعمیرات اپل در کرج ، دیجی دکی