سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

تعویض باتری آیفون با چند کلیک ساده

    نظر

باتری های موبایل همچون باتری هر وسیله برقی دیگری پس از مدتی استفاده کیفیت روز اول را نخواهند داشت، به این معنی که با همان استفاده قبلی مدت زمان کمتری می توانید با یک بار شارژ از گوشی خود استفاده کنید و یا اینکه به ناگاه باتری شما خالی می شود، در هر صورت اگر احساس می کنید که نیاز به تعویض باتری آیفون خود پیدا کرده اید پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی حتما این مقاله را مطالعه کنید.

نشانه های خرابی باتری آیفون چه هستند؟

یکی از ساده ترین روش های برای پی بردن به میزان سلامت باتری آیفون، بررسی کردن آن در تنظیمات گوشی است. اگر گوشی خود را به روز کرده باشید، در تنظیمات بخشی برای باتری وجود دارد که به راحتی با وارد شدن در آن متوجه خواهید شدن که الان باتری آیفون شما چند درصد توانایی روز اول خودش را دارد.

اگر هم می خواهید یک حسی از باتری خراب داشته باشید، معمولا باتری خراب کارکردش دچار اختلال می شود. یعنی نمی تواند به اندازه روزهای ابتدایی شارژ خودش را نگه دارد و یا تغییرات ناگهانی شارژ چه در هنگام شارژ شدن و چه هنگام استفاده خواهید دید.

یکی دیگر از نشانه هایی که باید خیلی به آن توجه داشته باشید، باد کردن باتری است. بعضا پیش می آید که باتری آنقدر باد می کند که حتی صفحه نمایش و بدنه را از هم تا حدی جدا می کند. توصیه اکید داریم که در این صورت خیلی به گوشی و باتری فشار وارد نکنید، چراکه سوراخ شدن باتری می تواند به قیمت آتش سوزی و آسیب دیدن خودتان و گوشی تان تمام شود.

تعویض باتری آیفون

اول از همه خودتان می تواند یک ارزیابی اولیه داشته باشد که آیا زمان تعویض باتری آیفونتان فرا رسیده است و در صورتیکه پاسخ این سوال بله بود و در صورتیکه گوشی شما در مدت گارانتی خود می باشد و به خدمات مراکز اپل در خارج از ایران دسترسی دارید می توانید از خدمات این مراکز به رایگان استفاده کنید، برای این منظور از طریق لینک ارزیابی شامل بودن گوشی آیفون در خدمات اپل پلاس را چک کنید و در صورتیکه گوشی شما شامل گارانتی نباشد طبق تعرفه های مشخصی هزینه های تعویض باتری آیفون را متناسب با نوع گوشی شما دریافت می کنند.

اما در صورتیکه در ایران حضور دارید متاسفانه هیچ از گارانتی های داخل ایران باتری گوشی های آیفون را گارانتی نمی کنند و در هر صورت باید هزینه های آن را بپردازید، اما در صورتیکه گوشی شما در طول مدت گارانتی خود هست، حتما از خدمات شرکت های گارانتی استفاده نمایید چراکه در غیر این صورت گوشی شما از گارانتی خارج خواهد شد.

اگر در ایران حضور دارید و گوشی شما به دلایل مختلف همچون پایان زمان گارانتی از گارانتی خارج شده است به راحتی با هزینه کمتر و حتی کیفیت بالاتر می توانید از خدمات تعمیرات موبایل البان برای تعویض باتری آیفون بهره مند شوید.

هزینه تعویض باتری های آیفون 

در صورتیکه مشکل موبایل شما از باتری آیفونتان نباشد هزینه تعویض باتری آیفون شامل هزینه باتری و اجرت تعویض آن می باشد، در خصوص اجرت تعویض باتری آیفون می توان گفت که این هزینه ها از 150 هزار تومان شروع شده و تا نهایت 800 هزار تومان برای به روز ترین گوشی های آیفون هستند، اما با توجه به تغییرات نرخ ارز برای تامین باتری آیفون می توانید از طریق صفحه تعمیرات موبایل آیفون یک درخواست ثبت کنید تا کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل البان مشاوره دقیق در این خصوص را به رایگان به شما ارائه داده و حتی پیش از تعویض باتری سایر مواردی که احتمال دارد ایراد شارژ گوشی موبایل شما از آن باشد را چک کنند تا متحمل هزینه های اضافی نشوید.

مراکز تعویض باتری آیفون

تعویض باتری آیفون یکی از ساده ترین کارهای تعمیرات برای یک متخصص موبایل هست از همین روی مراکز زیادی این خدمات را در سطح شهر تهران ارائه می نمایند، هرچند که این کار همچون سایر کارهای تعمیراتی موبایل حساسیت های خاص خود را نیز دارد و با کوچکترین اشتباهی می تواند هزینه های جبران ناپذیری را به گوشی شما وارد آید. همچنین علاوه بر مهارت و تسلط تعمیرکار موبایل که باید در تعمیر گوشی های آیفون تبهر داشته باشد، قطعه ای هم که استفاده می شود باید از کیفیت بالایی برخودار باشد.

در ایران متاسفانه به جهت عدم حضور نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل کیفیت های گوناگونی از باتری ها وجود دارد اما یک فرد عادی نمی تواند کیفیت باتری ها را از هم تشخیص دهد و حتی اگر هم بتوانید کیفیت یک باتری را تشخیص دهید به صورت عمده این کار در جلوی جشمهای شما انجام نمی شود و نمی توانید از تعویض همان باتری اطمینان حاصل نمایید؛ به همین جهت لازم است از خدمات مرکزی استفاده کنید که علاوه بر شهرت و سابقه خوب آن از قطعات و باتری هایی نیز استفاده نماید که گارانتی معتبر ارائه نماید. مرکز تعمیرات موبایل البان به عنوان معتبرترین مرکز تعمیرات موبایل آیفون می تواند خدمات تعمیرات و یا تعویض قطعات موبایل آیفون را در محل ارائه نماید. ضمن اینکه این مرکز باتری های مورد استفاده خود را از یک ماه تا شش ماه گارانتی کرده و می توانید با اطمینان از موبایل خود مثل روز اول استفاده نمایید.

مرکز تعمیرات موبایل البان - تعمیرات موبایل در محل

مشکلات پاور موبایل آیفون 

برخی از مشکلات پاور آیفون با عواملی به جز باتری ایجاد می شوند، اگر گوشی خود را نمی توانید روشن کنید، این مراحل را دنبال کنید تا ببینید که آیا مشکل گوشی شما حل می شود یا نه. در صورتیکه نمی توانید موبایل خود را چک کنید و یا از ایراد باتری آیفون خود مطمئن نیستید، ما در مرکز تعمیرات موبایل البان به صورت تخصصی پیش از تعویض باتری به صورت کلی موبایل آیفون شما را چک خواهیم کرد تا اگر ایراد دیگری غیر از باتری گوشی وجود داشته باشد به شما اطلاع دهیم. پس از ارزیابی کامل در صورت نیاز به تعمیر، هزینه ها به شما اطلاع داده خواهد شد تا برای ادامه تعمیر هماهنگی ها انجام شود. البته حتما توصیه می کنیم.

منبع: وبلاگ مرکز تعمیرات موبایل البان