سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل

تخصص در امر تعمیرات موبایل موضوعی است که شاید کمتر کسی آن را داشته باشد. اگر شما بتوانید در زمینه تعمیرات موبایل یک متخصص متبحر بشوید، می توانید امید داشته باشید که از لحاظ شغلی نیز در آینده بسیار موفق تر عمل کنید. یک آموزشگاه تعمیرات موبایل خوب، باید آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل نیز باشد. در ادامه بیشتر برایتان توضیح می دهیم.

ویژگی‌های یک آموزشگاه تخصصی مناسب چه هستند؟

وقتی صحبت از تخصص می شود، تجربه و علم در کنار هم می توانند راهگشا باشند. شخصی که بخواهد دوره های تخصصی را تدریس کند، علاوه بر داشتن علم و تخصص کافی، باید تجربه زیادی هم در این زمینه داشته باشد.

کلاس های تخصصی و فوق تخصصی باید خلوت تر از کلاس های معمولی برگزار شوند. دوره تخصصی دوره ای است که افراد در کنار آموزش باید بتوانند زیر نظر مستقیم استادشان آموزش ها را به صورت عملی نیز تجربه کنند. کار در این مرحله بسیار حساس می شود و استاد باید بتواند به صورت تمام وقت در اختیار فن آموز باشد.

آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل آکادمی البان

هر دوره ای را نباید به عنوان دوره تخصصی قبول کنید. اینکه نام یک دوره تخصصی یا فوق تخصصی باشد به معنای خوب بودن آن دوره نیست. بلکه نیاز هست تا به خوبی محتوای کلاس را بدانید و آن را بفهمید و بعد استاد نیز موظف است تک تک موارد را به شما آموزش دهد.

هر چقدر یک آموزش تخصصی، خوب باشد، اما آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل باید بتواند کارهای واقعی تعمیراتی را نیز برای فن آموز مهیا کند. آموزشگاهی که در کنار آموزش موارد واقعی نیاز به تعمیرات را هم ارائه دهد، می تواند خروجی های خوبی را داشته باشد.

افرادی هستند که در بازار موبایل و پاساژ علاالدین به تدریس تخصصی تعمیرات موبایل معروف هستند. این افراد هم می توانند گزینه های خوبی برای این کار محسوب شوند اما به شرطی که به وعده های خود عمل کرده و واقعا به شما آموزش بدهند. به قولی ماهیگیری را به شما آموزش دهند. حتما با این افراد به صورت زمان بندی شده قراداد ببندید و بدانید که در هر مرحله قرار است چه یاد بگیرید.

آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل آکادمی البان

شرکت البان در کنار مجموعه تعمیرات موبایل خودش، آکادمی البان را تاسیس کرد و با استفاده از مجرب ترین اساتید اقدام به تدریس و آموزش در زمینه تعمیرات موبایل کرده است. البان برای دوره های تخصصی و فوق تخصصی برنامه های خاصی دارد و کار عملی مهم ترین این برنامه های محسوب می شود.

آموزشگاه تخصصی تعمیرات موبایل آکادمی البان

مجموعه تعمیرات البان با پشتوانه مثبت خودش در تعمیرات موبایل، با بیش از 25هزار درخواست تعمیرات در سال، به راحتی انواع مشکلات را به صورت واقعی به فن آموز یاد می دهد. اما تا وقتی که فن آموز از مراحل آزمون با موفقیت بیرون نیاید، نمی تواند با کیس های واقعی کار تعمیرات را انجام دهد و فقط می تواند انواع کیس ها را مشاهده کرده و یاد بگیرد.

چنانچه فکر می کنید برای یادگیری و شرکت در دوره های تخصصی آکادمی البان آماده هستید، کافی است در سایت آکادمی ثبت نام کنید. کارشناسی با شما تماس گرفته و کاملا راهنماییتان خواهد کرد.

اما اگر فکر می کنید هنوز برای دوره تخصصی زود است، نگران نباشید، برای شما هم برنامه های خوبی داریم.

منبع: برگرفته از بلاگ آموزشگاه تعمیرات موبایل البان