سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

تعمیرات اپل در محل را از البان بخواهید

گوشی های موبایل دیگر یک همراه ساده نیستند و هوشمند شدنشان باعث وابستگی بیشتر ما به آنها شده است. وابستگی ای که هم می تواند کاری باشد و هم بحث حریم های خصوصی. یکی از مدل‎هایی که فراوانی زیادی هم بین مردم دارد گوشی های شرکت اپل یا همان آیفون است. گوشی های آیفون کاربران خاص خودش را دارد، شاید در ظاهر کار کردن با آنها مشکل به نظر بیاید، اما بعد از مدتی کار، این فرضیه رد می شود. بحث اصلی بحث تعمیرات اپل هست که تقریبا یک نمایندگی خاص و مخصوص آن از طرف خود شرکت اپل در ایران وجود ندارد. اما اِلبان کارها را ساده خواهد کرد.

تعمیرات اپل البان

تعمیرات اپل در محل

شاید برایتان جالب است که بدانید، گوشی های آیفون از تعمیرپذیرترین گوشی ها هستند و در عرصه تعمیرات نمره خوبی را از آن خود کردند. یکی از سیاست های شرکت اپل برخلاف سایر رقبا همین موضوع بوده است. نکته جالب بعدی این هست که بیش از 80 درصد موارد تعمیرات اپل در محل قابل انجام شدن هست! یعنی بدون نیاز به دستگاه‎های خاص و معمول تعمیرگاه های گوشی، می توان گوشی های آیفون را در 80 درصد موارد تعمیر کرد.

مطلب مرتبط: تعمیرات سامسونگ در محل

منظور از تعمیرات در محل این هست که به جای آنکه شما بخواهید به دنبال تعمیرکار بگردید، تنها با یک درخواست ثبت کردن، بتوانید تعمیرکار را در محلی که دوست دارید، خیابان، محل کار، محل زندگی و … حاضر و آماده داشته باشید تا در مقابل چشمانتان کار تعمیرات گوشی شما را انجام دهد!

تعمیرات اپل البان

دیگر وقتی تعمیرات در محل انجام شود و مقابل چشمانتان، خیالتان از بابت خیلی چیزها راحت خواهد بود. از بابت امنیت اطلاعات، وقت گذاشتن برای یافتن تعمیرکار کاربلد، وقت گذاشتن های زیادی برای رساندن گوشی به تعمیرکار و پس گرفتن گوشی تعمیر شده و …

تعمیرات اپل در محل با اِلبان

حال که متوجه شدید که گوشی مشکل دار شما در محل هم قابل تعمیر هست، راهکار آن را هم باید برایتان شرح دهیم. اگر خدای ناکرده گوشی آیفون شما آسیبی دید، چه نرم افزاری و چه سخت افزاری، اصلا نگران نباشید، بلافاصله وارد سایت البان به نشانی www.elbaan.com شوید و یک درخواست ثبت نمایید. این ثبت درخواست وقت زیادی از شما نخواهد گرفت و با چند کلیک ساده و وارد کردن نام و شماره تلفن کار تمام می شود.

تعمیرات اپل البان

بعد از ثبت درخواست شما نوبت به کارشناسان البان می رسد. یکی از آنها با شما تماس خواهد گرفت و در خصوص مشکل پیش آمده از شما سوال می پرسد. چنانچه مشکل گوشی شما نرم افزاری باشد، با ارائه مشاوره رایگان تلفنی سعی در حل مشکل خواهد کرد. اگر هم سخت افزاری باشد، بعد از اعلام حدودی هزینه، در صورت موافقت شما در ساعت و محل دلخواه شما حاضر می شود و کار تعمیرات گوشی را در محل انجام می دهد.

مطلب مرتبط: تعمیرات تخصصی آیفون

هنوز تمام نشده! بعد از پایان یافتن کار تعمیرات، شرکت البان با توجه به قوانین و مقررات ضمانت نامه البان، یک ماه گارانتی به سرویس ارائه شده خواهد داد. اگر گذر شما به تعمیرکاران دیگر خورده باشد، حتما می دانید که ضمانت تعمیرات گوشی، یکی از مواردی است که حتی برای یک ساعت هم داده نمی شود و با خروج از مغازه تعمیرکار، تمام عواقب و مسئولیت از دوش او نیز برداشته می شود.

 DD2Elbaan

مراقب خودتان و گوشی هایتان باشید. امیدواریم هرگز به خدمات تعمیرات در محل البان نیاز پیدا نکنید

 

منبع: تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان