سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

خدمات تلفن ثابت را از طریق سامانه مخابرات من بدون نیاز به مراجعه

    نظر

پیش از این در رابطه با دریافت قبض تلفن ثابت به صورت پیامکی برایتان توضیحاتی ارائه کردیم. این بار می خواهیم در مورد کلیه خدمات تلفن ثابت از جمله پرداخت و مشاهده قبض نیز برایتان بگوییم. تمام این کارها به سادگی و با استفاده از سامانه مخابرات من قابل انجام هست.

اگر بخواهید فقط قبض تلفن ثابت خود را پرداخت کنید، برای این کار کافی است به سایت مخابرات به نشانی https://www.tci.ir/index.html#!/service/quickbill/ بروید و هر نوع قبضی را که بخواهید انتخاب کرده، شماره تان را وارد کنید، قبض را مشاهده کرده و پرداخت کنید. بایستی شماره تلفن خود را بهمراه صفر و کد شهر وارد کنید. به عنوان مثال به صورت 02166862214.


مرتبط: دریافت قبض پیامکی برای تلفن ثابت


اما اگر بش از این چیزها بخواهید و بخواهید به دیگر خدمات تلفن ثابت نیز دسترسی داشته باشید، همراه ما باشید تا برایتان توضیح دهیم.

شرکت مخابرات سامانه ای راه اندازی کرده به نام “مخابرات من”. شما ابتدا بایستی از طریق لینک https://www.tci.ir/index.html#!/main/signin در این سامانه یک کاربری درست کنید. این کار بسیار ساده و رایگان هست و به نام هر شخصی می تواند باشد، یعنی نیازی نیست تا به نام صاحب خط تلفن انجام شود.

خدمات تلفن ثابت دیجی دکی

وقتی که در سامانه ثبت نام کردید، وارد سایت شوید. مرتبه اول که وارد می شوید خود سایت هم شما را راهنمایی می کند اما اگر متوجه نشدید یا آن را از دست دادید، ناراحت نباشید. مطابق شکل گزینه تلفن و بعد شماره تلفن های من را انتخاب کنید. باید شماره تلفن را به همراه یک نام وارد کنید. این نام یک چیز کاملا شخصی است و هر اسمی که بخواهید می توانید روی آن بگذارید. وقتی شماره و نام را وارد کردید، دکمه تایید را بزنید.

حال به شماره ای که وارد کرده اید از طرف مخابرات تماس گرفته می شود و کدی برایتان قرائت می شود. این کد را در مرحله بعدی باید وارد کنید. این کار از طریق تماس تلفنی انجام می گیرد تا دسترسی شما به شماره وارد شده تایید شود. علاوه بر این شماره، شماره های دیگری نیز می توانید اضافه کنید.

با اضافه کردن و لیست کردن شماره تلفن هایتان دیگر می توانید انواع خدمات تلفن ثابت را برایشان داشته باشید و از طریق سامانه مخابرات من آنها فعال و بررسی کنید. دیدن سایر خدمات و امکانات سایت را به خودتان واگذار می کنیم.

منبع: تعمیرات گوشی دیجی دکی