سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

استاتوس در واتساپ چیست و چگونه می توان یکی ساخت؟

با توجه به محدودیت های موجود برای تلگرام، کشش به سمت واتساپ در ایران بیش از پیش شده. سعی ما در این بوده که در این راستا آموزش هایی قرار بدهیم تا بتوانید از واتساپ بهتر و بیشتر بهره ببرید. در این پست می خواهیم در رابطه با استاتوس در واتساپ توضیح دهیم. اینکه چه هست و چگونه می توانید یکی بسازید.

اگر با اینستاگرام کار کرده باشید توضیح دادن استاتوس در واتساپ ساده خواهد بود. در واقع استاتوس در واتساپ چیزی شبیه به استوری در اینستاگرام است. عکس یا فیلمی است که می خواهید تمامی مخاطبانی که شماره شما را در گوشی شان دارند و در واستاپ هم وارد شده اند آن را ببینند. به نوعی یک اعلانیه عمومی است برای مخاطبانتان. می تواند چیز جالبی باشد که دیده اید و یا حالت و احساسی باشد که دارید.

اما در مورد نحوه ساخت و انتشار استاتوس در واتساپ بگوییم که کار بسیار ساده هست، اما بعضا باعث اشتباه افراد هم می شود. دو راه برای ساختن استاتوس وجود دارد.


مرتبط: فردی سازی صدای اعلان ها در واتساپ


راه اول: وقتی وارد محیط واتساپ می شوید، در پایین صفحه (در آیفون) یا بالای صفحه (در گوشی های اندروید) یک منو خواهید دید. این منو گزینه های مختلفی دارد: استاتوس، تماس ها، دوربین، چت ها و تنظیمات. گزینه اول که استاتوس هست را انتخاب کنید. در این بخش می توانید استاتوس های به اشتراک گذاشته شده را ببینید. هم آنهایی که خودتان منتشر کرده اید و هم آن هایی که دیگران منتشر کرده اند. اگر بخواهید یک استاتوس جدید بسازید و به اشتراک بگذارید کافیست روی علامت مثبت روی عکستان بزنید، یا برای اشتراک گذاری عکس و فیلم روی علامت دوربین جلوی اسمتان و برای اشتراک گذاری نوشته روی علامت قلم.

روش دوم گاها باعث اشتباه افراد در قبل می شده! استاتوس در گزینه های اشتراک گذاری اولین گزینه هست، چیزی که در تلگرام، نام خودتان بود. گاهی افراد به هوای تلگرام گزینه اول را انتخاب کرده اند تا عکسی را برای خود ذخیره کنند اما غافل از اینکه این کار آنها باعث شده تا همگان عکس را ببینند! مراقب باشید.

برای عکس و فیلم هم می توانید از عکس و فیلم های موجود در گوشی استفاده کنید و هم در جا ضبط کنید.

استاتوس در واتساپ دیجی دکی

راه دوم: این روش برای حالتی است که می خواهید عکس یا فیلمی را به اشتراک بگذارید. در همان منوی بالا یا پایین صفحه که بالاتر گفتیم، گزینه دوربین را انتخاب کنید. عکس یا فیلمی که می خواهید به اشتراک بگذارید، یا از حافظه گوشی انتخاب کنید و یا از نو ضبط کنید. درمرحله بعد از شما پرسیده می شود که می خواهید این فایل را با چه کس یا کسانی به اشتراک بگذارید، شما گزینه اول که My Status هست را انتخاب می کنید و به این ترتیب استاتوس مورد نظر شما منتشر می شود.

استاتوس در واتساپ دیجی دکی

این بود آموزش مختصری در رابطه با استاتوس در واتساپ ، چنانچه مشکل یا سوالی در مورد هر یک از موارد واتساپ دارید، به ما بگویید تا راهنماییتان کنیم. هم در پای همین نوشته می توانید نظر بدهید و هم با استفاده از امکان مشاوره رایگان تلفنی دیجی دکی، پاسخ سوال خود را پیدا کنید، چه در زمینه واتساپ و چه در هر زمینه موبایلی دیگری!

منبع: تعمیر گوشی  دیجی دکی