سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

مخاطبان MAYBE در آیفون چه هستند، از کجا آمده اند و چگونه حذفشان

    نظر

ممکن است شما که خود آیفون دارید یا دوستتان تا به حال با مشکل خاصی مواجه شده باشید، مشکل مخاطبان maybe دار! شماره ای را حذف می کنید یا که شماره ای که در لیست مخاطبانتان نیست به شما پیامک می دهد و یا تماس می گیرد و با کلمه maybe به همراه یک اسم مواجه می شوید. اگر می خواهید بدانید که این مخاطبان maybe از کجا می آیند ادامه پست را ملاحظه بفرمایید.

شما روی گوشی خود نرم افزارهای اجتماعی گوناگونی دارید، بعضا از یک تا چندین مورد. در هر یک نیز مخاطبانی دارید. وقتی به گوشی خود مخاطبی اضافه می کنید، این مخاطب چنانچه در هریک از این اپها حضور داشته باشد، قابل دیدن خواهد بود. برعکس این مورد هم صادق است. یعنی وقتی داخل اپ مخاطبی را اضافه می کنید، آن مخاطب را در گوشی خود نیز خواهید دید. حال بگوییم مخاطبان maybe از کجا می آیند: وقتی شما مخاطب را از گوشی پاک می کنید، مخاطبی که در هریک از این اپهای اجتماعی بوده و شما با او چت هم کرده اید (یا حتی بعضا بدون چت)، گوشی آیفون شما کمی فضولی کرده و از طریق این اپ، شماره شخص را در تماس ها و پیامک ها با کلمه maybe به معنی شاید، به او نسبت می دهد.

این مورد در ایمیل ها هم اتفاق می افتد، حتی اگر به شخصی ایمیل بزنید و یا از همه جالبتر، در متن ایمیل درباره یک نام بگویید و شماره یا ایمیلی در کنارش بیاید، باز حس کمک و فضولی آیفون باعث می شود تا چنین شماره و یا ایمیلی را به آن نام منتسب کند!


مرتبط: نحوه پاک کردن مخاطبان به صورت تکی و گروهی در آیفون


برای روشن شدن موضوع یک مثال می زنم: مثلا شما مخاطبی دارید به نام DigiDoki، این مخاطب شما در اپ های اجتماعی موجود در گوشیتان نیز هست. در یکی از اپها با او چت می کنید و یا در ایمیلی نام او را با شماره و یا ایمیلش کنار هم می آورید. وقتی مخاطب DigiDokiرا از گوشیتان پاک می کنید، در تماس بعدی او به جای آنکه به عنوان شماره ناشناس دیده شود، آیفون شما او را به صورت Maybe DigiDokiنمایش خواهد داد!

اگر این مسئله را دوست ندارید نگران نباشید، گوشی مشکل ندارد، بلکه شما به او اجازه سرک کشیدن در اپها و یافتن مخاطبان را داده اید. البته این حالت به صورت کارخانه ای و از ابتدا فعال هست. گزینه ای هست در تنظیمات گوشی که به واسطه آن سیری به شما در شناساندن شماره های ناآشنا با کمک اپهای دیگر کمک می کند. راه برداشتنش هم ساده است:

مخاطبان maybe دیجی دکی

از دو طریق می توانید به این گزینه ها دسترسی داشته باشید: اول اینکه در تنظیمات گوشی به دنبال گزینه Siri & Search باشید. تنظیمات مربوط به سیری. واردش که بشوید، در پایین آن لیستی از تمامی اپهای موجود در گوشی را خواهید دید، گزینه Contacts را پیدا کنید و وارد آن شوید. در مخاطبان، دو گزینه فعال خواهید دید. هر دو را غیرفعال کنید و چنانچه در غیرفعال کردن یکی، گزینه دیگری هم ایجاد شد، آن را هم غیرفعال کنید. بدین ترتیب دیگر گوشی در اپهای دیگر دنبال مخاطب برایتان نخواهد بود و مخاطبان maybe را دیگر نخواهید دید.


نکته مهم: با این کار تمام مخاطبینی که از سایر اپها به گوشی شما اضافه شده اند از روی گوشی پاک خواهند شد!


راه دوم برای دسترسی به این گزینه ها این است که در تنظیمات گوشی از ابتدا وارد Contacts شوید. در این بخش، در ابتدای صفحه گزینه Siri & Search را خواهید دید. وارد آن که شوید به همان دو گزینه ای که دربالا گفتیم خواهید رسید!

مخاطبان maybe دیجی دکی

اما چنانچه با تمام این اقدامات باز هم مشکل داشتید، اصلا نگران نباشید، کافیست به سایت ما www.digidoki.com بروید و یک درخواست ثبت کنید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره رایگان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

منبع: تعمیرات موبایل دیجی دکی