سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

سرویس تماس صوتی و تصویری تلگرام منتشر شد؟ اصلا مگه تلگرام سرویس

    نظر

به تازگی پیغامی به کاربران دیجی دکی رسیده مبنی بر اینکه سرویس تماس صوتی و تصویری تلگرام منتشر شده و برای فعال سازی کافیست که روی لینک زیر بزنید! کاربران هم به هوای یک امکان جدید این اقدام را انجام داده اند. اما غافل از اینکه این پیغام یک ویروس است!

این پست به صورت کاملا حرفه ای ساخته شده، چرا که لینکی که ساخته با نام telegram هست و عکسی که همراه با این پست ارسال می شود از سری عکس های خود تلگرام هست! اما اگر دقت کنید می توانید در همین نشانه ها هم نشانه های اشتباه و الکی بودن پیغام را پیدا کنید. نشانه مشکل درمورد عکس هست. این عکس مربوط به فعال سازی ارسال پیام تصویری بود. زمانی که تلگرام در یک به روز رسانی بعد از ارسال پیام های صوتی، پیام تصویری را هم اضافه کرد، از این عکس برای این کار استفاده کرد. در لینک ارسالی، دامنه .news استفاده شده. سایت تلگرام به صورت telegram.org هست و هر اطلاعیه یا خبری که بخواهد بدهد از طریق همین سایت و صفحاتش می دهد.


مرتبط: ارسال پیام تصویری در تلگرام


وقتی شما روی لینک پست انتشار سرویس تماس صوتی و تصویری تلگرام بزنید، در ابتدا گوشی شما ویروسی می شود و در اولین اقدام به تمامی مخاطبانتان همین پیغام را می فرستد. مخاطبان دیگر که به شما اعتماد دارند بلافاصله این لینک را فشرده و به این ترتیب ویروس به صورت سریعی گسترش می یابد.

این اتفاق به تازگی رخ داده و هنوز معلوم نیست که این ویروس چه کارهایی با گوشی می تواند بکند. اما شما می توانید از طریق روبات کانال دیجی دکی، یک آنتی ویروس پولی را به صورت کاملا رایگان دانلود و نصب نمایید و گوشی خود را برای یافتن انواع ویروس پایش کنید. چنانچه بازهم مشکلی داشتید، اصلا نگران نباشید، کافیست یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.


منبع: تعمیرات گوشی دیجی دکی