سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

قبض پیامکی تلفن ثابت را چگونه دریافت کنیم تا از مزایای آن برخورد

بعد از حذف قبض کاغذی توسط اپراتورها و ارسال قبض از طریق پیامک و سایت، حال نوبت به تلفن ثابت و قبض پیامکی تلفن ثابت رسیده است تا در راستای حذف قبض های کاغذی قدم های جدیدی برداشته شود.

Image result for ?قبض پیامکی تلفن ثابت?‎

اخیرا اقداماتی از سوی شرکت مخابرات ایران انجام گرفته که به واسطه آن کاربران می توانند قبض پیامکی تلفن ثابت را دریافت کنند و بعد از پرداخت آن به صورت غیر حضوری از 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه استفاده نمایند.

مرتبط: تعرفه اپراتورهای داخل کشور

تقریبا از قبض مردادماه بود که این طرح به صورت آزمایشی برای حدود شش ملیون مشترک در 20 استان آغاز شد. در این طرح دیگر خبری از قبض های کاغذی نیست و مشترک قبض تلفن خود را از طریق پیامک دریافت خواهد کرد.


دریافت قبض پیامکی تلفن ثابت هزینه ای برای مشترکین ندارد


خوشبختانه این طرح آزمایشی با بازخوردهای مثبت مواجه شده است و با توجه به گفته آقای داوود زارعیان، معاون امور مشتریان شرکت مخابرات، قبوض کاغذی تا آخر امسال حذف خواهند شد.

روش کار برای دریافت قبض پیامکی تلفن ثابت بسیار ساده است، کافی است یک بار به عنوان تشکیل پروند و معرفی خود به عنوان دریافت کننده قبض پیامکی تلفن ثابت ، شماره تلفن ثابت خود را به شماره 0212020 پیامک کنید. بدین ترتیب قبض برایتان پیامک می شود و به گفته شرکت مخابرات قبض پیامکی تلفن ثابت هزینه اضافی برای مشترکین نخواهد داشت!


مرتبط: پرداخت قبض و انجام خدمات تلفن ثابت با اینترنت و سامانه مخابرات من


پیش از این نیز این طرح با عنوان طرح 1818 درحال انجام بود که البته مشکلات فراوانی داشت و عموما به قطع تلفن مشترکین به دلیل عدم پرداخت بدهی منجر می شد. حال باید دید که این سیستم جدید تا چه حد مورد استقبال قرار می گیرد و آیا باعث نجات درختان و حذف قبوض کاغذی می شود؟


منبع: تعمیرات موبایل در کرج ، دیجی دکی