سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

شغل تعمیرات موبایل در اروپا و موضوع مهاجرت شغلی به اروپا

موضوع مهاجرت موضوعی است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از شهروندان قرار گرفته است. مهم ترین مسئله در مهاجرت و جابجایی را می توان شغل در کشور مقصد دانست. در این پست می خواهیم در رابطه با شغل تعمیرات موبایل در اروپا برایتان مطالبی بگوییم تا اگر شما هم به فکر مهاجرت هستید، به شغل تعمیرات موبایل هم نگاهی داشته باشید.

درآمد تعمیرات موبایل در اروپا چقدر است؟

با اطلاعات به دست آمده از سایت www.payscale.com که در رابطه با میزان درآمد شغل های مختلف در مناطق مختلف اطلاعات می دهد، حداقل درآمد شغل تعمیرات موبایل در اروپا برابر با 15هزار یورو و حداکثر آن 45هزار یورو تخمین زده شده است که بسته به مهارت و تخصص فرد می تواند متغیر باشد.

این اعداد بیانگر میانگین درآمد 30هزار یورویی در سال است که به نسبت از شغل های با درآمد متوسط محسوب می شود. در اروپا پایه حقوق سالانه 15هزار یورو است.

البته که باید دید که چگونه می توان تعمیرات را در اروپا آغاز کرد.

برای شغل تعمیرات موبایل در اروپا به چه مواردی نیاز داریم؟

قطعا اولین موضوع این است که شما بتوانید مدرکی ارائه دهید که تعمیرات بلد هستید. این مدرک باید بین المللی و مورد قبول باشد که مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل در حد زیادی این موضوع را مرتفع می سازد.

شاید مهم تر از مدرک زبان شما باشد. شما باید بتوانید در کشور مقصد با مردم صحبت کنید تا بتوانید برای آنها کار انجام دهید و ارائه خدمات بکنید.

شغل تعمیرات موبایل در اروپا | آموزش تعمیرات موبایل البان

اگر زبان و مدرک تعمیرات موبایل شما اوکی شد، مرحله بعدی رسیدن به کشور مقصد و راه اندازی این شغل است. قطعا هزینه های مغازه و تهیه ابزار در کشورهای اروپایی بیشتر از ایران هستند و این مستلزم این است که مبلغ قابل توجهی همراه خود به کشور مقصد ببرید.

اما در یک حالت دیگر هم می توانید مستقیم برای کار در شرکت های تعمیرات موبایل در آن کشورها اقدام نمایید.

ملاحظاتی که باید درباره شغل تعمیرات موبایل در اروپا داشت چه هستند؟

حقوق مشتریان در کشورهای اروپایی بسیار مهم است. یعنی اگر شما کاری را اشتباه انجام دهید، مشتری به راحتی می تواند از شما اعتراض کرده و غرامت سنگینی دریافت کند.

در اروپا برندهای معروف نمایندگی های رسمی خودشان را دارند. بنابراین به راحتی نمی توانید مستقل از آنها کار تعمیرات انجام دهید. یعنی به دست آوردن اعتماد افراد در کنار این نمایندگی ها کاری بس دشوار است.

مناسب ترین کار این است که شما ابتدا در ایران مهارت و دانش خودتان را با آموزش صحیح تعمیرات موبایل بالا ببرید تا بعد بتوانید با مدارک دقیق و کافی برای اشتغال در نمایندگی ها و مراکز تعمیراتی اقدام نمایید.

شغل تعمیرات موبایل در اروپا | آموزش تعمیرات موبایل البان

اما همانند ایران، و شاید خیلی قوی تر از ایران، استارتاپهایی در کشورهای دیگر در این زمینه مشغول هستند. استارتاپ هایی نظیر مرکز تعمیرات البان که با شرایط خاص و قیمت های مناسب تر برای کاربران و مشتریان خدمات تعمیرات ارائه می دهند. این استارتاپ ها هم می توانند مقصد شغلی شما در کشورهای اروپایی محسوب شوند.

جمع بندی تعمیر گوشی در اروپا

همانطور که گفتیم شغل تعمیرات موبایل می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای کار و مهاجرت به اروپا محسوب شود. اما باید هم خیلی خوب آموزش دیده باشید و هم مدارک کافی برای این کار را داشته باشید. بنابراین در انتخاب محل آموزش تعمیرات موبایل دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید تا هم یک مهارتی را بیاموزید و هم به هدف نهایی خودتان نزدیکتر شوید.

آموزش خوب حتی برای زندگی و ادامه حیات در ایران هم بسیار می تواند کاربردی و مفید باشد.

در کنار این موارد و کلا جدا از موضوع مهاجرت، باید زبان خودتان را تقویت کنید. از آنجا که همه کشورهای اروپایی انگلیسی زبان نیستند، لازم خواهید داشت تا زبان کشور مقصد را نیز به خوبی بلد باشید تا بتوانید با افراد و مشتریان خود ارتباطات مناسب برقرار کنید.

 

منبع: شغل تعمیرات موبایل در وبلاگ البان