سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

چند تکنولوژی باحال که در آینده در دسترس خواهند بود

    نظر

در این پست به معرفی چند تکنولوژی باحال موبایلی که در هنوز قابل خریدن نیستند، اما در آینده ای نه چندان دور خواهند بود خواهیم پرداخت.

 

مرتبط: لنز چشمی دوربینی

 

استند RiVE

امروزه با ازدیاد روز افزون حوادث رانندگی، علت این حوادث به خاطر استفاده از موبایل نیز رو به افزایش است. نزدیک به 45درصد از فوتی های رانندگی در امریکا به دلیل استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی بوده است. شرکت رایو RiVE به تازگی محصولی درست کرده که تا حدودی این مشکل را برطرف می کند.

تکنولوژی باحال ، دیجی دکی

استند RiVE، دیجی دکی

این شرکت یک استند موبایل برای داخل ماشین تولید کرده که ترکیبی از نرم افزار و سخت افزار می باشد. هدف این وسیله دور نگه داشتن شما از گوشیتان هنگام رانندگی است ضمن اینکه بتوانید برای مصارف مربوط نیز از آن استفاده کنید، مانند آدرس یابی و گوشی کردن به موسیقی.

 

مرتبط: عاقبت رانندگی و کار با موبایل

 

این استند به صورت یک گیره روی دکمه خانه گوشی را می پوشاند که بدان معناست که دیگر نمی توانید از گوشی خود هنگام رانندگی استفاده نمایید و یک سر دیگر یو اس بی نیز دارد که به داخل پورت یو اس بی دستگاه پخش خودرو وارد می شود. بخش نرم افزاری این استند جلوی اعلام های پیامک ها و هرچیزی که شما اعلام کرده باشید را می گیرد. و هنگام رانندگی شما می توانید یک پیغام را از پیش تعیین کنید که خود استند برای کسانی که در این زمان ها به شما پیغام می فرستند پاسخ از پیش تعیین شده را می فرستد.

تکنولوژی باحال ، دیجی دکی

استند RiVE، دیجی دکی

البته دسترسی شما برا برخی کاربردهای گوشیتان که حواستان را از روی جاده بر نمی دارد آزاد خواهد ماند.

لباس هوشمند

تکنولوژی باحال بعدی، لباس هوشمند 10ELEVEN9 نام دارد. این لباس هوشمند در عین زیبا و شیک بودن دارای سنسورهایی است که مرتب با گوشی شما در تعامل هستند و اطلاعاتی را مخابره می کنند. با وجود این لباس دیگر نیازی نیست که برای هر کاربردی خود را به حسگر مربوط به آن را مجهز نمایید.

تکنولوژی باحال ، دیجی دکی

لباس هوشمند، دیجی دکی

این لباس ها دارای 7 جیب کاملا مخفی هستند که دو تا از این جیب ها هم برای امنیت بیشتر دارای قفل RFID هستند. حسگرهایی که همراه این لباس هستند شامل: حسگرهای سنجش ضربان قلب، حسگر درست ایستادن، و اندازه گیری های تنفسی هستند. که اطلاعات خود را به گوشی همراهتان مخابره می کنند.

تکنولوژی باحال ، دیجی دکی

گجت همراه لباس هوشمند، دیجی دکی

همچنین شما می توانید یک دوربین هم به لباستان وصل کنید و با یک لمس آن از آنچه مقابلتان هست عکس بگیرید. ضمنا می توانید لباستان را ویبره دار هم بکنید، تا هنگامی که تماس یا پیامکی دریافت می کنید لباستان ویبره کرده و شما را آگاه سازد!

تکنولوژی باحال ، دیجی دکی

لیاس هوشمند، دیجی دکی

بنابراین اگر جایی یا زمانی عصبی شدید، بد ایستاده بودید یا هر کاری که می تواند برای سلامتیتان مضر باشد را انجام می دادید، لباس هوشمندتان بلافاصله شما را باخبر خواهد کرد تا رفتارتان را اصلاح نمایید!

اپ BeeScanning

تکنولوژی باحال آخر، یک اپ هست. اپی برای زنبوران عسل. نام این اپ BeeScanning می باشد. در ادامه توضیحاتی درباره این اپ به شما خواهم داد.

تکنولوژی باحال ، دیجی دکی

اپ BeeScanning، دیجی دکی

سال های زیادی آفتی ریز در سراسر دنیا به زنبوران عسل حمله می کند که به راحتی با چشم قابل دیدن نیستند. این آفت که به اندازه یک دانه کنجد هست، روی زنبور نشسته و خون آن را می مکد تا زنبور ضعیف شده و مقاومت خود را از دست می دهد یا آنکه مستقیما می میرد. همانطور که گفتم این آفت بسادگی قابل تشخیص نیست و وقتی معلوم می شود که کار از کار گذشته باشد.

تکنولوژی باحال ، دیجی دکی

اپ BeeScanning، دیجی دکی

اپ معرفی شده به صاحبان کندوی زنبور عسل این امکان را می دهد تا از کندوی خود عکسی تهیه کرده و در اپ بفرستند، بعد از انجام شدن پردازش هایی روی عکس، اطلاعاتی از وجود یا عدم وجود این آفت به صاحب کندو داده خواهد شد! این اپ هنوز در مرحله نوشتن و مقدماتی است و احتمالا به زودی زود در اختیار عموم قرار بگیرد.

 

شما چند تکنولوژی باحال می شناسید؟ ما و سایر دوستان را از یافته های خود را در زمینه تکنولوژی باحال مطلع سازید

منبع: تعمیرات اپل در محل دیجی دکی