سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

پرینتر سه بعدی چگونه کار می کند و چه کاربردهایی دارد؟

شاید پرینتر معمولی یکی از اختراعات بزرگ بشر به حساب بیاید، اما پرینتر سه بعدی و انواع کاربردهای آن امروزه دنیای دیگری را برای کاربران باز کرده است و امکانات زیادی به استفاده کنندگان آن می دهد. البان در این پست سعی خواهد کرد به زبانی ساده در رابطه با این نوع پرینترها و طرز کارشان توضیح دهد.

اساس کار پرینتر سه بعدی چیست؟

احتمالا تا به حال چسب های تفنگی را دیده اید. یک پایه که لوله های پلاستیک داخل آن گذاشته شده و با حرارت این پلاستیک آب شده و خاصیت چسبندگی آن باعث می شود تا اشیا را بتوانیم به هم بچسبانیم.

حال می توان با همین چسب تفنگی کارهای زیاد دیگری هم کرد! وقتی پلاستیک آب می شود، تا قبل از سفت شدن مجددش می توان انواع ساختارها را با آن ساخت. وقتی سفت شد، به صورت یک شی پلاستیکی می شود!

پرینتر سه بعدی ، البان

پرینت سه بعدی نیز چیزی مانند همین چسب تفنگی است. یک دستگاه که مواد اولیه (بعضا مشتقات پلاستیکی) داخل آن گذاشته می شود و با توجه به طرحی که آن داده شده، شروع به ساخت یک وسیله سه بعدی می کند.

مطلب خواندنی: نحوه کار سیستم تشخیص چهره موبایل

یک سری دارد که در سه جهت حرکت کرده و طرح را لایه لایه ایجاد می کند. بنابراین اساس کار این نوع پرینتر چیز خیلی پیچیده ای نیست، چیزی که آن را پیچیده می کند، فهماندن طرح است و اینکه ماده ای به کار رود که اولا سریع خشک نشود تا به لایه بعدی و قبلی بچسبد، ثانیا حین کار فرو نریزد و یک استحکامی از خودش داشته باشد.

اما به غیر از این بخش، قبل از آغاز کار با پرینتر کارهای دیگری هم باید انجام گیرند:

مدل های سه بعدی

اگر یک پرینتر معمولی از روی یک نوشته معمولی یا عکس معمولی پرینت دو بعدی می گیرد، پرینتر سه بعدی نیاز به مدلی سه بعدی هم دارد!

شما هر مدل سه بعدی‌ای را که بتوانید طراحی کنید، می توانید به پرینتر داده و یک خروجی از آن بگیرید. مهم این هست که طراحی سه بعدی خود جزئیات را رعایت کرده باشید. به این شیوه ابعاد بیرونی ساختار شما به سادگی پرینت شده و شما یک نمونه دارید.

پرینتر سه بعدی ، البان

این کار در کارخانه های تولیدی اهمیت بسیار زیادی دارد. در این کارخانه ها می توانند قبل از هر گونه تغییری در خط تولید، نمونه ای را به صورت سه بعدی پرینت بگیرند و مشکلات و مزایای آن را بررسی کنند. وقتی طرحی اوکی شد، اقدام به ایجاد تغییر در ساختار خط تولید بدهند.

اسلایسینگ مدل قبل از پرینت

اگر چه پرینتر ما سه بعدی است، اما در واقع اصل کار آن به این شکل هست که طرح و مدل سه بعدی را لایه لایه پرینت می گیرد. یعنی یک لایه را که پرینت گرفت به لایه بعدی می رود و به نوعی در هر لایه پرینت را به صورت دو بعدی انجام می دهد.

پرینتر سه بعدی ، البان

بنابراین لازم هست تا مدل نیز لایه لایه شود و پرینتر براساس این لایه ها کار خودش را انجام دهد. این کار اسلایسینگ (Slicing) نام دارد. یک پردازشی است که لازم است قبل از پرینت انجام شود. در این عمل، شما می توانید جزئیات درونی ساختار را هم بیشتر کنترل کنید و فقط یک شی با ابعاد بیرونی مورد نظر برایتان ایجاد نشود.

خروجی کار اسلایسینگ برای پرینت به پرینتر سه بعدی فرستاده می شود.

پرینت سه بعدی شروع می شود اما صبور باشید

وقتی مدل شما لایه بندی شد و پرینتر ارسال شد، عملیات پرینت آغاز می شود. اگر یک پرینتر معمولی، کتابی را در عرض چند دقیقه یا ثانیه پرینت می کند، قطعا این پرینتر سه بعدی نیاز به زمان بیشتری دارد. یکی از مواردی که نیاز به بهبود دارد، همین افزایش سرعت پرینت سه بعدی است.

مطلب خواندنی: سرعت سنج ماشین یا سرعت داخل اپ؟

اگرچه شیوه های دیگری نیز ارائه شده اند و به عنوان مثال با استفاده از تکنولوژی لیزر، در مایعات پرینت می کنند. اما این دستگاه ها بسیار گران تر بوده و کار با آنها سخت تر و پیچیده تر هست.

در همین پرینترهای سه بعدی معمولی، هر اشتباهی که در طراحی یا لایه بندی داشته باشید، خروجی کاملا به هم خواهد ریخت و مجبور هستید از ابتدا شروع کنید.

کاربردهای پرینتر سه بعدی چه هستند؟

شاید یکی از بیشترین کاربردهای این نوع پرینترها، همان است که در متن نیز به آن اشاره شد. نمونه های اولیه برای کارخانجاتی که خط تولید دارند. با اسفاده از این تکنولوژی به راحتی می توانند در خط تولید خود با اطمینان تغییرات ایجاد کنند.

در صنعت ریختگری پرینت سه بعدی بسیار کاربرد دارد. حتی در طلاسازی نیز می توان انواع مدل ها را پرینت گرفته و با شیوه های خاص (تقریبا مشابه با ریختگری) آن را به طلا تبدیل کرد.

اخیرا ساخت منازل با استفاده از پرینترهای سه بعدی خاص نیز شروع شده است. پرینترهایی که با مصالح ساختمانی خوراک می شوند و در خروجی در عرض زیر یک هفته یک خانه کوچک یک یا دو خوابه ایجاد می کنند.

پرینتر سه بعدی ، البان

در صنعت پزشکی نیز برای ساخت انواع اعضای بدن، از پرینتر سه بعدی کمک گرفته می شود. اعضایی مانند دست و پای مصنوعی و حتی برخی اعضای حساس تر بدن!

خلاصه کاربردهای زیادی برای این نوع پرینتر وجود دارد و قطعا در آینده بیشتر هم خواهند شد. یکی از آنها ترکیب موبایل و پرینتر است که شما می توانید با دوربین موبایل و اپ های مخصوص، هر چیزی را اسکن کنید و از پرینتر مشابه آن را دریافت کنید!

کلام آخر

این بود مختصر توضیحی پیرامون پرینترهای سه بعدی که البان برایتان ارائه کرد. شما تا چه حد دوست دارید تا البان در حوزه فناوری های غیر موبایلی نظیر این پست برای شما مطلب بنویسد؟ نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود.

 

منبع: تعمیرات لپ تاپ البان


تبدیل فایل ورد به عکس با فرمت JPG

    نظر

گاهی ممکن است متنی را در ورد آماده کنید و بخواهید آن را در فضای مجازی و محیط های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای اینکه فایل در یک نگاه دیده شود، نیاز به تبدیل فایل ورد به عکس هست. عکس گیرایی بهتری دارد و برای رساندن پیام هم بهتر خواهد بود. البان در این پست روش تبدیل فایل ورد به عکس را برایتان شرح می دهد.

در واقع روش مستقیمی برای این کار وجود ندارد و ما ترفندهای این کار را به شما خواهیم گفت.

تبدیل یک صفحه فایل ورد به عکس 

اگر می خواهید فقط از یک صفحه یا بخشی از صفحه عکس درست کنید، با انواع برنامه های کپچر یا حتی پرینت اسکرین خود ویندوز (که البته به دلیل افت کیفیت خیلی توصیه نمی شود) می توانید این کار را انجام دهید.

تبدیل فایل ورد به عکس ، البان

ابتدا فایلتان را باز کرده و زوم آن را (پایین صفحه سمت راست، در ورد) به گونه ای تغییر دهید تا تمام آنچه که می خواهید نمایان باشد.

تبدیل فایل ورد به عکس ، البان

سپس با استفاده از هر برنامه ای  که در اختیار دارید، اقدام به تصویربرداری یا اصطلاحا کپچر کردن صفحه نمایش کنید.

تبدیل فایل ورد به عکس با یک تغییر میانی

حال اگر می خواهید چند صفحه را تبدیل به عکس کنید و یا از شیوه قبلی خوشتان نمی آید، روش دیگری را می توانید استفاده کنید.

مطلب مرتبط: آموزش پرینت از اکسل

ابتدا فایل ورد را به pdf تبدیل کنید. برای اینکار می توانید از گزینه Save As… استفاده کنید و از بخش زیر نامگذاری فایل، فرمت ذخیره سازی را روی PDF قرار دهید. البته با انواع نرم افزارهای دیگر هم می توانید این کار را انجام دهید.

تبدیل فایل ورد به عکس ، البان

برای تبدیل فایل پی دی اف به عکس، دو راه وجود دارد. اولین روش این است که از برنامه ای مانند Nitro Pro یا Adobe Acrobat نسخه کامل استفاده کرده و از فایل پی دی اف خروجی عکس بگیرید.

تبدیل فایل ورد به عکس ، البان

روش دوم (که خیلی هم توصیه نمی شود) استفاده از اینترنت است. در گوگل سرچ کنید pdf to jpg و انواع سایت های رایگان و پولی برایتان باز خواهد شد تا بتوانید این کار را انجام دهید. یکی را انتخاب کرده، فایل خود را آپلود کنید و سپس بعد از اتمام فرآیند تبدیل، عکس را دانلود کنید.

مک بوک خودش برنامه دارد

تا مرحله پی دی اف کردن فایل ورد در مک هم وجود دارد، اما برای آنکه پی دی اف را عکس کنید، می توانید از برنامه Preview استفاده کرده و مستقیما فایل پی دی اف را به صورت عکس خروجی بگیرید.

تبدیل فایل ورد به عکس ، البانتبدیل فایل ورد به عکس ، البان

کلام آخر

البته که یک راه میانبر برای تبدیل فایل ورد به عکس وجود دارد و می توانید از همان ابتدا از سایت های مختلف این کار استفاده کنید. اما در کل آپلود کردن یا بارگزاری هر فایلی در انواع سایت ها به منزله اجازه دسترسی کامل به آن فایل برای سایت مقصد است. اینکه سایتی کاری را برای شما به صورت رایگان انجام می دهد، به غیر از مقاصد تبلیغاتی (که برایش درآمدزا هست) داشتن مجموعه کاملی از انواع فایل ها هم برایش جذاب خواهد بود.

 

منبع: تعمیرات گوشی در محل البان


نحوه ایجاد ایموجی به چه شکلی است و شما چگونه میتوانید یکی ایجاد

    نظر

در متون معمولا هیچ حسی وجود ندارد و نوشته ها بعضا می توانند باعث ایجاد سوتفاهم شوند. اما استفاده از ایموجی تا حدودی می تواند مولفه احساس را به نوشته بیفزاید. البان در این پست در رابطه با نحوه ایجاد ایموجی رسمی و تاریخچه آن برایتان توضیح خواهد داد.

ایموجی چگونه کار خود را آغاز کرد؟

شاید فکر کنید که ایموجی ها مربوط به سالهای خیلی نزدیک هستند. اما در واقع تاریخچه ایموجی ها به اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 در ژاپن برمی گردد. زمانی که در گوشی ها اسمایلی و برخی آیکون های ایموجی مانند وجود داشتند. پیش از آن نیز با استفاده از کاراکترهایی نظیر ^-^ و … ایموجی ها به صورت آیکونی و دستی ایجاد می شدند.

مطلب مرتبط: تبدیل سلفی به ایموجی

اما آغاز رسمی ایموجی به سال 2010 برمی گردد. یعنی زمانی که ایموجی به یونیکد (Unicode)، استاندارد جهانی برای کدگذاری و نوشتن در سیستم های محاسباتی، اضافه شد. گروهی از گوگل و اپل ایموجی را پیشنهاد دادند و استاندارد ایموجی تصویب شد!

نحوه ایجاد ایموجی ، البان

از آن زمان به بعد استفاده از ایموجی ها بسیار محبوب شد و در سال 2015 نیز یکی از پرکاربردترین کلمات از طرف دیکشنری آکسفورد خنده اشک دار ?? شد.

نحوه ایجاد ایموجی چگونه است؟

کنسرسیوم یونیکد، یک فرایند بسیار سخت گیرانه برای اضافه کردن ایموجی های جدید به یونیکد دارد. سالانه ایموجی های زیادی برایش ارسال می شوند، اما تنها تعداد اندکی از آنها به ایموجی رسمی تبدیل شده و در اختیار عموم قرار می گیرند.

مطلب مرتبط: استیکرهای متحرک در تلگرام

جالب است بدانید که اصلا نیازی نیست که عضو گروه یا شرکت خاصی باشید، هر فردی به صورت شخصی می تواند اقدام به ایجاد ایموجی کرده و برای بررسی و داوری به یونیکد ارسال کند. در ادامه نحوه ایجاد ایموجی را برایتان شرح خواهیم داد.

آیا ایده جدیدی دارید؟

اگر فکر می کنید که یک ایده جدید برای ایموجی دارید و نمی دانید که قبلا کسی آن را معرفی کرده یا نه، کنسرسیوم یونیکد لیستی از تمام ایموجی های پذیرفته شده و پذیرفته نشده را در سایت خودش قرار داده. حتی دلیل پذیرفته نشدن طرح های پیشنهادی رد شده نیز در این لیست وجود دارد.

نحوه ایجاد ایموجی ، البان

ممکن است شما ایده ای داشته باشید اما متوجه رد شدن یا حتی پذیرفته شدن آن باشید. ایموجی های داخل گوشی موبایل شما، تمام ایموجی ها نیستند.

فاکتورهای گزینش یک ایموجی توسط کنسرسیوم یونیکد نیز اعلام شده است و آن را به دو دسته کلی دلایل پذیرفتن و دلایل نپذیرفتن تقسیم کرده است. از دلایل پذیرفتن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تطبیق پذیری: بتوان از آن در انواع فضاهای اجتماعی و آنلاین استفاده کرد.
  • انتظار مصرف بالا: اینکه این ایموجی تا چه حدی استفاده می شود یک پارامتر مهم در پذیرفته شدن آن است.
  • تمایز: بتوان از این طرح به عنوان یک ایموجی استفاده کرد و به اندازه کافی گویا باشد.
  • کامل بودن: ایموجی پیشنهادی باید خلائی را از ایموجی های موجود پر کند.

در کنار این موارد دلایلی هم برای نپذیرفتن ایموجی وجود دارد.

ارسال پیشنهاد

وقتی که حس کردین، ایموجی شما می تواند موارد بند قبلی را به خوبی پاس کند، باید یک پروپوزال یا همان پیشنهاد تهیه کنید. برای این کار حتما از دستورالعمل یونیکد استفاده کنید. موارد زیر باید در پیشنهاد شما باشند:

  • نام: ایموجی شما باید یک نام با معنا داشته باشد.
  • عکس: عکسی از ایموجی پیشنهادی شما در دو نسخه رنگی و سیاه سفید.
  • دسته بندی: ایموجی شما در کدام یک از دسته بندی های یونیکد جا دارد.
  • فاکتورهای انتخاب: تطبیق با دلایل پذیرفتن و مقایسه با دلایل پذیرفته نشدن.

نمونه ای از پروپوزال مناسب را می تواندی در سایت یونیکد نیز پیدا کنید. بعد از آماده شدن پروپوزالتان باید مطابق با روش گفته شده یونیکد، آن را ایمیل کنید.

نحوه ایجاد ایموجی ، البان

روند بررسی پیشنهاد ایموجی شما

با توجه به زمان ارسال ایموجی، این فرآیند ممکن است طولانی هم بشود. سه گام در تایید ایموجی شما باید برداشته شود:

  • پروپوزال اولیه: یک کمیته داوران پیشنهاد شما را بررسی کرده و تصمیم اولیه را می گیرند.
  • ملاحظات یونیکد: اگر از مرحله اول عبور کنید، پروپوزال شما به دست کمیته یونیکد می افتد و آن را با جزئیات بررسی خواهند کرد.
  • تایید نهایی: اگر نظر کمیته راجع به ایموجی شما مثبت باشد، ایموجی شما تایید شده و به سازمان ها ارسال می شود تا طراحی شده و منتشر شود.

این فرآیند حتی ممکن است یک سال هم طول بکشد!

کلام آخر

در این پست در رابطه با نحوه ایجاد ایموجی به صورت کاملا رسمی و به نام خودتان گفته شد. اگر ایده ای دارید و یا فکر می کند ایموجی ها چیزی کم دارند، همین الان دست به کار شوید.

 

منبع: البان، تعمیرات موبایل در محل


مشکل compromised اینستاگرام چیست و چگونه میتوان آن را برطرف کرد؟

    نظر

برخی از کاربران البان با مشکل compromised اینستاگرام در سیستم مشاوره رایگان تلفنی ثبت درخواست کرده و خواستار راهنمایی در این زمینه شده اند. با توجه به تعداد این درخواست ها، تصمیم گرفتیم تا در این رابطه توضیح کاملی بدهیم تا عزیزان مشکلشان را راحت تر حل نمایند.

دلیل پیش آمدن مشکل compromised اینستاگرام چیست؟

اپ هایی وجود دارند که با در اختیار گرفتن یوزر و پسوورد اکانت اینستاگرامی شما، کارهایی را برایتان راحت تر می کنند. کارهایی نظیر افزایش فالوور، افزایش لایک، افزایش ویو، ارسال پست و …

اینستاگرام تا وقتی که شما از امکانات افزایش کاربر و لایک و … دروغین استفاده نکنید، مشکلی ندارد. اما اگر بفهمد که شما اقدام به انجام چنین کارهایی کرده اید، خوشش نیامده و به نوعی به شما اخطار می دهد.

مشکل compromised اینستاگرام ، البان

شیوه اخطار دادن اینستاگرام به این ترتیب است که به شما اعلام می کند که فهمیده که از این اپ استفاده کرده اید و به شما می گوید چون رمزتان را با اپ یا شخص دیگری به اشتراک گذاشته اید، باید رمزتان را تغییر دهید.

ضمنا به شما هم در همین صفحه می گوید اگر باز هم چنین کاری را انجام دهید، شما امکان فالو کردن، لایک کردن یا کامنت گذاشتن را برای مدتی نخواهید داشت!

راه حل مشکل compromised اینستاگرام چیست؟

برای آنکه این مشکل برطرف شود، در همان پنجره ای که این پیام برایتان آشکار شده است، گزینه ای هست برای تغییر رمز. روی آن بزنید و اقدام به تغییر دادن رمز خود کنید.

مطلب مرتبط: بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

اگر واقعا از چنین سرویس هایی استفاده می کنید، دیگر از آنها استفاده نکنید چون ممکن است به گونه ای از طرف اینستاگرام بلاک شوید که دیگر رهایتان نکند و نتوانید از امکانات اینستاگرام استفاده کنید.

کلام آخر

اگر صاحب کسب و کاری هستید و یا پیجی معمولی دارید، توصیه داریم هرگز از یوزر و آمار فیک استفاده نکنید. این کار، به شما دید اشتباهی از کسب و کارتان خواهد داد و نمی توانید بر اساس آنها تصمیم گیری کنید. عضوگیری کاری بس مشکل هست، ولی هر عضو واقعی از هزاران عضو فیک بیشتر برایتان ارزش خواهد داشت.

مرتبط: پیج اینستاگرام البان

چنانچه در هر یک از مراحل تغییر رمز اینستاگرام مشکلی داشتید می توانید از کارشناسان البان نیز کمک بگیرید. کافی است وارد سامانه تعمیرات البان به نشانی www.elbaan.com شوید و یک درخواست رایگان ثبت نمایید.

 

منبع: تعمیر گوشی در محل البان


نصب ایمو برای گوشیهای آیفون و تغییر آدرس اپل آیدی برای رفع آن

در گذشته بسیاری از چت های تصویری با ایمو انجام می گرفت و هنوز هم افراد بسیاری از آن استفاده می کنند. اما مدتی است کاربران آیفون با نصب ایمو دچار مشکل هستند. البته اگر نسخه قبلی را پاک نکرده باشید، مشکلی نخواهد بود، اما در نسخه جدید مشکلی وجود دارد که البان راه حل آن را برایتان توضیح می دهد.

مشکل نصب ایمو چیست؟

عمدتا اپل آیدی کاربران ایرانی، با کشور مبدا امریکا ساخته شده است. ایمو برای کاربران امریکایی یک گزینه اضافه کرده که باید پیامک فعالسازی دریافت کنند و کد داخل آن را وارد کنند. در واقعا بعد از نصب ایمو، دیگر قادر نخواهید بود شماره ایرانی خود را وارد کنید و قسمت وارد کردن شماره با پیش شماره +1 به صورت پیش فرض پر شده است.

کلا ایمو برای امریکایی ها کمی مشکلات ایجاد کرده و خیلی از کاربران امریکایی آن معترض شده و از ایمو خارج شدند. کاربران آیفونی البته! به نوعی ایمو برای امریکا تبدیل به یک اپ درون کشوری شده و کاربرای امریکایی برای اتصال و چت با افراد خارج از امریکا دچار مشکل شده اند.

راه حل مشکل نصب ایمو چیست؟

همانطور که متوجه شدید مشکل نصب ایمو امریکایی بودن اپل آیدی است. بنابراین شما دو راه دارید: یا یک اپل آیدی غیر امریکایی بسازید و یا آدرس اپل آیدی فعلی خود را تغییر دهید.!

ساخت اپل آیدی غیر امریکایی

برای ساخت اپل آیدی غیر امریکایی، تمام فرآیند کار مشابه آن است که قبلا برای ساختن اپل آیدی گفته ایم. فقط باید دقت داشته باشید، هرجا از شما سوال شود که از کدام کشور هستید، یک کشور غیر از امریکا انتخاب کنید.

ساختن اپل آیدی البان

گزینه های مناسب انگلیس و استرالیا هستند. دو کشوری که انگلیسی زبان بوده و کار با گوشی برایتان راحتتر خواهد بود. برای بخش دانلود از اپ استور هم باید مانند حالت قبل آدرسی تقلبی وارد کنید و این بار برای کشوری که انتخاب کرده اید.

با یک سرچ ساده با عنوان united kingdom fake address for apple id در گوگل می توانید انواع آدرس ها را یافته و در بخش آدرس مربوط به اطلاعات پرداخت برای اپ استور وارد کنید.

یک نمونه آدرس تقلبی انگلیسی:

  • Full Name: Laura Dixon
  • Street address: 65 Farburn Terrace
  • City: LITTLE DRIFFIELD
  • Zipcode: YO25 0UZ
  • Telephone Number: 079 2074 4269
  • Country code: 44

یک نمونه دیگر آدرس تقلبی انگلیسی:

  • Full Name: Georgia F Holmes
  • Street: 83 Cheriton Rd
  • Town: WEST LINGO
  • Post Code: KY9 6SP
  • Phone Number: 070 6768 1417
تغییر آدرس اپل آیدی فعلی

کار دیگری که می توانید انجام دهید این هست که آدرس همین اپل آیدی فعلی خود را تغییر دهید. روند کار از قرار زیر است:

  • در تنظیمات گوشی به بخش iTunes & App Store رفته و روی اپل آیدی خود که در بالای صفحه می بینید بزنید. سپس گزینه View Apple ID را بزنید.
  • پسورد اپل آیدی خود را وارد نمایید. در صورت فراموشی رمز اپل آیدی آموزش مربوط به بازیابی رمز اپل آیدی را مطالعه فرمایید.

نصب ایمو ، البان

  • حال در صفحه باز شده گزینه Country/Region را انتخاب کنید.
  • از بین کشورهای موجود کشوری United Kingdom را انتخاب کنید.

نصب ایمو ، البان

  • یک آدرس فیک (تقلبی) وارد کنید. دو نمونه آدرس تقلبی را در قسمت قبلی برایتان نوشته ایم.
  • در مرحله بعد گزینه Agree را زده و در بخش payment گزینه None را انتخاب کنید.
  • بعد از این کارها، آدرس اپل آیدی شما تغییر می کند و می توانید برای نصب ایمو مجدد به اپ استور مراجعه کنید!

کلام آخر

آدرس اپل آیدی شما تغییر کرده و یا یک اپل آیدی جدید ساخته اید. ممکن است این آدرس هم مشکلاتی برایتان بسازد و لازم باشد مجدد از یک آدرس امریکایی استفاده کنید. به هر حال راه های رسیدن به هدف زیاد هستند و البان همواره تلاش دارد با آخرین آموزش ها شما را راهنمایی کند.

چنانچه در این زمینه مشکلی برایتان باقی ماند، می توانید از خدمات مشاوره رایگان تلفنی البان بهره بگیرید. کافی است در سامانه البان به نشانی www.elbaan.com یک درخواست رایگان ثبت کنید.

 

منبع: تعمیرات موبایل البان