سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

تعمیرات موبایل در ایران با چه مشکلاتی همراه است و راهکار آن چیست

    نظر

امروزه یکی از پرکاربردترین و در دسترس ترین ادوات گوشی های موبایل هستند. این ادوات الکترونیکی هوشمند بعضا نقش بسیار مهمی در زندگی ما ایفا می کنند. اما زمانی که نوبت به تعمیرات موبایل می رسد، همین وسیله کارآمد بسیار آزار دهنده می شود و تعمیرات آن می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

مشکلات تعمیرات موبایل چه هستند؟

وقتی موبایل شما خراب می شود، داستان تعمیرات آن آغاز می شود. احتمالا در ابتدا از اطرافیان و دوستان سراغ یک تعمیرکار خوب را می گیرید. بعد از پیدا کردن یک تعمیرکار خوب (که کاری بسیار مشکل است) باید وقت گذاشته و خود را به او برسانید. گوشی را تحویل دهید، زمانی تعیین شود برای تعمیر گوشی و بعد در روز موعود بروید و گوشی تعمیر شده خود را تحویل بگیرید.

تعمیرکاران سطح شهر همگی متعهد هستند که به بهترین نحو تعمیرات انجام دهند و فقط کار گفته شده را انجام دهند. اما شما در این مدت هیچی از گوشی خود نمی دانید. در رابطه با امنیت اطلاعاتتان حسابی نگران خواهید بود. در رابطه با تغییرات غیرلازم در گوشی و … اینها مواردی است که ممکن است هر کدام اتفاق بیفتد، هرچند با احتمال خیلی کم هم باشد، اما نگرانی اش خیلی آزار دهنده خواهد بود.

تعمیرات موبایل دیجی دکی

از طرفی شما برای تعمیرات موبایل خود باید حداقل دو روز به مدت چند ساعت وقت بگذارید و تا محل تعمیرکار بروید. در فاصله بین تعمیرات هم دسترسی به گوشی خود ندارید. در این ترافیک سنگین و هزینه های رفت و آمد، برای یک تعمیرات ساده باید کلی وقت و هزینه صرف کنید.

اما می توان تمام اینها را به نحوی دیگر انجام داد!

راهکار تعمیرات موبایل موفق

به این فکر کنید که اگر خدای ناکرده گوشی تان خراب شد، اصلا نیازی به انجام کارهای ذکر شده در بخش قبل نباشید. در خانه یا محل کار خود باشید. روند عادی زندگی تان را پیش ببرید. شخصی مطمئن و تایید شده بیاید گوشی شما را تعمیر کند و حداقل به مدت یک ماه خدمات ارائه شده را گارانتی کند! و شاید بخش جذاب قضیه این باشد که شما همانقدری پرداخت می کنید که باید به تعمیرکار داخل مغازه یا بازار پرداخت می کردید!! آیا واقعا این عملی است؟

تعمیرات موبایل دیجی دکی

باید به شما بگویم که بله! دیجی دُکی با بیش از 14000 درخواست موفق تا به الان کار تعمیرات موبایل را از یک کار پر دردسر به کاری ساده تبدیل کرده است! اگر مشکلی برای گوشی تان پیش آمد، اصلا نگران نباشید. فورا وارد سایت دیجی دُکی به نشانی www.digidoki.com بشوید. در عرض 30 ثانیه یک درخواست ثبت کنید (فقط چند تا کلیک و نام تلفن). در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسی با شما تماس خواهد گرفت. بعد از ارائه یک مشاوره کوتاه، مشکل گوشی را با کمک شما یافته و به شما اعلام هزینه می کند. اگر مایل بودید، تایید کرده، ساعت و آدرس می دهید و تکنسین مربوط به نام دیجی تِک در زمان تعیین شده به محل درخواستی شما مراجعه کرده و گوشی شما را به روز اول آن بر می گرداند.

ثبت درخواست دیجی دکی

یک خبر خوب هم اینکه در حال حاضر اگر مشکل شما نرم افزاری باشد، درهمان تماس اول از طرح کارشناس دیجی دُکی تلاش بر رفع مشکلتان به صورت تلفنی خواهد بود و شما حتی پولی بابت تماس برقرار شده پرداخت نخواهید کرد، چون ما با شما تماس می گیریم! ??

مطالب مرتبط:

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی