سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

با پویش حق تعمیر چقدر آشنا هستید؟

    نظر

در کشورهایی نظیر امریکا، وقتی کاربران وسیله ای خریداری می کنند، چنانچه در خارج از بازه گارانتی دچار مشکل شود، فقط می توانند به سازنده آن تجهیز مراجعه کنند و به نوعی حق تعمیر وسیله فقط برای سازنده آن وجود دارد.

حق تعمیر دیجی دکی

جالب اینجا که تعمیر کردن وسیله به نحوی دیگر، جرم محسوب می شده و برای به اصطلاح خاطیان آن مجازات به همراه داشت. این قضیه ادامه داشت تا اینکه در سال 2012 عده ای با پویش حق تعمیر برای ماشین شروع کردند. اعتراضات ادامه یافت تا بلاخره حق تعمیر به دیگران هم داده شد.

اما شرکت های سازنده هم بیکار ننشستند. سعی داشتند با اعتراض به حکم دادگاه آن را ملقی اعلام کرده و مجدد این حق را انحصار در دست خود بگیرند. شرکت اپل نیز یکی از همین شرکت ها بود. این اعتراضات شرکت ها نه تنها نتیجه ای برایشان نداشت، بلکه باعث شد تا عده بیشتری به دنبال حق تعمیر باشند و دادگاه های ایالت های بیشتری این حق را از انحصار شرکت های سازنده در بیاورند.

حق تعمیر دیجی دکی

در حال حاضر در بیشتر مناطق امریکا این قانون تصویب شده و انحصار حق تعمیر را از شرکت های سازنده خارج کرده است. اما در کشور ما داستان به شکلی دیگر است. در کشور ما وقتی وسیله ای از بازه گارانتی خارج می شود، به نوعی شما آزاد هستید وسیله خود را هر جایی تعمیر کنید.

مطلب مرتبط: نحوه ثبت درخواست تعمیرات گوشی در سامانه دیجی دکی

یکی از مهم ترین وسایلی که این روزها نیاز به تعمیر پیدا می کند گوشی های موبایل هستند. برای تعمیر گوشی چالش ها خیلی زیاد هستند. از یافتن تعمیرکار خوب گرفته تا هزینه تعمیرات و وقتی که باید برای تعمیرات گذاشت. اما یک میانبر ساده و مطمئن هم وجود دارد.

ثبت درخواست دیجی دکی

شما تنها با 30 ثانیه وقت گذاشتن برای ثبت درخواست، می توانید تعمیرات گوشی خود را با دیجی دُکی آغاز کنید. وارد سامانه دیجی دُکی به نشانی www.digidoki.com شوید و یک درخواست ثبت کنید. در اسرع وقت یک تعمیرکار با شما تماس خواهد گرفت. بعد از اعلام هزینه و نحوه انجام تعمیرات، اگر شما راضی و متمایل به تعمیرات باشید، تعمیرات گوشی شما آغاز خواهد شد!

نکته مهم اینکه تا وقتی تعمیراتی روی گوشی شما انجام نگرفته، هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد! و در صورت امکان، سعی دیجی دُکی تعمیرات گوشی در محل است!

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی

تعمیرات موبایل سامسونگ را از چه طریقی می توان به بهترین شکل انجا

    نظر

یکی از مشکلات بازار امروز بالا رفتن قیمت گوشی ها به خاطر زیاد شدن نرخ ارز، مشکلات واردات و … است. این موضوع باعث می شود تا تعمیرات گوشی و تعمیرات موبایل بیش از پیش دارای اهمیت شود. حال می خواهیم در رابطه با تعمیرات موبایل سامسونگ بیشتر بگوییم.

تعمیرات موبایل سامسونگ دیجی دکی

عمده مشکلات گوشی سامسونگ

مشکلات گوشی سامسونگ را می توان به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم کرد. بیشترین مشکل نرم افزاری گوشی های سامسونگ مسئله پر شدن حافظه گوشی است که واقعا بسیاری از کاربران را کلافه کرده است.

تعمیرات موبایل سامسونگ دیجی دکی

در دسته مشکلات سخت افزاری موبایل سامسونگ، شکستن صفحه نمایش و خراب شدن باتری در درجه اول اهمیت و کثرت قرار دارند.

راه حل تعمیرات موبایل سامسونگ

برای مشکلات نرم افزاری سامسونگ نیازی نیست جایی بروید. کافی است وارد سامانه دیجی دُکی به نشانی www.digidoki.com بشوید. یک درخواست ثبت کنید و در بخش مشکل گوشی، گزینه مشکلات نرم افزاری را انتخاب کنید. کارشناسی با شما تماس خواهد گرفت و به شما به صورت کاملا رایگان مشاوره تلفنی خواهد داد. و شما خودتان گوشی خودتان را تعمیر خواهید کرد!

اما اگر گوشی سامسونگ شما دچار مشکل سخت افزاری شده است، چاره کار مشابه با حالت قبل است. مجدد وارد سامانه تعمیرات گوشی دیجی دُکی بشوید، یک درخواست ثبت کنید و مشکل گوشی خود را انتخاب کنید. کارشناس با شما تماس گرفته و سوالاتی می پرسد. مشکل گوشی که به صورت کامل معلوم شود، اعلام هزینه می شود. اگر مایل به تعمیر گوشی سامسونگ خود بودید، در صورت امکان تعمیر در محل، دیجی تِک (همان تعمیرکار مجربی که تحت نظارت دیجی دُکی است) با شما قرار گذاشته و در ساعت و محلی که شما می خواهید اقدام به تعمیرات موبایل سامسونگ شما خواهد کرد.

اما اگر گوشی شما قابل تعمیر در محل نباشد، برای تعمیر موبایل سامسونگ خود، می توانید با راهنمایی دیجی تِک آن را به نزدیک ترین کلینیک به محلی که هستید برسانید تا روند تعمیرات در کلینیک پیگیری شود!

بعد از تعمیر گوشی سامسونگ شما، یک ماه گارانتی روی خدمتی که دریافت کرده اید خواهید داشت!

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی

تعمیر گوشی اچ تی سی با دیجی دُکی و حتی الامکان در محل

پس از قریب به 14000 درخواست در سامانه دیجی دُکی، با افتخار اعلام می کنیم از این پس گوشی های اچ تی سی نیز در چتر حمایتی دیجی دکی قرار می گیرند و برای تعمیر گوشی اچ تی سی خود دیگر نیاز نیست نگران باشید.

تعمیر گوشی اچ تی سی دیجی دکی

در پی درخواست های مکرر عزیزان و کاربران محترم، گروه دیجی دکی در اقدامی تازه ثبت درخواست برای تعمیر گوشی اچ تی سی را کلید زد و از این پس صاحبان و دارندگان گوشی های اچ تی سی می توانند از خدمات و سرویس های تعمیراتی دیجی دکی بهره ببرند.

دیجی دکی همواره سعی دارد تا بهترین خدمات را در کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه نماید، تا خرابی گوشی و تعمیرات گوشی اولین و آخرین نگرانی صاحبان گوشی باشد و باقی کارها با یک ثبت درخواست ساده، در روندی واضح و مشخص پیگیری شود و گوشی تان تعمیر شود.

تعمیر گوشی اچ تی سی دیجی دکی

راهکار تعمیر گوشی اچ تی سی در دیجی دُکی

اگر خدای ناکرده گوشی اچ تی سی شما خراب شد، افتاد و شکست، خاموش شد و یا هر مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دیگری پیدا کرد، اصلا به خود نگرانی راه ندهید. به سامانه دیجی دُکی به نشانی www.digidoki.com بروید و در عرض کمتر از 30 ثانیه یک درخواست ثبت نمایید. کارشناسی با شما تماس خواهد گرفت و بعد مشاوره رایگان تلفنی، درصورت نیاز و رضایت شما جهت تعمیر گوشی شما اقدام خواهد شد.

تعمیر گوشی اچ تی سی دیجی دکی

تلاش تکنسین های دیجی دُکی، دیجی تِک ها، همواره این بوده و هست که تا جای ممکن تعمیرات گوشی در محل و در مقابل چشمانتان انجام گیرد و برای تعمیر گوشی اچ تی سی نیز این موضوع در ذهن آنها وجود دارد. اما اگر امکان تعمیر در محل مهیا نباشد، با هماهنگی های کامل، گوشی شما به نزدیک ترین کلینیک، تعمیرگاه مجاز و تایید شده دیجی دُکی، ارسال خواهد شد تا تعمیرات به بهترین شکل صورت گیرد.

برای گوشی های اچ تی سی نیز یک ماه گارانتی طبق شرایط عنوان شده در سایت تعلق می گیرد. امیدواریم هرگز نیاز به کمک ما نداشته باشید، اما اگر زمانی نیاز شد، اصلا نگران نشوید، تمام کارها را به دیجی دُکی بسپارید.

 

منبع: تعمیر گوشی  دیجی دکی

مراسم رونمایی از گلکسی اس 10 سامسونگ و سایر محصولات

برندها سالانه پرچمداران و آخرین دستاوردهای خود را در قالب یک کنفرانس به معرض نمایش می گذارند تا کاربران را بیش از پیش مشتاق رسیدن محصولاتشان به بازار نمایند. امسال نیز در شرکت سامسونگ در برنامه رونمایی از گلکسی اس 10 ، محصولات خاص و جالبی ارائه کرد که تا حدودی برایتان شرح خواهیم داد.

انواع گوشی های گلکسی اس 10 

آنچه که همه انتظار دیدن آن را داشتند، گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 ای (S10e) سه گوشی اصلی رونمایی شده در کنفرانس سال 2019 سامسونگ به شمار می روند. دو مدل اس 10 و اس 10 پلاس تا حدود زیادی مشابه هم هستند با قیمت های 900 و 1000 یورو به بازار خواهند آمد. برای کسانی هم که تمایل به داشتن یک گوشی خوب هستند، مدل S10e با قیمت پایینتر 750 یورویی عرضه خواهد شد.

گلکسی اس 10 دیجی دکی

علاوه بر این گوشی ها، سامسونگ نخواسته از دنیای فناوری عقب بماند و یک گوشی با مودم 5G ارائه کرده. این گوشی تنها در چند کشور ارائه خواهد شد، کشورهایی که در زمینه اینترنت 5G پیشرفت های زیادی داشته اند و احتمالا این مودم بتواند برای کاربرانش در آن کشور مفید باشد. هنوز به صورت کامل برای ارائه آماده نشده و احتمالا در روزهای پایانی سال شاهد عرضه آن خواهیم بود.

گوشی تا شوی سامسونگ

شاید یکی از بزرگترین محصولات سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی اس 10 ، گوشی تاشوی آن با نام تجاری گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) باشد. این گوشی می تواند 7.3 اینچی بوده یا که از وسط تا شود و به اندازه یک گوشی 4.6 اینچی نسبتا ضخیم در بیاید. قیمت این گوشی تاشو حوالی 2000 یورو تخمین زده می شود (تقریبا 30 میلیون تومان) که این قیمت بالا آن را بسیار خاص و یکی از گران قیمت ترین های بازار می کند.

گلکسی اس 10 دیجی دکی

ساعت گلکسی اکتیو و گلکسی فیت سامسونگ

شرکت سامسونگ دو پوشیدنی هوشمند گلکسی اکتیو و فیت را نیز ارائه نمود. نسبت به محصولات قبلی گلکسی اکتیو، ورزشی تر بوده و مقاومت آن در برابر آب هم افزایش یافته است. وزنش بسیار کاهش یافته و از سیستم عامل تایزن با تغییرات سامسونگی بهره می برد.

گلکسی اس 10 دیجی دکی گلکسی اس 10 دیجی دکی

اما گلکسی فیت هم یک گجت هوشمند ساده تر به شمار می رود که هم بسیار سبک تر هست و هم کوچکتر و به نوعی ورزشی تر محسوب می شود که باعث می شود در هنگام ورزش مزاحمتی برایتان ایجاد نشود.

هدقون بی سیم سامسونگ

کنفرانس سامسونگ یک محصول جالب دیگ با یک قابلیت استثنایی ارائه شد. سامسونگ هم هدفون های بی سیم همچون ایرپاد های اپل ارائه کرد. این هدفون ها به گونه ای طراحی شده اند که اولا هرگز از گوش صاحبش نمی افتند و ثانیا در جاهای شلوغ، به جای آنکه صوت را از دهان کاربر ارسال کنند، از طریق سیستم داخلی بدن، صوت را گرفته و منتقل می کنند! فیلم این محصول در صفحه اینستاگرامی دیجی دُکی قابل مشاهده می باشد.

گلکسی اس 10 دیجی دکی

منبع: تعمیر موبایل در محل دیجی دکی


سایت های داخلی با اینترنت نیم بها کدام هستند؟

    نظر

اگر شما هم استفاده کننده اینترنت باشید و خودتان تا به حال مبادرت به خرید اینترنت چه برای منزل و چه برای موبایل کرده باشید، متوجه موضوع خاصی در توضیحات بسته اینترنتی خود تحت عنوان اینترنت نیم بها برای سایت های داخلی شده اید. آیا می دانید این سایت ها کدام هستند و کلا موضوع چه هست؟

سایت های داخلی

اینترنت نیم بها به چه معنا است؟

پس از کش و قوس های فراوان بر سر نرخ اینترنت، بلاخره طرحی عملیاتی شد که بر اساس آن ارائه دهندگان اینترنت موظف شدند بر اساس نوع ترافیک مصرفی کاربر، به او تخفیفاتی بدهند. در این میان علاوه بر حمایت از مصرف کننده، بحث حمایت از تولید داخل (به نوعی) هم مطرح بود. در ابتدا موضوع نامحدود بودن اینترنت مطرح شد، که در عمل خیلی خوب از آب در نیامد و بلافاصله مبحث سایت های داخلی و کمتر کم شدن حجم مصرفی برای این سایت ها مطرح شد.

مطلب مرتبط: تعرفه اینترنت اپراتورهای موبایل چقدر است؟

با توجه به توضیحات ارائه شده طرح و بسته های اینترنتی به این شکل در آمدند که وقتی یک کاربر یک بسته حجمی خریداری می کند، درصورت استفاده از سایت های داخلی، حجمی معادل با حداکثر نصف حجم سایت های خارجی از بسته اش کم می شود. برخی از ارائه دهندگان اینترنت این نسبت را یک سوم و یا یک چهارم هم در نظر می گیرند. یعنی، اگر شما یک فایل 100 مگی را از یک سایت داخلی دانلود کنید، در بدترین حالت 50 مگ از بسته شما کاسته می شود.

حتما می دانید دانلود کردن تنها منوط به دانلود کردن یک فایل نمی شود، هر سایتی که باز می کنید، حجمی را دانلود می کند و از بسته شما می کاهد. در سایت های داخلی این حجم کاهشی نصف یا ثلث حجمی است که واقعا استفاده می کنید.

سایت های داخلی کدام ها هستند؟

اما حتما برایتان سوال است که کدام سایت ها داخلی محسوب می شوند و فراوانی آنها چه میزان است. اکثر سایت هایی که در انتهای آدرس آنها عبارت .ir وجود دارد از این دسته هستند. اما سایت های دیگری هم هستند که داخلی محسوب می شوند و شاید یکی از پرکاربردترینشان سایت دیجی کالا باشد. برای اطلاع از سایت هایی که اینترنت نیم بها دارند به این لینک مراجعه کنید و یک لیست بلند بالا را خواهید دید.

سایت های داخلی

2 نکته مهم پایانی

با توجه به توضیحات ارائه شده، لازم هست که دو نکته مهم را به شما گوشزد کنیم:

1- هنگام خریداری بسته های اینترنتی، دقت داشته باشید که حجم اعلامی براساس مصرف داخلی است یا بین الملل. گاهی شرکت ها به جای اعلام حجم بین الملل بسته، حجم داخلی آن را می گویند که در این صورت حجم بین الملل با توجه به سیاست های آن شرکت می تواند نصف، یک سوم و یا یک چهارم حجم اعلامی بسته باشد!

2- اگر به دلایل مختلف از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی یا همان ف-ی-ل ت-ر شکن استفاده می کنید، تمام سایت ها چه داخلی و چه غیرداخلی و حجم مصرفی شان به عنوان حجم بین الملل محاسبه خواهند شد و دیگر شامل اینترنت نیم بها نمی شوند!

 

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی