سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

معرفی نرم افزارهای کاربردی گوگل بعد از برداشته شدن تحریم ها توسط

    نظر

چندی پیش در همین بلاگ از جانب بلاگ فارسی زبان گوگل اعلام کردیم که شرکت گوگل نرم افزارهایی را از لیست فیلتر خارج کرده و از این پس ما ایرانیها هم می توانیم از این نرم افزارهای کاربردی گوگل استفاده کنیم. در این پست می خواهم شما را با نرم افزارهای خوب کلادی آزاد شده آشنا کنم.

مرتبط: برداشتن فیلتر از روی بعضی نرم افزارها توسط گوگل

Google Drive

گوگل درایو یکی از نرم افزارهای کاربردی گوگل است که به شما میخواهم معرفی کنم. این نرم افزار که درگوشیهای اندرویدی به صورت پیش فرض وجود دارد در سایر پلتفرمها قابل نصب است. تنها چیزی که برای استفاده از این نرم افزار نیاز داریم، یک جیمیل فعال به نام خودمان می باشد. بعد از داشتن این برنامه، یک فضای 15گیگی به صورت رایگان در فضای وب به شما اختصاص داده می شود که می توانید هر جا که اینترنت داشته باشید به آن دسترسی پیدا کنید.

static-synced-devices-DigiDoki

گوگل درایو، دیجی دکی

با گوشی از طریق نرم افزار مربوطه و با رایانه از طریق وارد شدن به جیمیل و رفتن به بخش گوگل درایو از منوی چند نقطه ای بالا، سمت راست صفحه نمایش. از طریق سایت گوگل درایو هم می توانید به فایلهایتان دسترسی داشته باشید.

Google Sheets, Docs, Slides

این سه نرم افزار، از نرم افزارهای کاربردی گوگل هستند که در واقع به نوعی زیرمجوعه گوگل درایو محسوب می شوند اما قابلیتهای بیشتری نیز دارند. همانطور که از نام این سه نرم افزار پیداست، اینها دروافع آفیس آنلاین می باشند! این نرم افزارها به صورت پیش فرض بر روی گوشیهای اندرویدی وجود دارند اما سایر کاربران نیز می توانند آنها را دانلود و استفاده نمایند.

مرتبط: یافتن گوشی گم شده چه اندروید و چه آیفون

با استفاده از این نرم افزارها شما می توانید فایلهای اکسل، وورد و پاورپوینت خود را هر جا که به اینترنت دسترسی دارید داشته باشید. حتی اگر اینترنت در اختیارتان نباشد، هر تغییری که روی فایلتان ایجاد کنید، به محض اتصال به اینترنت این تغییرات اعمال شده و در کلاد قرار می گیرند.

برای افرادی که به جاهای زیادی مسافرت می کنند و باید جداولی را همیشه همراه داشته باشند و تغییراتی نیز در آن اعمال کنند (همچون جداول مالی) نرم افزار Google Sheets کمک بزرگی به او خواهد کرد و او را از اینکه در جای ثابتی باشد و با سیستمی ثابت بی نیاز می کند.

از ویژگی جالب دیگر این نرم افزارها، قابلیت شیر کردن یا اشتراک گذاری آنهاست. در واقع شما می توانید یک فایل بخصوص را با افراد دیگری به اشتراک بگذارید. هر کدام می توانند روی فایل مربوطه تغییری اعمال کنند و تغییرات برای همه قابل رویت و پیگیری خواهد بود. بدین ترتیب همزمان یک گروه می توانند به یک فایل دسترسی داشته و آن را تغییر دهند!

مرتبط: رفع مشکلات نرم افزاری گوشی با مشاوره رایگان تلفنی

لینک دانلود:

download appstore download googleplay DigiDoki

 

شما از چه نرم افزارهای کلادی ای استفاده می کنید؟

 

منبع: تعمیرات اپل در محل ، دیجی دکی


تغییر از کپی پیست به بی کپی پیست (copyless paste) در کروم در گوش

    نظر

حتما خیلی از شما دوستان عزیز با امکان کپی پیست (copy/paste) جهت انجام بسیاری از کارهای روزمره آشنا هستید؟ شاید یکی از پرکاربردترین قابلیتها مخصوصا در نوشتن تحقیقات وگزارشات کاری ما باشد. اما حالا گوگل به فکر ایجاد امکان بی کپی پیست (copyless paste) می باشد و این امکان در ابتدا قرار است روی گوشیهای اندروید ایجاد شود.

مرتبط: گوشی هوشمند خود را هوشمندتر کنید

واقعا چطور می توان بدون کپی کردن چیزی آن را در جای دیگری درج یا اصطلاحا پیست نمود؟ این است که هوشمندی گوشی های هوشمند بار دیگر خود نمایی می کند. شاید در حال حاضر این هوش در گوشیتان نباشد اما در حال نوشتن کدهای آن هستند تا این امکان برایش فراهم شود. گوشی حدس می زند که شما چه چیزی را می خواهید کپی پیست کنید و آن را ذخیره کرده و شما می توانید در نرم افزارهای مختلف آن را پست کنید!

CopyLessHelper_DigiDoki

بی کپی پیست، دیجی دکی

به عنوان مثال اگر در گوگل یک رستوران خاصی را جستجو کنید و بعد بروید داخل نرم افزار مسیریابیتان، احتمال آنکه بخواهید مکان این رستوران را پیدا کنید خیلی زیاد است. اینجاست که گوشی از خود هوش در می کند و شما کافیست در نقشه تان فقط پیست کنید، تا گوشی همان نام رستوران را برایتان پیست کند. این است که هوش گوشی به کارتان می آید.

مرتبط: رفع برخی از تحریمهای گوگل علیه ایران

درواقع بی کپی پیست بر اساس کلمات و فضای پیرامونی عمل می کند. چیزی مشابه آنچه هنگام سرج کردن در گوگل رخ می دهد و قبل از اینکه تایپ کلمه مورد نظرتان بخواهد تمام شود، کل کلمه و حتی چند کلمه بعدترش پیشنهاد داده می شود!

مرتبط: مشاوره رایگان تلفنی برای مشکلات نرم افزاری در دیجی دکی

گوگل همچنان برای بهتر و هوشمندتر شدن این قابلیت بی کپی پیست کار می کند و معلوم نیست که چه زمانی به طور کامل و در اختیار عموم قرار گیرد.

نظر شما درباره این همه هوش گوشی تان چیست؟

 

منبع: تعمیر گوشی در محل ، دیجی دکی


نحوه مسدود کردن تماس در گوشیهای آیفون

    نظر

آیا شما هم گاهی می خواهید جلوی تماس برخی از شماره ها را بگیرید؟ آیا تا به حال مزاحم تلفنی داشته اید؟ با این تمسهای نا خوشایند و ناخواسته چه باید کرد؟ در این پست به شما نحوه مسدود کردن تماس از شماره های مورد نظرتان را برای ورژن های مختلف گوشیهای آیفون آموزش خواهم داد.

مسدود کردن تماس در ios 7،8،9 و یا 10

در به روز رسانی 7 به بعد این امکان در گوشیهای آیفون ایجاد شد که کاربران آیفون بتوانند تماس، پیامک و یا درخواستهای داخل فیس تایم را مسدود کنند. نکته مهم و جالب این است که هنگامی که شما شماره ای را مسدود می کنید، صاحب آن شماره متوجه این کارتان نخواهد شد و برای او همه چیز معمولی به نظر می رسد. نکته دیگر اینکه این مسدود کردن تماس یک طرفه است و فقط طرف مقابل نمی تواند مزاحم شما شود، اما شما می توانید همیشه با او ارتباط داشته باشید.

مرتبط: به روز رسانی در آیفون

در ابتدا در صورتیکه که گوشی شما ورژنهای جدیدتر را پشتیبانی می کند گوشی خود را به روز نمایید. بعد از به روز شدن گوشی وارد تنظیمات (Settings) شوید. گزینه تلفن (Phone) را بزنید. در این منو گزینه Call Blocking & Identification را بزنید. در صفحه جدید لینک آبی رنگ Block Contact… را بزنید تا به دفترچه مخاطبین تلفنتان هدایت شوید. حال هر شماره ای را که در نظر دارید مسدود کنید.

مسدود کردن تماس در آیفون، دیجی دکی

مسدود کردن تماس در آیفون، دیجی دکی

روش دیگر این است که داخل تماسهای اخیر گوشی خود (Recents) بروید. بعد روی علامت تعجبی که دایره ای دور آن است بزنید، و در انتهای صفحه جدید گزینه Block this Caller را بزنید تا مخاطب خاص مورد نظرتان مسدود شود.

Block This Caller-DigiDoki

مسدود کردن مخاطب خاص، دیجی دکی

مسدود کردن تماس در گوشیهای با ios 6

از این ورژن، قابلیت do not disturb که به شکل یک ماه در منوی کششی زیرین گوشی وجود دارد، معرفی شد. تفاوت این حالت با حالت قبلی که توضیح داده شد در این است که در این حالت شما تمامی تماسها را مسدود می کنید، مگر شماره هایی که تعیین می کنید!

Do Not Disturb-DigiDoki

Do Not Disturb, DigiDoki

استفاده از نرم افزار

در تمامی ورژن های آیفون این امکان هم وجود دارد که از یک اپ برای مسدود کردن تماس ها استفاده نمایید، اما این نرم افزارها رایگان نیستند!

خواندنی: آخرین به روز رسانی آیفون

آیا شما نرم افزار رایگانی برای مسدود کردن تماسها می شناسید؟

 

منبع: تعمیرات تخصصی اپل ، دیجی دکی


تعمیرات موبایل در کرج ! دیجی دُکی به کرج هم رسید!

    نظر

بعد از تعمیرات و اقدامات موفقیت آمیز گروه دیجی دکی در شهر تهران، این تیم در اینجا این افتخار را دارد اعلام کند که از این پس اهالی محترم کرج نیز می توانند از خدمات دیجی دکی بهره ببرند. از تعمیرات موبایل در کرج در جلوی چشمانتان لذت ببرید.

کافی است در صورت خراب شدن گوشی تان و یا برخورد با مشکلات نرم افزاری در سایت دیجی دکی به نشانی www.digidoki.com یک  درخواست ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناسان دیجی دکی باشید.

 

مرتبط: نحوه ثبت درخواست در دیجی دکی

 

بعد از ثبت درخواست از طریق ایمیلی که برایتان ارسال می شود و لینک داخل آن می توانید تمام مراحل انجام کار، تصویر تعمیرکاری که با شما تماس خواهد گرفت و حتی تعمیرکاری که برای تعمیرات به سوی شما می آید را ببینید.

علاوه بر این شما با ثبت درخواست مشکلات نرم افزاری می توانید از مشاوره رایگان تلفنی ما نیز بهره ببرید.

مرتبط: مشاوره رایگان تلفنی در دیجی دکی

 

ضمنا فراموش نکنید که کلیه خدماتی که در سیستم دیجی دکی ثبت و انجام می شوند دارای ضمانت یک ماهه بوده و چنانچه به هر دلیلی مشکلی پیش بیاید بدون دریافت وجه اضافی آن خدمت برایتان تکرار خواهد شد.

امیدوارم که همچون گذشته بتوانیم خدمات خوبی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشیم و با تعمیرات موبایل در کرج دیجی دکی به آرامش و آسایش برسید.

 

منبع: تعمیرات موبایل در کرج ، دیجی دکی


آزاد شدن برخی نرم افزارهای اندرویدی گوگل برای کاربران ایرانی

حتما بارها پیش آمده که بخواهید نرم افزاری را دانلود و نصب نمایید و یا از امکانی در سایت گوگل بهره بگیرید، اما با پیغام اینکه این امکان یا نرم افزار در کشور شما موجود نیست مواجه شده و نمی توانید از آن استفاده کنید؟! اما بلاخره گوگل هم تصمیم گرفت تا کمی از تحریمهایش علیه ما ایرانی ها بکاهد و به همین خاطر فیلترش را از روی برخی نرم افزارها برخواهد داشت. طبق اعلامی وبلاگ فارسی گوگل، نرم افزارهای Google Docs، Google Sheets, Google Slides, Keep و Gboard برای کاربران ایرانی باز خواهد شد و آنها می توانند این نرم افزارهای اندرویدی گوگل را به طور مستقیم و بدون مشکلی از گوگل پلی (Google Play) دانلود و نصب نمایند.

مرتبط: حذف برخی از اپها از گوگل پلی

این نرم افزارها به صورت تدریجی و طی چند هفته برای ایرانیان باز خواهد شود و ممکن است زمانی که این پست را می خوانید هنوز باز نشده باشد. بدین ترتیب امیدواریم که دیگر با پیغام همیشگی گوگل که این نرم افزار در کشور شما قابل دسترسی نیست مواجه نشویم!

تحریم گوگل علیه ایران، دیجی دکی

تحریم گوگل علیه ایران، دیجی دکی

مرتبط: شخصی سازی گوشی اندروید با سایت گوگل اندروید

نظر شما راجع به این کار گوگل و روندی که در گذشته داشته چیست؟

 

منبع: تعمیرات آیفون در کرج ، دیجی دکی