سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

حالت تاریک در سافاری در آی او اس 10 به بعد!

    نظر

مطالعه با موبایل یکی از کاربردهای سودمندی است که گوشی های ما دارد. اما وقتی هوا تاریک می شود، نور سفید پشت زمینه نوشته باعث خستگی و آسیب دیدن چشم می شود. در بسیاری از نرم افزارهای باز کردن متون گزینه ای برای تاریک کردن صفحه وجود دارد، اما هنگامی که در اینترنت گردی به یک متن می رسید، اینجاست که خود مرورگر باید از خود اقداماتی نشان دهد.

در به روز رسانی 10 به بعد، قابلیتی به مرورگر سافاری در اپلها بوجود آمد که بواسطه آن می توان رنگ پشت زمینه گوشی را تغییر داد. فرآیند کار به صورت تصویری نشان داده خواهد شد.

 dark back DigiDoki

مود مطالعه، دیجی دکی


بهترین نقاط وای فای منزلتان را بیابید

تاچندی پیش و حتی در برخی مناطق، در حال حاضر یافتن نقطه یا نقاطی که موبایل آنتن دهد و بتوان با آن در آن مناطق مکالمه داشت چالشی مهم محسوب میشد. اما حالا با پیشرفت تکنولوژی همین مسئله برای آنتندهی مناسب مودم وای فای صادق است.

همیشه مشکل افت سرعت اینترنت به خاطر سرویس دهی بد ISP ها نیست، گاهی اوقات خودمان با قرار دادن مودم در نقطه نامناسب مقصر هستیم. می دانید که معماری داخلی هر ساختمان و مصالح به کار برده شده در کف و دیوار ممکن است باعث به وجود آمدن نقاط کوری شود که امواج وای فای نتوانند به راحتی از آن ها گذر کنند.

بنابراین لازم است که اولا بهترین جای خانه را برای قرار دادن مودم در نظر بگیریم و ثانیا برای استفاده از حداکثر قدرت سیگنال بهترین نقاط خانه را شناسایی کنیم. اپلیکیشن Wi-Fi SweetSpots با مکانیزمی جالب به انجام این کار کمک می کند.

بلافاصله بعد از باز کردن Wi-Fi SweetSpots، اپلیکیشن به طور زنده شروع به سنجش سرعت اینترنت کرده و نتیجه را روی نمودار به نمایش می گذارد. هر جا که سرعت بالاتر بود نمودار شیب صعودی به خود می گیرد و در نقاط کور طبیعتا به انتهای صفحه می چسبد.

7-w600

مکانیزم کار Wi-Fi SweetSpots تقریبا شبیه فلزیاب هاست و اتفاقا مثل آن ها موقع رسیدن به موقعیت درست می تواند بوق هم بزند. به فرض اگر اتاق خواب شما از اتاق نشیمن سیگنال بهتری دریافت کند، می توانید با شنیدن صدای بوق نقطه مورد نظرتان را در حافظه اپلیکیشن ثبت کنید.

برای این کار کافیست انگشت تان را مدتی روی دکمه Record نگه داشته تا اپلیکیشن میانگین سرعت در آن نقطه را برای شما تخمین بزند. حالا با ثبت این نقطه در اپلیکیشن می توانید به اتاق دیگری رفته و همین میانگین گیری را برای آنجا هم انجام دهید.

فایده کار این است که در نهایت فهرستی از وضعیت سیگنال وای فای در اتاق های مختلف خانه خواهید داشت که با مقایسه آن ها بدانید که برای دانلودهای سنگین یا استقرار گجت ها کدام نقاط ایده آل هستند. البته مراقب باشید که این نرم افزار برای این تخمینها از حجم اینترنتی شما هم استفاده می کند و بهتر است که خیلی زیاد از آن استفاده نکنید

download googleplay DigiDoki aptoide download DigiDoki download appstore

 

 تعمیرات در محل موبایل دیجی دکی