سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

تعمیرات اپل در محل را از البان بخواهید

گوشی های موبایل دیگر یک همراه ساده نیستند و هوشمند شدنشان باعث وابستگی بیشتر ما به آنها شده است. وابستگی ای که هم می تواند کاری باشد و هم بحث حریم های خصوصی. یکی از مدل‎هایی که فراوانی زیادی هم بین مردم دارد گوشی های شرکت اپل یا همان آیفون است. گوشی های آیفون کاربران خاص خودش را دارد، شاید در ظاهر کار کردن با آنها مشکل به نظر بیاید، اما بعد از مدتی کار، این فرضیه رد می شود. بحث اصلی بحث تعمیرات اپل هست که تقریبا یک نمایندگی خاص و مخصوص آن از طرف خود شرکت اپل در ایران وجود ندارد. اما اِلبان کارها را ساده خواهد کرد.

تعمیرات اپل البان

تعمیرات اپل در محل

شاید برایتان جالب است که بدانید، گوشی های آیفون از تعمیرپذیرترین گوشی ها هستند و در عرصه تعمیرات نمره خوبی را از آن خود کردند. یکی از سیاست های شرکت اپل برخلاف سایر رقبا همین موضوع بوده است. نکته جالب بعدی این هست که بیش از 80 درصد موارد تعمیرات اپل در محل قابل انجام شدن هست! یعنی بدون نیاز به دستگاه‎های خاص و معمول تعمیرگاه های گوشی، می توان گوشی های آیفون را در 80 درصد موارد تعمیر کرد.

مطلب مرتبط: تعمیرات سامسونگ در محل

منظور از تعمیرات در محل این هست که به جای آنکه شما بخواهید به دنبال تعمیرکار بگردید، تنها با یک درخواست ثبت کردن، بتوانید تعمیرکار را در محلی که دوست دارید، خیابان، محل کار، محل زندگی و … حاضر و آماده داشته باشید تا در مقابل چشمانتان کار تعمیرات گوشی شما را انجام دهد!

تعمیرات اپل البان

دیگر وقتی تعمیرات در محل انجام شود و مقابل چشمانتان، خیالتان از بابت خیلی چیزها راحت خواهد بود. از بابت امنیت اطلاعات، وقت گذاشتن برای یافتن تعمیرکار کاربلد، وقت گذاشتن های زیادی برای رساندن گوشی به تعمیرکار و پس گرفتن گوشی تعمیر شده و …

تعمیرات اپل در محل با اِلبان

حال که متوجه شدید که گوشی مشکل دار شما در محل هم قابل تعمیر هست، راهکار آن را هم باید برایتان شرح دهیم. اگر خدای ناکرده گوشی آیفون شما آسیبی دید، چه نرم افزاری و چه سخت افزاری، اصلا نگران نباشید، بلافاصله وارد سایت البان به نشانی www.elbaan.com شوید و یک درخواست ثبت نمایید. این ثبت درخواست وقت زیادی از شما نخواهد گرفت و با چند کلیک ساده و وارد کردن نام و شماره تلفن کار تمام می شود.

تعمیرات اپل البان

بعد از ثبت درخواست شما نوبت به کارشناسان البان می رسد. یکی از آنها با شما تماس خواهد گرفت و در خصوص مشکل پیش آمده از شما سوال می پرسد. چنانچه مشکل گوشی شما نرم افزاری باشد، با ارائه مشاوره رایگان تلفنی سعی در حل مشکل خواهد کرد. اگر هم سخت افزاری باشد، بعد از اعلام حدودی هزینه، در صورت موافقت شما در ساعت و محل دلخواه شما حاضر می شود و کار تعمیرات گوشی را در محل انجام می دهد.

مطلب مرتبط: تعمیرات تخصصی آیفون

هنوز تمام نشده! بعد از پایان یافتن کار تعمیرات، شرکت البان با توجه به قوانین و مقررات ضمانت نامه البان، یک ماه گارانتی به سرویس ارائه شده خواهد داد. اگر گذر شما به تعمیرکاران دیگر خورده باشد، حتما می دانید که ضمانت تعمیرات گوشی، یکی از مواردی است که حتی برای یک ساعت هم داده نمی شود و با خروج از مغازه تعمیرکار، تمام عواقب و مسئولیت از دوش او نیز برداشته می شود.

 DD2Elbaan

مراقب خودتان و گوشی هایتان باشید. امیدواریم هرگز به خدمات تعمیرات در محل البان نیاز پیدا نکنید

 

منبع: تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان


4 روش برای انتقال فیلم از اندروید به آیفون و بالعکس

عکس و فایل نسبت به فیلم از حجم خیلی کمتری برخوردار هستند و انتقال آنها شاید با شیوه های بیشتری ممکن باشد. اما برای انتقال فیلم از اندروید به آیفون و بالعکس چهار روش اصلی برایتان شرح خواهیم داد.

نکته مهم این هست که در این روش ها نیاز به استفاده از وسیله سوم یعنی رایانه نبوده و با استفاده از خود گوشی ها کار نقل و انتقال انجام خواهد گرفت. موضوعی که شاید 3-4 سال پیش از این نشدنی یا بسیار سخت انجام می گرفت.

انتقال فیلم از اندروید به آیفون البان

درست است که عنوان مطلب در رابطه با انتقال فیلم از اندروید به آیفون است اما این شیوه هایی که ذکر خواهند شد، برای هر نقل و انتقالی مناسب هست، حتی اندروید به اندروید و یا آیفون به آیفون.

انتقال فیلم از اندروید به آیفون با استفاده از اپ‎های انتقال دهنده فایل

در سال های اخیر برنامه های انتقال دهنده فایل بسیار زیادی به وجود آمده اند و نکته مهم در آنها این هست که امکان انتقال فایل در هر پلتفرمی حتی پلتفرم های متفاوت مانند اندروید و iOS برقرار هست.

البته که انتقال فایل در پلتفرم های متفاوت کمی نیاز به کارهای اضافه دارد، اما در آخر نتیجه کار یکی هست. در هنگام اتصال بین گوشی اندروید و آیفون باید گزینه مربوطه در اپ انتخاب شود. برخی اپ ها یک شبکه مجزا از طریق هات اسپات گوشی اندروید ایجاد می کنند و از این طریق انتقال فایل انجام می گیرد.

نکته جالب این است که در بسیاری از اپ ها اصلا نیازی به اتصال به وای فای خاصی نیست و خود گوشی ها با یکدیگر تشکیل یک شبکه را می دهند.

انتقال فیلم از اندروید به آیفون البان

برخی از این اپ ها عبارتند از: SHAREit، Zapya، Feem و Xender. لطفا دقت داشته باشید که از منابع صحیح آن ها را دانلود کنید، چرا که به این اپ ها دسترسی استفاده از کارت حافظه و فضای داخل گوشی داده می شود و اگر نسخه فیک نصب کنید، دسترسی خطرناکی داده اید.

از این اپ ها برای انتقال فایل بین گوشی و رایانه هم می توان استفاده کرد! فایل دریافتی در کش برنامه ذخیره می شود. وقتی آن را به حافظه گوشی انتقال دادید (در گوشی های اندروید) برای پیشگیری از پر شدن حافظه گوشی آن را از داخل برنام حذف کنید.

یک تفاوت اساسی این روش با روش های دیگر این هست که فرستنده و دریافت کننده فیلم باید نزدیک به یکدیگر باشند.

انتقال فیلم از اندروید به آیفون با استفاده از اپ‎های چت

با توجه به حجم فیلمی که می خواهید ارسال کنید اپ های چت زیادی هستند که می‎توانید برای این منظور استفاده کنید. برخی اپ ها مانند واتساپ محدودیت حجم دارند و اما اپی مانند تلگرام این محدودیت را هم ندارد.

در این اپ‎ها معمولا دو گزینه برای ارسال وجود دارد، یکی به صورت فایل و دیگری به صورت فیلم. ارسال به صورت فایل از کیفیت و حجم فیلم نمی کاهد و ممکن هست که خیلی هم زمانبر شود. اما ارسال به صورت فیلم، با توجه به گزینه انتخابی حجم فیل و همینطور کیفیت آن را تغییر می دهد.

انتقال فیلم از اندروید به آیفون البان

یک موضوع مهم این هست که این کار یک حجم اضافه در گوشی شما را نیز اشغال می کند. این فیلمی که شما ارسال یا دریافت می کنید در کش برنامه خواهد ماند که خود اشغال کننده بخشی از حافظه دستگاه شما خواهد بود. بنابراین اگر حجم فایل زیاد هست بعد از تمام شدن نیاز دو طرف، توصیه داریم از کش یا همان حافظه پنهان برنامه حذفش کنید تا دچار مشکل پر شدن حافظه گوشی نشوید.

استفاده از سرویس‎های ذخیره داده ابری

گزینه بعدی استفاده از فضای ذخیره دیتای ابری است. سرویس های ابری زیادی برای این منظور وجود دارند و البته هر یک نیز حجم رایگان محدودی در اختیار شما قرار می دهند. با توجه به حجم فیلم ارسالی و همچنین فضایی که فرستنده و گیرنده هر دو در آن اشتراک دارند یکی را انتخاب کرده و فیلم را به اشتراک بگذارید. توضیح کاملی از انواع شرکت های ارائه دهنده سرویس ابری را می توانید در لینک https://blog.elbaan.com/archives/3904 بیابید.

انتقال فیلم از اندروید به آیفون البان

انتقال فیلم از اندروید به آیفون با استفاده از سرویس‎های آنلاین

تفاوت این مورد با موارد دیگر ذکر شده در رابطه با انتقال فیلم از اندروید به آیفون این هست که نیازی نیست که دو طرف یک اپ واحد نصب کرده یا در فضای ابری مشترک کاربری ایجاد کرده باشند. سایت هایی هستند که شما فایل خود را در آن ها آپلود می کنید و یک لینک دانلود ایجاد می کند. با به اشتراک گذاشتن این لینک دانلود، سایر افراد می توانند آن را دانلود کنند.

انتقال فیلم از اندروید به آیفون البان

سایت هایی نظیر Send Anywhere و We Trasnfer از این قبیل هستند. کافی است ارسال کننده در آن اکانت ایجاد کند، فیلم را بارگذاری کند و لینک دانلود آن را به اشتراک بگذارد. تنها موضوع مطرح این هست که این فیلم و لینک دانلود هیچ گونه محدود سازی برای انتخاب افراد قابل دانلود در حالت کلی ندارد!

کلام آخر

البان چهار روش برای انتقال فیلم از اندروید به آیفون و بالعکس را معرفی کرد. به جز یک روش بقیه روش ها نیاز به مصرف اینترنت دارند و در این رابطه باید هوشیار باشید. در صورت استفاده از انواع اپ مراقب باشید که اپ را از کجا دانلود می کنید و چه دسترسی هایی به آن می دهید. شاید یک کار خوب این باشد که هنگام استفاده نکردن از آن دسترسی هایش را محدود کنید.

 

منبع: تعمیرات موبایل در محل البان


پیام بی صدا و گروه های خلوت در تلگرام 5.10

    نظر

در حالی که تقریبا هر روز در گروه ها از طرف افراد مختلف پیام هایی از تلگرام های غیر اصلی برای همه ارسال می شود، تلگرام اصلی در حال قوی تر شدن و اضافه کردن انواع ویژگی ها و قابلیت ها به اپ پیام رسان خودش هست. این بار نیز ارسال پیام بی صدا ، گروه خلوت، لقب برای ادمین ها و … ویژگی هایی هستند که در تلگرام 5.10 ارائه کرده است.

ارسال پیام بی صدا در تلگرام 5.10

زمانی هست که شما می خواهید پیامی را برای شخصی ارسال کنید، اما با توجه به ساعت و یا موقعیت مکانی فرد نمی خواهید مزاحمتی برای او ایجاد کنید. اینجاست که قابلیت پیام بی صدا در تلگرام به کار شما می آید. هنگام ارسال پیام، انگشت خود را روی دکمه ارسال نگه دارید. وقتی مدتی نگه دارید گزینه ای ظاهر می شود تحت عنوان Send Without Sound. اگر این گزینه را انتخاب کنید پیام بی صدا ارسال کرده اید.

پیام بی صدا البان

اما اتفاقی که در گوشی گیرنده می افتد این است که برای این پیام بی صدا او نوتیفیکیشن تصویری خواهد داشت، یعنی روی گوشی نشان می دهد که شما برایش پیامی ارسال کرده اید، اما تحت این شرایط صدایی از گوشی اش بلند نمی شود، گویی گوشی اش روی حالت بی صدا تنظیم شده باشد.

پیام بی صدا البان

روی گوشی گیرنده نیز دیده می شود که شما پیام بی صدا ارسال کرده اید.

مطلب مرتبط: بلاک شدن در تلگرام

گروه های خلوت

در تلگرام 5.10 ادمین گروه می تواند انتخاب کند که افراد در گروه هر چند وقت یک مرتبه می توانند پیامی ارسال کنند. این ویژگی به خصوص برای گروه هایی که شلوغ هستند و افراد بحثهای زیادی می کنند می تواند مفید باشد. با محدود کردن زمان های ارسال پیام یک فرد نمی تواند در فواصل کمتر پیام ارسال کند

پیام بی صدا البان

برای این کار ادمین باید از بخش Group Permissions بخش Slow Mode را دیده و زمانی را بین صفر تا یک ساعت انتخاب کند. در این صورت برای افراد در گروه نیز یک تایمر دیده خواهد شد. تا این تایمر صفر نشود آن فرد نمی تواند پیغامی ارسال کند

پیام بی صدا البان

عناوین سفارشی برای ادمین ها

یکی دیگر از ویژگی های تلگرام 5.10 این هست که می توان برای ادمین های یک گروه اسامی غیر واقعی و یا عنوان قرار داد.

پیام بی صدا البان پیام بی صدا البان

وقتی ادمین در گروه پیغامی ارسال کند، به جای نوشته شدن کلمه admin عنوان جدید وی نوشته خواهد شد.

برچسب زمانی روی ویدیو ها

فرض کنید شما فایل فیلمی برای شخصی یا در گروهی ارسال می کنید. هدفتان این هست که افراد به تایم خاصی از فیلم دقت داشته باشند. با قرار دادن عبارتی مانند 0:45 در کپشن فیلم، این عدد در واقع لینک می شود به همان زمان داخل فیلم!

پیام بی صدا البان

علاوه بر این در تلگرام 5.10 شما می توانید فریم های جلوتر را هم به صورت عکس ببینید و وقتی تصویر مورد نظر را پیدا کردید روی آن قسمت توقف کنید.

مدیریت ایموجی های متحرک در تلگرام 5.10

تلگرام در به روز رسانی قبلی خود از استیکر متحرک یا همان ایموجی های متحرک رونمایی کرد. حال در به روز رسانی جدید امکاناتی جدیدتر در این زمینه ارائه کرده است. شما در بخش تنظیمات مربوط به استیکرها می توانید تعیین کنید که این ایموجی های به صورت تکراری پخش شوند و یا فقط یک مرتبه اجرا شوند.

پیام بی صدا البان

ضمنا در نسخه جدید با نوشتن یک ایموجی به تنهایی می توانید استیکرهای متحرک مربوط به آن را هم ببینید و استفاده کنید و دیگر نیازی به انجام کارهای قبلی نیست.

قابلیت جدید برای اندروید

شیوه پیوست کردن عکس و … در گوشی های اندروید کمی متفاوت شده است. برای اینکه فایلی را به صورت فایل و نه عکس یا فیلم بفرستید در این نسخه باید علامت “…” را انتخاب کنید. ضمن اینکه هنگام ارسال تعدادی عکس تعیین می کنید که به صورت گروهی و آلبوم ارسال شوند و یا جدا جدا.

پیام بی صدا البان

قابلیت جدید برای IOS

بعد از ارائه مود تاریکی در نسخه های قبلی در این نسخه کاربران iOS می توانند رنگ های به کار رفته در مود تاریکی را هم تغییر دهند.

نحوه انجام به روز رسانی

حتما حتما توصیه داریم تا برای به روز رسانی از درگاه های کاملا رسمی اقدام کنید. گروه البان برای کاربران iOS اپ استور و کاربران اندرویدی هم فقط فقط گوگل پلی یا همان گوگل استور توصیه می کند. با توجه به اینکه انواع تلگرام های تقلبی و غیر اصلی در بازار اپ ها دیده می شوند مراقب باشید تا در دام نصب آنها نیفتید.

 

منبع: تعمیر گوشی در محل البان


دیجی دکی جای خودش را به البان می دهد

    نظر

اگر شما هم از کاربران عزیز سابق دیجی دکی بوده باشید، اگر خدای ناکرده مجدد نیاز به انجام تعمیرات برای گوشی خود داشته باشید، احتمالا دیگر نتوانید دیجی دکی را پیدا کنید! دیجی دکی بعد از سه سال تلاش بی وقفه جای خودش را البان داد تا بتوانیم خدماتی شایسته تر و در خور شان شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

دیجی دکی تعمیرات موبایل

دیجی دکی چه کرد و چه شد؟

این روزها کلمه “دیجی” یادآور انواع فروشگاه‎های آنلاین است. فروشگاه‌هایی که می‌کوشند در جهت رفاه کاربرانشان بهترین محصولات را به آنها برسانند. اما “دیجی دکی” یک فروشگاه و یک واسطه صرفاً برای کسب سود بیشتر نبود، ماموریتش بیش از آن است که بخواهد فقط محصولی را به کاربر برساند.

جالب است بدانید، دیجی دکی بعد از 3 سال تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر، حدود 17هزار درخواست را رسیدگی کرده و علاوه بر اشتغال زایی برای 40 نفر به صورت مستقیم، بالغ بر 30 نفر نیروی آماده به کار تربیت کرده است.

مطلب مرتبط: تعمیرات تخصصی آیفون

وظیفه و مسئولیت ما بسیار فراتر از دیجی بودن است. در ابتدای راه اندازی این استارتاپ گمان می‌کردیم مانند یک دیجی بودن درجهت رفاه شما کفایت خواهد کرد، اما …

ظهور البان جانشینی شایسته برای دیجی دکی

“اِلبان” شدیم تا بگوییم علاوه بر آنکه همچون گذشته در کنار شما همراه و یاری رسانتان هستیم، به صورت جدی تر و با گام‌هایی استوارتر در جهت افزایش رفاه و حفظ امنیت و آرامش تان می‌کوشیم.

صفحه نمایش شکسته ، دیجی دکی

مطلب مرتبط: تعمیرات گوشی سامسونگ

“البان” تنها یک تعمیرکار نیست، آن را خلق کردیم تا در بدترین شرایط کنارتان باشیم و رشد نخواهد کرد مگر با کمک شما. اکنون اعلام می‌کنیم با نامی جدید، متعهدانه بیش از پیش در جهت افزایش اعتماد شما تلاش خواهیم کرد.

تعمیرات گوشی با البان

همچون گذشته اگر خدای ناکرده گوشی شما نیاز به تعمیرات پیدا کرد، چه سخت افزاری و چه نرم افزای، کافی است وارد سامانه البان به نشانی www.elbaan.com شوید و یک درخواست ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و علاوه بر ارائه مشاوره رایگان تلفنی، درجهت تعمیر و یاری رسانی به شما تمام هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

تعمیرات موبایل در منزل ، دیجی دکی

امیدواریم هرگز به تعمیر گوشی نیاز نداشته باشید، اما اگر نیاز شد، اصلا نگران نباشید، ما هستیم ??

منبع: البان، تعمیرات موبایل در محل


البان

    نظر

دیگر نیازی نیست نگران تعمیر موبایل خود باشید.

 

ما در البان می کوشیم تجربه ای متفاوت از تعمیرات موبایل را  برای شما رقم بزنیم.

ما می آییم و در مقابل خودتان هرجا که بخواهید تعمیرات موبایل را انجام می دهیم.

تعمیر موبایل در هر مکان و هر زمان با البان

البان elbaan