سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

به روز رسانی جدید تلگرام، ورژن 3.15

تلگرام به روز شد. قابلیتهای جدید این ورژن عبارتند از:

الساق کردن (پین کردن) چتها، کانالها و گروههای مورد نظر به ابتدای لیست چت. برای این منظور کافیست روی چت مورد نظر کشیده و گزینه پین کردن را انتخاب نمایید تا همواره چت مورد نظرتان بالای صفحه بماند.

Video Player

00:00
00:07

لینک کردن حساب کاربری تلگرامتان با صدها سرویس دیگر همچون توئیتر، اینستاگرام، سپاتیفای، جیمیل، پاکت، پینترست، نست، فیلیپس هیو، و تعدادی دیگر. بدین وسیله میتوانید اپهای دیگر را به وسیله تلگرام کنترل نمایید یا هنگامی که مثلا در تلگرام عکسی را آپلود می کنید بلافاصله آن را در اکانت اینستاگرامی خود نیز داشته باشید. برای اینگونه همگون سازی ها کافیست با “اگر این بعد آن” یا “If This Then That” بوت (@IFTTT) ارتباط بگیرید.

توصیه دکی به شما این است که اگر چه این کار می تواند برایتان راحتی فراهم بیاورد اما در عین حال کمی مراقب امنیت اطلاعات خود باشید.

تعمیرات موبایل دیجی دکی


باز هم باطری معیوب، ولی این بار در آیفون 6اس!

    نظر

iphone-6s-digidoki

بعد از خبرهای فراوان درباره انفجار گوشیهای نوت 7 سامسونگ به دلیل وجود نقص در سیستم باطری شان، حال نوبت به گوشی های آیفون 6اس رسیده. شرکت اپل به تازگی بیان کرده در بعضی از گوشی های آیفون 6اس مشکل خالی شدن ناگهانی باطری وجود دارد. همچنین این شرکت تاکید کرده که این مشکل هیچگونه تحدید امنیتی برای کاربران ندارد.

شرکت اپل ضمانت کرده که گوشیهایی که چنین مشکلی را دارند می توانند به نزدیکترین اپل استور رفته و گوشی خود را تعویض نمایند. برای آنکه بدانید گوشی شما از دسته گوشی های مشکل دار است یا نه به سایت اپل رفته و شماره سریال گوشی خود را وارد نمایید و ببینید که آیا باید باطریتان عوض شود یا خیر.

تعمیرات آیفون با دیجی دکی