سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

آیا بلاخره اپل گناهکار معرفی خواهد شد؟

    نظر

در سال 2012 عده ای از کاربران آیفون از اپل به خاطر فعالیت های ضد رقابتی شکایت کردند و مدعی شدند که کنترل اپلیکیشن ها از طریق اپ استور اختصاصی این شرکت، سبب ایجاد انحصار و در نهایت افزایش قیمت اپلیکیشن ها شده است.

در نهمین دادگاه استیناف ایالات متحده آمریکا، این مسئله یک بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت و پرونده دوباره به جریان افتاد. اپل مدعی شده که کاربران در این زمینه نمی توانند شرکت را متهم کنند چرا که آن ها فقط فضایی را به توسعه دهندگان اپلیکیشن ها می سپارند تا در آن مکان محصول خود را بفروشند.

در نتیجه، توسعه دهندگان هم بخشی از سود حاصله را برای حق فروش روی پلتفرم اپ استور به اپل می دهند. پیش از این، یک دادگاه حق را به اپل داده بود اما قاضی ویلیام فلچر حالا این حق را در اختیار کاربران قرار داده تا از این بابت شکایت خود را اعلام دارند.

اپل هنوز در رابطه با این موضوع اظهار نظری نکرده است و از سوی دیگر دادگاه هم مفاد ادعای کاربران آیفون مبنی بر ایجاد فضای ضد رقابتی را اعلام نکرده. به نظر می رسید که این ماجرا و کشمکش به پایان رسیده اما حالا گویا باید شاهد تحرکات جدیدی از سوی مخالفین اپل باشیم.

چنانچه این بار اپل شکست بخورد دو راه پیش روی خود خواهد داشت، یا اجازه بدهد تا کاربران اپل از دیگر منابع هم محصولات را دریافت نمایند و یا درصدد جبران خسارتهای ناشی از گرانفروشی به کاربران قدیمی نماید و اپها را با قیمت پایینتری در اختیار کاربران قرار دهد.

این پرونده، پرونده گروه فلفل (Pepper et al) در برابر شرکت اپل به شماره پرونده 4:11-cv-06714 در دادگاه کالیفرنیای شمالی امریکا می باشد.

 تعمیر موبایل دیجی دکی


IBM و سامسونگ رتبه های اول در ثبت اختراع در سال 2016، درحالیکه ا

    نظر

ثبت اختراع یکی از راههایی است که شرکتها و کارخانجات از یافته های خودشان دفاع می کنند، تا دیگران آن را به نام خود تمام نکنند. شرکت IFI CLAIMS هر ساله ده شرکت نخست ثبت اختراع را در قالب یک نمودار منتشر می کند.

باتوجه به گراف سال 2016 میلادی شرکت آی بی ام با اختلاف محسوسی نسبت به سامسونگ در رتبه نخست قرار دارد. این شرکت با میانگین 22 ثبت اختراع در روز در رتبه نخست و شرکت سامسونگ با میانگین ثبت اختراع 15 عدد در روز در مقام دوم قرار دارد. مسئله قابل تامل قرار نگرفتن اپل در این ده شرکت اول می باشد. این درحالی است که در سال 2015 نیز شرکت اپل در ده شرکت اول قرار نداشته!

2015 patent graph DigiDoki

شرکتهای برتر ثبت اختراع در سال 2015، دیجی دکی

همانطور که در ابتدای این پست بیان کردم، شرکتها یافته های نوین خود را ثبت می کنند تا آن را برای خودشان و به نام خودشان نگه دارند و این همه ثبت اختراع به این معنا نیست که همه آنها را در تولیدات این شرکتها ببینیم. و البته این اختراعات تنها محدود به اختراعات در زمینه موبایل و گوشی همراه نیستند!

 تعمیرات موبایل دیجی دکی


به روز رسانی جدید تلگرام

    نظر

 

به تازگی تلگرام بروزرسانی جدید را ارائه نموده است که در این پست به برخی از امکانات افزوده شده آن اشاره خواهم نمود.

?گروهای مشترک?

یعنی شما میتونین ببینین با کدوم یک از مخاطبینتون گروه مشترک دارین

?جستجو بر اساس تاریخ?

شما می توانین از این پس چت ها را بر اساس تاریخ جستجو کنین تا چت های همان روز برای شما باز شود

?بهتر شدن رابط ها و افزایش سرعت ?

در صورت گذاشتن رمز عبور، امکان دسترسی به چت ها از طریق تسک سویچر (task-switchers)
وجود نخواهد داشت (قابل غیر فعال سازی در تنظیمات)

?رابط کاربری جدید برای ایجاد گروه ها و تنظیمات حریم خصوصی,?

رابط کاربری جدید برای تنظیمات اطلاعیه ها, افزایش سرعت دوربین عکس و ویدئو, بهینه سازی فشرده سازی ویدئو, بهینه سازی رابط کاربری برای ویرایش پیام ها و اضافه کردن زیر نویس به عکس ها, بهینه سازی رابط کاربری برای نمایش عکس ها از دیگر ویژگی های نسخه 3/14 است.

تعمیر موبایل در مقابل چشمانتان با دیجی دکی


مشکلی جدید برای آی او اس های 8 تا 10

    نظر

ios-8910-digidoki

به تازگی شرکت نرم افزاری وینسدس3، Vincedes3، متوجه یک مشکل جدید در دستگاه های با آی او اس 8 الی 10.2.1 شده است! در این دستگاه ها هنگامی که یک پیغام وی کارد خاص با کدی خاص، که به نوعی برای مشکل سازی ایجاد شده است، از طریق پیامک دریافت می شود، بخش پیامکی گوشی به شدت مشغول شده و به نوعی هنگ می کند!

برای حل این مشکل دو راه حل پیشنهاد شده، اول فرستادن یک پیامک جدید به خودتان و باز کردن آن در سیری است و دیگر باز کردن این لینک در سافاری و نجات گوشی است.

قابل ذکر است که این مشکل هر بار که این پیام ارسال می شود در دستگاه گیرنده ایجاد می شود.

تعمیر موبایل در مقابل چشمانتان با دیجی دکی


به روز رسانی جدید اپل، 10.2

apple update digidoki

بازهم یک به روز رسانی دیگر از شرکت اپل، ورژن 10.2.

در این به روز رسانی تغییراتی در نحوه اتصال به تلویزیونهای اپل، نوشتن پیامها و تعداد صورتکها، بخش عکسها و … ایجاد شده است.

حجم این به روز رسانی تقریبا 360مگ است.


تعمیر موبایل در هر مکان در هر زمان