سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

تعمیرات تخصصی آیفون توسط کارشناسان دیجی دُکی و در محل

    نظر

این روزها گوشی موبایل دیگر صرفا یک وسیله برای برقراری تماس و ارسال پیامک محسوب نمی شود و به نوعی بخش بزرگی از زندگی ما را به خود اختصاص داده است. و امان از روزی که برای گوشی همراهمان اتفاقی بیفتد. با توجه به اینکه اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد یافتن مرکز تعمیرات تخصصی آیفون کمی دشوار خواهد بود، اما ما راه میانبری به شما آموزش خواهیم داد!

نمایندگی اپل در ایران

همانطور که ذکر کردیم، اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد و طبق گفته خودشان نیز بنا ندارد تا در ایران نمایندگی ایجاد کند. در همین راستا هم نامهربانی های زیادی گاها به ایرانی ها و کاربران اپل در ایران دارد. از جمله خطای 1009 یا مسدود شدن اپ های ایرانی و …

تعمیرات تخصصی آیفون ، دیجی دکی

اگر در ایران نمایندگی اپل وجود می داشت، حداقل می توانستید برای کارهایی که گارانتی شاملشان می شود به نمایندگی مراجعه کنید، اما حالا که نداریم چه باید کرد؟

تعمیرات تخصصی آیفون با دیجی دُکی

اگر به شما بگوییم لازم نیست برای تعمیر گوشی خراب خود جایی بروید آیا باور می کنید؟ بله، تا وقتی دیجی دُکی هست به راحتی می توانید تعمیرات تخصصی آیفون را مقابل چشمان خود در هر جایی که شما بخواهید مشاهده کنید. هنگام تعمیرات مشاهده کنید که چه اتفاقی می افتد، گوشی از شما دور نخواهد شد و بعد از پایان کار نیز یک ماه مهلت گارانتی و تست نیز به شما داده می شود و هر مشکلی که باشد دیجی دُکی کمکتان خواهد کرد.

تعمیرات تخصصی آیفون ، دیجی دکی

ثبت درخواست در سامانه دیجی دُکی

برای تعمیرات تخصصی آیفون کافی است وارد سایت دیجی دُکی به نشانی www.digidoki.com شوید و یک درخواست ثبت نمایید. ثبت درخواست کمتر از یک دقیقه از شما زمان خواهد گرفت. پس از ثبت درخواست کارشناسی از طرف دیجی دُکی با شما تماس خواهد گرفت. با پرسیدن چند سوال، وقتی مشکل کاملا معلوم شد، به شما اعلام هزینه می شود. اگر مشکل نرم افزاری هم باشد، سعی می شود تا با راهنمایی های کامل خودتان گوشی تان را تعمیر کنید!

تعمیرات تخصصی آیفون ، دیجی دکی

تا این مرحله هیچ هزینه ای را شما پرداخت نمی کنید، حتی تماس تلفنی نیز از طرف دیجی دُکی انجام می شود! اگر با انجام تعمیر موافق بودین، با اعلام رضایت خود به کارشناس تلفنی و بعد از هماهنگی، تعمیرکاری در محلی که شما می خواهید حضور خواهد یافت تا برای تعمیر گوشی آیفون شما اقدام کند.

منبع: DigiDoki، تعمیرات موبایل در محل


مود تاریکی و مصرف باتری گوشی چه ارتباطی با هم دارند

    نظر

شرکت اپل در کنفرانس اخیر خود برای iOS 13 خبر از مود تاریکی در آیفون داد و اندروید نیز پیش از این این قابلیت را عرضه کرده بود. آنچه عده ای می گویند مصرف باتری را کاهش می دهد، اما برایتان توضیح خواهیم داد که این موضوع همیشه صادق نیست.

مود تاریکی ، دیجی دُکی

اگر گوشی شما نمایشگر اولد (OLED) داشته باشد، مود تاریکی به منزله کم کردن چراغ های روشن در یک سالن است و قطعا با کاهش مصرف باتری همراه خواهد بود، اما تمام مودهای تاریکی هم مانند هم نیستند!

نحوه کار مود تاریکی روی صفحه نمایش اولد

در نمایشگرهای اولد برای ایجاد تصویر هر پیکسل نور خودش را تامین می کند، درحالی که در نمایشگرهای LCD نور از کناره ها تابیده می شود. بنابراین در نمایشگرهای اولد در صورت استفاده از مود تاریکی تعداد زیادی از پیکسل ها خاموش می شوند و این به معنای کاهش مصرف باتری گوشی است.

مود تاریکی ، دیجی دُکی

در گوشی های آیفون تنها دو سال اخیر از نمایشگرهای اولد استفاده شده و بنابراین تمام کاربران آیفونی انتظار کاهش مصرف باتری با استفاده از مود تاریکی را نداشته باشند. اما محصولات زیاد دیگری هستند که نمایشگر اولد دارند.

مود تاریکی چقدر تفاوت ایجاد می کند؟

شاید بگوییم که مگر یک پیکسل چقدر انرژی مصرف می کند که حالا خاموش شدنش باعث صرفه جویی و کاهش مصرف باتری شود؟ اما اگر تعداد زیاد پیکسل ها را در مدت زمان زیادی که عموم ما از گوشی استفاده می کنیم ضرب کنیم می بینیم که تفاوت قابل توجه می شود. آزمایش های مختلف در شرایط مختلف صرفه جویی حداقل 40 درصدی را گزارش کرده اند.

مود تاریکی ، دیجی دُکی

نحوه فعال کردن مود تاریکی در گوشی و لپتاپ

این مود حتی اگر توسط خود سیستم عامل گوشی ارائه نشده باشد، توسط بسیاری از اپ ها قابل اعمال هست. اپ هایی که بعضا بیشترین مصرف شما نیز به آن ها تعلق دارد و از طریق تنظیمات آنها می توانید مود تاریکی را فعال کنید.

مطلب مرتبط: نحوه صحیح تمیز کردن صفحه نمایش

درمورد سیستم عامل ها، این مود در ویندوز 10 و MacOS Mojave وجود دارد. برای گوشی های آیفون از iOS 13 ارائه خواهد شد، در اندروید نیز از نسخه Q ارائه می شود. اگرچه در اندروید همین الان هم از طریق برخی اپ ها می توان این مود را داشت، اما خوب است کاربران بدانند که استفاده از این اپ ها می تواند باعث کند شدن گوشی اندرویدی آنها شوند.

 

منبع: دیجی دکی، تعمیرات موبایل در محل


واتساپ ویندوز راهی دیگر برای انتقال فایل از گوشی به رایانه و بال

    نظر

در گذشته و قبل از مسدود شدن تلگرام، یکی از راه های سریع و ساده برای جابجایی فایل ها از گوشی به رایانه همان تلگرام گوشی و ویندوز بود که البته الان کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. اما واتساپ ویندوز نیز گزینه ای است که علاوه بر راه های انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر که در گذشته گفته ایم، می تواند کارها را سرعت ببخشد.

واتساپ ویندوز

شما از دو طریق می توانید روی رایانه شخصی و ویندوز خود واتساپ داشته باشید. یکی با استفاده از نرم افزار واتساپ ویندوز و دیگری هم از طریق واتساپ وب، یا همان سایت واتساپ. روند کار برای هر دو حالت یکسان است.

واتساپ ویندوز ، دیجی دکی

برای حالت نرم افزاری باید که اپ واتساپ را از خود سایت واتساپ و یا هر سایت دیگری دانلود و نصب نمایید تا به صفحه ورود برسید. برای حالت وب نیز، از طریق خود سایت واتساپ باید اقدام کنید.

در صفحه ورود واتساپ در ویندوز، چه نرم افزار آن و چه مدل وب آن، یک QR کد نمایش داده می شود. با توجه به نوع گوشی خود، آموزش لازم در همان صفحه داده شده که باید از طریق واتساپ داخل گوشی این بارکد را اسکن کنید، تا واتساپ شما روی ویندوز نیز فعال و همسانسازی شود.

نکات مهم برای جابجایی فایل از موبایل به رایانه با واتساپ

بعد از آنکه اکانت واتساپی شما روی رایانه شخصی تان فعال و راه اندازی شد، توجه به چند نکته حائز اهمیت هست:

  • اتصال گوشی به واتساپ باید برقرار باشد، خاموش بودن یا عدم اتصال گوشی به واتساپ باعث قطع واتساپ ویندوز خواهد شد.
  • گوشی شما نباید از رایانه ای که واتساپ ویندوز روی آن فعال شده است، خیلی دور شود. در صورت فاصله گرفتن، به شما پیغام خطا داده خواهد شد.

واتساپ ویندوز ، دیجی دکی

  • برای جابجایی فایل هایتان باید که از امکان چت با خود در واتساپ استفاده کنید. به این لینک بروید تا به صورت کامل با نحوه انجام این کار آشنا شوید و مجبور نباشید پیام ها را برای شخصی دیگر ارسال و بعد پاک کنید و از طرف مقابل معذرتخواهی نمایید.
  • با توجه به مورد دوم، شما نمی توانید واتساپ را به صورت مستقل روی رایانه داشته باشید.
  • واتساپ را فقط روی یک گوشی می توانید داشته باشید و بعد از آن هم فقط روی یک رایانه امکان فعال بودن آن وجود دارد. برای داشتن همزمان واتساپ روی چند گوشی و یا چند واتساپ روی یک گوشی باید از واتساپ بیزینس استفاده نمایید.
منبع: تعمیرات موبایل در محل دیجی دکی

مشاوره رایگان تعمیرات موبایل در دیجی دُکی

    نظر

ممکن است برای هر یک از ما روزی پیش بیاید که گوشی نازنین در دستمان ناگهان مشکلی برایش پیش بیاید و نتوانیم از امکانات آن استفاده کنیم و یا نیاز به تعمیرات داشته باشد و ندانیم که هزینه تعمیرات چقدر خواهد بود و آیا اصلا این تعمیرات به صلاح هست یا خیر. یک مشاوره رایگان تعمیرات موبایل می تواند پاسخی باشد بر تمام این مسائل.

مشاوره رایگان تعمیرات موبایل چگونه ممکن است؟

از روزی که دیجی دُکی آغاز به کار کرد، شعاری در درونش داشت به عنوان اینکه هرکس تعمیرکار موبایل خودش باشد. بنابراین علاوه بر نوشتن و انتشار مطالب آموزشی، سعی کرده تا بسیاری از مشکلات موبایلی را به صورت رایگان و از طریق یک تماس تلفنی حل نماید.

مشاوره رایگان تعمیرات موبایل ، دیجی دُکی

روند کار بسیار ساده هست. اگر سوالی در زمینه گوشی خود داشتید، یک مشکل نرم افزاری برایتان پیش آمد که نمی دانستید چگونه آن را رفع کنید و یا مشکلی سخت افزاری پیش آمده و نگران تعمیر کردن یا نکردن آن هستید کافی است یک درخواست در سامانه دیجی دُکی ثبت نمایید.

مطلب مرتبط: تعمیرات موبایل در منزل

وارد سامانه تعمیرات موبایل دیجی دُکی به نشانی www.digidoki.com می شوید و در عرض کمتر از یک دقیقه درخواستی ثبت می کنید. کارشناسی بر حسب مشکلی که ثبت کرده اید با شما تماس می گیرد و تا جای ممکن شما را راهنمایی خواهد کرد.

آیا تماس تلفنی مشاوره هزینه دارد؟

تا به امروز با بیش از 15هزار درخواست ثبت شده در سامانه دیجی دُکی، ریالی بابت مشاوره دریافت نشده است. تلفن های سازمان دیجی دُکی همگی معمولی هستند و اصلا شما برای مشاوره تلفنی هیچ تماسی نمی گیرید. همانطور که در بند قبل ذکر شد برای برخورداری از مشاوره رایگان تعمیرات موبایل باید یک درخواست ثبت نمایید. برقراری تماس، پیگیری و سایر موارد از جانب دیجی دُکی و کارشناسانش انجام خواهد گرفت.

مشاوره رایگان تعمیرات موبایل ، دیجی دُکی

نکاتی هم باید هنگام ثبت درخواست در نظر داشته باشید که به صورت کامل در آموزش نحوه ثبت درخواست برای مشاوره رایگان تلفنی ذکر شده اند.

منبع: تعمیرات گوشی دیجی دکی

نصب چند اپ اندرویدی به صورت همزمان روی گوشی

    نظر

احتمالا شما نیز مجبور شده اید که بخواهید چندین اپ را روی گوشی خود بعد از ریست فکتوری و یا خرید گوشی نو نصب کنید. نصب چند اپ می تواند چالش برانگیز و خسته کننده باشد که بخواهید دانه دانه آنها را نصب کنید. در ادامه روشی را به شما آموزش خواهیم داد که این فرآیند آسان شود.

آماری جالب

شاید بگویید مگر این موضوع چقدر اهمیت دارد که دیجی دُکی به خاطر آن یک پست نوشته است. جالب است بدانید که هر نفر به طور متوسط تقریبا 90 اپ روی گوشی خودش نصب دارد. هرچند بیش از نیمی از آنها را هرگز استفاده نمی کند یا خیلی کم استفاده می کند، اما پاک کردن و نداشتنش می تواند باعث نگرانی و ناراحتی شود و بودنش را به نبودنش ترجیح می دهد.

مطلب مرتبط: موارد مهم در نصب اپ در گوشی اندروید

حال فرض کنید هر بار مجبور شوید این 90 اپ (بیشتر یا کمتر) را به صورت جداگانه و دستی نصب کنید!

نصب چند اپ با استفاده از خود گوشی

این کار از طریق فایل APK اپ ها انجام می گیرد. حتما می دانید که فایل APK در واقع فرمت فایل نصبی برنامه موبایلی و مشابه با exe در کامپیوتر است. اگر فایل APK اپ ها را ندارید، می توانید آنها را از انواع سایتهای دانلود APK دانلود کنید. توصیه داریم که این فایل ها را روی رایانه خودتان هم ذخیره داشته باشید تا به عنوان پشتیبان استفاده کنید. نگران قدیمی شدنشان هم نباشید، بعد از نصب همواره راه به روز رسانی باز هست.

نصب چند اپ ، دیجی دکی

مطلب مرتبط: فایل XAPK چیست؟

حال باید برنامه APK Installer را روی گوشی خود نصب کنید. گزینه install APKs را انتخاب کرده و برنامه های مورد نظرتان برای نصب را انتخاب نمایید. برنامه حافظه جانبی و اصلی گوشی را برای انواع فایل های APK اسکن می کند و در لیستی به شما نمایش می دهد.

نصب چند اپ ، دیجی دکی

پس از انتخاب برنامه های دلخواهتان، در انتهای صفحه گزینه Install APKs را انتخاب کنید.

نصب چند اپ ، دیجی دکی نصب چند اپ ، دیجی دکی

چنانچه در گوشی اجازه نصب به سایر اپ ها را نداده باشید، پیغامی برایتان ظاهر می شود که باید از طریق آن به اپ APK Installer اجازه نصب برنامه بدهید. بعد از اجازه دادن، برگشت را که بزنید، برای نصب تک تک برنامه ها از شما اجازه گرفته می شود و با زدن گزینه Install برنامه نصب می شود.

نصب چند اپ ، دیجی دکی نصب چند اپ ، دیجی دکی

مطلب مرتبط: نصب برنامه در اندروید 8

از آنجا که برنامه ها از پیش دانلود شده اند، این پروسه زیاد زمان نخواهد برد. اپ معرفی شده علاوه بر نصب برنامه قابلیت های دیگری هم دارد که اسکن برنامه ها برای یافتن ویروس و مشکل از جمله آنها است.

نصب چند اپ ، دیجی دکی

نصب چند اپ با استفاده از رایانه

اگر کار از روی گوشی مشکل به نظر می رسد، خوشبختانه اپ معرفی شده روی رایانه نیز موجود هست. برنامه رایانه ای APK Installer را دانلود و نصب نمایید، تا بقیه کارها را برایتان شرح دهیم.

نصب چند اپ ، دیجی دکی

همزمان این اپ باید روی گوشی شما نیز نصب باشد. وقتی اپ را در گوشی باز می کنید روی گزینه PC Version بزنید.

نصب چند اپ ، دیجی دکی

دقت داشته باشید که گزینه USB Debugging باید فعال باشد، اگر نبود از طریق تنظیمات گوشی آن را فعال کنید.

نصب چند اپ ، دیجی دکی نصب چند اپ ، دیجی دکی

وقتی گوشی را به رایانه وصل می کنید، به صورت خودکار باید گوشی را شناخته و درایورهای مربوط به آن را نصب کند. اگر چنین نشد، می توانید درایور مربوط به گوشی خود را از طریق این لینک دانلود و نصب نمایید. اگر نام مدل گوشی شما بالای صفحه برنامه ظاهر نشد، یک مرتبه رایانه را ری استارت کنید تا چنین بشود.

نصب چند اپ ، دیجی دکی

بعد از این اقدامات روی گزینه tools در پایین صفحه بزنید و بعد Open APK files. لیستی از برنامه ها دیده می شوند.

نصب چند اپ ، دیجی دکی

برنامه های مورد نظرتان را انتخاب کرده و بعد گزینه install را انتخاب کنید. توصیه داریم که مربع کوچک کناری را تیک بزنید تا ارجحیت نصب بر روی کارت حافظه جانبی باشد.

نصب چند اپ ، دیجی دکی

پروسه نصب آغاز شده و باید حواستان به گوشی باشد تا اجازه های مورد نظر را بدهید!

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی