سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

ناراحتی دارندگان سامسونگ گلکسی اس 8 از قرمزی صفحه نمایششان

    نظر

شاید یکی از مهم ترین اجزای سامسونگ گلکسی اس 8 ، صفحه نمایش AMOLED با لبه های خمیده باشد. اما به تازگی بسیاری از خریداران این محصول، از شرکت سامسونگ بخاطر فیلتر یا قرمزی صفحه نمایش معترض هستند. در ابتدا سامسونگ به این دسته از کاربران با راهنمایی برای تغییرات در تنظیمات زیر بار خراب بودن صفحه نمایشش نمی رفت، اما بعد از اعتراضات بیشتر گفته که با یک به روز رسانی این مشکل را حل خواهد کرد و البته گفته که این موضوع یک مشکل خاص نیست.

مرتبط: عاقبت نوت 7 سامسونگ

سخنگوی شرکت سامسونگ در برابر این مشکل جدید گفته که این موضوع یک مشکل کیفیتی نیست، و می توان با تنظیمات گوشی آن را رفع کرد. به هرحال این شرکت قرار است تا ده روز آینده یک به روز رسانی جدید ارائه دهد تا نگرانی های مشتریان سامسونگ گلکسی اس 8 به خاطر قرمزی صفحه نمایششان برطرف شود.

سخنگوی شرکت سامسونگ همچنین اضافه کرده که با به روز رسانی جدید می توان درصد رنگ قرمز صفحه را کمتر کرد و در نتیجه انتظار دیدن تصاویر با رنگ درست را داشت و باز بر سالم بودن تمامی قطعات به کار رفته در سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تاکید دارد. با این طرز بیان هم شرکت را از زیر بار فشار خراب بودن ابر گوشی امسالش می رهاند، و هم مشکل بوجود آمده را برطرف می کند، حتی اگر این مشکل واقعا از کیفیت قطعات باشد.

سامسونگ گلکسی اس 8، دیجی دکی

سامسونگ گلکسی اس 8، دیجی دکی

عده ای از صاحبنظران بر این باورند که این مشکل جدید به دلیل تکنولوژی جدید به کار رفته در نمایشگرهای جدید سامسونگ می باشد. صفحه نمایش های معمولی در گوشی های هوشمند، از زیرپیکسلهای هم اندازه قرمز، سبز و آبی تشکیل شده اند. اما صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 8  از پیکسل های بیضوی سبز که بین دو پیکسل لوزی شکل بسیار بزرگتر قرمز و آبی قرار می گیرد تشکیل شده است. این باعث یک شیفت در رنگ سبز خواهد شد.

مرتبط: تعمیر صفحه شکسته گوشی

شرکت سامسونگ گفته که مشکل موجود را با ایجاد امکان کاهش بیشتر اثر رنگ قرمز در به روز رسانی جدید مرتفع خواهد نمود و اینکه این مشکل احتمالا به دلیل تفاوت های موجود در آزمایش و عمل به وجود آمده است که به راحتی حل می شود.

مرتبط: مشاوره رایگان تلفنی

آیا شما هم با چنین مشکلی روبرو شده اید؟

 

منبع: تعمیرات در محل در کرج ، دیجی دکی


ثبت درخواست در سایت دیجی دُکی

    نظر

خراب شدن گوشی امروزه یکی از مشکلات اساسی مردم محسوب می شود. خود خرابی گوشی یک طرف، تعمیراتش طرف دیگر. پیدا کردن تعمیرکار خوب و امین، وقت گذاشتن و رفتن به سوی این تعمیرکار در گرما و سرما و در کلی ترافیک و آلودگی. یک بار برای تحویل دادن گوشی و بار دیگر برای پس گرفتن آن. چند روزی بدون گوشی بودن که یکی از سختی های بزرگ این پروسه محسوب می شود. در آخر هم گرفتن گوشی بدون آنکه بدانید که چه بلا یا بلاهایی سر گوشیتان آمده و آیا هزینه ای که تعمیرکار از شما دریافت داشته صحیح بوده یا خیر. دست آخر هم ممکن است خدای ناکرده روزی عکس ها و فیلم های خانوادگی خود را در فضاهای اجتماعی ببینید!!! پس به نظر من ادامه پست را بخوانید تا با نحوه ثبت درخواست در سایت دیجی دکی آشنا شوید و از این مشکلات رهایی یابید.

مرتبط: مشاوره رایگان تلفنی

اما نگران نباشید. از امروز دیگر این مشکلات متوجه شما نخواهد بود. کافی است وقتی گوشیتان خراب می شود بلافاصله به سراغ اینترنت بروید، وارد سایت دیجی دکی شوید و یک درخواست را به سادگی ثبت نمایید. در کمتر از 300 ثانیه می توانید درخواستتان را ثبت کرده و منتظر تماس تعمیرکار باشید. در این پست به شما نحوه ثبت درخواست در سایت دیجی دکی را آموزش خواهم داد.

ابتدا وارد سایت شوید و سپس گزینه ثبت درخواست را بزنید.

DigiDokiRequest

DigiDokiRequest

در صفحات بعدی به ترتیب برند گوشی، مدل گوشی، رنگ آن، مشکل آن و در آخر نام و شماره و ایمیل خود را نوشته و منطقه شهری خود را انتخاب نموده و بعد منتظر تماس کارشناسان دیجی دکی باشید. چنانچه در هریک از مراحل ذکر شده نمی دانستید که کدام گزینه را بزنید، اصلا نگران نباشید، همیشه یک گزینه سایر/نمی دانم وجود دارد که شما را از بلاتکلیفی در بیاورد.

امتحانش کاملا رایگانه! چراکه نه، همین الان یک درخواست بده تا ببینی چه اتفاقی می افته! ??

 

منبع: تعمیرات اپل در کرج ، دیجی دکی


اگر بلک بری داری، با این محدود کننده دید جلوی فضولی بغل دستیت رو

    نظر

بارها شده که در اتوبوس، مترو، تاکسی و کلا اماکن عمومی، کس یا کسان دیگری به جز شما گوشی شما را نگاه کنند! خیلی آزار دهنده هستش. در آن لحظه دوست داری به هر نحوی چشم او را از روی کارت ببندی. اما چکار میتوان کرد؟ نمیتوان با همه جنگید! اما با یک محدود کننده دید می توان کمی از کنجکاوی نابجای دیگران جلوگیری کرد.

مرتبط: سفر آسانتر با مترو با این اپ

blackberry privacy shade-DigiDoki

محدود کننده دید بلک بری، دیجی دکی

نرم افزاری که می خواهم به شما معرفی کنم صفحه را تقریبا تاریک می کند و ناپیدا. اما شما با جابجایی انگشتتان روی صفحه می توانید تعیین کنید که چه قسمتی از صفحه روشنتر باشد تا بتوانید آن قسمت را بررسی کنید. این لکه روشن می تواند به شکل دایره یا آنکه به شکل یک مستطیل به پهنای صفحه نمایشتان باشد.

نام این نرم افزار BlackBerry Privacy Shade هست به معنای سایه ی خصوصی بلک بری! سایه ای که محدود کننده دید دیگران بوده و فقط صاحب گوشی از آن لذت خواهد برد.

خواندنی: پیدا کردن بهترین نقطه برای مودم وای فای در منزل

البته این نرم افزار محدود کننده دید تنها مختص دارندگان گوشی های اندروید بلک بری می باشد. تعداد کاربران بلک بری بسیار کم هستند اما از آنجا که افراد زیادی با دیجی دکی تماس گرفته و خواهان گذاشتن پست هایی در زمینه بلک بری شدند، بنابراین ما هم به کاربران خودمان احترام گذاشته و مطلبی برای کاربران بلک بری گذاشتیم. ضمنا در آینده نیز باز هم از این دست پستها خواهیم گذاشت.

 

نظر شما راجع به گوشیهای بلک بری چیست؟

 

منبع: تعمیر آیفون در کرج ، دیجی دکی

 

لینک دانلود:

download googleplay DigiDoki


پرداخت جریمه توسط هواوی و یا عدم اجازه فروش در انگلیس

    نظر

همانطور که در پستهای قبلی نیز به آن اشاره کردم، معمولا شرکت های موبایلی و فناوری زیادی در حال ثبت اختراع هستند، گاهی نیز این شرکت ها بخاطر رعایت نشدن حقوق کپی رایتی از یکدیگر شکایت می کنند و دادگاه ها به این اعتراضات رسیدگی می کنند. معمولا دادگاه ها خیلی هم بی طرف نیستند، مثلا در چین، شرکت ها چینی از وضع بهتری برخوردار هستند. حال نوبت یک شرکت چینی است در یک کشور اروپایی. در حال حاضر حکم پرداخت جریمه توسط هواوی و یا عدم اجازه فروش در انگلیس تصویب شده است.

مرتبط: شکایت هواوی از سامسونگ

جریان از این قرار است که شرکت Unwired Planet چندی پیش در سال 2014 از سه شرکت گوگل، هواوی و سامسونگ به خاطر رعایت نکردن حق کپی رایت در سه اختراعش در رابطه با شبکه شکایت کرد. شرکت گوگل اواسط سال 2015 این شکایت را از خودش برطرف نمود اما دو شرکت هواوی و سامسونگ اقدام خاصی نکردند.

UnwiredPlanet-DigiDoki

UnwiredPlanet, DigiDoki

در یک سری دادگاه که از اکتبر 2015 تا جولای 2016 برگزار شد، هواوی ادعا کرد که پنج تا از اختراعات حالت استاندارد عمومی داشته اند، اما دادگاه انگلیس این دفاعیه را نپذیرفت. اما پس از کش و قوس های فراوان بلاخره این موضوع برای چهارتا از اختراعات پذیرفته شد و شرکت هوای همچنان در دو مورد مجرم تشخیص داده شد و ملزم به پرداخت جریمه برای داشتن اجازه فروش شد.

مرتبط: ثبت اختراع شرکتهای مختلف

پرداخت جریمه توسط هواوی به شیوه خاصی باید انجام بگیرد. این شرکت خواست که 0.034درصد از فروش وسایل 4G را به Unwired Planet بپردازد اما این شرکت خواهان 1.69درصد روی گوشیهای 4G و 2.29درصد روی وسایل شبکه سلولی هواوی می باشد.

مرتبط: اینترنت نسل چهارم چیست؟

اما دادگاه رای به 0.051درصد روی وسایل 4G و 0.052درصد روی گوشیهای هواوی با نسبت 0.032درصد روی گوشی های 3G و 0.016درصد روی وسایل 3G و همین درصد نیز روی گوشیها و ادوات 2G داده است.

شرکت شاکی گفته که چنانچه پرداخت جریمه توسط هواوی به درستی صورت نپذیرد، کار را به جایی خواهد کشاند که این شرکت دیگر نتواند در انگلیس محصولی به فروش برساند. اما هواوی از رای نهایی دادگاه استقبال کرده و گفته هرچند خود را بی گناه می داند، اما این جریمه را خواهد پرداخت. ضمن اینکه مدیریت فروش هواوی گفته که این مقدار جریمه خسارت زیادی به آنها نخواهد رساند.

فکر می کنید اگر در ایران قرار باشد قانون حق کپی رایت با همین شدت اجرایی شود چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

 

منبع: تعمیر اپل در کرج ، دیجی دکی


به صورت آفلاین در اینستاگرام باز هم می توان کارهایی انجام داد

    نظر

 کنفرانس تولیدکنندگان سالانه فیس بوک، اعلام شد که کاربران اندروید، در حالت آفلاین در اینستاگرام باز هم می توانند به دیدن عکس ها و فیلم ها و بعضی کارهای دیگر ادامه دهند. ضمنا با آمار و ارقام اعلام شد که محبوبیت استوری اینستاگرام نیز از اسنپ چت جلو زده است.

با زیاد شدن هر ماهه تعداد کاربران اینستاگرام، این شرکت تصمیم گرفت تا کاربران بتوانند در حالت آفلاین در اینستاگرام فعالیت هایی داشته باشند. هنگامی که یک کاربر اندرویدی از آنتن اینترنت دور می شود و به اصطلاح به حالت آفلاین می رود، همچنان می تواند عکس ها و فیلم هایی را که قبلا دانلود شده اند را ببیند و حتی آنها را لایک کند و برایشان کامنت نیز بگذارد. ضمنا علاوه بر این کارها می تواند پست های مورد علاقه اش را ذخیره هم بکند و حتی کاربران دیگر را لیو یا اصطلاحا unfollow کند.

android instagram offline-DigiDoki

آفلاین در اینستاگرام ، دیجی دکی

به محض اینکه کاربر اندرویدی مجددا به اینترنت دسترسی پیدا کند تمام تغییراتی را که در حالت آفلاین در اینستاگرام انجام داده است اعمال می شوند. پروفایلهایی را که هم در حالت آنلاین دیده در حالت آفلاین نیز می تواند ببیند.

البته در مورد استوری در حالت آفلاین صحبتی نشد اما به نظر می رسد که اینستاگرام برای آنکه از اسنپ چت عقب نیفتد این پشتیبانی آفلاین را نیز اضافه خواهد کرد.

مرتبط: وضعیت پوشش اینترنت اپراتورها

این امکان جدید اینستاگرام به کاربران در کشورهایی نظیر ایران که اینترنت در خیلی جاها ممکن است قطع شود کمک کند تا بیشتر از اینستاگرام لذت ببرن. البته یک اقدام مناسب دیگر اینستاگرام می تواند تولید یک ورژن سبک از اینستاگرام باشد که میزان داده کمتری را دانلود می کند، چرا که در حال حاضر این اپ اجتماعی حجم داده زیادی را دانلود می کند و خرج فراوانی روی دست استفاده کنندگان می گذارد.

مرتبط: رصد مقدار حجم دانلودی

به نظر شما این اقدام اینستاگرام چقدر برای شما مفید خواهد بود؟

 

منبع: تعمیر گوشی در کرج ، دیجی دکی