سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

کسب درآمد بالا با یوتیوب توسط کودکان زیر 10 سال!

در مورد انواع استفاده های یوتیوب حتما شنیده اید. اینکه چقدر پر از محتواهای گوناگون بوده و یک محل مناسب برای یادگیری بسیاری از مسائل نیز هست. البته که ممکن است محتواهای نامناسب هم داشته باشد، که یوتیوب تنها راه دسترسی به آنها نیست! حالا دوست داریم برایتان از کسب درآمد بالا با یوتیوب نیز بگوییم. البان برایتان توضیح می دهد.

کودک 8 ساله و کسب درآمد بالا با یوتیوب و کانالش

بازی کردن کودکان با اسباب بازی امری طبیعی است. حال یک کودک هشت ساله توانسته به واسطه بازی کردن و با کمک یوتیوب بعد از درآمد 22میلیون دلاری در سال 2018، به درآمد 26میلیون دلاری در سال 2019 دست پیدا کند!

به گزارش فوربس، رایان کاجی، کودک هشت ساله امریکایی، این درآمد را به واسطه ایجاد یک کانال اسباب بازی به کمک پدر و مادرش به دست آورده است.

مطلب مرتبط: اعمال محدودیت سنی برای کاربران در اینستاگرام

این کسب درآمد بالا با یوتیوب با بازی کردن با انواع اسباب بازی ها و اعلام نظر درموردشان شروع شد و بعد از گذشت زمانی کوتاه، با 23میلیون فالوور یک کانال محبوب در یوتیوب به شمار می رود. فیلم های این کودک معمولا چند میلیون ویو می گیرند و جالب است بدانید در مجموع بیش از 34 میلیارد بار دیده شده اند!!!

کسب درآمد بالا با یوتیوب ، البان

فیلم های رایان بین 5 تا 10 دقیقه هستند. در یک مصاحبه هم رمز موفقیتش را بامزه و جذاب بودن خودش توصیف کرده است! ??

این محبوبیت و مشهوریت رایان در یوتیوب باعث شده تا بسیاری از برندها را متوجه خود سازند و از این راه ها نیز به کسب درآمد بپردازد.

دیگر کسب درآمدهای بالا در یوتیوب

کسب درآمد بالا در یوتیوب تنها به رایان ختم نمی شود. در همان گزارش فوربس، نفر بعدی به شخصی تعلق می گیرد که با انجام حرکات نمایشی و شکستن رکورد گینس، توانسته 20 میلیون دلار کسب درآمد کند.

کسب درآمد بالا با یوتیوب ، البان

در رتبه بعدی با درآمد 18میلیون دلاری نیز پدر و دختری 5ساله از روسیه هستند که این پدر و دختر با انواع موسیقی و با لباس های مختلف به اجرای نمایش می پردازد و از این راه و با کمک یوتیوب کسب درآمد می کند! جالب است بدانید که پزشک این دختر در ابتدا گمان می کرده او هرگز نتواند صحبت کند!

کلام آخر

اگر چه یوتیوب در کشور عزیزمان مسدود است، اما در دنیا از همین امکان افراد زیادی به کسب درآمد می پردازند که نمونه های اشاره شده در این متن تنها بخشی از پر درآمدترین آنها بوده اند.

با توجه به امکانات فراوانی که در یوتیوب وجود دارد و انواع فیلم های آموزشی داخلش، شاید بتوان در مورد فیلتر بودن آن هم فکر دیگری کرد!

 

منبع: تعمیرات موبایل در محل البان


this accessory may not be supported در آیفون به چه معناست؟

    نظر

ممکن است برای هر کاربر آیفونی اتفاق افتاده باشد که وقتی شارژر خودش را به گوشی متصل می کند و می خواهد گوشی اش را شارژ کند، پیام this accessory may not be supported برایش ظاهر می شود و گوشی شارژ نمی شود. البان در مورد این پیام خطار برایتان توضیح می دهد. این مسئله برای سایر وسایل جانبی هم ممکن است رخ دهد.

دلایل ظاهر شدن پیام this accessory may not be supported در دستگاه های اپلی

سه دلیل اصلی برای نمایان شدن پیام this accessory may not be supported عبارتند از:

  • مشکلدار یا خراب بودن وسیله جانبی و یا تایید نشده توسط اپل
  • دستگاه شما از وسیله جانبی پشتیبانی نمی کند (در مواردی غیر از شارژ کردن)
  • کانکتور دستگاه شما و یا وسیله جانبی آسیب دیده و یا خیلی کثیف است!

در ادامه البان راه حل هر یک از موارد ذکر شده را خواهد گفت.

راهکار اول همیشگی

در ابتدا، اولین راهکار بسیاری از مشکلات گوشی را انجام دهید. یعنی خاموش و روشن کردن گوشی و یا همان هارد ریست! با توجه به نوع آیفونتان باید ترکیبی از دکمه های هوم و پاور و یا یکی از دکمه های ولوم و پاور را باهم نگه دارید تا گوشی شما هارد ریست شود.

تمیز کردن کانکتورها

همانطور که پیش از این نیز برایتان گفتیم، پورت های گوشی ممکن است به مرور زمان کثیف شوند و عملکردشان به همین دلیل مختل شود. شما به راحتی و البته با دقت می توانید آن ها را تمیز کنید.

مطلب مرتبط: تمیز کردن پورت شارژ آیفون

یک راه تمیز کردنشان استفاده از سوزن و یا اشیا نازک نوک تیز است. البته مراقب باشید تا متال های درون پورت را خراب نکنید.

this accessory may not be supported , Elbaan

مسواک زدن به سر کابل شارژ هم یک کار خوب دیگری است که توصیه داریم آن را انجام دهید.

روش ساده تر سپردن کار به البان است! یک درخواست رایگان ثبت کنید، البان با شما تماس می گیرد. یا به گونه ای راهنماییتان می کنیم که خودتان این کار را انجام دهید و یا در صورت موافقت خودتان، می آییم و برایتان، مقابل خودتان کار انجام می گیرد!

بررسی قبل از خرید

حال که شما گوشی آیفون دارید، باید در خرید وسایل جانبی کمی بیشتر دقت داشته باشید. یا فقط محصولات جانبی خود اپل را بگیرید و یا اگر از برندهای دیگر می خواهید بگیرید، حتما گوشی همراهتان باشد و همانجا تست کنید.

بعد از تست اگر مشکلی نبود آن را بخرید.

شارژر استاندارد بسیار مهم هست

استاندارد بودن کابل و شارژر خیلی مهم هست و به همین دلیل این موضوع را جدا از دیگر وسایل جانبی بررسی می کنیم. اگر با کابل و شارژری که الان دارید، پیام this accessory may not be supported را دریافت می کنید، سعی کنید خیلی به استفاده از آنها اصرار نکنید. حتی اگر همان اجناس فابریک روی خود گوشی باشند.

this accessory may not be supported , Elbaan

کابل و شارژر بعد از مدتی ممکن است عملکرد اولیه خود را نداشته باشند. محصولات اپل این موضوع را متوجه شده و با پیام this accessory may not be supported موضوع را اطلاع می دهند. اصرار بر ادامه استفاده از این وسایل می تواند مشکلات جدی تری به بار آورد.

در فرآیند شارژ گوشی، کابل، شارژر و درگاه شارژ تنها بخش های نمایان هستند و بخش های دیگری نظیر مدار شارژ، باتری و حتی سی پی یو نیز درگیر این فرآیند هستند. استفاده از کابل و شارژر مشکلدار و یا غیر استاندارد می تواند به هر یک از این بخش ها آسیب وارد کند و خود همین ها هم می توانند به سایر بخش ها آسیب برسانند (مثلا باد کردن باتری به صفحه نمایش آسیب بزند و یا حتی باعث انفجار گوشی شود)

کلام آخر

اگر با پیام this accessory may not be supported مواجه شدید، توصیه داریم نسبت به عوض کردن وسیله جانبی مورد استفاده سریع تر اقدام کنید. اگر کابل و شارژرتان هم مشکل دارد، می توانید برای تهیه نوع استاندارد و مطمئن آن از طریق سامانه تعمیرات البان به نشانی www.elbaan.com اقدام کنید. یک درخواست رایگان ثبت کنید، ما با شما تماس خواهیم گرفت.

 

منبع: تعمیرات تخصصی آیفون البان


محدودیت سنی اینستاگرام برای افراد زیر 13 سال، البته اگر راست بگو

آیا چیزی از محدودیت سنی اینستاگرام شنیده اید؟ اگر اینستاگرام ناگهان از شما سنتان و یا تاریخ تولدتان را پرسید، نگران نشوید، می خواهد افراد زیر 13 سال را شناسایی کند و اکانتشان را تا رسیدن به سن 13 سال ببندد!

چرا محدودیت سنی اینستاگرام وجود دارد؟

اولین سوالی که به ذهن خواننده می رسد این است که این محدودیت سنی از کجا می آید؟ چه کس یا ارگانی آن را وضع کرده؟ پاسخ به این سوالات این را البان برایتان می گوید.

مطلب مرتبط: بازیابی اکانت هک شده در اینستاگرام

قانون حفاظت از حریم شخصی کودکان، (Children’s Online Privacy Protection Act, COPPA) تعیین کرده که حداقل سنی که افراد می توانند در شبکه های اجتماعی عضو شوند و مغایر با حفظ حریم خصوصی شان نیست، سن 13 سالگی است.

محدودیت سنی اینستاگرام ، البان

در سال 2019، نرم افزار TikTok به دلیل همین نقض قانون COPPA و اتفاقات ناشی از آن تقریبا 5/7 میلیون دلار جریمه شده است!

همین قانون است که باعث شده تا اپ های اجتماعی فیلترهایی برای کاربرانشان قرار دهند.

محدودیت سنی اینستاگرام به چه صورت اعمال می شود؟

نحوه تعیین سن کاربران و فیلتر شدنشان تماما بستگی به خودشان دارد. از کاربر سوال می شود و او پاسخ می دهد، برای جوابش هم نباید مدرکی ارائه کند! بنابراین کاربر به راحتی برای اینکه بتواند از آن اپ استفاده کند، می تواند به دروغ سنش را بیشتر از سن واقعی اش اعلام کند.

مطلب مرتبط: گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

محدودیت سنی اینستاگرام به دو روش اعمال می شود. اول اینکه اگر شما کاربر فیس بوک هم باشید، تاریخ تولدتان از آن اکانت خوانده خواهد شد. طبیعتا در این حالت شما بالای 13 سال دارید که در فیس بوک هم عضوید.

محدودیت سنی اینستاگرام ، البان

حالت دیگر این است که اینستاگرام در مورد سنتان سوال می کند. تاریخ تولدتان را می پرسد. شما پاسخ می دهید و تمام. اگر زیر 13 سال باشید، اکانتتان مسدود می شود.

خود اینستاگرام اعلام کرده که این سوال کردن به راحتی قابل دور زدن هست و به دنبال راهی هستند تا این اتفاق کمتر بیفتد. اما اگر هم بیفتد دیگر مسئولیتی متوجه آنان نخواهد بود.

استفاده های دیگر از این آمار

بدیهی است این آمار به دست آمده تنها برای اعمال محدودیت سنی استفاده نخواهد شد. اینستاگرام برنامه دارد تا در آینده ای نه چندان دور، امکان تبلیغات برای بازه های سنی هدف را هم به بسته های تبلیغاتی خودش اضافه کند و احتمالا از این روش هم درآمد بهتری به دست آورد.

 

منبع: تعمیرات موبایل در محل البان


پیام two-factor authentication در گوشیهای آیفون چیست؟

    نظر

بسیاری از کاربران آیفون با واحد مشاوره رایگان البان تماس گرفته و از یک پیامی که در بخش تنظیمات گوشی شان ظاهر شده، سوال کرده اند. پیام two-factor authentication پیامی است که گاهی آیفون به شما یادآوری می کند که بهتر است آن را فعال کنید. البان در این پست در رابطه با نحوه تعامل با این پیام برایتان می گوید.

پیام two-factor authentication چیست؟

شما برای ورود به حساب کاربری خود نیاز به یک رمز دارید. این موضوع در تمام حساب های کاربری صادق است و مختص آیفون نیست. کاری که two-factor authentication می کند این است که علاوه بر یک رمز ثابت، باید یک رمز دیگر (مرحله دوم) برای تایید هویت خود نیز وارد کنید. این رمز دوم به هر طریقی ممکن است ایجاد شود.

پیام two-factor authentication در آیفون، البان

در رابطه با رمز دوم مرحله ای در تلگرام و اینستاگرام و میزان امنیتی که به حساب کاربری شما در برابر هکرها می دهد پیش از این توضیح داده ایم، اما حالا نوبت به آیفون و حساب اپل آیدی رسیده با پیام two-factor authentication که برای برخی از کاربران دردسرساز و نگران کننده شده است.

پیام two-factor authentication در گوشی های آیفون چیست؟

در آیفون وقتی داخل اپ اتفاقی بیفتد، یک عدد روی آن ظاهر می شود. گاهی اوقات این عدد روی برنامه تنظیمات آیفون ظاهر می شود. اگر وارد آن شوید، می توانید مورد پیش آمده را به راحتی پیدا کنید.

به روز رسانی جدید، پیام امنیتی و … از جمله اتفاقات داخل اپ تنظیمات است. یکی از این پیام ها هم پیام two-factor authentication است.

پیام two-factor authentication در آیفون، البان

در واقع در گوشی های آیفون شما می توانید در ابتدا یک شماره موبایل تعریف کنید و بعد با استفاده از پیامک یا تماس دریافتی به این شماره، گوشی خود را به یک وسیله مورد اعتمادتان (trusted device) تبدیل کنید. هرگاه بخواهید با اپل آیدی خود در دستگاه دیگری وارد شوید، باید از طریق دستگاه مورد اعتماد خود و کدی که روی آن نمایش داده می شود (رمز two-factor authentication) اپل آیدی را در دستگاه جدید وارد کنید.

پیام two-factor authentication در آیفون، البان

در واقع رمز two-factor authentication یک کلید ثانویه است که در صورتیکه رمز اصلی اپل آیدی در دست کسی افتاد، نتواند به راحتی وارد حساب کاربری اپل آیدی شما شود و نیاز به رمز ثانویه برای این کار داشته باشد.

روش از بین بردن پیام two-factor authentication چیست؟

متاسفانه شرکت اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد و بخشی از امکانات آن در ایران کارآیی ندارد. رمز two-factor authentication نیز یکی از آنهاست. هنگام فعالسازی و استفاده از آن باید شماره ای وارد کنید که بتوانید با آن پیامک یا تماسی از اپل دریافت کنید. اما شماره های ایران در سیستم اپل تعریف نشده اند.

پیام two-factor authentication در آیفون، البان

بنابراین چاره کار این است که از این امکان امنیتی اپل استفاده نکنید. وقتی این پیام برایتان می آید، وارد تنظیمات گوشی شوید، پیام را باز کنید و گزینه Not Now را انتخاب نمایید. در واقع با انتخاب این گزینه می گویید که الان نمی خواهید این امکان را برای اپل آیدی خود فعال کنید و گوشی هم می پذیرد!

کلام آخر

چنانچه مشکلتان حل نشد و یا مشکلات دیگری در زمینه آیفون داشتین، به راحتی با ثبت درخواست رایگان در سامانه تعمیرات البان برای حل مشکل خود اقدام کنید.

اخیرا اپل هنگام ساخت اپل آیدی وارد کردن شماره تماس را اجباری کرده، که این نیز راه حلی دارد که البان آن را می داند. کافی است از ما بخواهید!

 

منبع: تعمیرات تخصصی آیفون البان


ویندوز 10 رایگان داشته باشید، با ارتقا از ویندوز اکتیو قبلی

    نظر

همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم، با تمام شدن پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 7، کوچ کردن به ویندوز 10 کاری است که باید بلاخره انجام گیرد. البان می خواهد روش داشتن ویندوز 10 رایگان را در صورتیکه سیستمتان مناسب ویندوز 10 است، در این پست به شما آموزش دهد. تنها یک شرط دارد و آن این که ویندوز فعلی شما اکتیو باشد و بتوانید شماره سریالش را ببینید.

آیا ویندوز فعلی من اکتیو هست؟

متاسفانه در کشور ما به دلایلی ویندوز اصلی کمتر در سیستم هایمان نصب است. اما لپ تاپ هایی هستند که از ابتدا با ویندوز اصلی ارائه می شوند و گاها افراد هم دارای ویندوز نسخه اصلی و اکتیو هستند.

برای آنکه متوجه شوید که ویندوز شما فعال هست یا نه، کافی است وارد My Computer شوید، در منوهای بالای آن در بخش Computer گزینه System Properties وجود دارد. اگر روی این گزینه کلیک کنید، مشخصات سیستم شما در رابطه با CPU، رم و … دیده می شود.

ارتقای ویندوز 10 رایگان ، البان

در انتهای صفحه نیز وضعیت اکتیو یا غیر اکتیو بودن ویندوز شما قابل رویت است. اگر یک شماره سریال هم وجود داشته باشد، معنایش این است که ویندوز شما فعال و یا همان اکتیو است. این شماره سریال را در جایی خارج از کامپیوتر هم یادداشت کنید چراکه در فرآیند ارتقا به آن نیاز خواهید داشت.

اما ممکن است هیچی وجود نداشته باشد که در آن صورت نمی توانید از شیوه ارتقای ویندوز برای داشتن ویندوز 10 رایگان استفاده کنید.

گام صفر: پشتیبان گیری

پیش از شروع هر کاری، حتما حتما از فایل های مهم خودتان یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. درست است که این روش کاری به اطلاعاتتان ندارد و همگی به ویندوز 10 رایگان جدید منتقل می شوند، اما در فضای نرم افزار و الکترونیک هر چیزی ممکن هست.

فایل های مهمتان را روی یک هارد اکسترنال ذخیره کنید و کلا این کار را مرتب انجام دهید.

گام اول: دانلود ویندوز 10 رایگان

احتمالا روی سیستمتان نصب نباشد، اما نصب آن رایگان است. اولین کار بعد از تهیه نسخه پشتیبان این هست که نرم افزار Media Creation tool را روی سیستم خود نصب کنید. وقتی این برنامه اجرا کنید، در اولین صفحه از شما می پرسد که می خواهید همین رایانه را ارتقا دهید و یا فایل نصب را روی وسیله ای (فلش یا دی وی دی) ذخیره نمایید.

ارتقای ویندوز 10 رایگان ، البان

شما گزینه اول یعنی نصب روی همین رایانه را انتخاب کنید و بعد Next را بزنید.

ارتقای ویندوز 10 رایگان ، البان

نرم افزار شروع می کند به دانلود ویندوز. بسته به سرعت اینترنت در اختیار شما، این فرآیند ممکن است چندین ساعت طول بکشد. اجازه بدهید این کار صورت بگیرد. در این حین شما می توانید هر گونه استفاده ای از رایانه خود بکنید، فقط این برنامه را نبندید.

گام دوم: آماده سازی برای نصب

بعد از اتمام دانلود ویندوز 10 رایگان صفحه تغییر می کند و مانند شکل زیر می شود. در ادامه نیز چند اقدام باید شما انجام دهید.

ارتقای ویندوز 10 رایگان ، البان

در صفحه بعدی به نوعی آماده سازی برای ارتقا صورت می گیرد. توصیه داریم به هیچ عنوان همین جوری سیستم را خاموش نکنید و اول از طریق نرم افزار فرآیند ارتقا را متوقف کنید و بعد خاموش کنید. خاموشی بدون این کار، ممکن است باعث شود تمام اطلاعات از دست برود.

ارتقای ویندوز 10 رایگان ، البان

از شما در مورد دانلود آپدیت ها پرسیده می شود. قبول کردن یا نکردن آن تاثیری در ادامه فرآیند ندارد و بعدا هم می توانید این کار را انجام دهید.

ارتقای ویندوز 10 رایگان ، البان

ویندوز شروع می کند به آماده سازی برخی چیزها (که ما هم نمی دانیم آنها چه هستند) که ناچارا باید صبر کنید.

ارتقای ویندوز 10 رایگان ، البان

موارد مجوز را بپذیرید:

ارتقای ویندوز 10 رایگان ، البان

تقریبا کار آماده شده است:

ارتقای ویندوز 10 رایگان ، البان

نشان داده می شود که ویندوز 10 نسخه Home نصب می شود و می توانید در این بخش در مورد اطلاعاتتان نیز تصمیم گیری کنید. حالت دیفالت آن این است که همه را نگه دارد.

ارتقای ویندوز 10 رایگان ، البان

اما برنامه سه گزینه به شما می دهد: نگه داشتن همه چی، نگه داشتن فایلهای شخصی بدون نرم افزارها و نگه داشتن هیچی!

ارتقای ویندوز 10 رایگان ، البان

گام سوم: آغاز فرآیند نصب ویندوز 10 رایگان

سیستم شما ری استارت می شود و فرآیند نصب ویندوز آغاز می شود. قطعا الان دیگر هیچ کاری مثل خاموش کردن و … نباید انجام دهید. صبوری کنید تا ویندوز خودش را نصب کند. ضمنا در حین این فرآیند ممکن است سیستم شما چندین بار ری استارت شود.

ارتقای ویندوز 10 رایگان ، البان

با کمی صبوری و انجام اقدامات بالا، در صورت داشتن یک ویندوز فعال، شما صاحب سیستم عامل ویندوز 10 به صورت کاملا رایگان می شوید!

ارتقای ویندوز 10 رایگان ، البان

کلام آخر

چنانچه در هر یک از این مراحل مشکلی داشتین، می توانید از مشاوره رایگان تلفنی البان بهره بگیرید و یا می توانید به راحتی یک دی وی دی ویندوز 10 از بازار تهیه کنید (که خیلی هم قیمتی ندارد و شاید از حجمی که دانلود می کنید ارزان تر هم باشد) و روی سیستم خود نصب کنید. دقت داشته باشید در حالت خریدنی، هرچه نسخه ای که می خرید مربوط به تاریخ جدید تر باشد، نیاز شما به آپدیت ویندوز کمتر خواهد بود!

 

منبع: تعمیرات موبایل البان