سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

ارزیابی وضعیت مراکز تعمیرات موبایل در ایران

    نظر

هترین حالت برای وقتی که هر دستگاه یا کالایی دچار مشکل می‌شود این است که به مراکز رسمی ارائه‌دهنده‌ی خدمات مربوط به آن مراجعه کرده و درخواست تعمیر و برطرف کردن مشکل را ارائه نماییم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام البان، در خصوص موبایل هرچند که به علت تحریم ها نمایندگی تعمیرات موبایل نداریم و به این معنی که هیچ یک از برندهای جهانی موبایل دفتر و یا مرکز تعمیراتی که از جانب خودشان باشند، در ایران ندارند. در این متن می خواهیم به ارزیابی وضع مراکز رسمی تعمیرات موبایل در ایران بپردازیم و در پایان نیز بهترین گزینه ممکن را ارائه نماییم.

مراکز تعمیرات موبایل سامسونگ

یکی دیگر از برندهای قدیمی و همیشه  حاضر در بازار ایران سامسونگ است. مراکز فروش و پشتیبانی رسمی‌تری در قیاس با باقی برندها داشته و هنوز هم دارد، هرچند که با توجه به تحریم‌ها و مشکلات فراوان اخیر این حضور و پشتیبانی کمی در سایه و احتمالا کم‌رنگ‌تر شده باشد.

افراد و فروشگاه‌های بسیاری ممکن است خود را مرکز سامسونگ معرفی کنند که پیشنهاد می‌کنیم حتما سایت اصلی خود سامسونگ را برای اطمینان از اینکه کجاها مراکز رسمی فروش هستند مدنظر قرار دهید.

علاوه‌بر مراکز فروش، تعدادی از مراکز هم مربوط به خدمات پس از فروش سامسونگ هستند که پیشنهاد ما کماکان این است اطلاعات رسمی و دقیق را از سایت خود سامسونگ دریافت کرده و به حرف فروشندگان اعتنایی نکنید.

و در عین حال یادتان باشد که مراکز فروش با مراکز تعمیرات موبایل سامسونگ متفاوت بوده و این را هم هنگام خرید و هم هنگام نیاز به دریافت خدمات پس از فروش لحاظ فرمایید.

مراکز تعمیرات موبایل هواوی

هواوی با ورود گسترده‌ی خود در رده‌ی گوشی‌های میان‌رده و به‌تدریج رشد روزافزون خود حالا دیگر یکی از برندهای مطمئن و پرفروش در سطح جهانی به شمار می‌رود. هرچند که تحریم‌های آمریکا علیه چین و البته به طور مشخص علیه این شرکت هم طی سال اخیر مشکلات فراوانی پیش روی این شرکت قرار داده است.

اما با این وجود این برند هم مانند سامسونگ مراکز فروش و خدمات پس از فروش دارد و شما با مراجعه به سایت رسمی هواوی و بخش فارسی آن از مراکز هواوی مطلع خواهید شد. البته معمولا گوشی‌هایی که مدت گارانتی آنها به پایان می‌رسد در مراکز به سختی مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

مراکز تعمیرات موبایل شیائومی

برند چینی دیگری که به‌ویژه طی یکی دو سال اخیر بسیار پررنگ‌تر از همیشه هم در ایران و هم در سطح جهان رشد کرده، شیائومی است. گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و خوش‌ساختی که معمولا با قیمت معقول و خوب خود بازار را از دست رقبای دیگر به سادگی و رفته‌رفته گرفته است.

اما شیائومی هیچ نمایندگی رسمی چه برای فروش و چه برای خدمات پس از فروش در ایران ندارد و تمام سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که چنین ادعایی دارند به شکل رسمی و از سمت کمپانی اصلی این مجوز را ندارند.

صرفا وارکنندگانی هستند که خدماتی را به قدری که می‌توانند ارائه می‌دهند. پس بنابراین برای دریافت خدمات گارانتی برای گوشی‌های این برند باید به فکر مراکز خدماتی و تعمیراتی باشید.

مراکز تعمیرات موبایل ال جی

ال جی هم هرچند که طی سال‌های اخیر به تدریج سهم بازار را بیش از پیش در حال از دست دادن است، اما هم‌چنان هم گوشی‌های خاص خود را برای مخاطبان عرضه می‌کند.

به مانند دیگر رقیب کره‌ای خود، یعنی سامسونگ، ال جی هم مراکز فروش و خدمات پس از فروش خود را در کشورمان ایجاد و راه‌اندازی کرده که می‌توانید از بخش فارسی سایت خود این شرکت فهرست این مرکز را مشاهده و به آنها رجوع کنید.

پیشنهاد دیگر ما این است که شرایط گارانتی و ارائه‌ی خدمات پس از فروش را هم برای این برند و هم برای سایر برندها دقیق مطالعه کنید.

یک مرکز خدمات به جای مرکز تعمیرات  تمامی برندها

فارغ از تمام این‌ها، مراکز تعمیراتی مختلفی وجود دارند که در سطح شهر می‌توانید به آنها مراجعه کنید. اگر مرکز تعمیراتی مطمئنی می‌خواهید که تا به حال مشتریان قبلی خود را راضی نگه داشته و سرویس خوبی ارائه داده و در عین حال تمامی برندهای موبایلی که در این متن ذکر شد و البته سایر برندهای کمتر مطرح بازار را هم پاسخگو باشد و بتواند با استفاده از متخصصان خود مشکلات تعمیراتی مربوط به انواع مختلف مدل‌های موبایل از برندهای مختلف را انجام دهد.

مرکز تعمیرات موبایل البان یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات موبایل در تهران است که با ارائه ضمانت یک تا شش ماهه و استفاده از بهترین متخصصان تحصیل کرده این حوزه، ایده آل ترین انتخاب برای دریافت خدمات تعمیرات موبایل است.

پس اگر گوشی شما دچار مشکل شد، کافی است به سایت البان به نشانی www.elbaan.com مراجعه کنید و با چند کلیک ساده منتظر دریافت مشاوره رایگان این مرکز تعمیرات موبایل شوید که به تنهایی توانسته بسیاری از کمبودی های ناشی از نبود خدمات کامل مراکز رسمی تعمیرات موبایل برندهای جهانی را جبران نماید.

همچنین علاوه بر موارد فوق، امکان ارائه خدمات تعمیرات موبایل در محل را نیز این مرکز در استان تهران دارا می باشد. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا


تعمیرات موبایل البان

    نظر

زندگی ما و موبایل آنقدر در هم تنیده شده که نبودنش را نمی‌توان تصور کرد. به همین دلیل هم اگر مشکلی برای موبایلمان پیش آید که نیاز به تعمیر داشته باشد؛ لزوم وجود یک تعمیرکار متخصص و مورد اعتماد حتمی است. تعمیرکار خوب می‌خواهید؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام اِلبــــــان، روزهایی را که موبایل نداشتیم یادتان هست؟ یا دست‌کم روزهایی که این گوشی هوشمند این‌قدر تنیده در لابلای زندگی‌هایمان نبود؟ مدت‌هاست موبایل به گونه‌ای به زندگی روزمره‌ی این روزهای ما گره خورده است که تصور حتی یک لحظه بدون آن تقریبا برای همه‌ی ما غیرممکن است.

از زمانی که اسمارت‌فون‌ها سلطه‌ی بی چون و چرای خود را بر زندگی ما انسان‌ها حاکم کرده‌اند، سبک زندگی، چگونگی زیستن و حتی نوع نگاهمان به این جهان تغییرات و تحولات عمده‌ای پیدا کرده و البته به نظر می‌رسد کماکان این روند شتابان ادامه خواهد داشت.

ما بخش بزرگی از روزمرگی و کارهای شخصی و البته خیلی از کارهای مربوط به شغلمان را با موبایل و اپلیکیشن‌های مختلفی که داریم انجام می‌دهیم. بازدیدها، دیدارها و ملاقات‌های حضوری جای خودشان را به معاشرت‌های کوتاه و متنی در شبکه‌های اجتماعی داده‌اند.

حتی ممکن است در کنار یکدیگر نشسته باشیم، اما باز هم با گوشی موبایلمان با همدیگر ارتباط بگیریم. مسیریابی برای رسیدن به مهمانی گرفته تا پرداخت قبض‌های مختلف و انجام امور مختلف بانکی و خیلی کارهای دیگر را با موبایل انجام می‌دهیم.

البته این روزها که کرونا بیخ گوش همه‌ی ماست باید تا حد امکان رفت و آمدهای غیر ضروری خود را کم کنیم، در نتیجه مهمانی‌ای که در جمله‌ی بالاتر گفتیم را بهتر است فراموش کنید. ؛)

در هر حال با این حجم از سر و کار داشتن مستمر ما با موبایل، که بد و خوب آن را به خوانندگان عزیز واگذار می‌کنیم؛ خیلی بدیهی است که به احتمال زیاد مشکلی برای گوشی‌مان پیش آید.

از ایرادات ساده و البته گاه پیچیده‌ی نرم‌افزاری تا مشکلات ریز و درشت سخت‌افزاری. گاهی این مشکلات (به ویژه آنها که نرم‌افزاری‌اند) با یک مشاوره‌ی ساده با فردی متخصص مرتفع می‌شوند و گاهی اوقات هم نیاز به تعمیر سخت‌افزاری و تعویض قطعات ریز و درشت روی گوشی انکارناپذیر است. چیزی که دانش و تجربه‌ی زیادی می‌طلبد.

ماجرا زمانی سخت می‌شود که متاسفانه یافتن تعمیرکاری که هم معتمد باشد، هم متخصص و کاربلد و در عین حال هزینه‌های غیرمنصفانه‌ای نیز به ما تحمیل نکند؛ روزبه‌روز دشوارتر می‌شود. بعد از پیدا کردن این تعمیرکار امین، وقت و هزینه‌ای که باید صرف کنید تا گوشی را به او برسانید و بعدا گوشی تعمیر شده را از او پس بگیرید نیز در نوع خود قابل توجه است.

با تمام این اوصاف ممکن است تیر شما به خطا رفته باشد و با تعمیرکاری نابلد یا شاید غیرمتخصص سر و کله زده و در نهایت نیز از وقتی که هدر رفته پشیمان شده باشید. علاوه‌بر اینها هم هزینه‌های بی‌موردی به شما تحمیل شده است.

حال وقتی گوشی‌تان هم تعمیر شد، داستان تمام نشده. آیا تعمیرکار به شما فرصت یک ماهه برای تست و آزمایش گوشی تعمیر شده را داده است، یا این مهلت فقط تا قبل از خروج از مغازه اوست؟

ما نیز چنین تجاربی داشته ایم. برای همین البان خلق شد. ما در مجموعه‌ی تعمیرات موبایل البان به دنبال این هستیم که این فرایند را تغییر دهیم و تعاملی را که خیلی اوقات بین مشتری و تعمیرکار به شیوه‌ی خوبی شکل نگرفته، اصلاح کرده و بهبود بخشیم تا بخشی از تلخی خرابی گوشی را برطرف کرده باشیم.

ما پروسه‌ی تعمیرات موبایل البان را طوری طراحی و پیاده کرده‌ایم که مشکلات رایج در فرایند تعمیرات به حداقل برسند. تجربه‌ی چندین ساله‌ی خود را نیز در این روند به کار بسته‌ایم و به مرور و در طول زمان شیوه‌های خود را بهتر کرده‌ایم. البته که کماکان این مسیر ادامه دارد.

البان واسطه‌ای است بین شما و تعمیرکار ماهر. البان در این راستا آکادمی آموزش تعمیرات موبایل خود را نیز دایر کرد تا تعمیرکارانی در خور عزیزانی مثل شما پرورش دهد.

روند کار ما در البان بسیار ساده است. شما در سایت البان درخواست تعمیرات خود را به صورت کاملا رایگان ثبت می‌کنید. ما با شما تماس می‌گیریم. و بعد از هماهنگی‌های لازم با شما، فرایند تعمیرات انجام می‌شود.

یکی دیگر از نقاط مهمی که متمایز است این که ما تعمیرات خود را گارانتی می‌کنیم و در صورتی که مشکلی که برای آن گوشی شما را تعمیر کرده‌ایم، بعد از انجام تعمیر دوباره بازگردد شامل گارانتی البان خواهد شد. یک بار امتحان کنید. قول می‌دهیم پشیمان نخواهید شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا


بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

کی از المان‌های اساسی در آموزش مناسب انتخاب یک آموزشگاه خیلی خوب است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام البان، نمی‌توان گفت که کدام آموزشگاه بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل است، اما می‌توان گفت که یک آموزشگاه خوب چه فاکتورهایی باید داشته باشد تا به بهترین آموزشگاه تبدیل شود. در ادامه فاکتورهایی را برایتان بیان می‌کنیم که به واسطه آنها و سنجش آنها در مورد هر آموزشگاهی بهتر می‌توانید تصمیم گیری کنید.

 البته ما در همین ابتدای کار آکادمی البان را به شما توصیه می کنیم که به عنوان یک آموزشگاه تعمیرات موبایل در کنار واحد تعمیرات موبایل البان، آموزش‌هایی عملی به صورت حضوری و مجازی برای شما خواهد داشت.

برای انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟

فاکتورهایی که در انتخاب بهترین آموزشگاه باید در نظر داشته باشید را به ترتیب برایتان شرح خواهیم داد و با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید در انتخاب ، بهترین را پیدا کنید. علاوه براین در هر مورد کاری که آکادمی البان انجام می‌دهد را نیز برایتان شرح خواهیم داد.

کادر آموزشگاه تعمیرات موبایل

 یک فاکتور مهم و تاثیرگذار در انتخاب آموزشگاه مناسب تعمیرات موبایل، آگاهی از  مدیریت و اساتید یک آموزشگاه تعمیرات موبایل است. تجربه و تحصیلات مدیران و اساتید در این امر، از شاخص‌های موثر برای اعتبارسنجی یک آموزشگاه  می‌باشد.

آکادمی البان توسط فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های دولتی کشور (نظیر دانشگاه امیرکبیر تهران) تاسیس شده و اساتید آن نیز از تجربه‌های بلند مدت و غنی در زمینه تعمیرات موبایل و آموزش بهره مند هستند.

 کامل بودن سرفصل های آموزشی تعمیرات موبایل

 کامل بودن سرفصل های آموزشگاه به همراه نظارت بر تدریس سرفصل ها از نکات مهم در انتخاب یک آموزشگاه است. ابتدا تعداد و هریک از سرفصل های تدریس را چک کرده و سپس، نحوه نظارت بر روند  آموزش کارآموز را جویا شوید.

در  آکادمی البان ریز عناوین مربوط به هر درس در سایت اکادمی به صورت کامل منعکس شده است. در ابتدای هر دوره با توجه به مباحث آن دوره، چارت و مطالب دروس در اختیار فن آموز قرار داده می‌شود. در پایان هر جلسه علاوه بر فن آموز، استاد نیز درستی مطالب ارائه شده را تایید می‌کند.

ظرفیت کلاس ها و دوره های تعمیرات موبایل

فاکتور مهم دیگر در انتخاب یک اموزشگاه مناسب، تعداد کارآموزان در هر دوره آموزشی است. بازدهی در هر دوره ارتباط مستقیم با تعداد افراد شرکت کننده در هر کلاس دارد. زیاد بودن تعداد یعنی تقسیم شدن استاد بین فن آموزان بیشتر. این مورد باعث می شود فرد نتواند از کلاس به صورت کامل و صحیح استفاده کند.

آکادمی البان در این راستا کاملا آگاهانه و بر اساس تجریبات گذشته، دوره‌های خود را در بخش‌های عمومی و حرفه‌ای نهایتا تا 5 نفر و در کلاس‌های تخصصی نهایتا تا 2 نفر برگزار می‌کند.

جالب است بدانید کلاس‌های آموزشی البان نیز در فضایی با متراژ بالای 100 متر مربع تشکیل می‌شود تا در شرایط کرونایی فعلی فاصله اجتماعی بین افراد به خوبی رعایت شود و خطرات ناشی از عدم رعایت آن متوجه کسی نباشد.

 ابزار و تجهیزات آموزشی آموزشگاه تعمیرات موبایل

 فاکتور مهم دیگر در تحقق یک دوره اموزشی موفق ، ابزار و تجیهزات آموزشی است.

در کنار آموزش فن آموز باید این فرصت را داشته باشد تا به صورت عملی نیز امتحان کند. علاوه بر این باید ابزار کافی در کلاس برای فن آموزان وجود داشته باشد تا مدام در صف استفاده از ابزار نمانند.

در آکادمی البان فن آموز همیشه با یکی از ابزارهای آموزشی در حال یادگیری است. علاوه بر این، قرار گرفتن آکادمی البان در کنار مجموعه تعمیرات البان این فرصت را برای فن آموزان ایجاد می‌کند تا با تعمیرات واقعی آشنا و در  کنار تکنسین های البان، مشکلات تعمیراتی را دیده و از تجربیات آنان بهره‌مند شوند.  

مدرک تعمیرات موبایل معتبر

مدرک آموزش و مدرک تعمیرات موبایل، یک  فاکتور بسیار مهم دیگر  جهت انتخاب یک آموزشگاه مناسب است.  فن آموز با این سند می‌تواند در هر جایی با خیال آسوده شروع به کار کند. مهم‌ترین مدرکی که فن آموز در حوزه تعمیرات موبایل باید کسب کند، مدرک فنی حرفه‌ای است. با این مدرک می‌تواند به کسب و کار بپردازد و روی این مدرک حتی وام هم می تواند بگیرد.

آکادمی البان آموزش‌هایش را به گونه‌ای تدارک دیده که افراد برای آزمون فنی حرفه‌ای آماده می‌شوند و به راحتی از پس آزمون بر خواهند آمد.

پشتیبانی بعد از آموزش تعمیرات

وقتی آموزش تمام شد، فن آموز نباید رها شود. قطعا تا وقتی که مهارت‌های لازم را کسب کند، باید بتواند از پشتیبانی مناسب  اساتید بهره مند باشد. ممکن است موردی پیش بیاید که در آموزش‌های او نبوده یا سطحش بالاتر از آن باشد که آموزش دیده است. از این حیث پشتیبانی بعد از آموزش امری مهم و حیاتی محسوب می‌شود.

آکادمی البان بعد از اتمام آموزش علاوه بر پشتیبانی تلفنی و حضوری، در کارهای تعمیراتی نیز به فن آموز کمک می‌کند و اگر خودش نتواند آن را انجام دهد، برایش انجام خواهد داد.

جمع بندی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

در این متن فاکتورهای مهم در انتخاب یک آموزشگاه مناسب تعمیرات موبایل را برایتان شرح دادیم. با در نظر گرفتن این فاکتورها می توانید بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را انتخاب نمایید، مسلما انتخاب یک آموزشگاه تعمیرات موبایل مناسب علاوه بر آن که زمان و پول خود را به درستی هزینه کرده اید؛ برای مسیر آینده شغلی خود نیز پایه گذاری درستی انجام داده اید.

آکادمی البان با سابقه 3 ساله خود در حوزه تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات موبایل یکی از بهترین گزینه های شما می تواند باشد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا


فیلم تعمیرات موبایل حرفه ای ویژه کسب و کار درآمدزا

یادگیری با فیلم تعمیرات موبایل از نظر برخی افراد کاری غیرممکن است. اما باید به شما بگوییم که همیشه این گونه نیست و در این مقاله در رابطه با یک فیلم خوب و حرفه ای تعمیرات موبایل خواهیم گفت. دوره تعمیرات موبایل را می توانید با بسته معرفی شده به خوبی پشت سر بگذارید.

یک فیلم تعمیرات موبایل خوب چگونه باید باشد؟

فیلم های تعمیراتی زیادی در فضای مجازی وجود دارند، اما تمام آنها به درد بخور و قابل استفاده نیستند. برخی از پارامترهایی که در یک فیلم خوب تعمیراتی باید وجود داشته باشد را بیان خواهیم کرد

کیفیت بالا

فیلم باید از لحاظ تصویر و صدا کیفیت مطلوبی داشته باشد. با توجه به اینکه یک گوشی ابعاد کوچکی دارد، قطعات روی برد آن نیز بسیار ریز بوده و باید در فیلم به خوبی از یکدیگر تفکیک شوند.

کامل و جامع بودن

آموزش باید به صورت کامل باشد. تمام نکاتی که هنگام کار باید در نظر داشته باشید، باید در فیلم بیان شود. ناقص بودن فیلم سبب می شود شما در میانه راه، ناگهان رها شوید و همین رهایی می تواند باعث ایجاد مشکلاتی غیرقابل جبران شوند.

دقیق و علمی بودن

فضای مجازی به گونه ای شده که همه می توانند در آن فیلمی را بارگذاری کنند. هیچ مرجعی برای پذیرش و کنترل کیفیت فیلم ها وجود ندارد.

ممکن است یک فیلم که از فردی نامعلوم بارگذاری شده، شما را گمراه کند و به کاری که نباید انجام دهید سوق دهد.

عملیاتی بودن فیلم

فیلم باید گام به گام به شما بگوید که چه کارهایی باید انجام دهید. اینکه مثلا بگوییم آی سی را بردارید و بعد نشان دهد که آی سی برداشته شده است و هیچ نکته ای هم در رابطه با آن نگوید، اصلا مفید نخواهد بود.

تعمیرات موبایل یک کار عملی است و آموزش غیرحضوری آن نیز باید براساس همین باشد. شما باید بتوانید با دیدن فیلم گام به گام پیش رفته و کارها را تکرار کرده و بتوانید انجام دهید. گویی در یک کلاس واقعی نشسته اید و استاد در مقابل شما کار را انجام می دهد.

نمایشگر ویدیو

00:00
    
01:49

وقتی کیفیت فیلم هم بالا باشد و از زوایای صحیح ضبط شده باشد، شما به خوبی با همه نکات مهم آن کار بخصوص آشنا خواهید شد.

یادگیری تعمیرات موبایل از طریق فیلم

قرار است با یک فیلم تعمیراتی شما کار یاد بگیرید و بتوانید کسب درآمد داشته باشید. دیدن فیلم تا 50 درصد کارگشا است، نکته مهم این است که شما آن فیلم را چندین بار ببینید و همزمان با آن کار را خودتان تکرار کنید.

در امر تعمیرات تمرین زیاد، باز هم کم است. هرچه بیشتر تمرین کنید، مهارتتان بیشتر می شود و بعد می توانید موارد واقعی را هم به خوبی انجام دهید.

بنابراین اگر یک فیلم خوب با پارامترهای ذکر شده در بخش قبلی را تهیه کنید، می توانید از طریق آن تا حد بسیار خوبی تعمیرات موبایل را یاد بگیرید. اما اگر بتوانید از جایی تهیه کنید که پشتیبانی هم داشته باشد و سوالاتتان را پاسخ دهد، خیلی بهتر خواهد بود.

فیلم تعمیرات موبایل البان چگونه است؟

آکادمی البان با توجه به سابقه چندین ساله تدریس تعمیرات موبایل و به پشتوانه واحد تعمیرات موبایل البان، فیلم های آموزشی تعمیرات موبایل را با کیفیت بسیار بالا برایتان تهیه کرده است.

با توجه به درخواستهای زیادی که از شهرستان ها برای آموزش و یادگیری تعمیرات موبایل به البان می شد، پکیج مجازی با رویکرد عملی بودن تهیه شد. فیلم های آموزشی البان به چند مدل تقسیم می شوند.

آموزش های تئوری

بخشی از فیلم های موجود در بسته های آموزش مجازی البان به صورت تئوری و توضیح در رابطه با الکترونیک پایه است. آشنایی با انواع قطعات، دلیل خرابی و تشخیص خرابی آن به صورت کامل توضیح داده شده است.

در میان این اسلایدها که با صوت به صورت فیلم در آمده اند، در رابطه با سیستم عامل iOS و موارد مربوط به آیفون هم توضیحات زیادی گفته شده است.

آموزش های نرم افزاری

تعمیرات موبایل از دو بخش تعمیرات سخت افزار و تعمیرات نرم افزار تشکیل شده است. در میان فیلم های آموزشی البان، برخی از آنها در رابطه با کارهای نرم افزاری است. این فیلم ها به صورت کاملا دقیق و عملیاتی تهیه شده اند.

از محیط نرم افزار به صورت کامل فیلم تهیه شده و استاد روی تمام موارد آن توضیحات کاملی ارائه می دهد.

آموزش باز و بسته کردن گوشی

در راستای تعویض کاری شما باید بدانید که گوشی چگونه باز و بسته می شود و اجزای آن از همدیگر جدا می شوند. در این بسته آموزشی البان فیلم باز و بسته کردن بیش از 300 نوع گوشی وجود دارد.

فیلم تعمیرات روی بُرد گوشی

در برخی از موارد تعمیراتی باید روی برد گوشی کار کرد. آموزش این گونه تعمیرات باید به صورت بسیار دقیقی باشند چرا که با یک اشتباه ممکن است تعداد زیادی از قطعات روی برد را از بین ببرید و عملا گوشی به حالت تعمیرناپذیری در بیاید.

نمایشگر ویدیو

00:00
    
01:47

در بسته آموزشی البان، فیلم های دقیقی از کار روی بورد گوشی تهیه شده است که با کیفیت بسیار بالا شما می توانید تمام موارد را به صورت کاملا دقیق در کنار توضیحات کاملا دقیق و عملیاتی یاد بگیرید.

چگونه یک فیلم آموزشی خوب تهیه کنیم؟

تا اینجا با فیلم آموزشی تعمیرات موبایل مناسب آشنا شدید. با بسته های آموزشی تعمیرات موبایل البان هم تا حدی آشنا شدین. اما موضوع تهیه این بسته ها را در این قسمت خواهیم گفت.

فیلم های آموزش تعمیرات موبای البان در سه بخش عمومی، حرفه ای و جامع ارائه می شوند. بسته جامع درواقع مجموع دو بسته عمومی و حرفه ای است اما با هزینه کمتر!

برای تهیه این بسته ها باید به بخش آموزش محازی آکادمی البان مراجعه کنید و بسته ها را انتخاب و خریداری کنید.

شما با تهیه این فیلم های آموزشی، علاوه بر فراگیری مسائل مختلف تعمیراتی، می توانید همواره از پشتیبانی اساتید البان استفاده کنید و در انتها نیز در صورتی که مشکلی برایتان حل نشده باقی ماند، می توانید با هماهنگی قبلی به صورت حضوری و عملی رفع اشکال کنید.

کلام آخر

در این مقاله در رابطه با فیلم آموزش تعمیرات موبایل نکات و مسائلی را مطرح کردیم. همچنین یک بسته آموزشی بسیار خوب و کامل را معرفی کردیم. امیدواریم با تهیه این بسته آموزشی بتوانید تعمیرات موبایل را به خوبی یاد بگیرید و کسب و کار خودتان را ایجاد کرده و کسب درآمد کنید.

 

منبع: آموزشگاه تعمیرات موبایل البان


دوره مجازی تعمیرات موبایل البان برای آغاز کار تعمیرات موبایل

فراگیری تعمیرات موبایل روش های گوناگونی دارد. دوره مجازی تعمیرات موبایل البان یکی از این راه هاست که در این پست در رابطه با آن بیشتر برایتان توضیح می دهیم. دوره تعمیرات موبایل به صورت حضوری و غیرحضوری از دوره های پر طرفدار در این روزها به حساب می آید.

انواع دوره مجازی تعمیرات موبایل البان

برحسب اینکه شما تا چه حد بخواهید تعمیرات موبایل را یاد بگیرید، البان دوره های مختلف مجازی را برایتان آماده کرده است. در این مقاله و در این بخش به صورت مختصر در رابطه با هر کدام از این دوره ها توضیحاتی ارائه می دهیم.

آموزش مجازی دوره عمومی تعمیرات موبایل

دوره عمومی تعمیرات موبایل البان، اولین دوره ای است که یک فرد برای فراگیری تعمیرات موبایل باید بگذراند. در این دوره با باز و بسته کردن انواع گوشی ها، قطعات و المان های الکتریکی روی برد به همراه کارکرد و تشخیص خرابی شان، برخی آموزش های سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می شود.

این دوره شامل بیش از 20 ساعت فیلم آموزشی است. فرد با گذراندن این دوره می تواند تا 40 درصد از موارد تعمیراتی را به تنهایی انجام دهد.

ابزار اصلی تعمیراتی مورد نیاز برای این بخش هزینه بسیار زیادی ندارد و لازم نیست تمام ابزار را تهیه کنید.

آموزش مجازی دوره حرفه ای تعمیرات موبایل

بعد از دوره عمومی، دوره حرفه ای تعمیرات موبایل تهیه شده است که افراد می توانند آن را مشاهده کرده و در امر کارهای سخت افزاری حرفه ای تر و همچنین کار با انواع باکس آشنا شوند.

با گذراندن این دوره شما قادر خواهید بود بیش از 70 درصد از کارهای تعمیراتی را خودتان انجام دهید. این دوره شامل بیش از 30 ساعت فیلم آموزشی است که با دقت و وسواس بسیار زیادی تهیه شده اند.

بعد از گذراندن این دوره می توانید برای مدرک فنی حرفه ای و آزمون آن نیز اقدام کنید.

دوره مجازی تعمیرات موبایل در آکادمی البان

بسته جامع دوره مجازی تعمیرات موبایل

دوره جامع آموزش مجازی تعمیرات موبایل، شامل تمام عناوین و دروس دو دوره عمومی و حرفه ای می شود. این بسته همان تلفیق دو بسته قبلی است با این تفاوت که با تهیه آن از 90هزار تومان تخفیف برخوردار می شوید.

تمام موارد و امکاناتی که برای دو دوره قبلی گفته شد، در این دوره نیز صادق است و شما با تهیه این بسته، به بیش از 50 ساعت فیلم آموزشی دقیق، علمی و عملی دسترسی پیدا خواهید کرد.

کلیات و امکانات آموزش مجازی در آکادمی البان

آموزش مجازی به تنهایی برای یادگیری کفایت نمی کند. درکنار آموزش مجازی تعمیرات موبایل لازم است آموزشگاه امکاناتی در اختیار فن آموز قرار دهد که بتواند تعمیرات موبایل را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرد.

آموزش و رفع اشکال حضوری

در آکادمی البان به شما این فرصت داده می شود که بعد از مشاهده فیلم های آموزشی، بتوانید با حضور در واحد تعمیرات موبایل البان، رفع اشکال عملی داشته باشید و مشکلات خود را از اساتید واحد تعمیرات بپرسید.

این دوره حضوری با هماهنگی قبلی برایتان مهیا می شود و برای آن نیاز به پرداخت هزینه اضافه نخواهید داشت.

پشتیبانی

علاوه بر رفع اشکال عملی و حضوری می توانید همواره مشکلات خود را به صورت تلفنی با اساتید البان در میان بگذارید و مشکلات خود را برطرف کنید. ضمن اینکه بعد از فرا گیری و رفع اشکال نیز، همچنان می توانید از پشتیبانی تعمیراتی البان بهره بگیرید

هنگامی که شما به کار تعمیرات موبایل مشغول می شوید، درواقع از فن آموز به همکار البان تبدیل می شوید و البان با شرایط ویژه شما را در امر تعمیرات کمک خواهد کرد.

مدرک

پس از مشاهده هر دوره، به شما مدرک البان مربوط آموزش آن دوره نیز اعطا خواهد شد. به علاوه بعد از گذراندن هر دو دوره یا دوره جامع، می توانید برای آزمون فنی حرفه ای نیز اقدام کنید. البان شما را برای این آزمون معرفی خواهد کرد.

تهیه ابزار

هر تعمیرکاری نیاز دارد تا ابزاری مناسب برای تعمیرات داشته باشد. برای تهیه ابزار تعمیراتی می توانید از کمک البان نیز بهره بگیرید. کافی است بخواهید تا البان به صورت کامل به شما مشاوره بدهد تا بهترین تجهیزات را با مناسبترین قیمت ها تهیه کنید.

مزایای آموزش مجازی تعمیرات موبایل البان

قطعا از مزایای آموزش مجازی اطلاع دارید، اما ما هم برایتان برخی از آنها را ذکر می کنیم.

  • در آموزش مجازی محل و ساعت تشکیل کلاس دیگر برایتان مهم نخواهد بود. هر زمان و هر کجا که بخواهید می توانید تعمیرات را یاد بگیرید.
  • هزینه ها در آموزش مجازی بسیار کمتر می شوند. خود کلاس مجازی نیز ارزانتر در می آید.
  • رفتن به شهر یا استان دیگر برای یادگیری تعمیرات یعنی صرف وقت و هزینه بسیار زیاد.
  • هر زمان که مطلبی را فراموش کنید، به راحتی می توانید به بسته آموزشی خودتان مراجعه کرده و موضوع را مجدد دوره کنید.
  • بخش حضوری انتهای آموزش نیز فرصت بسیار مناسبی است که معمولا هر آموزشگاهی در اختیار فن آموز غیرحضوری قرار نمی دهد.

کلام آخر

افراد زیادی می گویند که تعمیرات را نمی توان به صورت مجازی فرا گرفت. اما البان به شما اثبات می کند که اشتباه می کنید و با آموزش مجازی البان قطعا تعمیرات را یاد خواهید گرفت.

البان حتی به شما این فرصت را داده تا خیالتان راحت باشد و اگر در زمینه ای خاص مشکل داشتین، بتوانید بعد از گذراندن دوره با حضور در واحد تعمیرات موبایل البان مشکلات خود را برطرف سازید.

 

منبع: آموزشگاه تعمیرات موبایل البان