سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

رزرو جا در صف با زنبیل، پول، اینترنت و نرم افزار

    نظر

صف مسئله ای است که این روزها بسیار وقتگیر بوده و فرصت های زیادی را از شما می گیرد. این مسئله زمانی بیشتر پررنگ می شود که به مسافرتی رفته اید و مدت ماندنتان محدود هست. این در صف ماندن در این زمان ها خیلی بیشتر ناراحت کننده خواهند بود. اما به تازگی گروهی اروپایی بعد از سفری که به نیویورک داشته اند و همین مشکلات را دیده اند نرم افزاری تهیه کرده اند که به واسطه آن می توانید در هر صفی رزرو جا داشته باشید و به ترتیبی که توضیح خواهیم داد از در صف ماندن فرار کنید.

رزرو جا

نرم افزار زنبیل گذاشتن در صف، دیجی دکی

کافیست اپ را دانلود و نصب کنید، هم برای اندروید و هم برای آی او اس موجود هست. جایی را که در نظر دارید بروید، موزه، سینما، رستوران و … را پیدا می کنید. در داخل اپ مدت زمانی که طول می کشد تا به آنجا برسید و میانگین زمان در صف ماندن را به شما گزارش می دهد.

رزرو جا

انتخاب زنبیل، دیجی دکی

حال که مکان و میزان انتظار را دیدین، برای رزرو جا در صف می توانید درخواست بدهید. افرادی که به عنوان جایدار (Placer) یا به قول معروف خودمان در نقش زنبیل هستند، برای در صف ماندن به جای شما اعلام آمادگی می کنند. شما یکی را انتخاب می کنید. به مکان مورد نظر که می رسید، بدون انتظار جایتان را عوض کرده و سریعا به کارتان می رسید.

هریک از این زنبیلها نرخی را اعلام می کنند و شما حق انتخاب دارید. یکی را با توجه به عکس و ظاهرش و هرپارامتر مطلوب خودتان انتخاب می کنید. زنبیل انتخابی شما یا لباس مخصوص اپ را پوشیده و یا اینکه در چت با همدیگر نشانه ای از او می گیرید تا در مکان بدون سردرگمی جایتان را راهت پیدا کنید. تعداد افراد از طرف شما (بزرگسال و کودک) هم اهمیت دارد و در این نرخ ها تاثیرگذار هستند.

تمام پرداختها از درگاه اپ انجام می شوند. زنبیل ها هنگامی که در صف می ایستند به افراد اطرافشان می گویند که آنها صرفا جهت رزرو جا در صف ایستاده اند تا هنگامی که شما به محل مورد نظر می رسید مورد بازخواست دیگران قرار نگیرید.

در دو سه روزی که این اپ ارائه شده در شهر نیویورک تعداد 500 نفر به عنوان زنبیل (Placer) در سیستم ثبت نام کرده اند و احتمالا با همه گیر تر شدن این نرم افزار تعدادشان نیز بیشتر شده و مدت زمان انتظار برای پیدا کردن یک زنبیل کاهش خواهد یافت.

البته که این نرم افزار در ایران کارایی ندارد، اما از آنجا که خوانندگان بلاگ دیجی دکی تنها مربوط به ایران نیستند لینک های دانلود آن را هم خواهیم گذاشت:

download googleplay DigiDoki download appstore

 

منبع: تعمیر موبایل در کرج ، دیجی دکی

تلگرام 4.1 یک به روز رسانی با قابلیت های جذاب برای مدیران

    نظر

تلگرام به تازگی به روز رسانی 4.1 خود را منتشر کرده است. در تلگرام 4.1 امکانات زیادی اضافه شده که بیشتر این امکانات مربوط به مدیرها در مدیریت کانال و اپرگروه ها می باشد. در ادامه به موارد اضافه شده در تلگرام 4.1 اشاره خواهیم نمود:

 

مرتبط: امکانات تلگرام در ورژن 4 آن

 

  • امکان عضوگیری ابرگروه ها تا 10هزار عضو! با امکان جستجوی یک عضو خاص (براساس نام) هم برای مدیر(ان) گروه و هم برای اعضای معمولی آن. امکان جستجو در کانال نیز تنها برای ادمین(های) آن امکان پذیر است.
  • تعیین اختیارات هر ادمین. ادمین اصلی، یا همان ایجاد کننده کانال و گروه می تواند اعضای دیگری را هم ادمین کند. حال در تلگرام 4.1 ادمین اصلی می تواند محدوده اختیارات سایر ادمین ها را تعیین کند.
تلگرام 4.1

اعمال محدودیت روی ادمینها در تلگرام 4.1، دیجی دکی

  • ممکن است در یک ابرگروه اعضایی با پست های نامرتبط فضای گروه را خراب کنند. ممکن است این اعضا فقط در ارسال برخی موارد بی دقتی کنند و در حالت کلی برای گروه مفید و لازم باشند. در تلگرام 4.1 مدیر می توانند حتی اینکه هر عضوی چه چیزایی را می تواند و نمی تواند ارسال کند را نیز کنترل نماید. و حتی برای مدت محدودی او را بلاک کند
تلگرام 4.1

محدود کردن کارایی یک عضو در تلگرام 4.1، دیجی دکی

  • دیدن فعالیت های اخیر ادمین ها. هنگامی که کانال و گروهی دارای تعدادی ادمین می شود خوب است که بتوان فعالیت ادمین ها را کنترل نمود. بدین منظور در تلگرام 4.1 یک گزینه Recent Actions در بخش ادمین ها ایجاد شده که به واسطه آن می توان فعالیت های 48 ساعت اخیر ادمین ها و همچنین آمدن یا لفت دادن اعضا را دید. در ابرگروه ها همچنین می توان پیغام ها پاک شده و تغییر داده شده در این بازه زمانی را دید و این قابلیت کمک شایانی به از بین بردن اسپم ها می کند.
تلگرام 4.1

دیدن فعالیتهای ادمینها در تلگرام 4.1، دیجی دکی

  • کاربران آیفونی به هنگام اشتراک گذاری چیزی از جاهای دیگر در تلگرام، علاوه بر اضافه کردن یک نوشته می توانند تعدادی از اعضای مورد نظرشان را انتخاب کنند و به صورت گروهی برایشان ارسال داشته باشند. علاوه بر این با لمس سه بعدی روی اپ تلگرام خود با قابلیت های جدید این نرم افزار آشنا خواهند شد.
تلگرام 4.1

اشتراک گذاری گروهی در تلگرام 4.1، دیجی دکی

  • کاربران اندوریدی هم می توانند از سیستم اندروید پی و بات پرداخت استفاده کنند. ضمنا امکان اشتراک گذاری فیلم و عکس نیز آسانتر شده است.
  • می توان زبان محیط تلگرام را تغییر داد. البته در حال حاضر فارسی وجود ندارد. اما با استفاده ازربات رسمى @Langbot می توانید فارسی را هم اضافه کنید. بعد از ورود به ربات و زبان فارسى ورژن مورد نظر (ios, android, desktop) را انتخاب کنید تا فایل مربوط را دریافت کنید. سپس روى فایل را لمس کرده و اجرا تنظیمات(Apply Localization) را انتخاب کنید
  • در اتصالات در بخش Data and Storage تنظیمات می توانید برای اتصال از پراکسی نیز استفاده کنید و به نوعی پراکسی داخل نرم افزاری داشته باشید.
  • علاوه بر اینها که گفته شد، دهها تغییر کارایی دیگر نیز اعمال شده است.

 

منبع: تعمیرات گوشی در محل دیجی دکی

بدون کراپ کردن هر عکسی را در اینستاگرام بذارید

    نظر

حتما وقتی که می خواهید عکس یا فیلمی را در اینستاگرام آپلود کنید با مشکل ابعاد مواجه شده اید؟ برای آنکه بتوانید عکس مورد نظرتان را در صفحه شخصی تان قرار دهید مجبور می شوید عکس را کراپ کنید و به اصطلاح با حذف بخش هایی از عکس آن را به اندازه مورد نظر اینستا در بیاورید. در این پست نرم افزاری را به شما معرفی خواهم کرد که بدون کراپ کردن می توانید عکس های خود را در صفحه شخصی تان در اینستا بگذارید.

 

مرتبط: ساختن لایو استوری با فیلم های و عکس های داخل گوشی

 

این نرم افزار را پس از دانلود و نصب به راحتی می توانید استفاده کنید. علاوه بر اندازه کردن عکس، می توانید انواع فیلترها را روی عکس خود اعمال کنید، فیلترهایی که در خود اینستاگرم وجود ندارند.

لینک دانلود: download googleplay DigiDoki

 

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی

نحوه ضبط مکالمات صوتی در گوشی همراه، کاری قانونی یا غیرقانونی؟

    نظر

 این روزها فراموشی به دلیل مشغله زیاد یکی از مشکلات اصلی مردم شده است. اینجاست که ضبط مکالمات صوتی تا حدودی می تواند کارساز باشد. البته قانونی یا غیر قانونی بودن این امر مسئله ای دیگر است که در انتهای پست به آن می پردازیم.

مرتبط: جلوگیری از فراموشی کارها

به منظور ضبط مکالمات صوتی دو نرم افزار را که هر دو رایگان هم هستند به شما معرفی خواهیم کرد. البته این کار بیشتر برای گوشی های اندرویدی است.

ضبط مکالمات صوتی ، دیجی دکی

ضبط مکالمات صوتی با گوگل وویس، دیجی دکی

گوگل وویس (Google Voice)

اپ گوگل وویس را روی گوشی خود نصب نمایید. سپس یک حساب کاربری در آن بسازید. هم از طریق خود اپ و هم از طریق سایت آن می توانید با وارد شدن به تنظیمات مربوطه عملیات ضبط مکالمات صوتی را تایید کنید و مکالمات خود را ذخیره نمایید.

در سایت گوگل وویس بروید و بعد از وارد کردن اطلاعات کاربری در طریق تنظیمات (settings) وارد قسمت تماس ها (calls) شده و مورد تنظیمات تماس های ورودی (Incoming Call Options) را انتخاب کنید. این گزینه همزمان برای ضبط مکالمات صوتی ، ایجاد کنفرانس تلفنی و انتقال تلفن می باشد.

در اپ هم به تقریبا شیوه کار یکسان است. کافی است بعد از وارد شدن به تنظیمات گزینه Advanced call settings را انتخاب کنید و داخل آن گزینه تنظیمات تماس های ورودی (Incoming Call Options) را فعال کنید.

لازم نیست این کار هم در اپ و هم در سایت انجام شود، بلکه هر دو با هم سینک بوده و تغییر در یکی کافیست. با کمک گوگل وویس تنها می توانید تماس های ورودی را ضبط کنید! و برای اینکار باید هنگامی که در حال مکالمه هستید، از روی اعداد، عدد 4 را بزنید، در این هنگام یک پیغام صوتی به طرفین اعلام می کند که مکالمات ضبط خواهند شد و مجددا با زدن دکمه 4 فرآیند ضبط تمام می شود. کلیه مکالمات در حساب کاربری گوگل وویس شما ذخیره خواهند شد.

لینک دانلود: download googleplay DigiDoki               download appstore

ضبط مکالمات صوتی با Call Recorder - ACR، دیجی دکی

ضبط مکالمات صوتی با Call Recorder – ACR، دیجی دکی

نرم افزار Call Recorder – ACR

این اپ به صورت مخفیانه و خودکار تماس ها را ضبط می کند و از این حیث با گوگل وویس متفاوت است. این اپ دو نسخه رایگان و پریمیوم دارد که نسخه دوم آن پولی بوده و به شما اختیارات بیشتری از جمله ضبط از طریق مخاطبین، آغاز ضبط وسط مکالمه، ذخیره مکالمات ضبط شده در کلادها و … را می دهد.

اپ را دانلود و نصب نمایید. تمامی اجازه های خواسته شده را به آن بدهید. بعد از نصب و اجازه یک اعلامیه از سوی آن برایتان می آید که با تایید آن اجازه ضبط مکالمات صوتی را به اپ می دهید و از آن پس کلیه مکالمات ضبط خواهند شد.

اما اگر دوست دارید بیشتر از اینها اختیارات داشته باشید، باید سه دلاری هزینه کنید و نسخه کامل اپ را نصب نمایید.

لینک دانلود: download googleplay DigiDoki

ملاحظات قانونی

از لحاظ قانونی موارد متفاوت هستند و ممکن است کار ضبط شما قانونی یا غیر قانونی باشد. به عنوان مثال ضبط و شنود مکالمات دیگران در هر شرایطی غیرقانونی است. از آنجا که این موارد می تواند مشکل ساز باشد و اینکه گروه دیجی دکی در امور حقوقی حق اظهار نظر ندارند، از بیان بیشتر معذوریم و مورد قانونی هرکسی باید با یک وکیل معتبر کنترل شود.

منبع: تعمیر موبایل در محل دیجی دکی