سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

داغ شدن گوشی های سونی هنگام فیلمبرداری 4K و راه حل عجیب آن

    نظر

یکی از شکایات سونی داران داغ شدن گوشی های سونی هنگام فیلمبرداری 4K است. این شکایت در انواع سری ها (Z X و …) دیده شده است. به عنوان یک شرکت بزرگت تولید کننده گوشی و همچنین تکیه اش بر روی کیفیت بالای دوربین گوشی هایش این مشکل، مشکلی است که صاحبان این گوشی ها به هیچ عنوان آن را نمی پذیرند.

بدتر از خود مشکل راه حلی است که آقای مک دوگال، مسئول فروش گوشی های اکسپریا برای صاحبان آن ها داده است. او گفته که این مشکل وجود دارد و این گوشی ها هنگام فیلمبرداری با کیفیت 4K داغ می کنند. توصیه من به صاحبان این مدل گوشی ها این است که به مدت طولانی فیلمبرداری نکنند و فقط در بازه های چند ثانیه ای در این کیفیت فیلمبرداری کنند!!!

 

مرتبط: گلایه صاحبان گلکسی اس 8 از ری استارت شدن گوشی شان

 

چنین پاسخی از جانب چنین شرکتی مطمئنا اثرات سوئی را برایش خواهد داشت. شرکتی که مدعی داشتن گوشی های کاملا ضدآب است با بهترین و با کیفیت ترین دوربین ها! حال که در دوربین دچار چنین مشکل بزرگی شده، ممکن است کم کم در مورد ضدآب بودن گوشی هایش مشکلاتی ایجاد شود و آن موقع است که راه حل آقای مک دوگال شنیدن دارد!

 

منبع: تعمیرات گوشی در محل دیجی دکی

دسته بندی کردن عکس های علامت گذاری شده در اینستاگرام

    نظر

حتما بارها شده که در اینستاگرام بخواهید عکس یا فیلمی را نگه دارید و به دیگران نشان دهید و یا برای بعدهای خودتان داشته باشید. اینستاگرام این قابلیت را با افزودن امکان علامت گذاری (bookmark) پستها گذاشته با زدن روی آیکون زیر عکس ها. در این پست درمورد دسته بندی کردن عکس های علامت گذاری آموزش خواهیم داد.

 

مرتبط: ذخیره کردن عکس و فیلم از اینستاگرام در تلگرام

دسته بندی کردن عکس های علامت گذاری

عکس ها و فیلم ها را در اینستاگرام می توان با زدن روی علامتی که پایین سمت راست آنها هست علامت گذاری و به نوعی در پروفایل خودتان ذخیره نمایید. به این علامت، علامت نشانه گذاری (bookmark icon) می گویند.

دسته بندی کردن عکس های علامت گذاری

وقتی وارد پروفایلتان شوید یک علامت مشابه همین علامت خواهید دید. روی آن که بزنید به قسمت عکس ها و فیلم های نشانه گذاری شده خودتان وارد می شوید. برای دسته بندی کردن عکس های علامت گذاری شده کافیست وارد تب COLLECTIONS شوید. در این قسمت عکس ها و فیلم های ذخیره شده دسته بندی شده را می بینید. چنانچه گروه خاصی تعریف نکرده باشید عکسی نخواهید دید. برای تعریف یک گروه کافیست روی لینک Create Collection بزنید و برای گروه خود یک نام انتخاب کنید.

دسته بندی کردن عکس های علامت گذاریدسته بندی کردن عکس های علامت گذاری

برای دسته بندی کردن عکس های علامت گذاری شده کافیست بعد از تعریف گروه یا گروه های مورد نظرتان، وارد قسمت ALL شوید و عکسهای مورد نظر برای هر گروه را به صورت گروهی انتخاب و به گروه مورد نظرتان منتقل کنید.

 

مرتبط: صفحه اینستاگرامی دیجی دُکی

 

ضمنا از بعد از تعریف کردن گروه ها هنگام علامت و ذخیره سازی عکس و فیلم جدید می توانید گروه مورد نظرتان را مستقیما انتخاب کنید و در یک مرحله کار دسته بندی را انجام دهید.

 

منبع: تعمیرات گوشی دیجی دکی

نوتیفیکیشن های موبایل روی رایانه به راحتی و با چند اقدام ساده!

با توجه به سبک زندگی این روزهای ما انسان ها، کار با رایانه امری اجتناب ناپذیر است. از طرفی حواسمان باید به گوشیمان هم باشد که چه اتفاقاتی خواهد افتاد و به نوعی ارتباط ما با سایرین از همین طریق می باشد. چک کردن های متوالی گوشی هنگام کار با رایانه می تواند آزار دهنده و بسیار حواس پرت کن باشد. اما اگر بتوانید نوتیفیکیشن های موبایل روی رایانه دریافت کنید این مشکل حل خواهد شد.

 

مرتبط: تبادل اطلاعات بین گوشی و رایانه

 

در این پست شیوه ای را آموزش خواهیم داد که به واسطه آن می توانید به نوعی گوشی اندروید خود را با رایانه دارای سیستم عامل ویندوز 10 مرتبط کنید و اعلان ها و اطلاعیه های روی گوشی خود را روی رایانه خود نیز دریافت کنید تا با دریافت نوتیفیکیشن های موبایل روی رایانه خود مجبور نباشید هر چند دقیقه یک بار به گوشی خود نگاه کنید.

قدم اول

در ابتدا نرم افزار کورتانا را برای گوشی اندرویدی خود نصب کنید. نرم افزار کورتانا روی گوشی های اندوریدی جدید قابل نصب است و خبر خوش اینکه رایگان هم هست!

نوتیفیکیشن های موبایل روی رایانه

نصب کورتانا روی گوشی، دیجی دکی

وارد شدن در نرم افزار

بعد از نصب کورتانا، باید داخل گوشی وارد نرم افزار شده و با اکانت مایکروسافت خود، همان اکانتی که روی ویندوز 10 خود ست کرده اید وارد شوید. دقت کنید که این یوزر و پسوورد مختص به خودتان باشد.

اولین سوالی که کورتانا از شما می پرسد در مورد فعال سازی سیستم دستیار صوتی این برنامه برای گوشی شما و فعال شدن “Hey Cortana” می باشد. چنانچه مایل نیستید از آن استفاده کنید هیچ مشکلی برای هدف اصلی شما یعنی دیدن نوتیفیکیشن های موبایل روی رایانه پیش نخواهد آمد.

دادن اجازه دسترسی

همانطور که گفتم حتما با یوزر و پسورد مختص خود وارد کورتانا شوید چرا که این نرم افزار در مرحله بعد می خواهد به اطلاعاتی در گوشی شما دسترسی پیدا کند و چنانچه اطلاعات کاربری مربوط به شخصی دیگر باشد، او می تواند به راحتی به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند!

همزمانسازی نوتیفیکیشن ها

بعد از دادن دسترسی ها، روی سه نقطه بالای صفحه بزنید و به بخش Sync notifications وارد شوید. گزینه های مورد نظرتان برای اعلام شدن روی رایانه تان را روشن کنید.

اگر ستون نوتیفیکیشن ها را تا پایین ادام دهید با گزینه App Notification Sync مواجه می شوید و از طریق آن می توانید اعلانهای مربوط به نرم افزارهای مورد نظرتان را هم روی رایانه ببینید

نوتیفیکیشن های موبایل روی رایانه

نوتیفیکیشن های اپها در کورتانا، دیجی دکی

رایانه

سراغ رایانه خود بروید و اگر هنگام کارهایی که روی موبایلتان می کردین روشن بوده، ری استارتش کنید. بعد وارد تنظیمات مربوط به کورتانا شده و در آن گزینه نشان دادن نوتیفیکیشن ها از دستگاه اندرویدی را فعال سازی کنید.

چنانچه این امر میسر نشد، در تنظیمات کورتانا حتما کنترل کنید که گزینه دریافت اطلاعات از سایر دستگاه ها روشن باشد

نوتیفیکیشن های موبایل روی رایانه

تنظیمات کورتانا روی رایانه، دیجی دکی

 

لینک دانلود نرم افزار: download googleplay DigiDoki

 

منبع: تعمیرات موبایل در محل دیجی دکی

بلاک کردن یا بلاک شدن در تلگرام ، مسئله این است!

حتما تا بحال شده که در تلگرام از دست شخصی خسته شده باشید و نخواهید او از شما آماری در دست داشته باشد؟ بلاک کردن شخص مورد نظر یک راه برای رسیدن به این هدف هست. اما وقتی طرف مقابل را بلاک می کنید آیا می دانید که چه اتفاقاتی می افتد؟ آیا می دانید اگر شخص دیگری شما را بلاک کرده باشد چه اتفاقی می افتد؟

 

مرتبط: قابلیتهای مفید مدیریتی در تلگرام

 

برای بلاک کردن هر شخصی کافیست روی عکس او در تلگرام بزنید تا وارد پروفایلش شوید. در این بخش یک گزینه تحت عنوان Block Contact وجود دارد. آن را انتخاب کنید و به راحتی شخص موردنظرتان را بلاک کنید. روش دوم این است که به تنظیمات تلگرام رفته و از بخش Privacy and Security وارد بخش Blocked users شوید و اشخاصی را که می خواهید بلاک کنید در این لیست وارد کنید و یا افراد بلاک شده را از این لیست خارج کنید.

هنگامی که شخصی را بلاک می کنید، دیگر آن شخص اگر پستی برای شما ارسال کرده باشد و شما آن را بخوانید، تیک دوم برایش نمی خورد و شخص بلاک شده متوجه نخواهد شد که شما پست او را خوانده اید.

اما از کجا بفهمیم که شخصی ما را بلاک کرده است؟ اگر از طرف شخصی بلاک شده باشید، آخرین زمان آنلاین بودن او را زمانی خیلی طولانی (last seen is a long time ago) خواهید دید. ضمنا نمی توانید عکس پروفایلش را هم نمی توانید ببینید. و هیچگاه پست های ارسالی از جانب شما به او دیده نخواهند شد، همانطور که بالا گفتم تیک دوم پای پست های ارسالی نمی خورد! (این اتفاقات برای شخصی که شما او را بلاک کرده اید هم می افتد، اما تنها چیز ملموس از طرف بلاک کننده همان نخوردن تیک دوم پای پست های دریافتی از طرف بلاک شده هست)

امیدوارم که هیچگاه نیاز نباشد شخصی را بلاک کنید یا شخصی شما را بلاک کند. دنیا و زندگی خیلی کوتاه تر از این حرفهاست که با قهر و دشمنی و تکدر خاطر بخواهیم آن را تلخ و کوتاهتر کنیم. به امید روزی که همه باهم در صلح و دوستی باشند.

 

منبع: تعمیرات تخصصی اپل ، دیجی دکی

آخرین و قطعی ترین روش برای حل مشکل همپوشانی گوشی اندرویدی شما

    نظر

پیش از این در همین بلاگ دو روش برای از بین بردن خطای همپوشانی ذکر شده است. یکی به واسطه تغییرات در تنظیمات و دیگری به وسیله یک نرم افزار. اما باز هم عده ای از دوستان در حل مشکل همپوشانی گوشی خود مشکلاتی داشتند. مخصوصا دوستانی که دارای گوشی های سری j سامسونگ بودند. یکی از دوستان دیجی دُکی راهکاری را ارائه نمودند که بعد از بررسی کارشناسان دیجی دُکی و تایید صحت، درستی و راحتی کار با آن، این روش در اختیار سایر عزیزان نیز قرار خواهد گرفت.

 

مرتبط: خطای همپوشانی چیست؟

 

حل مشکل همپوشانی

Install Button Unlocker, DigiDoki

کافی است برای حل مشکل همپوشانی خود نرم افزار Install Button Unlocker را دانلود و نصب نمایید. این نرم افزار صرفا جهت حل مشکل همپوشانی تهیه شده و کار با آن بسیار ساده است. کافی است بعد از نصب برنامه و دادن اجازه های مربوط به دسترسی، آن را اجرا کنید. در بخش Target این نرم افزار گزینه اول یعنی Install Button را فعال نمایید. بدین ترتیب دیگر با مشکلی به نام مشکل همپوشانی برخورد نخواهید کرد.

 

لینک دانلود نرم افزار: download googleplay DigiDoki

 

اما اگر باز هم مطالب بیان شده در پست ها نتوانستند شما را در رفع خطای همپوشانی یاری کنند، اصلا نگران نباشید. کافیست در دیجی دکی یک درخواست ثبت نمایید و منتظر باشید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره با شما تماس بگیرند.


چنانچه در نصب و تنظیمات مربوط به نرم افزار مشکلی داشتید، در کانال دیجی دکی عضو شوید و از طریق روبات کانال و گزینه همپوشانی، فایل نصبی و توضیحات مربوط به آن را دریافت نمایید.


 

مرتبط: ثبت درخواست مشاوره تلفنی در دیجی دکی

 

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی