سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

جستجوی بهتر در تلگرام 5.12 با پشتیبانی بهتر از iOS 13 و اندروید

    نظر

تلگرام باز هم به روز رسانی دیگری ارائه کرد و با نسخه 5.12 جستجوی بهتر یا راحت تر و همچنین تفاوت هایی برای گوش دادن به صوت و آهنگ ایجاد کرده است. این اپ برای اندروید 10 و iOS 13 نیز ارتقا یافته تا دستگاه هایی که که از این نسخه ها بهره می برند از تلگرام هم استفاده بهتری داشته باشند.

جستجوی بهتر در تلگرام 5.12

در گذشته و قبل از این به روز رسانی اگر در گوشی و داخل یک چت یا کانال یا گروه، برای کلمه ای جستجو می کردید، اعدادی به همراه دو فلش در پایین صفحه ظاهر می شدند که بیانگر تعداد موارد آن عبارت جستجو شده و جایگاه آنها در چت ها بودند.

اگر در تلگرام ویندوز سرچ کنید، تمام موارد جستجو به صورت یک فهرست برایتان به نمایش در می آید:

جستجوی بهتر تلگرام، البان

حالا در جستجوی بهتر نسخه 5.12 وقتی در گوشی خود روی عدد و فلش ها بزنید، فهرستی مانند آنچه در نسخه تلگرام ویندوز می بینید، برایتان نمایش داده خواهد شد تا حدودا بدانید که کلمه در کدام بخش و چت یافت شده است:

جستجوی بهتر تلگرام، البان

موارد بهبود یافته مختص آیفون

  • در نسخه 5.12 برای گوشی های آیفون امکاناتی در بخش پخش موسیقی مهیا شده است. شما در پادکست های طولانی و آهنگ ها، هر وقت آن را قطع کنید، وقتی به آن برگردید، مجدد از ادامه شنیده های قبلی تان می توانید آن را گوش کنید.
  • پشتیبانی بهتر از آی پد.
  • و سازگاری با تغییرات ایجاد شده در iOS 13.

موارد بهبود یافته مختص اندروید

  • بهبودهای مختلف ظاهری و کاربری
  • پشتیبانی بهتر از اندروید 10

کلام آخر

این به روز رسانی به جدیت به روز رسانی های قبلی تلگرام نیست. اما اگر تصمیم به آپدیت آن گرفتید حتما حتما از مبادی رسمی مانند اپ استور و گوگل پلی این کار را انجام دهید و از نصب و به روز رسانی از جاهای نامطمئن پرهیز کنید. سعی کنید فقط از تلگرام اصلی استفاده کنید.

هر گونه مشکلی در این زمینه ها داشتین، می توانید از خدمات مشاوره تلفنی البان آن هم به صورت رایگان استفاده کنید.

 

 

منبع: تعمیر موبایل البان


دانلود فایل در آیفون در سافاری و iOS 13

    نظر

اگر شما هم از قدیم یک کاربر آیفون بوده باشید، حتما می دانید که دانلود فایل در آیفون برخلاف گوشی های اندرویدی با دشواری های همراه بوده و حتمال نیاز به داشتن یک اپ وجود داشته است. اما حالا آیفون در iOS 13 دارای قابلیتی شده است که می توانید بدون نیاز به اپ های دیگر، به دانلود فایل در آیفون بپردازید! البان این قابلیت را به صورت کامل برایتان شرح می دهد.

نحوه دانلود فایل در آیفون با استفاده از سافاری

مدیریت دانلود سافاری یک ویژگی جدید و نهفته این اپ در سایه iOS 13 هست که به کاربران آیفونی این امکان را می دهد تا آزادانه بتوانند فایل های مختلف را دانلود و ذخیره کنند و نیازی به کارهای پیچیده نداشته باشند. این ویژگی را احتمالا همین طوری نتوانید پیدا کنید، اما به محض زدن روی یک لینک دانلود آن را پیدا خواهید کرد.

در سافاری هر گاه یک لینک دانلود پیدا کردین، روی آن بزنید. یک منویی ظاهر می شود که در آن نام فایل مورد نظر دانلود نوشته شده است و شما با انتخاب گزینه download کار دانلود را آغاز خواهید کرد.

دانلود فایل در آیفون ، البان

بعد از این اقدام و آغاز دانلود فایل در آیفون ، در بالای سافاری سمت راست، کنار محل آدرس نوشتن، یک آیکون دانلودها ایجاد می شود. وقتی روی آن بزنید، تمام دانلودها را می توانید ببینید. اگر بخواهید می توانید یک دانلود را هم ناتمام کرده و با زدن علامت ضربدر مقابل آن، آن را متوقف نمایید.

دانلود فایل در آیفون ، البان

وقتی کار دانلود فال تمام می شود، روی آن بزنید. در صورتی که فایلتان صوتی، فیلم، عکس و یا یک فایل نوشته باشد، در همان جا می توانید آن را ببینید. اما برای ذخیره کردن آن باید روی علامت شیر (اشتراک گذاری، یک مربع همراه با فلش) بزنید و آن را در هر اپی که می خواهید ذخیره کنید.

دانلود فایل در آیفون ، البان

اما حتی اگر اپی را انتخاب نکنید، این اتفاق در iOS 13 به صورت خودکار روی اپ Files رخ می دهد. بله، تمام فایل های دانلودی به این اپ می روند. بعد از اتمام دانلود و یا حتی حین دانلود، با زدن روی علامت ذره بین داخل بخش دانلودها، می توانید مستقیما به بخش دانلودهای اپ Files بروید.

دانلود فایل در آیفون ، البان

انگشتتان را روی فایل نگه دارید، منویی باز می شود که به شما امکان پاک کردن و سایر موارد را می دهد.

دانلود فایل در آیفون ، البان دانلود فایل در آیفون ، البان

نحوه تغییر محل پیش فرض ذخیره شدن فایل های دانلود شده در آیفون

محل ذخیره شدن فایل های دانلودی دو حالت دارد، یا مستقیما روی گوشی و یا روی هر فضای ذخیره ابری مانند آیکلاد. شما می توانید برای دانلود فایل در آیفون یکی از این دو مقصد را انتخاب کنید. حالت پیشفرض ذخیره سازی روی خود گوشی است، اما اگر در آیکلاد فضای خالی زیادی دارید و یا امکان خرید فضای خالی دارید، این گزینه از این حیث که فایل روی تمام دستگاه های دیگرتان نیز قابل دسترسی خواهد بود، گزینه خوبی است.

برای تغییر دادن مقصد دانلود فایل ها در آیفون، در تنظیمات گزینه Safari را پیدا کرده و در آن گزینه Downloads را پیدا کنید. در این بخش امکان انتخاب مقصد وجود دارد.

دانلود فایل در آیفون ، البان دانلود فایل در آیفون ، البان

در مقاصد، یکی روی گوشی (On My iPhone) و دیگری انواع فضای ذخیره ابری نصب شده روی گوشی تان است. حتی می توانید روی گوشی نیز، فولدری جدید ایجاد کنید و محل ذخیره سازی را به آن تغییر دهید.

دانلود فایل در آیفون برای کاربران قبل از iOS 13

اگر گوشی شما در دسته گوشی های دریافت کننده iOS 13 نیست، کار دیگری می توانید بکنید و تا حدودی از این قابلیت استفاده کنید. آن هم نصب اپ هایی نظیر File Manager، iZip،Google Drive و یا هر برنامه دیگری نظیر اینها هست. فایل را که دانلود می کنید، آن را در یکی از این برنامه ها باید شیر کنید.

 

منبع: تعمیرات موبایل البان


پشتیبان گیری از مخاطبین در گوشیهای اندرویدی

    نظر

بعضا اتفاق می افتد که افراد گوشی خود را عوض می کنند و یا نگران از دست دادن گوشی خود هستند و شاید یکی از بزرگترین نگرانی هایشان مخاطبین گوشی شان باشد. پشتیبان گیری از مخاطبین گوشی امری است که انجام آن در فواصل زمانی توصیه می شود و روش های زیادی هم برای این کار وجود دارد که البان آنها را به شما آموزش خواهد داد.

علتی که این پست را در مورد گوشی های اندرویدی می گوییم این هست که در گوشی های آیفون به دلیل وجود سرویس iCloud و اینکه یک گوشی آیفون حتما باید اپل آیدی فعال داشته باشد، همه چی خود به خود ذخیره می شود، برای انتقال مخاطبین از آیفون به اندروید هم پستی آموزشی آماده خواهیم کرد.

محصولات سامسونگ و شیائومی مانند اپل روش های خاص خودشان را دارند اما مشکل این هست که روی سایر گوشی های اندرویدی کار نمی کنند. در ادامه روش های کلی تری با و بدون نرم افزارهای جانبی آموزش داده می شود.

پشتیبان گیری از مخاطبین با استفاده از خود گوشی

اولین گزینه که کاملا مستقل از هر گونه اینترنت و اپ جانبی هست، خود گوشی است. در داخل گوشی و در بخش مخاطبین، اگر وارد تنظیمات شوید، به دنبال گزینه ای به نام Export باشید. با استفاده از این گزینه شما می توانید تعدادی یا تمام مخاطبین خود را به صورت یک تک فایل با پسوند vcf ذخیره کنید. این فایل داخل خود گوشی می ماند.

انتقال مخاطبان دیجی دکی

برای استفاده از آن در سایر گوشی ها و یا نگهداری آن در فضایی غیر از خود گوشی می توانید آن را در انواع فضاهای ذخیره ابری نگهداری کنید و یا به خودتان ایمیل، یا در بخش saved messages تلگرام ذخیره و یا در واتساپ نیز در گروه شخصی تان ذخیره اش کنید.

در هر گوشی دیگری این فایل را باز کنید، تمام مخاطبین انتخابی در هنگام ایجاد فایل، روی گوشی دیگر ایجاد خواهند شد!

پشتیبان گیری از مخاطبین با استفاده از رایانه

شما بعد از اتصال گوشی به رایانه شخصی خودتان هم می توانید مخاطبانتان را روی سیستم رایانه بریزید. در این حالت هر مخاطب جداگانه در رایانه ذخیره می شود و برای استفاده مجدد از آنها باید تک تک به گوشی ارسال شوند.

پشتیبان گیری از مخاطبین با استفاده از گوگل

همانطور که می دانید، داشتن اکانت گوگل و جیمیل برای هر کاربر اندرویدی واجب هست. وقتی شما روی گوشی، جیمیلی را ست می کنید، به صورت پیش فرض، تمام مخاطبان شما و همچنین اطلاعات اضافه آنها در این اکانت جیمیل ذخیره می شوند و شما می توانید از طریق جیمیل و سایر سرویس های وابسته به گوگل آنها را ببینید.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

پشتیبان گیری از مخاطبین در گوگل به صورت دائمی رخ می دهد مگر اینکه شما خودتان آن را خاموش کرده باشید. اگر روی حالت پیش فرض باشد، هر بار که مخاطبی جدید به لیست مخاطبین شما اضافه می شود، در اولین باری که اینترنت وصل می شوید، این مخاطب به لیست پشتیبان شما اضافه خواهد شد.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

می توانید این مخاطبین را از طریق سرویس گوگل درایو نیز ببینید و در صورت دلخواه، آن را هم دانلود کنید. برای این منظور در گوگل درایو از طریق تنظیمات گزینه Export را پیدا کنید.

پشتیبان گیری از مخاطبین با استفاده از اپ‌های جانبی

علاوه بر دو روش گفته شده، می توانید از اپ های دیگری هم استفاده کنید که علاوه بر پشتیبان گیری از مخاطبین ، به شما ابزارهایی برای مدیریت مخاطبین هم ارائه می دهند. این گونه اپ ها بسیار زیاد هستند و ما فقط به معرفی دو مورد بسنده خواهیم کرد:

1- اپ Super Backup

این اپ به راحتی از گوگل پلی قابل دانلود و نصب است و علاوه بر پشتیبان گیری از مخاطبین به شما اجازه پشتیبان گیری از دیتای اپ ها، تماس ها، پیامک ها و موارد زیاد دیگری را هم می دهد.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

با استفاده از گزینه مخاطبین این اپ می توانید مخاطبان گوشی را به صورت یک فایل vcf در آورید و آن را به اشتراک بگذارید و یا هر جای دیگری که بخواهید آپلودش کنید.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

علاوه بر پشتیبان گیری به صورت دستی، می توانید زمانبندی به آن بدهید تا در فواصل معینی از مواردی که شما می خواهید پشتیبان گیری کند.

دانلود اپ Super Backup

2- اپ Easy Backup

بزرگترین حسن این اپ این هست که اطلاعات کلی خوبی از مخاطبین شما می دهد. مخاطبین تکراری، مخاطبین بدون شماره، شماره های ذخیره شده بدون نام و … همه را به شما نشان می دهد و به راحتی می توانید آنها را مدیریت کنید.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

تمام این امکانات در کنار امکان پشتیبان گیری از مخاطبین به شما داده می شود.

دانلود اپ Easy Backup

کلام آخر

این بود آموزشی ساده و مختصر از البان برای رفع یکی دیگر از نیازهای شما کاربران گرامی. چنانچه در این زمینه و یا هر زمینه دیگری سوال یا مشکلی داشتید، با استفاده از سامانه آنلاین البان به نشانی www.elbaan.com می توانید نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید.

 

منبع: تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان


پشتیبان گیری از مخاطبین در گوشیهای اندرویدی

    نظر

بعضا اتفاق می افتد که افراد گوشی خود را عوض می کنند و یا نگران از دست دادن گوشی خود هستند و شاید یکی از بزرگترین نگرانی هایشان مخاطبین گوشی شان باشد. پشتیبان گیری از مخاطبین گوشی امری است که انجام آن در فواصل زمانی توصیه می شود و روش های زیادی هم برای این کار وجود دارد که البان آنها را به شما آموزش خواهد داد.

علتی که این پست را در مورد گوشی های اندرویدی می گوییم این هست که در گوشی های آیفون به دلیل وجود سرویس iCloud و اینکه یک گوشی آیفون حتما باید اپل آیدی فعال داشته باشد، همه چی خود به خود ذخیره می شود، برای انتقال مخاطبین از آیفون به اندروید هم پستی آموزشی آماده خواهیم کرد.

محصولات سامسونگ و شیائومی مانند اپل روش های خاص خودشان را دارند اما مشکل این هست که روی سایر گوشی های اندرویدی کار نمی کنند. در ادامه روش های کلی تری با و بدون نرم افزارهای جانبی آموزش داده می شود.

پشتیبان گیری از مخاطبین با استفاده از خود گوشی

اولین گزینه که کاملا مستقل از هر گونه اینترنت و اپ جانبی هست، خود گوشی است. در داخل گوشی و در بخش مخاطبین، اگر وارد تنظیمات شوید، به دنبال گزینه ای به نام Export باشید. با استفاده از این گزینه شما می توانید تعدادی یا تمام مخاطبین خود را به صورت یک تک فایل با پسوند vcf ذخیره کنید. این فایل داخل خود گوشی می ماند.

انتقال مخاطبان دیجی دکی

برای استفاده از آن در سایر گوشی ها و یا نگهداری آن در فضایی غیر از خود گوشی می توانید آن را در انواع فضاهای ذخیره ابری نگهداری کنید و یا به خودتان ایمیل، یا در بخش saved messages تلگرام ذخیره و یا در واتساپ نیز در گروه شخصی تان ذخیره اش کنید.

در هر گوشی دیگری این فایل را باز کنید، تمام مخاطبین انتخابی در هنگام ایجاد فایل، روی گوشی دیگر ایجاد خواهند شد!

پشتیبان گیری از مخاطبین با استفاده از رایانه

شما بعد از اتصال گوشی به رایانه شخصی خودتان هم می توانید مخاطبانتان را روی سیستم رایانه بریزید. در این حالت هر مخاطب جداگانه در رایانه ذخیره می شود و برای استفاده مجدد از آنها باید تک تک به گوشی ارسال شوند.

پشتیبان گیری از مخاطبین با استفاده از گوگل

همانطور که می دانید، داشتن اکانت گوگل و جیمیل برای هر کاربر اندرویدی واجب هست. وقتی شما روی گوشی، جیمیلی را ست می کنید، به صورت پیش فرض، تمام مخاطبان شما و همچنین اطلاعات اضافه آنها در این اکانت جیمیل ذخیره می شوند و شما می توانید از طریق جیمیل و سایر سرویس های وابسته به گوگل آنها را ببینید.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

پشتیبان گیری از مخاطبین در گوگل به صورت دائمی رخ می دهد مگر اینکه شما خودتان آن را خاموش کرده باشید. اگر روی حالت پیش فرض باشد، هر بار که مخاطبی جدید به لیست مخاطبین شما اضافه می شود، در اولین باری که اینترنت وصل می شوید، این مخاطب به لیست پشتیبان شما اضافه خواهد شد.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

می توانید این مخاطبین را از طریق سرویس گوگل درایو نیز ببینید و در صورت دلخواه، آن را هم دانلود کنید. برای این منظور در گوگل درایو از طریق تنظیمات گزینه Export را پیدا کنید.

پشتیبان گیری از مخاطبین با استفاده از اپ‌های جانبی

علاوه بر دو روش گفته شده، می توانید از اپ های دیگری هم استفاده کنید که علاوه بر پشتیبان گیری از مخاطبین ، به شما ابزارهایی برای مدیریت مخاطبین هم ارائه می دهند. این گونه اپ ها بسیار زیاد هستند و ما فقط به معرفی دو مورد بسنده خواهیم کرد:

1- اپ Super Backup

این اپ به راحتی از گوگل پلی قابل دانلود و نصب است و علاوه بر پشتیبان گیری از مخاطبین به شما اجازه پشتیبان گیری از دیتای اپ ها، تماس ها، پیامک ها و موارد زیاد دیگری را هم می دهد.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

با استفاده از گزینه مخاطبین این اپ می توانید مخاطبان گوشی را به صورت یک فایل vcf در آورید و آن را به اشتراک بگذارید و یا هر جای دیگری که بخواهید آپلودش کنید.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

علاوه بر پشتیبان گیری به صورت دستی، می توانید زمانبندی به آن بدهید تا در فواصل معینی از مواردی که شما می خواهید پشتیبان گیری کند.

دانلود اپ Super Backup

2- اپ Easy Backup

بزرگترین حسن این اپ این هست که اطلاعات کلی خوبی از مخاطبین شما می دهد. مخاطبین تکراری، مخاطبین بدون شماره، شماره های ذخیره شده بدون نام و … همه را به شما نشان می دهد و به راحتی می توانید آنها را مدیریت کنید.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

تمام این امکانات در کنار امکان پشتیبان گیری از مخاطبین به شما داده می شود.

دانلود اپ Easy Backup

کلام آخر

این بود آموزشی ساده و مختصر از البان برای رفع یکی دیگر از نیازهای شما کاربران گرامی. چنانچه در این زمینه و یا هر زمینه دیگری سوال یا مشکلی داشتید، با استفاده از سامانه آنلاین البان به نشانی www.elbaan.com می توانید نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید.

 

منبع: تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان


پشتیبان گیری از مخاطبین در گوشیهای اندرویدی

    نظر

بعضا اتفاق می افتد که افراد گوشی خود را عوض می کنند و یا نگران از دست دادن گوشی خود هستند و شاید یکی از بزرگترین نگرانی هایشان مخاطبین گوشی شان باشد. پشتیبان گیری از مخاطبین گوشی امری است که انجام آن در فواصل زمانی توصیه می شود و روش های زیادی هم برای این کار وجود دارد که البان آنها را به شما آموزش خواهد داد.

علتی که این پست را در مورد گوشی های اندرویدی می گوییم این هست که در گوشی های آیفون به دلیل وجود سرویس iCloud و اینکه یک گوشی آیفون حتما باید اپل آیدی فعال داشته باشد، همه چی خود به خود ذخیره می شود، برای انتقال مخاطبین از آیفون به اندروید هم پستی آموزشی آماده خواهیم کرد.

محصولات سامسونگ و شیائومی مانند اپل روش های خاص خودشان را دارند اما مشکل این هست که روی سایر گوشی های اندرویدی کار نمی کنند. در ادامه روش های کلی تری با و بدون نرم افزارهای جانبی آموزش داده می شود.

پشتیبان گیری از مخاطبین با استفاده از خود گوشی

اولین گزینه که کاملا مستقل از هر گونه اینترنت و اپ جانبی هست، خود گوشی است. در داخل گوشی و در بخش مخاطبین، اگر وارد تنظیمات شوید، به دنبال گزینه ای به نام Export باشید. با استفاده از این گزینه شما می توانید تعدادی یا تمام مخاطبین خود را به صورت یک تک فایل با پسوند vcf ذخیره کنید. این فایل داخل خود گوشی می ماند.

انتقال مخاطبان دیجی دکی

برای استفاده از آن در سایر گوشی ها و یا نگهداری آن در فضایی غیر از خود گوشی می توانید آن را در انواع فضاهای ذخیره ابری نگهداری کنید و یا به خودتان ایمیل، یا در بخش saved messages تلگرام ذخیره و یا در واتساپ نیز در گروه شخصی تان ذخیره اش کنید.

در هر گوشی دیگری این فایل را باز کنید، تمام مخاطبین انتخابی در هنگام ایجاد فایل، روی گوشی دیگر ایجاد خواهند شد!

پشتیبان گیری از مخاطبین با استفاده از رایانه

شما بعد از اتصال گوشی به رایانه شخصی خودتان هم می توانید مخاطبانتان را روی سیستم رایانه بریزید. در این حالت هر مخاطب جداگانه در رایانه ذخیره می شود و برای استفاده مجدد از آنها باید تک تک به گوشی ارسال شوند.

پشتیبان گیری از مخاطبین با استفاده از گوگل

همانطور که می دانید، داشتن اکانت گوگل و جیمیل برای هر کاربر اندرویدی واجب هست. وقتی شما روی گوشی، جیمیلی را ست می کنید، به صورت پیش فرض، تمام مخاطبان شما و همچنین اطلاعات اضافه آنها در این اکانت جیمیل ذخیره می شوند و شما می توانید از طریق جیمیل و سایر سرویس های وابسته به گوگل آنها را ببینید.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

پشتیبان گیری از مخاطبین در گوگل به صورت دائمی رخ می دهد مگر اینکه شما خودتان آن را خاموش کرده باشید. اگر روی حالت پیش فرض باشد، هر بار که مخاطبی جدید به لیست مخاطبین شما اضافه می شود، در اولین باری که اینترنت وصل می شوید، این مخاطب به لیست پشتیبان شما اضافه خواهد شد.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

می توانید این مخاطبین را از طریق سرویس گوگل درایو نیز ببینید و در صورت دلخواه، آن را هم دانلود کنید. برای این منظور در گوگل درایو از طریق تنظیمات گزینه Export را پیدا کنید.

پشتیبان گیری از مخاطبین با استفاده از اپ‌های جانبی

علاوه بر دو روش گفته شده، می توانید از اپ های دیگری هم استفاده کنید که علاوه بر پشتیبان گیری از مخاطبین ، به شما ابزارهایی برای مدیریت مخاطبین هم ارائه می دهند. این گونه اپ ها بسیار زیاد هستند و ما فقط به معرفی دو مورد بسنده خواهیم کرد:

1- اپ Super Backup

این اپ به راحتی از گوگل پلی قابل دانلود و نصب است و علاوه بر پشتیبان گیری از مخاطبین به شما اجازه پشتیبان گیری از دیتای اپ ها، تماس ها، پیامک ها و موارد زیاد دیگری را هم می دهد.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

با استفاده از گزینه مخاطبین این اپ می توانید مخاطبان گوشی را به صورت یک فایل vcf در آورید و آن را به اشتراک بگذارید و یا هر جای دیگری که بخواهید آپلودش کنید.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

علاوه بر پشتیبان گیری به صورت دستی، می توانید زمانبندی به آن بدهید تا در فواصل معینی از مواردی که شما می خواهید پشتیبان گیری کند.

دانلود اپ Super Backup

2- اپ Easy Backup

بزرگترین حسن این اپ این هست که اطلاعات کلی خوبی از مخاطبین شما می دهد. مخاطبین تکراری، مخاطبین بدون شماره، شماره های ذخیره شده بدون نام و … همه را به شما نشان می دهد و به راحتی می توانید آنها را مدیریت کنید.

پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان پشتیبان گیری از مخاطبین ، البان

تمام این امکانات در کنار امکان پشتیبان گیری از مخاطبین به شما داده می شود.

دانلود اپ Easy Backup

کلام آخر

این بود آموزشی ساده و مختصر از البان برای رفع یکی دیگر از نیازهای شما کاربران گرامی. چنانچه در این زمینه و یا هر زمینه دیگری سوال یا مشکلی داشتید، با استفاده از سامانه آنلاین البان به نشانی www.elbaan.com می توانید نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید.

 

منبع: تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان