سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

با این لنز چشمی مجهز به دوربین عکاسی سونی از همه چیز و همه جا عک

    نظر

لنز چشمی به احتمال خیلی زیاد دوربین عکاسی نسل آینده در دست بشر خواهد بود. در حالا حاضر شرکتهای بزرگی همچون گوگل و سامسونگ در این زمینه اختراعاتی را ثبت کرده اند. اما آخرین و پیشرفته ترین ثبت اختراع مربوط به شرکت سونی می باشد.

مرتبط: رقابت در ثبت اختراع توسط شرکتهای مختلف

تقریبا حدود یک سال پیش شرکت سونی اختراعی ثبت کرده است که یک لنز چشمی است با قابلیت عکاسی. البته گوگل در سال 2014 این کار را کرده و شرکت سامسونگ نیز تقریبا یک ماه زودتر از شرکت سونی. همگی در این تلاش هستند که چشمان ما را تبدیل به دوربین عکاسی بکنند.

Eye-Lens-Camera-DigiDoki

لنز چشمی دوربینی سونی، دیجی دکی

اما با توجه به آنچه ثبت شده است، اختراع سونی از در میان این سه اختراع پیشرفته تر و کارآمدتر بشمار می رود. لنز چشمی دوربین عکاسی سونی نه تنها قابلیت عکاسی، ذخیره سازی و انتقال را دارد، بلکه با توجه به آنچه ثبت شده است به فوکوس خودکار، بزرگنمایی، کنترل اندازه دهانه و حتی پایدار کننده تصویر مجهز است.

مرتبط: مشخصه های یک دوربین خوب

در مورد نحوه عکس گرفتن این لنز چشمی نیز همانند رقبای پیشین خود با یک چشمک خاص عکس می گیرد. در مقاله ثبت شده برای این اختراع آمده که این لنز می تواند چشمک خاص را از چشمک عادی تشخیص دهد. اما نکته ای که هنوز جای سوال دارد، نحوه استفاده از سایر امکانات آن است.

در مقاله ثبت شده در مورد قابلیت های فوکوس خودکار، بزرگنمایی، کنترل اندازه دهانه و پایدار کننده تصویر از این لنز توضیحات کاملی آورده شده، اما به روشنی معلوم نیست که چگونه می توان این قابلیت ها را کنترل نمود.

نکته جالب اینجاست که پیش از این شرکت گوگل یک عینک هوشمند معرفی کرده بود که قابلیتهای اتصال به اینترنت و تصویربرداری را نیز داشت، اما به دلایل امنیتی و جانی استفاده از آن با استقبال مواجه نشد. اما حالا که سرمایه گذاریها و حرکت رو به لنز چشمی دوربین شونده شده است، باید دید که چگونه می توانند بعد از کلی تلاش این اختراع خود را در سطح عموم گسترش دهند.

به نظر شما یک لنز چشمی که دوربین هم هست چه کاربردهایی می تواند داشته باشد؟

 

 

لینک تلگرامی این پست: https://t.me/DigiDoki_News/267

OpenInTelegram-DigiDoki

 

منبع: تعمیر اپل در کرج ، دیجی دکی


امکان تماس صوتی تلگرام در ایران نیز فعال شد

چندی پیش درباره آخرین به روز رسانی تلگرام و امکان تماس صوتی تلگرام مطلبی گذاشت شد. همچنین عنوان شد که بدلیل احتمال ضرر رسیدن به اپراتورهای داخلی، نهادهای مربوطه درحال بررسی فعال شدن این امکان تلگرام در داخل بودند که نکند اپراتورها متضرر شوند.

مرتبط: آخرین به روز رسانی تلگرام

بلاخره بعد از چند روز نشست و بررسی، نهادهای مربوطه به این نتیجه رسیدند که احتمالا تماس صوتی تلگرام ضرری برای اپراتورها نخواهد بود و کاربران با استفاده از آن و پولی که پای اینترت خطشان می دهند هزینه ای معادل یا بیشتر از تعرفه مکالمات اپراتورها خواهند پرداخت.

مرتبط: تعرفه ها در اپراتورهای مختلف داخلی

اما لطفا در فعالسازی آن صبور باشید و فریب کنالهای سودجویی که برای اینکار پول می گیرند را نخورید. گزارش شد که کانالهایی با گرفتن مبلغی پول، این امکان را برای کاربران فراهم می ساختند! اما اصلا این کار لازم نیست.

Telegram call settings- DigiDoki

تنظیمات تماس صوتی تلگرام، دیجی دکی

ابتدا باید تلگرام خود را به آخرین ورژن به روز نمایید و سپس شخصی که برایش این امکان فعال شده باید با شما تماس بگیرد تا این امکان برای شما نیز فعال شود
در ابتدا گزینه تماس فعال می شد اما هنگام کانکت شدن، همچنان مشکلی وجود داشت که این مسئله هم با گذشت زمان و احتمالا کاهش مراجعات ایرانی ها و در نتیجه کاهش ترافیک روی سرورهای تلگرام، رفع شد.

به احتمال زیاد اگر کمی بیشتر صبور باشید، این امکان به مرور زمان خودبخود برایتان فعال خواهد شد.

اتفاق جالب و البته نه چندان دور از انتظار، فیلتر شدن این امکان توسط اپراتورها برای مدتی محدود بود! بدین ترتیب که اگر با اینترنت خط می خواستید تماس برقرار کنید، موفق نمی شدید، اما با وای فای منزلتان می توانستید. که البته این فیلتر شدن نیز بعد از زمانی محدود برداشته شد.

مرتبط: تماس صوتی و تصویری حتی با ضعیفترین اینترنت

بنظر شما چرا باید در ایران این قبیل اخاذی ها وجود داشته باشند و چرا مردم ما فریب این گونه چیزها رو می خورند؟

 

لینک تلگرامی این پست: https://t.me/DigiDoki_News/269

OpenInTelegram-DigiDoki

 

منبع: تعمیر آیفون در کرج ، دیجی دکی


فروش باورنکردنی نوکیا 6 نقره ای

    نظر

شرکت نوکیا بعد از ادغامش با شرکت اچ ام دی گلوبال، مجددا جان تازه ای گرفته و حالا با فروشهای بالا و سریع خود رکورد شکنی می کند. نوکیا 6 نقره ای چندی پیش در کشور چین به فروش گذاشت هشد و در عرض چند دقیقه تمام شد!

مرتبط: بازگشت نوکیا

نوکیا 6 64 گیگی با قیمت 246 دلار و نوع 32 گیگی آن با قیمت 217 دلار در 5 آوریل پیش فروش شد. براساس تعداد پیش فروشی این شرکت تعداد بیشتری را در تاریخ 11 آوریل به بازار آورد. و جالب اینکه تمام این گوشیها در عرض چند دقیقه به فروش رفتند.

مرتبط: ویژگی های یک دوربین خوب

اما نوکیا 6 نقره ای چه ویژگیهایی دارد؟ نوکیا 6 دو سیم کارته، با دوربین 16 مگاپیکسلی، رم 3 گیگی، باطری 3000 میلی آمپر ساعتی و هشت هسته 1.4 گیگاهرتزی، اندروید 7.1.1 (آخرین ورژن اندروید) و قابلیت خوردن حافظه جانبی یک گوشی میان رده قیمتی در حد خیلی عالی به شمار می رود. خوانندگان عزیز دیجی دکی حتما قابلیت وضوح تصویر نوکیاهای قدیمی را در نور شدید خورشید به یاد دارند. نسل های جدید نوکیا نیز از این ویژگی مطلوب بهره می برند. ضمنا شرکت اچ ام دی مدعی است ویژگی ضدضربگی گوشیهای نوکیا، به اصطلاح تانک، در نسل های جدید آن نیز وجود دارد!

در کنفرانس جهانی موبایل 2017، شرکت اچ ام دی گلوبال، گوشیهای نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 3310 جدید را به جهان معرفی کرد. این محصولات قرار است در اواخر نیمه اول سال جاری در بازار جهانی عرضه شوند. استقبال کم نظیری که از نوکیا 6 نقره ای در چین اتفاق داد، نوید بازاری بسیار خوب برای این گوشی ارزان و خوب را در بازارهای کشورهای دیگری نظیر امریکا و کشورهای اروپایی نیز می دهد.

آیا شما از محصولات جدید نوکیا استقبال خواهید کرد؟

 منبع: تعمیرات اپل در کرج ، دیجی دکی


اندروید باهوش خود را باهوش تر و باحالتر کنید

    نظر

گوشی های اندروید باهوش هستند، اصطلاحا گوشی هوشمند، اما گوشی هوشمندتر بنظر خیلی جالبتر بیاید. یعنی گوشی با توجه به مکان شما، کاری که انجام می دهید، اقدامی که می کنید و … بفهمد که دوست دارید چه کاری با او داشته باشید و آن کار را در دسترس شما قرار می دهد. یک آیکون روی صفحه خانه گوشی بوجود می آید و با توجه به پارامترهایی گوشی می فهمد که شما دوست دارید چه گزینه ای در دسترستان باشد و آن آیکون را به آن تبدیل می کند و دیگر لازم نیست در میان انبوه نرم افزارها بدنبال نرم افزار مورد نیازتان بگردید!

مرتبط: شخصی سازی گوشی اندروید

دوست دارید گوشیتان این چنین باهوش شود؟ پس به ادامه پست توجه کنید:

هوشمندتر کردن گوشی به راحتی و تنها با یک نرم افزار امکان پذیر است، نام این نرم افزار (Contextual App Folder (CAF می باشد. همانطور که گفته شد این نرم افزار فولدر متغیری ایجاد می کند که با توجه به شرایط برای راحتی بیشتر شما تغییر می کند.

مرتبط: دکمه پاور خرابتان را با این نرم افزار دور بزنید

وقتی این نرم افزار را نصب نمایید، نه حالت مختلف می توانید برای آن تعریف کنید که این فولدر در هر حالتی به چیز خاصی که می خواهید تبدیل شود. این حالتها می تواند اتصال هندزفری باشد یا رفتن به مکانی! به وسیله این نرم افزار می توانید در وقت و انرژی صرفه جویی کرده و بلافاصله کاری را که می خواهید انجام دهید.

مرتبط: با اینترنت اشیا همه چیزها باهوش می شوند

بعد از نصب و باز کردن نرم افزار یک حالت دیفالت می بینید و یک علامت مثبت در پایین سمت راست صفحه. با زدن روی علامت مثبت می توانید برای حالتهایی تعریف داشته باشید. حالتها و تغییرات قابل درک توسط این نرم افزار در حال حاضر عبارت اند از: هدفون، موقعیت مکانی، وای فای، بلوتوث، شارژ شدن، تماس، زمان، اعلامیه و دیفالت. با توجه به این سناریوها و تغییراتی که در آنها ایجاد می شود می توانید یک حالت برای تغییر فولدر تعریف کنید.

CAF, DigiDoki

CAF, DigiDoki

بعد از زدن علامت مثبت، روی پارامتری که مورد نظرتون هست بزنید و اپ مورد نظرتون را تعریف کنید که در آن فولدر پیش فرض نمایان شود. نکته قابل توجه این هست که ویجت CAF باید در صفحه خانه گوشیتان موجود باشد تا این نرم افزار به درستی کار کند.

CAF, DigiDoki

CAF, DigiDoki

تنظیمات دیگری هم در این نرم افزار وجود دارد که امتحان کردن آنها را به شما خواننده گرامی میسپارم.

لینک دانلود:

download googleplay DigiDoki

لطفا ما را از تجربیات خودتان با این نرم افزار یا نرم افزارهای مشابه برای داشتن گوشی اندروید باهوش تر آگاه کنید.

 

منبع: تعمیرات در محل در کرج ، دیجی دکی


آرایشگر حرفه ای شوید تنها با استفاده از این نرم افزار

    نظر

پیش از این برای خانمهایی که به ظاهرشان اهمیت می دادند و دوست داشتند آرایشهای گوناگون را روی چهره خودشان امتحان نمایند یک نرم افزار معرفی کردم. حال در این پست می خواهم برای بانوان محترم، نرم افزاری را معرفی کنم که به واسطه آن می توانند نکات مفیدی در رابطه با آرایش و مانیکور کردن را به صورت مرحله ای و تصویری فرا گیرند و پس از مدتی به کمک آن تبدیل به یک آرایشگر حرفه ای شوند.

مرتبط: امتحان کردن آرایش قبل از اجرا

   Eyes Makeup Tutorial- DigiDoki

آموزش آرایشگری، دیجی دکی

نام این نرم افزار Eye Makeup Tutorial هست که به صورت تصویری بیان می کند که در هر مرحله چه کارهایی باید انجام دهید. زبان آن انگلیسی است اما چون مصور است برای دوستانی که کمی با اصطلاحات انگلیسی آرایشگری آشنا نیستند مشکل ساز نخواهد بود.

مرتبط: انتخاب بهترین لباس با استفاده از نرم افزار

لینکهای دانلود آن:

download appstore download googleplay DigiDoki

 

منبع: تعمیرات آیفون در کرج ، دیجی دکی