سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

قفل شدن اپل آیدی این روزها باعث نگرانی کاربران آیفونی شده است

    نظر

درمیان درخواست های ثبت شده در سامانه دیجی دُکی و همینطور گزارش های دیده شده در اینترنت، این روزها کاربران آیفونی گاها دچار مشکلی می شوند تحت عنوان قفل شدن اپل آیدی که اجازه دسترسی به خیلی از چیزها از آنها گرفته می شود. راهکار این مشکل چیست؟

اگر شما هم آیفون دارید، ممکن است عددی را روی آیکون تنظیمات گوشی خود ببینید. این عدد می خواهد به شما بگوید یک موردی هست که باید به آن رسیدگی کنید. ممکن است این مورد به روز رسانی باشد و یا مسائلی از این قبیل. اما اخیرا گزارشات زیادی از سراسر دنیا رسده که این عدد می گوید که باید برای دسترسی به تمام امکانات مجدد به اپل آیدی خود وارد شوید و رمزتان را وارد کنید. هرچه تلاش می کنید می گوید این رمز اشتباه است یا که هیچ تغییری حاصل نمی شود.

شرکت اپل هنوز زیر بار این موضوع نرفته که این یک باگ است در میان گوشی های آیفون چون مدعی است که این مشکل همه گیر نشده است و گفته که رمز را عوض کنید مشکل حل خواهد شد و نیازی به آپدیت امنیتی و این حرفها نیست.


مرتبط: تغییر رمز اپل آیدی درصورت فراموشی آن


چند بار تلاش و دریافت پیغام اشتباه بودن رمز باعث قفل شدن اپل آیدی شما می شود. اصلا نگران نباشید، البته اگر اپل آیدی شما با ایمیلی قابل دسترس ساخته شده باشد! اگر اپل آیدی را با ایمیلی ساخته باشید که در دسترستان است کافی است به آدرس iforgot.apple.com بروید و از آنجا اقدام به تغییر رمز اپل آیدی خود کنید.

اما اگر اپل آیدی شما با ایمیل خودتان نباشد، آنگاه هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. از هرچه روی گوشی دارید پشتیبان گیری کنید. از گوشی استفاده بکنید اما هرگز کاری نکنید که از شما رمز اپل آیدی بخواهد. این گوشی را دیگر نمی توانید بفروشید چون نمی توانید آن را ریست فکتوری بکنید. البته به کمک یک اپل آیدی دیگر می توانید اپ دانلود کنید و برای آپدیت کردن قبلی ها مجبور خواهید بود آنها را پاک کنید و با اپل آیدی جدید مجدد نصبشان کنید.

به تمامی عزیزانی که گوشی آیفون دارند، توصیه اکید داریم که هر چه زودتر یک اپل آیدی با ایمیل خودتان درست کنید و تا رمز اپل آیدی قبلی خراب نشده به اپل آیدی جدید با ایمیل خودتان کوچ کنید.


منبع: تعمیرات موبایل در محل دیجی دکی

کارت سوخت المثنی را از امروز (3 آذر) بگیرید تا بدون بنزین نمانید

    نظر

با توجه به ارزانتر بودن بنزین داخل ایران نسبت به کشورهای همسایه، پدیده قاچاق بنزین به این کشورها یکی از معضلات امروز کشور ایران به حساب می آید. ارائه بنزین تنها بوسیله کارت سوخت یکی از راه حل های شرکت ملی پالایش نفت است که بعد از چند سالی توقف قرار است مجدد از سر گرفته شود.

با توجه به اینکه مدت زمان زیادی کسی نیاز به کارت سوخت برای سوختگیری نداشته است، اکثر افراد ممکن است کارت خود را گم کرده باشند. برای این دسته از عزیزان، امکان گرفتن کارت سوخت المثنی فراهم شده و از امروز، 3 آذر الی 24 آذر ماه 97 با مراجعه به دفاتر پلیس +10 می توانند اقدام به درخواست صدور کارت المثنی نمایند. توصیه ما این است که هر چه زودتر اقدام کنید و در روزهای آخر در صف های طولانی احتمالی نمانید. علاوه بر مراجعه حضوری قرار است از روز دوشنبه، مورخ 5 آذر 97 سامانه اینترنتی و غیرحضوری درخواست کارت سوخت المثنی نیز راه اندازش شود.

خوب است قبل از مراجعه و هر گونه اقدامی به سایت خدمات الکترونیک پلیس +10 مراجعه کنید و از آخرین وضعیت کارت سوخت خود مطلع شوید، ممکن است کارت شما در دفتر پست منتظر شما باشد و نیازی نباشد تا اقدام به صدور المثنی کنید که احتمالا پلیس نیز این کار را نخواهد کرد!

کارت سوخت دیجی دکی

هنگام مراجعه بایستی شماره موبایل و کد ملی مالک و همچنین کارت ماشین را به همراه داشته باشید. این کار هم برای صاحبان خودرو و هم صاحبان موتورسیکلت برای سوختگیری واجب است. ماشین های عمومی و دولتی و قولنامه ای نیز تنها از همین طریق می توانند اقدام به ثبت نام کنند. اگر خودروی شما تازه پلاک شده است، به احتمال خیلی زیاد کارت شما در پست هست.

اما، روش دیگری هم از روز دوشنبه 5 آذر 97 مهیا خواهد شد که در آن روش نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. کافی است به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی https://www.mob.gov.ir/ مراجعه کنید و اقدام به ثبت نام برای کارت سوخت خود کنید، علاوه بر این سامانه از طریق اپ خدمات دولت همراه که از روز دوشنبه با یک به روز رسانی جدید امکان ثبت نام در آن فراهم می شود نیز می توانید اقدام کنید.

در این روش شما نیاز به یک کارت عابر بانکی هم دارید که به عنوان کارت سوخت شما در نظر گرفته خواهد شد. شماره 16 رقمی روی کارت را وارد خواهید کرد و در آینده نحوه فعالسازی آن اعلام خواهد شد!

اقدام غیرحضوری تفاوت دیگری با مراجعه حضوری دارد و آن ترتیب و جدول زمانبندی اقدام افراد است. در حالت غیرحضوری افراد با توجه به آخرین رقم شماره موبایل مالک می توانند جهت اقدام به سایت یا اپ مراجعه نمایند. جدول زمانبندی آن از قرار زیر است:

کارت سوخت دیجی دکی

چند نکته مهم در رابطه با کارت سوخت 

  1. اگر کارت سوخت داشته باشید، با ثبت نام به هر طریقی (حضوری و در دفاتر پلیس +10 و یا غیرحضوری و از طریق سایت یا اپ) کارت سوخت قبلی شما خود به خود در لحظه ثبت اطلاعات شما در سامانه برای کارت المثنی باطل خواهد شد و باید منتظر بمانید تا کارت جدید به دست شما برسد یا فعال شود!
  2. اگر رمز کارت خود را فراموش کرده اید می توانید با در دست داشتن آن یا از طریق سامانه معرفی شده رمز آن را تغییر دهید و نیازی به مراجعه و ثبت نام برای کارت المثنی نیست (شماره رمز پیش فرض در تمام کارت های سوخت 4 رقم آخر شماره ملی مالک است)
  3. در صورت بروز هر گونه مشکلی در هر کدام از روش های ذکر شده کافی است با تلفن 09627 تماس بگیرید.
  4. هنوز در رابطه با محدودیت های موجود در گذشته برای خودروها در زمینه گرفتن کارت سوخت ابلاغیه ای صادر نشده است (تا به امروز 1397/9/3)

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی

10،000 درخواست موفق حاصل اعتماد کاربران محترم به سامانه دیجی دُک

    نظر

با افتخار می خواهیم اعلام کنیم که دیجی دُکی ده هزارتایی شد! بیش از ده هزار درخواست موفق و اعتماد مردم عزیز حاصل کار شبانه روزی تیم دیجی دُکی و تعمیرکاران گزینش شده در این سامانه است.

درخواست تعمیر موبایل دیجی دکی

چندی پیش و بعد از نزدیک به دو سال تلاش از 4000 درخواست موفق دیجی دُکی گفتیم و الان با افتخار می گوییم که در 8 ماه اخیر تعداد درخواست های ثبت شده در سامانه دیجی دُکی به بیش از 10،000 عدد رسیده است! این پیشرفت حاصل نشده مگر با تلاش های مستمر گروه دیجی دُکی و اعتماد شما کاربران عزیز.

درمیان این درخواست ها تقریبا 56 درصد مربوط به گوشی های اندرویدی بوده و 44 درصد نیز گوشی های آیفون. از دیگر آمار جالب می توان به تعداد مشاوره ها صرفا برای مشکلات نرم افزاری پرداخت، درخواستهایی که با موضوع مشکل نرم افزاری در سیستم ثبت شده اند و با مشاوره رایگان تلفنی مشکلشان حل شده است. تقریبا 15 درصد یعنی 1500 عدد درخواست به این منظور در سیستم ثبت شده است و تکنسین های دیجی دکی تحت عنوان دیجی تِک، به تمام این درخواست ها با صبر و حوصله، گام به گام رسیدگی کرده و این مشکلات نرم افزاری را حل کرده اند تا کاربران محترم به دلیل مشکلات نرم افزاری مجبور به مراجعت به بازار نداشته باشند و خودشان به نوعی با کمک دیجی تِک مشکلشان را حل کنند.

مرتبط: راهکار تعمیرات گوشی با دیجی دکی به چه شکلی است؟

این استقبال و اعتماد تنها بیانگر یک چیز است و آن این که از امروز وظیفه و مسئولیت ما برای ارائه سرویس های هر چه بهتر و خدمات رسانی بهتر بیش از پیش شده است و باید در راستای کسب رضایت شما عزیزان بیش از پیش تلاش کنیم.

با تلاش برای خدمات بهتر همواره در کنارتان خواهیم بود، درهرمکان درهرزمان!

 

منبع: تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان