سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

سیگنال GPS گوشی اندرویدی خود را با این روش ها بهبود دهید

    نظر

امروزه سیگنال GPS گوشی علاوه بر مسیریابی در زمینه های بسیار زیاد دیگری نیز کاربرد دارد. دقت و کار کرد صحیح آن نیز شرط بهره بردن از این امکان گوشی می باشد. در گذشته برای تعیین موقعیت مکانی نیاز به تجهیزات جانبی زیادی بود اما الان تمام این تجهیزات جانبی کوچک شده و در گوشی شما جای گرفته اند. اما گاهی نمی توان از صحت اطلاعات نشان داده شده مطمئن بود.


مرتبط: تاثیر آهنربا بر روی گوشی


همانطور که پیش از این نیز گفته ایم، آهنربای قوی می تواند اطلاعات سیگنال GPS گوشی شما را به اشتباه بیندازد و اطلاعات نادرستی به شما نمایش دهد. هنگامی که از جهت های جغرافیایی مطمئن هستید ببینید که این جهت ها با آنچه قطب نمای گوشی شما نشان می دهد یکسان هستند یا خیر.

اما اگر در طبقات زیرین زمین، در اتاق های فلزی و یا در اماکنی با آنتن دهی ضعیف حضور دارید، ناراحت و نگران نباشید. اشتباه بودن یا نبودن سیگنال GPS کاملا طبیعی است. اما اگر هیچیک از این شرایط نبود به ادامه راهکارها توجه فرمایید.


مرتبط: دردسرهای موقعیت یابی اشتباه


به تنظیمات مربوط به موقعیت مکانی خود در گوشی بروید. ببینید که روی چه حالتی تنظیم شده است. معمولا سه حالت با دقت بالا (High Accuracy)، ذخیره کننده باطری (Battery Saving) و فقط گوشی (Device Only) در این بخش وجود دارند. دقت گزینه اول که از اینترنت و دستگاه GPS گوشی استفاده می کند از بقیه دقت بالاتری دارد، در گزینه دوم فقط از اینترنت بهره می برد و در گزینه آخر فقط از گوشی. روی گزینه اول فعال کنید و نتیجه را ببینید.

بعد از انتخاب دقت بالا اگر باز هم مشکل داشتید و جهت حرکت و ایستادن شما در گوی اشتباه نشان داده می شد، بایستی تا قطب نمای گوشی خود را کالیبره کنید. برای این کار می توانید از اپ GPS Status & Toolbox استفاده نمایید. بعد از نصب این برنامه به سراغ گزینه کالیبره کردن قطب نما یا Compass Calibration بروید. گوشی را مطابق دستورات گفته شده حرکت دهید و منتظر نتیجه شوید.

مرحله بعدی در صورت وجود خطا ریست کردن تنظیمات جی پی اس گوشی است. در همین اپی که گفتیم این گزینه نیز وجود دارد. وارد Diagnose sensors شده و گزینه GPS Sensor را انتخاب کرده و گزینه ریست را بزنید.


مرتبط: درخواست مشاوره رایگان تلفنی


ممکن هست باز هم مشکل وچود داشته باشد. که می تواند ناشی از مشکلات رام گوشی باشد و یا مشکلات سخت افزاری. در هر دو حالت هیچ نگران نباشید. کافی است به سایت www.digidoki.com بروید و در کمتر از 30 ثانیه یک درخواست ثبت نمایید تا کارشناسان ما برای دادن مشاوره رایگان با شما تماس گرفته و راهنماییتان کنند. در صورت نیاز و توافق شما، برای انجام تعمیرات نیز در محل حضور پیدا خواهند کرد.

لینک دانلود نرم افزار:

برای هدایت به صفحه دانلود اینجا کلیک کنید


منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی

رمز گوشی تان را فراموش کردید؟ نگران نباشید، اینم درست میشه!

    نظر

این روزها رمزهای زیادی را باید به خاطر بسپاریم، از رمز انواع کارت ها گرفته تا رمز گوشی و رمز رایانه شخصی. گاهی این رمزها آنقدر زیاد و پیچیده می شوند که فراموششان می کنیم. اما خوشبختانه همیشه راهی برای بازیابی بسیاری از این رمزها وجود دارد. روی صحبت ما با کاربران اندرویدی است که رمز ابتدایی گوشی خود را فراموش کرده اند و نمی خواهند اطلاعاتشان با ریست فکتوری از بین برود. در ادامه چند راه برای بازیابی رمز گوشی تان را خواهیم گفت:


مرتبط: نحوه نصب اپ در اندروید


همانطور که همیشه گفته ایم، در ابتدای کار، حتما حتما خودتان جیمیل بسازید و از آن برای راه اندازی گوشی اندرویدی خود استفاده کنید. حال جیمیل گوشی از آن خود شماست، به راحتی می توانید روی گوشی قفل شده خود مسلط بوده و مدیریتش کنید.

اگر رمز گوشی تان را فراموش کرده باشید، با توجه به تنظیمات گوشی، پس از چند بار اشتباه وارد کردن رمز، یک لینک ظاهر می شود برای بازیابی رمز تحت یکی از عناوین Forgot Password یا Forgot Pattern. بمعنای فراموشی رمز یا فراموشی طرح رمز. اگر این لینک را بزنید، وارد صفحه ای می شوید که بایستی اکانت جیمیل خود، همان که روی گوشی ست کرده اید، را وارد کنید. با این کار احتمالا اجازه دسترسی به گوشی به شما داده خواهد شد.

Image result for android forgot password screen

اما اگر نشد نگران نباشید. وارد مرحله بعدی می شوید و آن همان تایید هویت دو مرحله ای است. در اینجا بعد از وارد کردن اطلاعات اکانت، با یکی از راه های تماس صوتی و یا پیامک بایستی کد ارسالی از طرف گوگل را وارد کنید.

راه دیگری هم هست. وارد اکانت گوگل خود شوید. روی هر سیستمی که در اختیار دارید. داخل اکانت جیمیل خود، تمام دستگاه هایی که جیمیل شما روی آن ها ست شده است قابل دیدن هستند و می توانید از طریق جیمیل آن ها را کنترل کنید.


مرتبط: معرفی یک پشتیبان گیر حرفه ای


البته اگر برایتان اطلاعاتتان مهم نیست، و یا اینکه قبلا از آنها نسخه پشتیبان تهیه کرده اید، می توانید گوشی خود را فکتوری ریست کنید. گوشی خود را در حالت ریکاوری بالا بیاورید و از این قسمت گوشی را فکتوری ریست کنید.

Image result for android password pattern recovery

کلا خوب است که یه نرم افزار پشتیبان گیر خوب داشته باشید، و هر از چند گاهی از گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در این مواقع خیلی نگرانی نداشته باشید.

منبع: تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان

برای معاینه فنی خودرویتان اینترنتی وقت بگیرید و بدون معطلی آن را

    نظر

با توجه به آخرین تصمیم پلیس راهنمایی رانندگی شهر تهران و شهرداری، با توجه به آلوده شدن هوای تهران در فصل های سرد سال، از ابتدای آبان ماه در تمام ساعات شبانه روز و در تمام نقاط تهران، تمامی دوربین های نظارت و راهنمایی رانندگی، ماشین های فاقد معاینه فنی را رصد کرده و هر بار رصد معادل است با 50هزار تومان جریمه! مخدوش کردن پلاک در جدیدترین قانون هم تا یک سال زندان برای فرد خطاکار همراه خواهد داشت.

انتشار این خبر سبب شده تا عده زیادی برای گرفتن معاینه به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند و این امر موجب ایجاد صف های طولانی و معطلی رانندگان و شهروندان می شود. گرفتن معاینه در صورتی که صفی نباشد تقریبا نیم ساعت کار دارد اما صف آن گاها 4-5 ساعت به فرآیند کار اضافه می کند.

اما شما می توانید با گرفتن وقت اینترنتی و پرداخت مبلغ مربوط به انجام معاینه بدون اتلاف وقت و به سرعت کارتان را انجام داده و معاینه فنی خودرویتان را دریافت می کنید. در ادامه درباره روند کار و نحوه گرفتن وقت برایتان خواهیم گفت.

برای گرفتن وقت بایستی وارد سایت ستاد معاینه فنی به آدرس http://inspection.tehran.ir/ بشوید. در این صفحه بخش های مختلفی را می توانید ببینید. اینکه مراکز معاینه فنی کجا هستند و در این مراکز چه مواردی از ماشین شما کنترل می شوند.

معاینه فنی دیجی دکیمعاینه فنی دیجی دکی

در سایت ستاد معاینه فنی وارد قسمت نوبت دهی اینترنتی شوید. در این بخش باید شماره پلاک خودرو، نام و یک شماره موبایل وارد کنید. یک پیامک فعالسازی دریافت می کنید و می توانید کار را ادامه دهید. در مراحل بعدی محل و روز را شما انتخاب می کنید و سپس سیستم با توجه به ظرفیت خالی مرکز انتخابی برایتان ساعتی را انتخاب می کند. مبلغ را واریز می کنید و در روز و ساعت مقرر در مرکز انتخاب شده می روید و بدون معطلی در صف معاینه فنی خودروی خود را دریافت می کنید.

توجه داشته باشید که مبلغ پرداخت شده قابل بازگشت نیست و باید حتما در زمان و مکان مقرر حاضر شوید.

لازم است بدانید که اولا خودروهای بالای 5 سال نیاز به دریافت معاینه فنی دارند و قبل از اینکه به مرکز بروید، سعی کنید موارد ظاهری مانند لامپ ها و شیشه و برف پاک کن را کنترل کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی

تعمیر موبایل خود را به ما بسپارید، سخت افزاری یا نرم افزاری فرقی

    نظر

سالانه میلیون ها تلفن هوشمند در ایران عزیزمان خریداری می شوند و طبق آمار رسمی تقریبا ده درصد از این گوشی ها در یک سال ابتدایی استفاده دچار مشکلی می شوند که برای تعمیر موبایل گارانتی پوششی نمی دهد. از طرفی دیگر، با گران شدن گوشی های نو، دیگر خیلی ساده نیست تا گوشی خراب شده را بلافاصله با گوشی نو تعویض کنیم. در این زمان ها چه باید کرد؟ چگونه می توان موبایل را تعمیر کرد و از تعمیر آن نیز آسوده خاطر بود؟

همانطور که گفته شد، تعمیر موبایل شاید یک امر اجتناب ناپذیر باشد که این روزها هم این موضوع پررنگ تر هم شده است. اما چگونه می توان یک گوشی را که دیگر فقط برای برقراری تماس و پیامک نیست تعمیر کرد؟ چه راهکاری وجود دارد؟

تعمیر موبایل دیجی دکی

اگر مشکل شما نرم افزاری است در ابتدا برای تعمیر موبایل خود می توانید در اینترنت جستجو کنید. معمولا راه حل ها خیلی ساده تر از مشکلات هستند. اگر این جستجو فایده ای نداشت، اصلا لازم نیست ناراحت باشید. ضمن آنکه لازم نیست برای رفع این مشکل هم از جای خود تکان بخورید. فقط کافی است وارد سایت دیجی دُکی به نشانی www.digidoki.com بشوید و یک درخواست ثبت نمایید. کارشناسی با شما تماس خواهد گرفت و جهت رفع مشکل گام به گام راهنماییتان خواهد کرد. خبر خوش اینکه این تماس و مشاوره برای شما هیچ هزینه ای هم نخواهد داشت. حتی پولی بابت تماس به مخابرات هم نمی پردازید چرا که ما تماس خواهیم گرفت.

اما اگر مشکل شما سخت افزاری است. مثلا شکستن صفحه نمایش، خراب شدن باطری گوشی، خراب شدن صدا، خاموشی گوشی، آب خوردگی گوشی و …. با این مشکل چه باید کرد؟ آیا تعمیرکار مطمئنی سراغ دارید؟ آیا نگران اطلاعات داخل گوشی خود هستید؟ آیا از جابجایی قطعات اصلی داخل گوشی با قطعات تقلبی واهمه دارید؟ آیا از قطعه به کار رفته در تعمیر گوشی خود مطمئن هستید؟ بهترین جواب به تمام این سوالات را ما به شما می گوییم، دو کلمه: دیجی دُکی!

تعمیر موبایل دیجی دکی

بله، ساده ترین و مطمئن ترین راه حل برای تعمیر موبایل شما استفاده از خدمات تعمیرات در محل دیجی دُکی است. تا تعمیر شدن گوشی خود فقط چند کلیک فاصله دارید. وارد سایت www.digidoki.com بشوید، یک درخواست ثبت کنید، چند تا کلیک ساده، نام، شماره و منطقه و تمام! یک دیجی تِک که تعمیرکاری است که از فیلترهای سخت دیجی دُکی عبور کرده با شما تماس می گیرد. در ابتدا سعی خواهد کرد تا مشکل را با کمک شما متوجه شود. اگر امکانش باشد تلفنی و رایگان مشکلتان را حل کند وگرنه به شما هزینه را اعلام می کند و برای تعمیر گوشی حتی الامکان در محلی که شما می خواهید و در زمانی که با هم هماهنگ می کنید اقدام خواهد کرد.


منبع: تعمیرات موبایل در محل دیجی دکی

از کار افتادن اپل واچ چه دلیلی دارد و چگونه رفع می شود؟

    نظر

از کار افتادن اپل واچ به این معنا که تماس ها، پیام ها و کلا هر گونه اعلانی روی آن ظاهر نمی شود در حالیکه بعضا حتی ویبره هم می کند اما نمی توان دید که این اعلانیه برای چه بوده است.

در سال جدید شرکت اپل به روز رسانی جدید iOS 12 را برای گوشی های آیفونش و به روز رسانی watchOS 5 را برای ساعت های هوشمندش یا همان اپل واچ ارائه کرده است. کاربران آیفون اگر گوشی خود را به روز کرده باشند متوجه مشکلاتی در اپل واچ خود شده اند.

درواقع دلیل از کار افتادن اپل واچ این است که صاحب اپل واچ گوشی اش را به روز کرده اما ساعتش را به روز نکرده است. برای آنکه قابلیت های ساعتتان مجدد برگردد بایستی آن را به روز کنید.

از کار افتادن اپل واچ دیجی دُکی

روند به روز کردن اپل واچ نیز بسیار ساده هست. اولا باید در رابطه با تطبیق پذیری به روز رسانی با ساعتتان مطمئن باشید. این به روز رسانی برای اپل واچ هایی مناسب هست که به گوشی های آیفون 5 اس به بعد با iOS 12 به بعد وصل شده باشند. مرحله بعد این است که اپل واچ باید روی پایه شارژش باشد و به گوشی و هر دو به وای فای متصل باشند.

آموزش نحوه بازیابی رمز اپل آیدی

گوشی خود را ابتدا به روز کنید. که اگر دچار مشکل ذکر شده، شده باشید حتما به روز کرده اید. در گوشی به دنبال اپ ساعت یا همان watch بگردید. اگر داخلش بروید از شما خواست می شود تا ساعت را به روز کنید. گزینه دانلود و اینستال (download & install) را انتخاب کنید و مراحل را طی کنید تا ساعتتان به روز شود.

نکته بسیار مهم و قابل توجه: بعد از به روز رسانی اپل واچ از شما رمز اپل آیدی خواسته می شود. اگر متاسفانه رمز اپل آیدی خودتان را فراموش کرده اید و از روش های گفته شده امکان بازیابی آن را ندارید، هرگز اپل واچ خود را به روز نکنید. برای آنکه بتوانید از اپل واچ خودتان هم استفاده کنید، مجبور هستید تا گوشی خود را نیز به روز نکنید و نهایتا می توانید تا نسخه iOS 11 روی گوشی خود داشته باشید!

منبع: تعمیر موبایل در محل دیجی دکی