سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

سرت رو بالا بگیر و موبایل رو جلوی صورتت!

    نظر

عموما استفاده کنندگان از گوشی موبایل، آن را پایین و روی پا و میز کارشان گرفته و سرشان را خم می کنند. اما باید بگویم که این کار بسیار مضر بوده و باعث ایجاد آرتروز گردن خواهد شد. هنگامی که سر به سمت جلو خم می شود، برای 15درجه شیب، 12 کیلوگرم فشار، برای 30درجه خمش، 18کیلوگرم فشار، در شیب 45 درجه ای 22کیلوگرم و در شیب 60 درجه 27کیلوگرم فشار به گردن وارد می آید.


منبع از بلاگ دیجی دکی

 

تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان با دیجی دکی


جلوی دانلود بی رویه موبایلتان را بگیرید

    نظر

وقتی در تلگرام مطلبی را می بینید که دارای عکس، فیلم یا فایل صوتی است درواقع این فایلها دانلود می شوند و از ظرفیت دانلودی شما استفاده میکنند. شاید به نظرتان این مقدار زیاد نباشد، اما بایت بایت جمع گردد وانگهی گیگابایت شود! در پست قبلی در مورد حافظه پنهان و مقدار زیادی که تلگرام می تواند از فضای حافظه گوشیتان را اشغال کند را بیان کردم.

حال به شما روشی را خواهم گفت تا جلوی این دانلود بی رویه گرفته شود، این موضوع زمانی بیش از پیش نمودار می شود که قبض موبایلتان را می بینید و متوجه می شوید که چقدر مجبورید پول اینترنت همراه پرداخت نمایید.

automatic-media-download-digidoki

دانلود خودکار تلگرام در اندروید، دیجی دکی

چاره کار ساده است. در اپ تلگرام وارد بخش تنظیمات شوید. حال دو دسته کاربر داریم، کاربران اندرویدی و کاربران آیفونی. در اندروید در صفحه ابتدایی تنظیمات، در زیر بخش Automatic Media Download چند قسمت وجود دارد. هنگام اتصال به وای فای، هنگام اتصال به موبایل دیتا، ذخیره گیف و ذخیره سازی در گالری عکسها. تیک را از روی همگی این گزینه ها بردارید تا خودتان انتخاب نمایید که چه چیزهایی دانلود شود و کدام عکسها در گالری گوشی ذخیره شود.

automatic-media-download-digidoki

دانلود خودکار تلگرام در آی او اس، دیجی دکی

در آیفون کمی سیستم متفاوت است. پس از ورود به تنظیمات تلگرام وارد بخش تنظیمات چت شوید (Chat Settings). در این بخش دو حالت دانلود خودکار عکس و دانلود خودکار صوت وجود دارد. همه گزینه ها را غیر فعال نمایید.

pc-telegram-automatic-download digidoki

دانلود خودکار تلگرام در رایانه، دیجی دکی

اگر تلگرام را روی لپتاپ یا رایانه تان هم داشته باشید می توانید این مسئله را هم مدیریت نمایید. کافیست به تنظیمات تلگرام رفته و در بخش Automatic media download settings وارد شده و همه تیکها را بردارید.

منبع از بلاگ دیجی دکی

 

 از تعمیرات موبایل  خود ، با دیجی دکی لذت ببرید.


در روزهای پر سفر مواظب باشیم

    نظر

 

با توجه به اتمام سفرهای تابستانی و آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، هم میهنان عزیزمان از آخرین فرصتها استفاده کرده و به مسافرت می روند. خواهشی که از شما عزیزان داریم این است که مراقب محیط زیست اطرافمان باشیم، چه هنگام رانندگی و چه هنگام استراحت و پیک نیک در دل طبیعت.

طبیعت را برای نسل بعدمان هم بگذاریم.

 از تعمیرات موبایل  خود ، با دیجی دکی لذت ببرید.


پشتیبان گیر حرفه ای

در این پست نرم افزاری را به شما معرفی خواهم کرد که بواسطه آن می توانید از هر آنچه در گوشی خود دارید پشتیبان گیری نمایید. حتی از پیامکهای داخل گوشیتان!

easy-backup-app-digidoki

پشتیبان گیری، دیجی دکی

کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است. می توانید هرچه را که در گوشیتان است را پشتیبان گیری نمایید، حتی از اپهای دیگر و فایلها را در محیطهای مختلفی ذخیره نمایید. وقتی هم میخواهید به فایلهایتان دسترسی پیدا کنید، کار ساده است، کافی است تنها این نرم افزار را در گوشیتان نصب نموده و از هرجا که قبلا اطلاعاتتان را ذخیره کرده بودید، بازیابی نمایید.

easy-backup-app-2-digidoki

پشتیبان گیری، دیجی دکی

 

aptoide DigiDoki
googleplay DigiDoki

 

 

تعمیرات موبایل ،دیجی دکی


تعمیرات موبایل

    نظر

طبق آمارهای ارائه شده نزدیک به 40 ملیون نفر از مردم ایران عزیز از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. تلفن همراه، دیگر نقشی حیاتی به خود گرفته و تصور نبودن آن ملال آور به نظر می رسد.

تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان

حال اگر مشکلی برای موبایل شما پیش بیاید چه خواهید کرد؟ شاید صفح? نمایش‌اش بعد از افتادن گوشی از دستتان خدای ناکرده بشکند! حتی بدتر از شکستن صفح? نمایش، خرابی‌های عجیی است که هر لحظه ممکن است اتفاق افتاده و علت آنها نامشخص باشند. آن وقت است که عذاب اینکه چگونه، کجا و به چه کسی برای تعمیرات موبایل مراجعه کنیم مثل یافتن سوزن در انبار کاه می‌شود(کاری بس پراسترس و طاقت فرسا). 

و حتی بعد از پیدا کردن یک تعمیرکار خوب و امین اینکه باید برای مدتی قید گوشی خود را برای تعمیرات موبایل بزنیم دغدغ? ذهنی مهمی می تواند باشد. علاوه براین، همیشه وجود این نگرانی که اطلاعات شخصی و حیاتی خود را از گوشی برداشته و بعد از تعمیرات موبایل دوباره تمام آن اطلاعات را به گوشی برگردانیم، آزار دهنده است.

تازه اینها علاوه بر رنج معطلی در ترافیک همیشگی کلانشهرهاست. دست آخر هم گاها پیش آمده که پس از صرف اینهمه وقت و هزینه، شما ‌از روند تعمیرات موبایل خود راضی نبوده و یا مجبور باشید برای تعمیرات موبایل تمام مراحل پر پیچ و خم قبل را تکرار کنید.

 

اما حالا فرض کنید تعمیرکارانی باشند که تنها منتظر شما هستند تا به آنها اطلاع دهید گوشی دچار مشکل شده، و مکان و زمان دلخواه خود را هم برای تعمیر بگویید. آنها می آیند و گوشی شما را در مقابل چشمان خودتان تعمیر خواهند کرد. تعمیر گوشی در مقابل چشمانتان و در مکان دلخواه خودتان، بدون صرف هزینه،‌ وقت اضافی و البته در کمال امنیت و اطمینان خاطر قاعدتا گمشده ای است که خیلی از ما به دنبال آن هستیم.

پس معطل نکنید. به سایت «دیجی دکی» بروید و با کلیک بر روی گزین? ” گوشیم رو تعمیر کن ” با سه قدم بسیار ساده به نتیج? دلخواه برسید. تنها کافی‌ست:

* خودتان درخواست بدهید و منتظر تماس کارشناسان فنی دیجی دکی باشید.

* بعد از آنکه نظرتان مثبت بود، خودتان زمان و مکان تعمیرات موبایل را تعیین نمایید.

* بقی? کارها توسط متخصصان دیجی دکی انجام خواهد شد. دیجی دکی می‌آید و در برابر چشمانتان موبایلتان را تعمیر کرده و ضمن گارانتی کردن تعمیرات انجام شده، آسایش و آرامش را برایتان به ارمغان می آورد.

در حال حاضر دیجی دکی، تعمیرات موبایل آیفون، تعمیرات موبایل سامسونگ، تعمیرات موبایل هواوی و همچنین تعمیرات موبایل سونی را سرویس دهی می‌کند.

از تعمیرات موبایل خود با دیجی دکی لذت ببرید.