سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

نمایندگی تعمیرات موبایل البان

    نظر

در این مطالب به بررسی نمایندگی های البان در سطح کشور اشارائه خواهیم داشت

نمایندگی تعمیرات موبایل واژه ای است بسیار غلط انداز و بعضا باعث می شود افراد گمراه و سر در گم شوند. حقیقت ماجرا این است که بسیاری از نمایندگی ها به صورت رسمی نیستند و خودشان نام نمایندگی رسمی را روی خودشان می گذارند. در اینکه نمایندگی واقعی است یا خیر، باید در سایت اصلی برند مربوطه جستجو کنید و معمولا در سایتشان لیست کامل نمایندگی ها وجود دارند. توجه داشته باشید که شرکت گارانتی کننده با نمایندگی متفاوت است. طبق قانون هر گوشی نو باید به مدت 18 ماه تحت گارانتی یک شرکت باشد، مگر در مواردی که آن شرکت ذکر کرده است. بنابراین در این مدت کاربر باید گوشی خودش را به شرکت گارانتی کننده ببرد و نباید به هیچ عنوان در مرکز دیگری اقدام به تعمیرات کند، مگر دیگر گارانتی را نخواهد.

 

نمایندگی آیفون

گوشی های آیفون یکی از برندهای پر داستان در زمینه نمایندگی هستند. شرکت اپل رسما اعلام کرده است که در ایران نمایندگی apple center ندارد و در برنامه های آینده اش هم چنین تصمیمی ندارد. اما از طرفی واردات گوشی های آیفون نیز فقط برای چند شرکت خاص محدود شده و آنها گارانتی نیز ارائه می دهند. بنابراین هیچ کدام از مواردی که در سایت اپل دیده می شود را ملزم به رعایت کردن نیستند و شرایط و ضوابط خودشان را دارند. بنابراین اگر مرکز یا شرکتی ادعای نمایندگی آیفون یا اپل را داشت، متاسفانه حقیقت را نمی گوید!

 

نمایندگی سامسونگ

سامسونگ تا چند وقت پیشتر در ایران نمایندگی های رسمی داشت. هم برای گوشی های موبایل و هم برای لوازم خانگی. اما با تشدید تحریم ها کمی این نمایندگی ها محدود شدند و تغییر نام دادند و بعضا برخی افراد در این اوضاع به هم ریخته سو استفاده کرده و نام خود را مشابه نمایندگی سامسونگ گذاشتند. در مورد سامسونگ هم دقت داشته باشید که گوشی را با کدام گارانتی تهیه می کنید. شاید برای خرابی گوشی باز هم به مرکزی که گوشی را خریداری کرده اید مراجعه کنید اما بهرحال شرکت گارانتی کننده موظف به برطرف کردن مورد و عیب خواهد بود.

 

نمایندگی هواوی

شرکت هواوی از آنجا که کارهای زیرساخت مخابراتی نیز انجام می دهد و با ایران روابط تجاری زیادی نیز داشته، زیر ذره بین امریکا بوده و اکثر مواقع از جانب امریکا دچار تحریم و مشکل می شود. تحریم اندروید و سرویس های گوگل یکی از این موارد است که کمی برای هواوی و کاربرانش دردسرساز شده است. اما برای گوشی های هواوی نیز نمایندگی هواوی به صورت خاص و مجزا وجود ندارد و بیشتر نمایندگی های فروش دارد. برای موارد تعمیراتی باید دقت کنید که کدام شرکت گوشی در دست شما را گارانتی کرده است و برای تعمیرات باید به آن مراجعه نمایید.

 

مراکز تعمیرات موبایل

برای تعمیر کردن گوشی مراکز و روش های مختلفی وجود دارد. در مناطق مختلف تهران مراکز تعمیراتی مختلفی هم وجود دارد. شاید معروف ترین مرکز تعمیراتی در تهران پاساژهای علاءالدین و چارسو باشند که در مرکز تهران و در طرح ترافیک قرار دارند که بعضا دسترسی به آنها دشوار است. به علاوه تعداد زیادی تعمیرکار در این دو مرکز وجود دارد که انتخاب یکی از آنها کمی می تواند مشکل باشد. که متاسفانه بعضی از آنها نیز حرفه ای نبوده و مشکلاتی برای کاربران ایجاد می کنند. به علاوه اکثر تعمیرکاران این مراکز کاربر را از حق قانونی یک ماه مهلت تست یا همان یک ماه گارانتی تعمیرات محروم می کنند و فرد به محض خروج از مغازه تعمیرکار نمی تواند هیچ گونه اعتراضی داشته باشد.

 

مرکز تعمیرات موبایل البان

اگر خدای ناکرده به هر دلیلی گوشی شما دچار مشکل شد، هیچ ناراحت نباشید، البان در کنار شماست. البان با بهره گیری از تعمیرکاران مجرب و ماهر و با سابقه طولانی در این امر، کار تعمیرات موبایل شما را در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام می دهد. ضمانت و گارانتی یک ماهه تعمیرات البان نیز مهر تاییدی است بر اینکه تعمیرات برای شما به بهترین شکل صورت خواهد گرفت و هر مشکلی در مدت زمان گارانتی تعمیرات شما پیش بیاید، البان آن را برایتان حل خواهد کرد.