سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

تغییر از کپی پیست به بی کپی پیست (copyless paste) در کروم در گوش

    نظر

حتما خیلی از شما دوستان عزیز با امکان کپی پیست (copy/paste) جهت انجام بسیاری از کارهای روزمره آشنا هستید؟ شاید یکی از پرکاربردترین قابلیتها مخصوصا در نوشتن تحقیقات وگزارشات کاری ما باشد. اما حالا گوگل به فکر ایجاد امکان بی کپی پیست (copyless paste) می باشد و این امکان در ابتدا قرار است روی گوشیهای اندروید ایجاد شود.

مرتبط: گوشی هوشمند خود را هوشمندتر کنید

واقعا چطور می توان بدون کپی کردن چیزی آن را در جای دیگری درج یا اصطلاحا پیست نمود؟ این است که هوشمندی گوشی های هوشمند بار دیگر خود نمایی می کند. شاید در حال حاضر این هوش در گوشیتان نباشد اما در حال نوشتن کدهای آن هستند تا این امکان برایش فراهم شود. گوشی حدس می زند که شما چه چیزی را می خواهید کپی پیست کنید و آن را ذخیره کرده و شما می توانید در نرم افزارهای مختلف آن را پست کنید!

CopyLessHelper_DigiDoki

بی کپی پیست، دیجی دکی

به عنوان مثال اگر در گوگل یک رستوران خاصی را جستجو کنید و بعد بروید داخل نرم افزار مسیریابیتان، احتمال آنکه بخواهید مکان این رستوران را پیدا کنید خیلی زیاد است. اینجاست که گوشی از خود هوش در می کند و شما کافیست در نقشه تان فقط پیست کنید، تا گوشی همان نام رستوران را برایتان پیست کند. این است که هوش گوشی به کارتان می آید.

مرتبط: رفع برخی از تحریمهای گوگل علیه ایران

درواقع بی کپی پیست بر اساس کلمات و فضای پیرامونی عمل می کند. چیزی مشابه آنچه هنگام سرج کردن در گوگل رخ می دهد و قبل از اینکه تایپ کلمه مورد نظرتان بخواهد تمام شود، کل کلمه و حتی چند کلمه بعدترش پیشنهاد داده می شود!

مرتبط: مشاوره رایگان تلفنی برای مشکلات نرم افزاری در دیجی دکی

گوگل همچنان برای بهتر و هوشمندتر شدن این قابلیت بی کپی پیست کار می کند و معلوم نیست که چه زمانی به طور کامل و در اختیار عموم قرار گیرد.

نظر شما درباره این همه هوش گوشی تان چیست؟

 

منبع: تعمیر گوشی در محل ، دیجی دکی