سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

تعمیر گوشی سامسونگ با چند کلیک ساده

ثبت درخواست برای تعمیر گوشی سامسونگ

یکی از موارد پردرخواست البان تعمیر گوشی های سامسونگ است. گوشی های سامسونگ فراوانی زیادی در بین کاربران دارند و البته تعمیر گوشی سامسونگ نیز نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد و باید با احتیاط و علم زیادی انجام گیرد.
البان با به کار گیری تکنسین های متخصص و ماهر که تجربه چندین ساله در این راستا دارند و همواره در حال به روز رسانی علم خود هستند، انواع مشکلات گوشی های سامسونگ را حل می کند. تعمیر گوشی سامسونگ در البان با قطعات اصلی و با کیفیت بسیار بالا انجام می گیرد و این تعمیرات گارانتی و مهلت تست حداقل یک ماهه نیز خواهند داشت.اما دقت داشته باشید که گوشی سامسونگ شما دارای کدام گارانتی است. شرکت های گارانتی کننده مجبور هستند مشکل گوشی شما را در طول مدت گارانتی و مطابق با قوانین اعلامی در ابتدا حل کنند.بعضا به دلایل تحریمی نمایندگی های رسمی نمی توانند در ایران مشغول باشند. سامسونگ نیز یکی از این موارد است که به دلایل تحریمی نمی تواند نمایندگی رسمی در ایران داشته باشد و تنها امتیاز این کار را به عده ای داده که البته ممکن است این مراکز هم تعمیرات انجام ندهند.
اما شرکت های ارائه دهنده گارانتی موظف هستند مشکلات گوشی ها را در طول مدت گارانتی برطرف کنند و اگر قابل تعمیر نباشد، با گوشی نو جایگزین کنند.

انواع مشکلات گوشی سامسونگ چه هستند؟

مشکلات گوشی های سامسونگ را می توان به دو دسته کلی سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم بندی کرد. اما ما در اینجا تقسیم بندی را ریزتر انجام می دهیم و مواردی که بیشتر رخ می دهند را برایتان شرح می دهیم.

باتری سامسونگ

باتری گوشی یکی از قطعاتی است که هر گونه که گوشی را استفاده کنید، بلاخره آسیب خواهد دید و کارآیی آن به گونه ای خواهد شد که دیگر نمی توان مانند قبل از آن استفاده کرد. مدت زمان عمر باتری به نحوه مصرف شما و همچنین میزان استفاده شما از گوشی بستگی دارد.
شارژ کردن طولانی باتری یکی از مواردی است که اخیرا به شدت نهی می شود. نباید باتری برای مدت طولانی زیر استرس ولتاژ باشد و از طرفی نباید حرارت آن از حدی بیشتر شود.
یکی دیگر از اشتباهاتی که کاربران انجام می دهند، شارژ و استفاده همزمان از گوشی است که باعث باد کردن باتری و در نتیجه خراب شدن آن می شوند.
هات اسپات یا اشتراک گذاری اینترنت توسط گوشی نیز مصرف باتری آن را زیاد می کند و سبب می شود عمر باطری کم شود.
اگر باتری گوشی شما خیلی زود خالی می شود، یا تغییرات ناگهانی شارژ دارید اینها همگی به معنای خراب شدن باتری هستند و باتری باید تعویض شود. فقط در برخی موارد، که باتری سالم باشد، اما باد کند، می توان با اختیاط خیلی زیاد و تحت شرایط خاص، باد آن را خالی کرده و از همان باتری استفاده کرد.
در تعویض باتری سامسونگ باید توجه داشته باشید که باتری تعویضی دارای مهلت تست و یا همان گارانتی مدت دار باشد. حداقل یک ماه گارانتی یا مهلت تست مورد نیاز است.

ال سی دی سامسونگ

صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی های سامسونگ از جمله صفحه نمایش های با کیفیت بسیار بالا هستند که البته همین امر سبب می شود قیمتشان نیز بسیار زیاد باشد.
شکستگی صفحه نمایش یک مورد معمول در گوشی های موبایل است، اما در گوشی های سامسونگ بعضا دردسر بزرگی محسوب می شود.
برخی از صفحه نمایش ها را می توان تنها با تعویض گلس تعمیر کرد، اما تعمیر گوشی سامسونگ به این شکل با ریسک هایی هم همراه است. فرآیند تعویض گلس فرآیندی پیچیده و حساس است و ممکن است هنگام انجام این کار، صفحه نمایش کلا خراب شود. بنابراین تعمیرکاران این مورد ریسک را به مشتریان و کاربران اعلام می کنند.
در برخی از مدل ها هم می توان از صفحه نمایش های با کیفیت تصویری پایین تر نیز استفاده کرد. مثلا به جای super AMOLED از صفحه نمایش OLED استفاده کرد که باز هم کیفیت خوبی دارد، اما از حالت اولش کمتر است. نوع اشتباه این کار وقتی است که بخواهند از صفحه نمایش های به اصطلاح TFT استفاده کنند که هزینه را به شدت کاهش می دهد، اما کیفیت آن اصلا مناسب نبوده و احتمال خرابی اش نیز بسیار زیاد است.
بنابراین نمی توان تنها براساس قیمت، کار تعمیرکاران مختلف را با هم مقایسه کرد و باید که نوع صفحه نمایش را هم بدانید. از طرفی لازم هست که صفحه نمایش تعویضی نیز مهلت تست و گارانتی هم داشته باشد تا خیالتان از بابت کار انجام شده راحت شود.

مشکلات نرم افزاری گوشی سامسونگ

برخی از مشکلات بر حسب نسخه اندروید و نوع گوشی می توانند نرم افزاری باشند. این گونه موارد را معمولا خود کاربران هم می توانند رفع کنند، اما برخی اوقات اتفاقات به گونه ای رقم می خورند که کاربران خودشان نمی توانند از پس رفع مشکل بر بیایند.
پر شدن حافظه، حذف قفل FRP و ... همگی از جمله مواردی هستند که بعضا نیاز به مهارت و تجربه دارند.

تعمیر گوشی سامسونگ در البان

اگر خدای ناکرده به هر دلیلی گوشی تان آسیب دید و نیاز به تعمیرات پیدا کرد و یا مشکلی در گوشی سامسونگ شما ایجاد شد که نیاز به راهنمایی داشتید، می توانید از البان کمک بگیرید. برای این منظور کافی است اقدامات زیر را انجام دهید:

? وارد سایت تعمیرات موبایل البان شوید و با استفاده از چند کلیک ساده و وارد کردن نام و شماره تماستان، درخواست را به صورت رایگان ثبت کنید.
? کارشناسان البان با شما تماس گرفته و سوالاتی از شما می پرسند.
? حتی الامکان تلاش بر این خواهد بود تا خودتان با راهنمایی مشاور بتوانید مشکل گوشی را برطرف سازید.
? چنانچه مشکل باقی ماند و نیاز به کارهای بیشتری بود، با هماهنگی با خودتان فرآیند تعمیرات آغاز می شود.
? یا گوشی سامسونگ در محل شما تعمیر می شود و یا گوشی به نزدیک ترین واحد تعمیرات ارسال می شود و بعد از اتمام تعمیرات برایتان برگردانده می شود.
? تا روی گوشی شما کاری انجام نشود، هزینه ای دریافت نخواهد شد!

مهلت تست یا ضمانت تعمیرات گوشی سامسونگ البان

بعد از اتمام تعمیرات گوشی شما، کار البان با شما تمام نشده است. بسته به نوع تعمیرات و خدماتی که دریافت کرده اید، کار انجام گرفته حداقل یک ماه دارای گارانتی و مهلت تست خواهد بود.
مهلت تست یه این معنا است که شما با گوشی کار می کنید، اگر مشکل قبلی باقی مانده بود و یا مشکل جدیدی مرتبط با کار البان روی گوشی شما ایجاد شده باشد، بعد از تاییدیه بدون دریافت هر گونه وجه اضافی کاری تعمیرات گوشی شما مجدد انجام خواهد شد.

تشخیص رایگان مشکل گوشی سامسونگ

همانطور که در بالاتر هم گفتیم، تشخیص عیب گوشی سامسونگ بدون دریافت هزینه انجام می شود. یعنی تا زمانی که البان کاری روی گوشی شما نکرده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
البته که خیلی کم اتفاق می افتد که نیاز به انجام کار روی گوشی باشد تا مشکلش معلوم شود، اما حتی اگر نیاز باشد تا اقداماتی روی گوشی سامسونگ صورت گیرد تا عیب آن معلوم شود و این عیب قابل تعمیر نباشد یا شما نخواهید تعمیرات را انجام دهید، هزینه ای دریافت نمی شود.

 

منبع: وب سایت مرکز تعمیر گوشی سامسونگ البان