سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

ارزیابی وضعیت مراکز تعمیرات موبایل در ایران

    نظر

هترین حالت برای وقتی که هر دستگاه یا کالایی دچار مشکل می‌شود این است که به مراکز رسمی ارائه‌دهنده‌ی خدمات مربوط به آن مراجعه کرده و درخواست تعمیر و برطرف کردن مشکل را ارائه نماییم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام البان، در خصوص موبایل هرچند که به علت تحریم ها نمایندگی تعمیرات موبایل نداریم و به این معنی که هیچ یک از برندهای جهانی موبایل دفتر و یا مرکز تعمیراتی که از جانب خودشان باشند، در ایران ندارند. در این متن می خواهیم به ارزیابی وضع مراکز رسمی تعمیرات موبایل در ایران بپردازیم و در پایان نیز بهترین گزینه ممکن را ارائه نماییم.

مراکز تعمیرات موبایل سامسونگ

یکی دیگر از برندهای قدیمی و همیشه  حاضر در بازار ایران سامسونگ است. مراکز فروش و پشتیبانی رسمی‌تری در قیاس با باقی برندها داشته و هنوز هم دارد، هرچند که با توجه به تحریم‌ها و مشکلات فراوان اخیر این حضور و پشتیبانی کمی در سایه و احتمالا کم‌رنگ‌تر شده باشد.

افراد و فروشگاه‌های بسیاری ممکن است خود را مرکز سامسونگ معرفی کنند که پیشنهاد می‌کنیم حتما سایت اصلی خود سامسونگ را برای اطمینان از اینکه کجاها مراکز رسمی فروش هستند مدنظر قرار دهید.

علاوه‌بر مراکز فروش، تعدادی از مراکز هم مربوط به خدمات پس از فروش سامسونگ هستند که پیشنهاد ما کماکان این است اطلاعات رسمی و دقیق را از سایت خود سامسونگ دریافت کرده و به حرف فروشندگان اعتنایی نکنید.

و در عین حال یادتان باشد که مراکز فروش با مراکز تعمیرات موبایل سامسونگ متفاوت بوده و این را هم هنگام خرید و هم هنگام نیاز به دریافت خدمات پس از فروش لحاظ فرمایید.

مراکز تعمیرات موبایل هواوی

هواوی با ورود گسترده‌ی خود در رده‌ی گوشی‌های میان‌رده و به‌تدریج رشد روزافزون خود حالا دیگر یکی از برندهای مطمئن و پرفروش در سطح جهانی به شمار می‌رود. هرچند که تحریم‌های آمریکا علیه چین و البته به طور مشخص علیه این شرکت هم طی سال اخیر مشکلات فراوانی پیش روی این شرکت قرار داده است.

اما با این وجود این برند هم مانند سامسونگ مراکز فروش و خدمات پس از فروش دارد و شما با مراجعه به سایت رسمی هواوی و بخش فارسی آن از مراکز هواوی مطلع خواهید شد. البته معمولا گوشی‌هایی که مدت گارانتی آنها به پایان می‌رسد در مراکز به سختی مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

مراکز تعمیرات موبایل شیائومی

برند چینی دیگری که به‌ویژه طی یکی دو سال اخیر بسیار پررنگ‌تر از همیشه هم در ایران و هم در سطح جهان رشد کرده، شیائومی است. گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و خوش‌ساختی که معمولا با قیمت معقول و خوب خود بازار را از دست رقبای دیگر به سادگی و رفته‌رفته گرفته است.

اما شیائومی هیچ نمایندگی رسمی چه برای فروش و چه برای خدمات پس از فروش در ایران ندارد و تمام سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که چنین ادعایی دارند به شکل رسمی و از سمت کمپانی اصلی این مجوز را ندارند.

صرفا وارکنندگانی هستند که خدماتی را به قدری که می‌توانند ارائه می‌دهند. پس بنابراین برای دریافت خدمات گارانتی برای گوشی‌های این برند باید به فکر مراکز خدماتی و تعمیراتی باشید.

مراکز تعمیرات موبایل ال جی

ال جی هم هرچند که طی سال‌های اخیر به تدریج سهم بازار را بیش از پیش در حال از دست دادن است، اما هم‌چنان هم گوشی‌های خاص خود را برای مخاطبان عرضه می‌کند.

به مانند دیگر رقیب کره‌ای خود، یعنی سامسونگ، ال جی هم مراکز فروش و خدمات پس از فروش خود را در کشورمان ایجاد و راه‌اندازی کرده که می‌توانید از بخش فارسی سایت خود این شرکت فهرست این مرکز را مشاهده و به آنها رجوع کنید.

پیشنهاد دیگر ما این است که شرایط گارانتی و ارائه‌ی خدمات پس از فروش را هم برای این برند و هم برای سایر برندها دقیق مطالعه کنید.

یک مرکز خدمات به جای مرکز تعمیرات  تمامی برندها

فارغ از تمام این‌ها، مراکز تعمیراتی مختلفی وجود دارند که در سطح شهر می‌توانید به آنها مراجعه کنید. اگر مرکز تعمیراتی مطمئنی می‌خواهید که تا به حال مشتریان قبلی خود را راضی نگه داشته و سرویس خوبی ارائه داده و در عین حال تمامی برندهای موبایلی که در این متن ذکر شد و البته سایر برندهای کمتر مطرح بازار را هم پاسخگو باشد و بتواند با استفاده از متخصصان خود مشکلات تعمیراتی مربوط به انواع مختلف مدل‌های موبایل از برندهای مختلف را انجام دهد.

مرکز تعمیرات موبایل البان یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات موبایل در تهران است که با ارائه ضمانت یک تا شش ماهه و استفاده از بهترین متخصصان تحصیل کرده این حوزه، ایده آل ترین انتخاب برای دریافت خدمات تعمیرات موبایل است.

پس اگر گوشی شما دچار مشکل شد، کافی است به سایت البان به نشانی www.elbaan.com مراجعه کنید و با چند کلیک ساده منتظر دریافت مشاوره رایگان این مرکز تعمیرات موبایل شوید که به تنهایی توانسته بسیاری از کمبودی های ناشی از نبود خدمات کامل مراکز رسمی تعمیرات موبایل برندهای جهانی را جبران نماید.

همچنین علاوه بر موارد فوق، امکان ارائه خدمات تعمیرات موبایل در محل را نیز این مرکز در استان تهران دارا می باشد. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا