سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

کی از المان‌های اساسی در آموزش مناسب انتخاب یک آموزشگاه خیلی خوب است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام البان، نمی‌توان گفت که کدام آموزشگاه بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل است، اما می‌توان گفت که یک آموزشگاه خوب چه فاکتورهایی باید داشته باشد تا به بهترین آموزشگاه تبدیل شود. در ادامه فاکتورهایی را برایتان بیان می‌کنیم که به واسطه آنها و سنجش آنها در مورد هر آموزشگاهی بهتر می‌توانید تصمیم گیری کنید.

 البته ما در همین ابتدای کار آکادمی البان را به شما توصیه می کنیم که به عنوان یک آموزشگاه تعمیرات موبایل در کنار واحد تعمیرات موبایل البان، آموزش‌هایی عملی به صورت حضوری و مجازی برای شما خواهد داشت.

برای انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟

فاکتورهایی که در انتخاب بهترین آموزشگاه باید در نظر داشته باشید را به ترتیب برایتان شرح خواهیم داد و با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید در انتخاب ، بهترین را پیدا کنید. علاوه براین در هر مورد کاری که آکادمی البان انجام می‌دهد را نیز برایتان شرح خواهیم داد.

کادر آموزشگاه تعمیرات موبایل

 یک فاکتور مهم و تاثیرگذار در انتخاب آموزشگاه مناسب تعمیرات موبایل، آگاهی از  مدیریت و اساتید یک آموزشگاه تعمیرات موبایل است. تجربه و تحصیلات مدیران و اساتید در این امر، از شاخص‌های موثر برای اعتبارسنجی یک آموزشگاه  می‌باشد.

آکادمی البان توسط فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های دولتی کشور (نظیر دانشگاه امیرکبیر تهران) تاسیس شده و اساتید آن نیز از تجربه‌های بلند مدت و غنی در زمینه تعمیرات موبایل و آموزش بهره مند هستند.

 کامل بودن سرفصل های آموزشی تعمیرات موبایل

 کامل بودن سرفصل های آموزشگاه به همراه نظارت بر تدریس سرفصل ها از نکات مهم در انتخاب یک آموزشگاه است. ابتدا تعداد و هریک از سرفصل های تدریس را چک کرده و سپس، نحوه نظارت بر روند  آموزش کارآموز را جویا شوید.

در  آکادمی البان ریز عناوین مربوط به هر درس در سایت اکادمی به صورت کامل منعکس شده است. در ابتدای هر دوره با توجه به مباحث آن دوره، چارت و مطالب دروس در اختیار فن آموز قرار داده می‌شود. در پایان هر جلسه علاوه بر فن آموز، استاد نیز درستی مطالب ارائه شده را تایید می‌کند.

ظرفیت کلاس ها و دوره های تعمیرات موبایل

فاکتور مهم دیگر در انتخاب یک اموزشگاه مناسب، تعداد کارآموزان در هر دوره آموزشی است. بازدهی در هر دوره ارتباط مستقیم با تعداد افراد شرکت کننده در هر کلاس دارد. زیاد بودن تعداد یعنی تقسیم شدن استاد بین فن آموزان بیشتر. این مورد باعث می شود فرد نتواند از کلاس به صورت کامل و صحیح استفاده کند.

آکادمی البان در این راستا کاملا آگاهانه و بر اساس تجریبات گذشته، دوره‌های خود را در بخش‌های عمومی و حرفه‌ای نهایتا تا 5 نفر و در کلاس‌های تخصصی نهایتا تا 2 نفر برگزار می‌کند.

جالب است بدانید کلاس‌های آموزشی البان نیز در فضایی با متراژ بالای 100 متر مربع تشکیل می‌شود تا در شرایط کرونایی فعلی فاصله اجتماعی بین افراد به خوبی رعایت شود و خطرات ناشی از عدم رعایت آن متوجه کسی نباشد.

 ابزار و تجهیزات آموزشی آموزشگاه تعمیرات موبایل

 فاکتور مهم دیگر در تحقق یک دوره اموزشی موفق ، ابزار و تجیهزات آموزشی است.

در کنار آموزش فن آموز باید این فرصت را داشته باشد تا به صورت عملی نیز امتحان کند. علاوه بر این باید ابزار کافی در کلاس برای فن آموزان وجود داشته باشد تا مدام در صف استفاده از ابزار نمانند.

در آکادمی البان فن آموز همیشه با یکی از ابزارهای آموزشی در حال یادگیری است. علاوه بر این، قرار گرفتن آکادمی البان در کنار مجموعه تعمیرات البان این فرصت را برای فن آموزان ایجاد می‌کند تا با تعمیرات واقعی آشنا و در  کنار تکنسین های البان، مشکلات تعمیراتی را دیده و از تجربیات آنان بهره‌مند شوند.  

مدرک تعمیرات موبایل معتبر

مدرک آموزش و مدرک تعمیرات موبایل، یک  فاکتور بسیار مهم دیگر  جهت انتخاب یک آموزشگاه مناسب است.  فن آموز با این سند می‌تواند در هر جایی با خیال آسوده شروع به کار کند. مهم‌ترین مدرکی که فن آموز در حوزه تعمیرات موبایل باید کسب کند، مدرک فنی حرفه‌ای است. با این مدرک می‌تواند به کسب و کار بپردازد و روی این مدرک حتی وام هم می تواند بگیرد.

آکادمی البان آموزش‌هایش را به گونه‌ای تدارک دیده که افراد برای آزمون فنی حرفه‌ای آماده می‌شوند و به راحتی از پس آزمون بر خواهند آمد.

پشتیبانی بعد از آموزش تعمیرات

وقتی آموزش تمام شد، فن آموز نباید رها شود. قطعا تا وقتی که مهارت‌های لازم را کسب کند، باید بتواند از پشتیبانی مناسب  اساتید بهره مند باشد. ممکن است موردی پیش بیاید که در آموزش‌های او نبوده یا سطحش بالاتر از آن باشد که آموزش دیده است. از این حیث پشتیبانی بعد از آموزش امری مهم و حیاتی محسوب می‌شود.

آکادمی البان بعد از اتمام آموزش علاوه بر پشتیبانی تلفنی و حضوری، در کارهای تعمیراتی نیز به فن آموز کمک می‌کند و اگر خودش نتواند آن را انجام دهد، برایش انجام خواهد داد.

جمع بندی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

در این متن فاکتورهای مهم در انتخاب یک آموزشگاه مناسب تعمیرات موبایل را برایتان شرح دادیم. با در نظر گرفتن این فاکتورها می توانید بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را انتخاب نمایید، مسلما انتخاب یک آموزشگاه تعمیرات موبایل مناسب علاوه بر آن که زمان و پول خود را به درستی هزینه کرده اید؛ برای مسیر آینده شغلی خود نیز پایه گذاری درستی انجام داده اید.

آکادمی البان با سابقه 3 ساله خود در حوزه تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات موبایل یکی از بهترین گزینه های شما می تواند باشد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا