سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

فیلم تعمیرات موبایل حرفه ای ویژه کسب و کار درآمدزا

یادگیری با فیلم تعمیرات موبایل از نظر برخی افراد کاری غیرممکن است. اما باید به شما بگوییم که همیشه این گونه نیست و در این مقاله در رابطه با یک فیلم خوب و حرفه ای تعمیرات موبایل خواهیم گفت. دوره تعمیرات موبایل را می توانید با بسته معرفی شده به خوبی پشت سر بگذارید.

یک فیلم تعمیرات موبایل خوب چگونه باید باشد؟

فیلم های تعمیراتی زیادی در فضای مجازی وجود دارند، اما تمام آنها به درد بخور و قابل استفاده نیستند. برخی از پارامترهایی که در یک فیلم خوب تعمیراتی باید وجود داشته باشد را بیان خواهیم کرد

کیفیت بالا

فیلم باید از لحاظ تصویر و صدا کیفیت مطلوبی داشته باشد. با توجه به اینکه یک گوشی ابعاد کوچکی دارد، قطعات روی برد آن نیز بسیار ریز بوده و باید در فیلم به خوبی از یکدیگر تفکیک شوند.

کامل و جامع بودن

آموزش باید به صورت کامل باشد. تمام نکاتی که هنگام کار باید در نظر داشته باشید، باید در فیلم بیان شود. ناقص بودن فیلم سبب می شود شما در میانه راه، ناگهان رها شوید و همین رهایی می تواند باعث ایجاد مشکلاتی غیرقابل جبران شوند.

دقیق و علمی بودن

فضای مجازی به گونه ای شده که همه می توانند در آن فیلمی را بارگذاری کنند. هیچ مرجعی برای پذیرش و کنترل کیفیت فیلم ها وجود ندارد.

ممکن است یک فیلم که از فردی نامعلوم بارگذاری شده، شما را گمراه کند و به کاری که نباید انجام دهید سوق دهد.

عملیاتی بودن فیلم

فیلم باید گام به گام به شما بگوید که چه کارهایی باید انجام دهید. اینکه مثلا بگوییم آی سی را بردارید و بعد نشان دهد که آی سی برداشته شده است و هیچ نکته ای هم در رابطه با آن نگوید، اصلا مفید نخواهد بود.

تعمیرات موبایل یک کار عملی است و آموزش غیرحضوری آن نیز باید براساس همین باشد. شما باید بتوانید با دیدن فیلم گام به گام پیش رفته و کارها را تکرار کرده و بتوانید انجام دهید. گویی در یک کلاس واقعی نشسته اید و استاد در مقابل شما کار را انجام می دهد.

نمایشگر ویدیو

00:00
    
01:49

وقتی کیفیت فیلم هم بالا باشد و از زوایای صحیح ضبط شده باشد، شما به خوبی با همه نکات مهم آن کار بخصوص آشنا خواهید شد.

یادگیری تعمیرات موبایل از طریق فیلم

قرار است با یک فیلم تعمیراتی شما کار یاد بگیرید و بتوانید کسب درآمد داشته باشید. دیدن فیلم تا 50 درصد کارگشا است، نکته مهم این است که شما آن فیلم را چندین بار ببینید و همزمان با آن کار را خودتان تکرار کنید.

در امر تعمیرات تمرین زیاد، باز هم کم است. هرچه بیشتر تمرین کنید، مهارتتان بیشتر می شود و بعد می توانید موارد واقعی را هم به خوبی انجام دهید.

بنابراین اگر یک فیلم خوب با پارامترهای ذکر شده در بخش قبلی را تهیه کنید، می توانید از طریق آن تا حد بسیار خوبی تعمیرات موبایل را یاد بگیرید. اما اگر بتوانید از جایی تهیه کنید که پشتیبانی هم داشته باشد و سوالاتتان را پاسخ دهد، خیلی بهتر خواهد بود.

فیلم تعمیرات موبایل البان چگونه است؟

آکادمی البان با توجه به سابقه چندین ساله تدریس تعمیرات موبایل و به پشتوانه واحد تعمیرات موبایل البان، فیلم های آموزشی تعمیرات موبایل را با کیفیت بسیار بالا برایتان تهیه کرده است.

با توجه به درخواستهای زیادی که از شهرستان ها برای آموزش و یادگیری تعمیرات موبایل به البان می شد، پکیج مجازی با رویکرد عملی بودن تهیه شد. فیلم های آموزشی البان به چند مدل تقسیم می شوند.

آموزش های تئوری

بخشی از فیلم های موجود در بسته های آموزش مجازی البان به صورت تئوری و توضیح در رابطه با الکترونیک پایه است. آشنایی با انواع قطعات، دلیل خرابی و تشخیص خرابی آن به صورت کامل توضیح داده شده است.

در میان این اسلایدها که با صوت به صورت فیلم در آمده اند، در رابطه با سیستم عامل iOS و موارد مربوط به آیفون هم توضیحات زیادی گفته شده است.

آموزش های نرم افزاری

تعمیرات موبایل از دو بخش تعمیرات سخت افزار و تعمیرات نرم افزار تشکیل شده است. در میان فیلم های آموزشی البان، برخی از آنها در رابطه با کارهای نرم افزاری است. این فیلم ها به صورت کاملا دقیق و عملیاتی تهیه شده اند.

از محیط نرم افزار به صورت کامل فیلم تهیه شده و استاد روی تمام موارد آن توضیحات کاملی ارائه می دهد.

آموزش باز و بسته کردن گوشی

در راستای تعویض کاری شما باید بدانید که گوشی چگونه باز و بسته می شود و اجزای آن از همدیگر جدا می شوند. در این بسته آموزشی البان فیلم باز و بسته کردن بیش از 300 نوع گوشی وجود دارد.

فیلم تعمیرات روی بُرد گوشی

در برخی از موارد تعمیراتی باید روی برد گوشی کار کرد. آموزش این گونه تعمیرات باید به صورت بسیار دقیقی باشند چرا که با یک اشتباه ممکن است تعداد زیادی از قطعات روی برد را از بین ببرید و عملا گوشی به حالت تعمیرناپذیری در بیاید.

نمایشگر ویدیو

00:00
    
01:47

در بسته آموزشی البان، فیلم های دقیقی از کار روی بورد گوشی تهیه شده است که با کیفیت بسیار بالا شما می توانید تمام موارد را به صورت کاملا دقیق در کنار توضیحات کاملا دقیق و عملیاتی یاد بگیرید.

چگونه یک فیلم آموزشی خوب تهیه کنیم؟

تا اینجا با فیلم آموزشی تعمیرات موبایل مناسب آشنا شدید. با بسته های آموزشی تعمیرات موبایل البان هم تا حدی آشنا شدین. اما موضوع تهیه این بسته ها را در این قسمت خواهیم گفت.

فیلم های آموزش تعمیرات موبای البان در سه بخش عمومی، حرفه ای و جامع ارائه می شوند. بسته جامع درواقع مجموع دو بسته عمومی و حرفه ای است اما با هزینه کمتر!

برای تهیه این بسته ها باید به بخش آموزش محازی آکادمی البان مراجعه کنید و بسته ها را انتخاب و خریداری کنید.

شما با تهیه این فیلم های آموزشی، علاوه بر فراگیری مسائل مختلف تعمیراتی، می توانید همواره از پشتیبانی اساتید البان استفاده کنید و در انتها نیز در صورتی که مشکلی برایتان حل نشده باقی ماند، می توانید با هماهنگی قبلی به صورت حضوری و عملی رفع اشکال کنید.

کلام آخر

در این مقاله در رابطه با فیلم آموزش تعمیرات موبایل نکات و مسائلی را مطرح کردیم. همچنین یک بسته آموزشی بسیار خوب و کامل را معرفی کردیم. امیدواریم با تهیه این بسته آموزشی بتوانید تعمیرات موبایل را به خوبی یاد بگیرید و کسب و کار خودتان را ایجاد کرده و کسب درآمد کنید.

 

منبع: آموزشگاه تعمیرات موبایل البان