سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

دوره مجازی تعمیرات موبایل البان برای آغاز کار تعمیرات موبایل

فراگیری تعمیرات موبایل روش های گوناگونی دارد. دوره مجازی تعمیرات موبایل البان یکی از این راه هاست که در این پست در رابطه با آن بیشتر برایتان توضیح می دهیم. دوره تعمیرات موبایل به صورت حضوری و غیرحضوری از دوره های پر طرفدار در این روزها به حساب می آید.

انواع دوره مجازی تعمیرات موبایل البان

برحسب اینکه شما تا چه حد بخواهید تعمیرات موبایل را یاد بگیرید، البان دوره های مختلف مجازی را برایتان آماده کرده است. در این مقاله و در این بخش به صورت مختصر در رابطه با هر کدام از این دوره ها توضیحاتی ارائه می دهیم.

آموزش مجازی دوره عمومی تعمیرات موبایل

دوره عمومی تعمیرات موبایل البان، اولین دوره ای است که یک فرد برای فراگیری تعمیرات موبایل باید بگذراند. در این دوره با باز و بسته کردن انواع گوشی ها، قطعات و المان های الکتریکی روی برد به همراه کارکرد و تشخیص خرابی شان، برخی آموزش های سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می شود.

این دوره شامل بیش از 20 ساعت فیلم آموزشی است. فرد با گذراندن این دوره می تواند تا 40 درصد از موارد تعمیراتی را به تنهایی انجام دهد.

ابزار اصلی تعمیراتی مورد نیاز برای این بخش هزینه بسیار زیادی ندارد و لازم نیست تمام ابزار را تهیه کنید.

آموزش مجازی دوره حرفه ای تعمیرات موبایل

بعد از دوره عمومی، دوره حرفه ای تعمیرات موبایل تهیه شده است که افراد می توانند آن را مشاهده کرده و در امر کارهای سخت افزاری حرفه ای تر و همچنین کار با انواع باکس آشنا شوند.

با گذراندن این دوره شما قادر خواهید بود بیش از 70 درصد از کارهای تعمیراتی را خودتان انجام دهید. این دوره شامل بیش از 30 ساعت فیلم آموزشی است که با دقت و وسواس بسیار زیادی تهیه شده اند.

بعد از گذراندن این دوره می توانید برای مدرک فنی حرفه ای و آزمون آن نیز اقدام کنید.

دوره مجازی تعمیرات موبایل در آکادمی البان

بسته جامع دوره مجازی تعمیرات موبایل

دوره جامع آموزش مجازی تعمیرات موبایل، شامل تمام عناوین و دروس دو دوره عمومی و حرفه ای می شود. این بسته همان تلفیق دو بسته قبلی است با این تفاوت که با تهیه آن از 90هزار تومان تخفیف برخوردار می شوید.

تمام موارد و امکاناتی که برای دو دوره قبلی گفته شد، در این دوره نیز صادق است و شما با تهیه این بسته، به بیش از 50 ساعت فیلم آموزشی دقیق، علمی و عملی دسترسی پیدا خواهید کرد.

کلیات و امکانات آموزش مجازی در آکادمی البان

آموزش مجازی به تنهایی برای یادگیری کفایت نمی کند. درکنار آموزش مجازی تعمیرات موبایل لازم است آموزشگاه امکاناتی در اختیار فن آموز قرار دهد که بتواند تعمیرات موبایل را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرد.

آموزش و رفع اشکال حضوری

در آکادمی البان به شما این فرصت داده می شود که بعد از مشاهده فیلم های آموزشی، بتوانید با حضور در واحد تعمیرات موبایل البان، رفع اشکال عملی داشته باشید و مشکلات خود را از اساتید واحد تعمیرات بپرسید.

این دوره حضوری با هماهنگی قبلی برایتان مهیا می شود و برای آن نیاز به پرداخت هزینه اضافه نخواهید داشت.

پشتیبانی

علاوه بر رفع اشکال عملی و حضوری می توانید همواره مشکلات خود را به صورت تلفنی با اساتید البان در میان بگذارید و مشکلات خود را برطرف کنید. ضمن اینکه بعد از فرا گیری و رفع اشکال نیز، همچنان می توانید از پشتیبانی تعمیراتی البان بهره بگیرید

هنگامی که شما به کار تعمیرات موبایل مشغول می شوید، درواقع از فن آموز به همکار البان تبدیل می شوید و البان با شرایط ویژه شما را در امر تعمیرات کمک خواهد کرد.

مدرک

پس از مشاهده هر دوره، به شما مدرک البان مربوط آموزش آن دوره نیز اعطا خواهد شد. به علاوه بعد از گذراندن هر دو دوره یا دوره جامع، می توانید برای آزمون فنی حرفه ای نیز اقدام کنید. البان شما را برای این آزمون معرفی خواهد کرد.

تهیه ابزار

هر تعمیرکاری نیاز دارد تا ابزاری مناسب برای تعمیرات داشته باشد. برای تهیه ابزار تعمیراتی می توانید از کمک البان نیز بهره بگیرید. کافی است بخواهید تا البان به صورت کامل به شما مشاوره بدهد تا بهترین تجهیزات را با مناسبترین قیمت ها تهیه کنید.

مزایای آموزش مجازی تعمیرات موبایل البان

قطعا از مزایای آموزش مجازی اطلاع دارید، اما ما هم برایتان برخی از آنها را ذکر می کنیم.

  • در آموزش مجازی محل و ساعت تشکیل کلاس دیگر برایتان مهم نخواهد بود. هر زمان و هر کجا که بخواهید می توانید تعمیرات را یاد بگیرید.
  • هزینه ها در آموزش مجازی بسیار کمتر می شوند. خود کلاس مجازی نیز ارزانتر در می آید.
  • رفتن به شهر یا استان دیگر برای یادگیری تعمیرات یعنی صرف وقت و هزینه بسیار زیاد.
  • هر زمان که مطلبی را فراموش کنید، به راحتی می توانید به بسته آموزشی خودتان مراجعه کرده و موضوع را مجدد دوره کنید.
  • بخش حضوری انتهای آموزش نیز فرصت بسیار مناسبی است که معمولا هر آموزشگاهی در اختیار فن آموز غیرحضوری قرار نمی دهد.

کلام آخر

افراد زیادی می گویند که تعمیرات را نمی توان به صورت مجازی فرا گرفت. اما البان به شما اثبات می کند که اشتباه می کنید و با آموزش مجازی البان قطعا تعمیرات را یاد خواهید گرفت.

البان حتی به شما این فرصت را داده تا خیالتان راحت باشد و اگر در زمینه ای خاص مشکل داشتین، بتوانید بعد از گذراندن دوره با حضور در واحد تعمیرات موبایل البان مشکلات خود را برطرف سازید.

 

منبع: آموزشگاه تعمیرات موبایل البان