سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

مشکل توییتر در اندروید را با به روز رسانی حل نمایید

    نظر

چند روز پیش یک به روز رسانی باعث ایجاد یک مشکل توییتر در اندروید شد. به صورتیکه امکان ورود به اپ مهیا نبود. البته که بلافاصله شرکت توییتر یک به روز رسانی دیگر برای رفع این مشکل ارائه کرد، اما با توجه به مشکلات پیش آمده برای کاربران، البان توضیح می دهد. این مشکل یکی از مشکلات نرم افزاری موبایل محسوب می شود.

مشکل توییتر در اندروید چه بود؟

توییتر با یک توییت گفته بود که یک به روز رسانی دریافت خواهید کرد که احتمالا متوجه تغییراتی نخواهید شد!

مشکل توییتر در اندروید ، البان

این توییت و به روز رسانی رخ داده بعد از آن که باعث ایجاد مشکل توییتر در اندروید شد سبب شد تا رسانه ها با جمله توییتر شوخی کرده و بگویند که با این به روز رسانی شما دیگر هیچی نمی بینید!

مشکل از این قرار بود که کاربران امکان ورود به صفحات را نداشته و هر بار تلاش باعث می شد که از برنامه بیرون انداخته شوند!

اما این بار توییتر بلافاصله متوجه مشکل شد و درصدد رفع آن نیز برآمد. به کاربران یک توییت اطلاعیه هم داد که البته چون کاربران اندرویدی دسترسی نداشتند، خیلی مفید نبود، مگر برای آنان که هنوز به روز نکرده بودند و متوجه شدند که نباید به روز رسانی را انجام دهند.

با همین سرعت عمل، توییتر یک به روز رسانی دیگری نیز ارائه داد که آن مشکل را برطرف سازد.

لینک دانلود و یا به روز رسانی توییتر در اندروید

نحوه به روز رسانی توییتر

اگر از قبل توئیتر نصب دارید، برای به روز کردن آن کافی است مانند سایر اپ ها از گوگل پلی اقدام کنید.

وارد گوگل پلی در گوشی خود شده و به بخش My Apps بروید. در این قسمت بخشی را دارد که می توانید برنامه های نصب شده روی گوشی خود را به روز کنید.

می توانید برنامه ها را یکی یکی یا به صورت کلی و با هم به روز کنید و کلا هم می توانید این کار به روز رسانی را به صورت خودکار تنظیم کنید که دیگر نیازی به اقدام خودتان نباشد.

مشکل توییتر در اندروید ، البان

چنانچه برای به روز کردن اپ های خود دچار مشکل شدید، به راحتی می توانید از خدمات مشاوره رایگان تلفنی البان از طریق یک ثبت درخواست ساده در سامانه البان به نشانی www.elbaan.com استفاده کرده و مشکل خود را رفع کنید.

 

منبع: تعمیرات گوشی سامسونگ البان