سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

نظرسنجی چند گزینه ای در تلگرام 5.14

بعد از آنکه تلگرام روبات های ساخت نظرسنجی را معرفی کرد و در یک به روز رسانی، امکان ساخت نظرسنجی بدون استفاده از روبات را مطرح کرد، حالا نوبت به نظرسنجی چند گزینه ای ، حالت آزمونی و عمومی رسیده است که در به روز رسانی تلگرام 5.14 ارائه شده است و البان این مطلب را برای بهتر شدن زندگی با موبایل برایتان توضیح خواهد داد.

انواع نظرسنجی ها در تلگرام 5.14

تلگرام چند نوع نظرسنجی چند گزینه ای ، آزمونی و عمومی را در این نسخه از تلگرام ارائه کرده است که به تفکیک آنها را توضیح می دهیم

نظرسنجی چند گزینه ای یا چند جوابی

پیش از این برای نظرسنجی، شرکت کنندگان اجازه داشتند تا تنها یک گزینه را انتخاب کنند. این موضوع مخصوصا برای وقتی که برنامه دورهمی مطرح هست حائز اهمیت بیشتری می شود.

نظرسنجی چند گزینه ای تلگرام، البان

اما حالا تلگرام این اجازه را می دهد تا بتوانید چند گزینه را انتخاب نمایید.

نظرسنجی عمومی

تا به الان معلوم نبود که چه کسانی در نظرسنجی شرکت کرده اند. حالا تلگرام به شما خواهد گفت. و حتی اینکه چه کسی به چه رای داده است.

نظرسنجی چند گزینه ای تلگرام، البان

البته که همچنان می توانید حالت رای مخفی (anonymous) را نیز انتخاب کنید.

نظرسنجی حالت آزمونی

سوالی مطرح می کنید و تنها یکی از گزینه ها صحیح هست. به این مدل، حالت آزمونی (Quiz Mode) گفته می شود. در تلگرام 5.14 فرد با انتخاب گزینه درست مورد تشویق قرار خواهد گرفت!

نحوه ساخت انواع نظرسنجی در تلگرام

برای ایجاد این نظرسنجی ها روش کار مانند گذشته هست. ساخت نظرسنجی که همان طراحی سوال و گزینه ها است. بعد از وارد کردن سوال و گزینه ها در بخش option پایین صفحه نوع نظرسنجی را انتخاب می کنید.

نظرسنجی چند گزینه ای تلگرام، البان

البته برای این کار روبات @quizBot هم وجود دارد که شاید کار با آن راحت تر باشد.

دیگر امکانات تلگرام 5.14

شما در تلگرام 5.14 می توانید میزان گرد بودن گوشه های باکس پیام ها را کنترل کرده و کم و زیادش کنید.

این تغییرات ظاهری مانند دیگر تغییرات ظاهری از بخش تنظیمات قابل انجام هست.

ویژگی جدید برای اندروید

مانند iOS حالا کاربران اندروید هم می توانند پروسه دانلود و آپلود کردن فایل ها را با عدد ببینند. یعنی شمارنده ای وجود دارد که بیان می کند چقدر از فایل دانلود یا آپلود شده است.

نظرسنجی چند گزینه ای تلگرام، البان

به روز رسانی تلگرام

بسیار دقت داشته باشید تا تلگرام را حتما از طریق درگاه های رسمی و اصلی به روز کنید. در محصولات iOS از طریق اپ استور و در اندروید ها از طریق گوگل پلی.

تا جای ممکن از استفاده از تلگرام های نسخه فرعی اجتناب کنید و از تلگرام اصلی با استفاده از انواع پروکسی های MTPROTO استفاده کنید.

 

منبع: تعمیرات گوشی در محل البان