سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

مشکل compromised اینستاگرام چیست و چگونه میتوان آن را برطرف کرد؟

    نظر

برخی از کاربران البان با مشکل compromised اینستاگرام در سیستم مشاوره رایگان تلفنی ثبت درخواست کرده و خواستار راهنمایی در این زمینه شده اند. با توجه به تعداد این درخواست ها، تصمیم گرفتیم تا در این رابطه توضیح کاملی بدهیم تا عزیزان مشکلشان را راحت تر حل نمایند.

دلیل پیش آمدن مشکل compromised اینستاگرام چیست؟

اپ هایی وجود دارند که با در اختیار گرفتن یوزر و پسوورد اکانت اینستاگرامی شما، کارهایی را برایتان راحت تر می کنند. کارهایی نظیر افزایش فالوور، افزایش لایک، افزایش ویو، ارسال پست و …

اینستاگرام تا وقتی که شما از امکانات افزایش کاربر و لایک و … دروغین استفاده نکنید، مشکلی ندارد. اما اگر بفهمد که شما اقدام به انجام چنین کارهایی کرده اید، خوشش نیامده و به نوعی به شما اخطار می دهد.

مشکل compromised اینستاگرام ، البان

شیوه اخطار دادن اینستاگرام به این ترتیب است که به شما اعلام می کند که فهمیده که از این اپ استفاده کرده اید و به شما می گوید چون رمزتان را با اپ یا شخص دیگری به اشتراک گذاشته اید، باید رمزتان را تغییر دهید.

ضمنا به شما هم در همین صفحه می گوید اگر باز هم چنین کاری را انجام دهید، شما امکان فالو کردن، لایک کردن یا کامنت گذاشتن را برای مدتی نخواهید داشت!

راه حل مشکل compromised اینستاگرام چیست؟

برای آنکه این مشکل برطرف شود، در همان پنجره ای که این پیام برایتان آشکار شده است، گزینه ای هست برای تغییر رمز. روی آن بزنید و اقدام به تغییر دادن رمز خود کنید.

مطلب مرتبط: بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

اگر واقعا از چنین سرویس هایی استفاده می کنید، دیگر از آنها استفاده نکنید چون ممکن است به گونه ای از طرف اینستاگرام بلاک شوید که دیگر رهایتان نکند و نتوانید از امکانات اینستاگرام استفاده کنید.

کلام آخر

اگر صاحب کسب و کاری هستید و یا پیجی معمولی دارید، توصیه داریم هرگز از یوزر و آمار فیک استفاده نکنید. این کار، به شما دید اشتباهی از کسب و کارتان خواهد داد و نمی توانید بر اساس آنها تصمیم گیری کنید. عضوگیری کاری بس مشکل هست، ولی هر عضو واقعی از هزاران عضو فیک بیشتر برایتان ارزش خواهد داشت.

مرتبط: پیج اینستاگرام البان

چنانچه در هر یک از مراحل تغییر رمز اینستاگرام مشکلی داشتید می توانید از کارشناسان البان نیز کمک بگیرید. کافی است وارد سامانه تعمیرات البان به نشانی www.elbaan.com شوید و یک درخواست رایگان ثبت نمایید.

 

منبع: تعمیر گوشی در محل البان