سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

گوشی اندرویدی خود را بیابید، حتی اگر در حالت سایلنت باشد

در پستی در مورد Find iPhone و اینکه چگونه می توان به کمک آن وسیله اپلی خودتان را پیدا کنید توضیحاتی دادم. در این پست می خواهم نحوه چنین عملکردی را برای دارندگان گوشی اندرویدی بگویم.

مرتبط: یافتن گوشی آیفون با Find iPhone

همانند محصولات اپل که باید در آنها اپل آیدی وارد نمود، در محصولات اندروید نیز برای استفاده بهتر از محصول و گاها تنها راه استفاده از محصول، باید یک اکانت جیمیل وارد نمود. توصیه اکید داریم که لطفا از اپل آیدی و جیمیل خودتان استفاده کنید، ساخت هردو آسان بوده و استفاده از اپل آیدی و جیمیل دیگران عواقب خوبی را به دنبال نخواهد داشت.

مرتبط: مراقبتهای مورد توجه در خصوص اپل آیدی

وقتی گوشی اندرویدی را با جیمیلتان ست کردید، در صورتی که آن را گم کردید می توانید به راحتی با روشی که برایتان توضیح خواهم داد آن را پیدا کنید. البته شرط لازم برای اینکار این است که اولا گوشی شما روشن باشد و ثانیا به اینترنت متصل باشد (به هر نوع اینترنتی)

برای یافتن گوشی سه راه موجود است که هر سه راه را به تفکیک برایتان شرح خواهم داد:

بوسیله ساعتهای اندرویدی

چنانچه شما یک ساعت اندرویدی متصل به گوشیتان داشته باشید (با بلوتوث)، با توجه به ورژن آن، آن را بیدار کنید تا بگوید “Hi, How can I help You?” سپس شما با گفتن “Find my phone” (فایند مای فون) به بخش مربوطه رفته و از آنجا می توانید گوشیتان را پیدا کنید.

بوسیله نرم افزار Android Device Manager

این اپ را در گوشی خود نصب کرده و جیمیلتان را در آن وارد نمایید. این گزینه همچون کار با سایت است و تفاوت چندانی ندارد

 Android Device Manager- DigiDoki

یافتن گوشی اندرویدی، دیجی دکی

از طریق اینترنت

برای آنکه گوشی خود را پیدا کنید کافیست به این سایت بروید google.com/android/devicemanager در  ابتدای این سایت می بایست جیمیلی را که در  گوشی خود وارد نمودید، مجددا وارد نمایید. پس از آنکه اطلاعات صحیحتان را وارد نمودید، حال وارد صفحه ای جدید با اختیاراتی خواهید شد.

 Android Device Manager- DigiDoki

یافتن گوشی اندرویدی، دیجی دکی

وقتی گوشی یا ادوات خود رو دیدید، هرکدام را که خواستید انتخاب کرده و عملیات مورد نظرتان را رویش اجرا می کنید. گزینه های موجود عبارتند از: زنگ زدن، رمز گذاری و پاک کردن. با گزینه زنگ زدن، گوشی شما به مدت پنج دقیقه با بلندترین صدایش زنگ می خورد تا آن را پیدا کنید (حتی اگر گوشیتان در حالت سایلنت باشد). با رمزگذاری می توانید رمز گوشیتان را عوض کنید تا در صورت دزدیده شدن، سارق نتواند به چیزی دسترسی داشته باشد. و هنگام نا امیدی از یافتن گوشیتان می توانید با گزینه آخر تمام اطلاعاتتان را از رویش پاک کنید!

منبع: تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان