سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

صفحه نمایش شکسته را تا تعمیر گوشی، چگونه استفاده کنیم؟

    نظر

افتادن اجسام از دست یکی از اتفاقات معمول هست و افتادن گوشی های همراه بسیار شایع. اما وقتی یک گوشی موبایل بر زمین می افتد یکی از ظاهری ترین مشکلاتی که برایش پیش می آید شکستن صفحه نمایش است. در ادامه برایتان می گوییم که با صفحه نمایش شکسته گوشی خود چکار کنید.

تعویض صفحه نمایش اِلـبان

تا قبل از تعمیر چگونه از گوشی استفاده کنیم؟

از آنجا که صفحه نمایش بخشی از گوشی است که بیشترین تماس را با صورت شما دارد، خیلی مراقب باشید. صفحه نمایش شکسته می تواند بسیار برّنده باشد و به صورت شما آسیب بزند. یا حتی کشیدن انگشت روی آن می تواند باعث زحمی شدن انگشتتان شود.

اگر گلس ارزان قیمت می توانید پیدا کنید، توصیه به استفاده از گلس هست. وگرنه می توانید از چسب بسته بندی پهن استفاده کرده و روی گوشی خود یک لایه چسب بزنید تا گوشی خود را تعمیر کنید.

صفحه نمایش شکسته ، اِلـبان

اگر تاچ گوشی از کار افتاده، می توانید از دستیار صوتی گوشی خود استفاده کنید و تا جای ممکن از امکانات آن بهره ببرید.

اگر شکستگی خیلی جدی نیست، شاید اصلا لازم به تعمیرات هم نداشته باشید، اما توجه داشته باشید که این گوشی دیگر به اطمینان قبل نیست و هر لحظه ممکن است از ترک شیشه رطوبت وارد گوشی شود و یا با کوچکترین ضربه ای شکستگی بسیار زیاد شود!

توجه داشته باشید که حتما قبل از هر اقدامی و در اولین فرصت بعد از شکستن صفحه نمایش، از تمامی اطلاعاتتان نسخه پشتیبان تهیه کنید

اما خیلی گوشی را به این صورت نگه ندارید و بهتر هست هر چه زودتر نسبت به تعویض صفحه نمایش شکسته به یکی از شیوه های زیر اقدام نمایید.

استفاده از گارانتی گوشی

اگر گارانتی گوشی شما، صفحه نمایش شکسته را نیز پوشش می دهد و گوشی را به تازگی خریداری کرده اید، حتما از طریق گارانتی اقدام نمایید. البته معمولا در 99 درصد موارد، در برگه گارانتی این مورد ذکر شده است که شکستگی صفحه نمایش از گارانتی خارج هست. اما توصیه داریم حتما با شرکت گارانتی کننده گوشی خود تماسی بگیرید و یک امتحانی بکنید.

صفحه نمایش شکسته ، اِلـبان

صفحه نمایش شکسته را خودتان تعویض کنید!

اگر آدم دست به آچاری هستید و دوست دارید که کارهای این چنینی را خودتان انجام دهید، ما نیز شما را تشویق می کنیم. می توانید یک آموزش مختصر و یا کامل ببینید و تعمیر گوشی خود را، خودتان انجام دهید. در مواردی این چنینی که مشکل گوشی کاملا ظاهری و پیدا هست، خودتان هم در صورت کسب مهارت و آموزش های کافی می توانید آن را تعمیر نمایید!

صفحه نمایش شکسته ، اِلـبان

برای یادگیری تعمیر گوشی خود، به سامانه آموزش تعمیرات موبایل مراجعه کرده و ثبت نام کنید. هنگام تماس بگویید که من می خواهم یاد بگیرم تا گوشی خودم را خودم تعمیر کنم! مدل گوشی و مشکلش را بیان می کنید و بعد برای دریافت آموزش راهنمایی خواهید شد.

مطلب مرتبط: زمان و نحوه تعویض باتری گوشی

اگرچه این روش برایتان با یادگیری و افزایش مهارت همراه هست، اما احتمالا همه فرصت چنین کاری را نداشته باشند و همچنین هزینه آن نیز بیشتر از تعمیر گوشی خواهد شد. با ادامه مطلب و سایر روش ها با ما همراه باشید.

تعمیر گوشی در تعمیرگاه های سطح شهر

روش دیگر برای تعویض صفحه نمایش شکسته استفاده از تعمیرگاه های موبایل نزدیک خانه هست. اگر فرد مورد اطمینانی می شناسید، جای مطمئنی سراغ دارید، جایی که روی تعمیرش به شما گارانتی می دهد، گوشی را جلوی خودتان باز و بسته می کند، به اطلاعات داخل گوشی شما کاری ندارد، در ساعاتی که شما می توانید به او مراجعه کنید حضور دارد، گوشی را چند روز پیش خود نگه نمی دارد، قطعات خیلی خوب استفاده می کند و … حتما گوشی خود را به او بسپارید. قطعا چنین فردی گوشی شما را به نحو مطلوبی تعمیر خواهد کرد.

صفحه نمایش شکسته ، اِلـبان

دقت داشته باشید که نمایندگی های مربوط به مدل گوشی شما هم می توانند در این گزینه قرار بگیرند، اما بعضا دسترسی به آنها کمی مشکل است و یا ممکن است در امر تعمیرات کمی نرخ را بالاتر از حد بگویند!

تعویض صفحه نمایش شکسته در محلی که شما می خواهید

اما روشی که از همه روش های گفته شده ساده تر هست، استفاده از سرویس تعمیرات گوشی در محل شرکت البان است! معمولا این روزها افراد کمتر فرصت دارند تا برای تعمیرات وسایل خودشان، اول آموزش ببینند و بعد تعمیرات کنند یا احتمالا پیدا کردن مغازه ای با شرایط ذکر شده در بند قبلی مشکل باشد و درمجموع وقت و انرژی زیادی از شما بگیرد. پس راه میانبر را از ما بخواهید:

Elbaan-Request-Page

  • وارد سامانه البان به نشانی www.elbaan.com شوید
  • اطلاعات خواسته شده مربوط به گوشی خود را وارد نمایید (در عرض کمتر از یک دقیقه و با چند کلیک ساده انجام می شود)
  • نام، ایمیل، شماره تماس و منطقه تقریبی زندگی خود را مشخص کنید

Elbaan-Phone-Repair

  • بعد از این سه گام نوبت به ما می رسد:
    • نزدیکترین تعمیرکار حرفه ای با توجه به نوع گوشی و مدل خرابی آن برایتان ست می شود
    • با شما تماس می گیرد و مشاوره رایگان تلفنی می دهد
    • اگر نیاز به تعمیرات باشد، در صورت رضایت و موافقت شما و پس از هماهنگی، برای تعمیر گوشی تان به محلی که شما می خواهید می آید
    • گوشی تان جلوی چشمانتان تعمیر می شود
    • هر چه از گوشی باز شود در اختیارتان قرار می گیرد
    • پس از پایان کار و راضی بودن از کار مبلغ را می پردازید و یک ماه هم گارانتی مهلت تست به شما داده می شود ??

به همین سادگی گوشی شما مانند روز اولش خواهد شد، بدون اینکه انرژی زیادی از شما گرفته شود و یا بخواهید هزینه اضافه ای بپردازید!

مراقب خودتان باشید و برای این گونه مسائل خیلی ناراحت نشوید، البان همواره در کنار شما خواهد بود ??

 

منبع: تعمیر موبایل در محل البان