سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

قدم شمار با این چند اپ در گوشی های اندرویدی و آیفون

    نظر

ورزش یکی از کارهای مهم زندگی هر یک از ما محسوب می شود اما بعضا به دلایل مختلف فرصت ورزش پیدا نمی کنیم. شاید پیاده روی های عمدی و کمتر استفاده کردن از انواع وسایل نقلیه یکی از راه های جایگزین برای این موضوع ورزش نکردن ما باشد. البان در این پست چند اپ قدم شمار برای هر دو نوع گوشی اندرویدی و آیفون برایتان معرفی خواهد کرد تا بتوانید به خوبی روی پیاده روی های خودتان یک دید خوبی داشته باشید.

اپ قدم شمار ViewRanger برای اندروید و آیفون

این اپ در دو نسخه رایگان و پولی ارائه می شود. نسخه رایگان آن به اندازه کافی خوب هست که احتمالا نیازی به نسخه پولی اش نباشد. نقشه های آفلاین و نشان دادن مسیر حرکت از ویژگی های خوب این اپ هست.

اپ قدم شمار ، البان

لینک دانلود ViewRanger برای اندروید

لینک دانلود ViewRanger برای آیفون

اپ قدم شمار Gaia GPS برای اندروید و آیفون

این اپ فراتر از یک قدم شمار معمولی است. یک نرم افزار کامل برای پیاده روی و سیر در طبیعت. این نرم افزار براساس رفتار شما در طبیعت می تواند پیشنهاداتی هم به شما بدهد. می توانید مسیرهای جالب دیگران را ببینید و حتی یک مسیر پیشنهادی را با دیگران به اشتراک بگذارید تا طبیعت گردی و پیاده روی گروهی داشته باشید.

اپ قدم شمار ، البان

این اپ در نسخه رایگان برخی از این قابلیت ها را دارد، اما برای برخورداری از تمام امکاناتش حق اشتراک سالانه 20 دلار و 40 دلار را دارد. این اپ بیشتر ورزشی بوده و برای افرادی مناسب هست که قصد طبیعت گردی و کوهنوردی دارند.

لینک دانلود Gaia GPS برای اندروید

لینک دانلود Gaia GPS برای آیفون

اپ قدم شمار و سلامت Health برای آیفون

گوشی های آیفون اپی به نام Health به صورت پیش فرض و غیرقابل پاک کردن روی خودشان نصب دارند. این اپ علاوه بر قدم شمار بودن کلی ویژگی های جالب دیگری هم دارد. در حالت بدون داشتن ساعت هوشمند اپل (اپل واچ) هم می توانید از بسیار از امکانات این اپ استفاده کنید.

اپ قدم شمار ، البان

به نقشه متصل نیست، اما دقیقا بر اساس قد و وزن شما می گوید که چه مسافتی طی کردید، چند قدم برداشته اید، چند طبقه بالا رفته اید و … در این اپ برخی دیگر از موارد سلامت شخصی خودتان را هم می توانید وارد کنید و در صورت نیاز، اطرافیانتان می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

نحوه فعالسازی گام شمار Health برای گوشی های آیفون در پستی دیگر به آدرس https://blog.elbaan.com/گام-شمار-آیفون-iphone-health/ به صورت کامل توضیح داده شده است که توصیه می کنیم، اگر آیفون دارید حتما آن را بخوانید.

اپ قدم شمار سامسونگ

گوشی های سامسونگ نیز با یک اپ سلامت و گام شمار ارائه می شوند. جالب اینکه شما می توانید این اپ را روی گوشی های آیفون و همینطور سایر گوشی های اندرویدی هم نصبش کنید.

اپ قدم شمار ، البان

وارد اپ می شوید و پارامترهای فیزیکی قد و وزن خود را وارد می کنید. حتی اگر ساعت هوشمند هم نداشته باشید، مادامی که گوشی در دست یا جیبتان باشد، گام های شما شمرده می شوند. می توانید یک هدف روزانه تعیین کنید و اپ به شما می گوید که چقدر از هدف دور هستید و اگر کم راه رفته باشید به شما یادآوری می کند که بهتر هست کمی راه بروید.

حتی می توانید با سایرین که این اپ را نصب دارند، مسابقات و چالش هایی برگزار کنید و به نوعی یک بازی آنلاین ورزشی داشته باشید.

دانلود اپ Samsung Health برای گوشی های اندرویدی

دانلود اپ Samsung Health برای گوشی های آیفون

کلام آخر

تعدادی اپ قدم شمار به شما معرفی کردیم تا حرکات روزانه خود را رصد کنید. اگر متوجه شدین که فعالیت روزانه تان کم هست، توصیه داریم بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و حداقل کاری که می توانید، یعنی راه رفتن و پیاده روی را به فعالیت های روزانه خود اضافه کنید و به نوعی آن را برای خودتان واجب کنید.

اگر چه تلفن همراه خودش تهدیدی است برای سلامتی، اما می توان از آن در راه هایی استفاده کرد که سلامتی هم به شما هدیه کند و راه سلامت زیستن را به شما نشان دهد.

 

منبع: تعمیرات گوشی البان