سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

پاک کردن اپ و جابجایی آن در آیفون قبل و بعد از iOS 13

    نظر

ممکن است شما اپی را روی گوشی خود نصب داشته باشید و بخواهید آن را پاک کنید. پاک کردن اپ در گوشی های آیفون کمی با اندروید متفاوت هست، و البته راحتتر. البان برایتان بیشتر توضیح می دهد.

پاک کردن اپ در آیفون قبل از iOS 13

اگر هنوز گوشی خود را به iOS 13 به روز نکرده اید، برای پاک کردن اپ ها از روی گوشی، کافی است، انگشت خود را روی یک اپ نگه دارید. تمام اپ ها شروع به ویبره کردن می کنند و روی اپ هایی که قابل پاک کردن هستند، علامتی ضربدری شکل نمایان می شود. روی علامت ضربدر که بزنید، از شما سوال می شود که آیا می خواهید اپ را پاک کنید، با تایید، اپ پاک می شود.

پاک کردن اپ در آیفون ، البان

پاک کردن اپ از این طریق باعث می شود تمام دیتا و اطلاعات شما در آن نیز پاک شود و نیازی به اقدامات اضافه هم نیست.

مطلب مرتبط: خالی کردن حافظه آیفون

پاک کردن اپ در آیفون ، البان

شما از طریق تنظیمات هم می توانید اپ ها را پاک کنید. در تنظیمات به بخش حافظه آیفون (iPhone Storage) بروید و هر اپی را که خواستید، پاک کنید.

پاک کردن اپ در آیفون ، البان

پاک کردن اپ در آیفون بعد از iOS 13

حالا اگر گوشی آیفون خود را به روز کرده باشید، کار کمی متفاوت خواهد شد. در این حالت وقتی که انگشت خود را روی یک اپ نگه می دارید، یک منوی پاپ آپ باز می شود و گزینه هایی دیده می شود. با توجه به هر اپ این گزینه های ممکن است متفاوت باشند. برای حذف اپ باید گزینه Rearrange apps را انتخاب نمایید. آنگاه مانند قبل تمام اپ ها به حالت لرزشی می روند و علامت های ضربدر نمایان می شوند.

پاک کردن اپ در آیفون ، البان

حالت بعدی پاک کردن از طریق اپ استور هست. همان طور که قبلا هم گفتیم، به روز کردن اپ ها در iOS 13 کمی متفاوت با قبل شده است و باید به بخش کاربری خود در اپ استور بروید. در اینجا علاوه بر دیدن اپ های نصب شده شما روی گوشی، می توانید در صورت وجود، آنها را به روز کنید و یا با کشیدن انگشتتان روی آن ها به سمت چپ، گزینه delete را ایجاد کرده و اپ را پاک کنید.

پاک کردن اپ در آیفون ، البان

جابجایی اپ ها

وقتی اپ ها روی حالت لرزان هستند، می توانید به اصطلاح آنها را drag کنید، یعنی با انگشت گذاشت رویشان بین صفحات و خانه های مختلف جابجایشان کنید. وقتی دو اپ را روی هم بگذارید، یک دسته تشکیل می شود که آن دسته را هم می توانید مطابق با سلیقه خودتان نامگذاری نمایید.

کلام آخر

آنچه خواندین، آموزشی کوتاه از البان برای استفاده مناسب تر و راحت تر از گوشی آیفون بود. چنانچه سوالی در زمینه گوشی خود دارید و یا به مشکلی برخورد کردید، می توانید علاوه بر نوشتن سوال خود در بخش دیدگاه ها، از طریق سامانه تعمیرات موبایل البان به نشانیwww.elbaan.com نیز مشکل خود را در قالب مشاوره رایگان تلفنی با ما در میان بگذارید.

 

منبع: تعمیر موبایل البان