سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

اینستاگرام خصوصی آن قدرها هم که فکر میکنید ایمن نیست!

    نظر

کاربران با حساب اینستاگرام خصوصی ، این پست مخصوص شماست و تمام کسانی که فکر می کنند یک حساب اینستاگرام خصوصی یعنی نه به همه و همه چی در آن مخفی و خصوصی خواهد ماند. البان برایتان بیشتر توضیح خواهد داد.

چگونه اینستاگرام خصوصی ، خصوصی نخواهد بود

شاید عجیب باشد، امام حقیقت دارد. هر یک از فالوورهای شما می تواند عکس های شما را بدون اسکرین شات و این حرفا در فضای مجازی منتشر کند. کافی است از طریق اینستاگرام وب وارد صفحه شما شود و تنها با چند کلیک می تواند عکس و فیلم خصوصی شما را با دیگران به اشتراک بگذارد

مطلب مرتبط: پیشگیری از هک شدن در اینستاگرام

البته این کار به صورت تصادفی رخ نمی دهد و لازم هست که شخص وارد کدهای صفحه مورد نظر شود و آدرس عکس یا فیلم را کپی کند و در جاهای دیگر منتشر کند. در جایی مثل کروم یا موزیلا این کار به راحتی قابل انجام هست.

اینستاگرام خصوصی ، البان

جالب اینکه این آدرس توسط همگان قابل رویت هست و حتی لازم نیست که بیننده اکانت اینستاگرام داشته باشد و یا در اکانتش وارد شده باشد. با این لینک روی هر سیستمی می توان عکس را دید، بدون اینکه صاحب حساب اینستاگرام خصوصی بفهمد که چه کس و یا کسانی عکس ها و فیلم های خصوصی او را دیده اند.

حالا چه کار باید کرد؟

البته این نکته در اینجا باید ذکر شود که فقط فالوورهای یک اکانت اینستاگرام خصوصی به این ادرس URL دسترسی می توانند پیدا کنند و همه به آن دسترسی ندارند. بقیه زمانی می توانند به آن دسترسی پیدا کنند که یکی از این فالوورها بخواهد آن را منتشر کند.

مطلب مرتبط: ارسال پست در اینستاگرام از طریق رایانه

بنابراین اگر از فالوورهای خودتان مطمئن هستین، می توانید تا حدودی خیالتان راحت باشد. شاید بگویید که یک فالوور با اسکرین شات گرفتن هم می تواند این کار را بکند، که درست هم هست، اما این مورد کمی شبیه به یک باگ به نظر می رسد، باگی که در عکس های خصوصی فیس بوک هم که صاحب اینستاگرام هست پیدا شده است.

اینکه فالوور می تواند با اسکرین شات گرفتن عکس های شما را به سایرین نشان دهد نیز یکی دیگر از موارد تامل برانگیز اینستاگرام است.

توصیه کلی

فضای مجازی در عین حال که بسیار ایمن هست، اما واقعا صددرصد ایمن نیست. قطعا باگ های زیادی وجود دارند که می تواند حریم خصوصی شما را بر هم زند. مثلا گوشی دوست شما دزدیده شود و فرد سارق وارد اکانت اینستاگرامش شود. این فرد هرگز خیرخواه شما نخواهد بود و با دسترسی به تمام عکس ها و فیلم های خصوصی شما چه کارها که نمی تواند بکند.

توصیه همیشگی گروه البان این هست که اولا چیزهایی را در فضای مجازی به اشتراک بگذارید که اگر به دست دشمنتان بیفتد نگران نشوید، اگر همگان ببینند مهم نباشد و … در مرحله بعدی هم مراقب باشید که چند ممنوع التصویر مهم را بارگذاری نکنید.

اینستاگرام خصوصی ، البان

به عنوان تاکید هم می گوییم فرزندانتان را آنلاین نکنید! یعنی لازم نیست از تک تک لحظه های آنها عکس و فیلمی را در اینستاگرام خصوصی و عمومی خود برای دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر خطرات بزرگی که برایشان می سازید، فرزندتان حق و حقوقی دارد که شاید در سال های بعدی از این کار شما نه تنها خوشحال نشود، بلکه به شدت ناراحت و عصبی شود و دردسرهایی هم در آن سن و سال پیدا کند.

خودتان مهمترین شخصی هستید که باید از لحظات زندگی تان لذت ببرید. لازم نیست این لحظات خوش و خصوصی را با دیگران سهیم شوید. خوش باشید و برای خودتان زندگی کنید ??

 

منبع: تعمیر موبایل البان